Ajax gaat de groepsfase CL niet overleven en dan is de hosanna-tijd over het geweldige underdogteam uit A'dam in Europa wel definitief voorbij en vang je nog maar 20 miljoen voor je talentjes. Ze moeten nu cashen op de flow van de afgelopen 3 jaren, voor 't er weer op zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef Steven184 het volgende:
90 mln voor Antony nog niet genoeg.
Met of zonder Antony kan prima het verschil zijn tussen wel of niet de groepsfase overleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ajax gaat de groepsfase CL niet overleven en dan is de hosanna-tijd over het geweldige underdogteam uit A'dam in Europa wel definitief voorbij en vang je nog maar 20 miljoen voor je talentjes. Ze moeten nu cashen op de flow van de afgelopen 3 jaren, voor 't er weer op zit.
Ja maar dat is geen 90 miljoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met of zonder Antony kan prima het verschil zijn tussen wel of niet de groepsfase overleven.
Ajax krijgt ook geen 90 miljoen. Daar gaat nog genoeg van af. Ik verwacht ook wel dat ie weggaat hoor, maar prima dat ze standvastig zijn en minimaal 100 miljoen eisen en niet bij het eerst het beste gezeur van een speler overstag, zeker een paar dagen voor de deadline zonder een directe vervanger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen 90 miljoen
Kaag kijkt eerst schaapachtig naar de inname van Kabul door de Taliban, en zit nu onnozel het geld van Hoekstra heen en weer te schuiven... Ook een top baan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VVD is een in- en in kwaadaardige terroristisch organisatie. En alle mensen die op ze stemmen zijn staatsgevaarlijke gekken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:toby56, op vakantie kwam ik nog een Duitser tegen die begon over de prestaties van Piet van KempenHeb jij die nog meegemaakt?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wil even melden dat ik Han Kock in het wild heb gespot.
Die domheid vind ik wel echt stuitend jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere keer weer denken dat er behoefte is aan een 5e of 6e voetbaltalkshow
Bizar hoeveel domheid er in één Joost Niemöller past.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:szura de nieuwe schedelmeter is uit
Nu zeker niet meer? Was een onaangename verrassing na een routine test.quote:
Autorijden is geen sport volgens de wijze WLR herenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |