SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Moeten Europese topclubs een voorbeeld aan nemen, want die gaan voor klinkende namen die veel geld kosten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
En nog meer geld mogen ontvangen natuurlijk. Ik vind helemaal mooi
En Ajax koopt dan een nieuw talent dat een fractie kost in vergelijking met wat ze voor een vertrekkende speler krijgen, en net zo goed blijkt te zijn.![]()
Twijfelen aan Hamstelaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:28 schreef Houniet het volgende:
Ziyech komt echt niet. Dat geloof ik nooit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het is bijzonder irritant dat dit zo nodig twee weken voor het sluiten van de transfermarkt moet. Je gaat als Ajax zijnde nu ook overal de hoofdprijs betalen.![]()
100 miljoen en Ziyech terug. Goden bestaan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
je hebt hoofdprijzen en hoofdprijzen, er is altijd een verschil tussen een speler waar vraag naar is zoals Antony en eentje die weg moet als Ziyechquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:37 schreef Wotte het volgende:
Het is bijzonder irritant dat dit zo nodig twee weken voor het sluiten van de transfermarkt moet. Je gaat als Ajax zijnde nu ook overal de hoofdprijs betalen.![]()
Maar waarom zou er een vervanger moeten komen voor Antony, we hebben nu al teveel ontevreden aanvallers omdat ze in hun ogen te weinig spelen/gaan spelen.
Wel leuk trouwens als we deze zomer 140 miljoen ontvangen van Man Utd en Ten Hag voor de winterstop weg is.Überhaupt nu al erelid maken.
[ Bericht 22% gewijzigd door Wienerschnitzels op 19-08-2022 16:09:49 ]![]()
Omdat er niemand is die zijn rol direct kan overnemen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom zou er een vervanger moeten komen voor Antony, we hebben nu al teveel ontevreden aanvallers omdat ze in hun ogen te weinig spelen/gaan spelen.stupidity has become as common as common sense was before![]()
omdat je ze gewoon nodig hebt, wordt een zwaar seizoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom zou er een vervanger moeten komen voor Antony, we hebben nu al teveel ontevreden aanvallers omdat ze in hun ogen te weinig spelen/gaan spelen.
Wel leuk trouwens als we deze zomer 140 miljoen ontvangen van Man Utd en Ten Hag voor de winterstop weg is.![]()
![]()
Zijn toch allemaal geen rechtsbuitens jongen. Ziyech met de indraaiende voorzet op het hoofdje van Brobbey of 2e paal Bergwijn genotquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Berghuis, Tadic, Kudus en Conceição zijn al vier linksbenige aanvallers. Op de flanken spelen is echt geen hogere wiskunde.
#ANNOUNCEZIYECH![]()
Kan Berghuis ook wel als je diepgang aan de andere kant hebt maar Ziyech kan je er goed bij hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal geen rechtsbuitens jongen. Ziyech met de indraaiende voorzet op het hoofdje van Brobbey of 2e paal Bergwijn genot
#ANNOUNCEZIYECH![]()
Kan Ziyech mooi Mo in het gareel brengen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hm Berghuis komt toch het beste tot zijn recht in het midden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan Berghuis ook wel als je diepgang aan de andere kant hebt maar Ziyech kan je er goed bij hebben
Ziyech en Kaplan erbij en je hebt gewoon bijna alle posities goed dubbel bezet.![]()
vorig seizoen wel ja maar dat heeft ook met de andere vleugel te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Hm Berghuis komt toch het beste tot zijn recht in het midden.![]()
Maar die Europese topclubs worden dan wel weer wat minder vaak uitgeschakeld door clubs als Getafe, Benfica en Roma.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten Europese topclubs een voorbeeld aan nemen, want die gaan voor klinkende namen die veel geld kosten.
En Ajax koopt dan een nieuw talent dat een fractie kost in vergelijking met wat ze voor een vertrekkende speler krijgen, en net zo goed blijkt te zijn.
Je legt exact uit hoe de keten een beetje werktVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Roma staat in op de Europese ranglijst gewoon boven Ajax. Door Benfica uitgeschakeld worden kan ook gebeuren. Vooral Getafe was pijnlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die Europese topclubs worden dan wel weer wat minder vaak uitgeschakeld door clubs als Getafe, Benfica en Roma.
Je legt exact uit hoe de keten een beetje werkt![]()
Alle 3 hoor je met de ambities van Ajax 'gewoon' te winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:39 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Roma staat in op de Europese ranglijst gewoon boven Ajax. Door Benfica uitgeschakeld worden kan ook gebeuren. Vooral Getafe was pijnlijk natuurlijk.![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat als pakweg FC Emmen allemaal van dat soort bloedzuigers van de buitencategorie opstelt, ze hier in Nederland gewoon kampioen worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:39 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Vooral Getafe was pijnlijk natuurlijk.![]()
nee, het lukt je gewoon geen 34 keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat als pakweg FC Emmen allemaal van dat soort bloedzuigers van de buitencategorie opstelt, ze hier in Nederland gewoon kampioen worden.![]()
Misschien ben ik gewoon heel realistisch. Ajax komt van heel ver. Aan het begin van het seizoen van de halve finale was iedereen al in extase omdat ze überhaupt in de CL kwamen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 3 hoor je met de ambities van Ajax 'gewoon' te winnen.![]()
Of je schakelt niet snel genoeg naar de nieuwe situatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:49 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon heel realistisch. Ajax komt van heel ver. Aan het begin van het seizoen van de halve finale was iedereen al in extase omdat ze überhaupt in de CL kwamen.![]()
Geen saaie transferperiode dit jaar. Weer eens wat anders dan op de laatste avond proberen spelers binnen te hengelen wat op het laatste moment mislukt omdat het bij de Chinees uitliep.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
80 miljoen zou ik doen, zo goed speelde Anthony niet de tweede helft van vorig seizoen, voor dat geld kun je 2/3 top aankopen doen volgend jaar, ik zou er voor tekenen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Een speler verkopen die 45 wedstrijdjes heeft gespeelt noem ik spelers flippenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Geen idee hoe betrouwbaar dit is, maar dit zou ik NIET leuk vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ze mogen hem voor 60 miljoen hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Geen idee hoe betrouwbaar dit is, maar dit zou ik NIET leuk vinden.
En dan mogen ze hem zelf komen ophalen.![]()
Voor 63 roei ik hem zelf over in mijn bootquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze mogen hem voor 60 miljoen hebben.
En dan mogen ze hem zelf komen ophalen.
Echte VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor 63 roei ik hem zelf over in mijn boot![]()
Met een blanke jongen zou ik zelfde doen, ik ben een echte inclusive boy!quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
jammer maar wel begrijpelijk dat hij weg wilquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Geen idee hoe betrouwbaar dit is, maar dit zou ik NIET leuk vinden.![]()
die krijgt te weinig kansen dua tja snap het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer maar wel begrijpelijk dat hij weg wil![]()
Kudus zou een rond de 30 miljoen euro transfer zijn en dat zou al waanzinnig zijn qua gespeelde wedstrijden en prestaties. Qua potentie zou ik het echt doodzonde vinden juist omdat er nog veel meer in het vat lijkt te zitten.![]()
Snap wel dat Kudus weg wil met de minuten die hij krijgt. Zonde, want toch het gevoel dat er veel meer in zit bij hem voor Ajax.![]()
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:37 schreef D_A het volgende:
100 miljoen en Ziyech terug. Goden bestaan.Allemaal cabaretteketet!![]()
Worden zo nog een hete laatste 2 weken.Nee, maar qua assists en doelpunten zal het niet veel schelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony.![]()
zijn gewoon niet te vergelijken en een opvolger vinden die net als Antony is maar dan een betere versie, zou Erik dat ook niet tegen z'n scouts gezegd hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.![]()
Absoluut, goede spelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Snap wel dat Kudus weg wil met de minuten die hij krijgt. Zonde, want toch het gevoel dat er veel meer in zit bij hem voor Ajax.![]()
Erik moet niet zo janken, anders haalt hij dat lampje uit Eindhoven maar....Begin echt een beetje simpel te worden van die vent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn gewoon niet te vergelijken en een opvolger vinden die net als Antony is maar dan een betere versie, zou Erik dat ook niet tegen z'n scouts gezegd hebben?Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik moet niet zo janken, anders haalt hij dat lampje uit Eindhoven maar....Begin echt een beetje simpel te worden van die vent.![]()
![]()
Schijnt toch wat serieuzer te worden. Ziyech heeft interesse in Ajax zo meld Ajaxshowtime.nl...die is vertrokken..Allemaal cabaretteketet!![]()
Ziyech voor Antony en dan ook nog een hoop winst zou lekker zijn, hoewel ik liever Antony zie blijven eigenlijk.
Als het doorgaat halen ze hopelijk wel nog een fatsoenlijke keeper en een nieuwe parel uit Brazilië.No bitch to me![]()
Mooi zou zijn om Antony te houden en Ziyech in de Neres rol er naast als backup. Huppekee!Allemaal cabaretteketet!![]()
Ten Hag![]()
Volgend jaar Schreuder naar Manu, Ten Hag terughalen en dan kan Schreuder Magallan kopen voor xx Miljoen![]()
![]()
90 + 10 en het is een dealquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
80 + 20 miljoen aan bonussen is het nieuwste bod schijnbaar.![]()
De telegraaf is al een kut bron maar showtime slaat echt alles. Ban deze man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt toch wat serieuzer te worden. Ziyech heeft interesse in Ajax zo meld Ajaxshowtime.nl...die is vertrokken..![]()
Ja, maar waarom zou je gaan. Je speel in een leuk team. Cl en volgend jaar kan je naar Madrid... Bel KJH ff en op en zeg gewoon ik blijf maar pass ff 2 miljoen salaris extra.quote:![]()
Don't shoot the messenger figuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De telegraaf is al een kut bron maar showtime slaat echt alles. Ban deze man!Allemaal cabaretteketet!![]()
als Casemiro 18 pakt dan ben je er niet met +2quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je gaan. Je speel in een leuk team. Cl en volgend jaar kan je naar Madrid... Bel KJH ff en op en zeg gewoon ik blijf maar pass ff 2 miljoen salaris extra.![]()
Die opvolger loopt er in principe al met Conceicao. Berghuis kan daar ook uit de voeten. Ik heb ook liever dat Antony blijft maar 80 miljoen is een bizar bedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nou heel fijn heb liever een keer een echt sterke selectie met kans op een goede Europese campagnequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ten Hag bezorgt Ajax op deze manier wel de gouden eeuw.![]()
Antony en Ziyech samen! Ik geef het even door aan mijn goede vriend Edwin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou heel fijn heb liever een keer een echt sterke selectie met kans op een goede Europese campagneOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Let's goo!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Antony en Ziyech samen! Ik geef het even door aan mijn goede vriend Edwin.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja, en? Ajax gaat toch niet voor 80 miljoen spelers halen. Ajax is verkopende club en moet dat ook zijn omdat de Antonys van de wereld anders niet naar Ajax willen, maar Ajax moet zelf bepalen wanneer een speler weg mag en vroeg in de zomer zaken doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die opvolger loopt er in principe al met Conceicao. Berghuis kan daar ook uit de voeten. Ik heb ook liever dat Antony blijft maar 80 miljoen is een bizar bedrag.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Die wacht maar een jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:02 schreef Wotte het volgende:
Concrete belangstelling Engelse top in Alvarez![]()
Dat gaat je punten kosten.
Antony mag weg voor die prijs (en met zoveel aanvallers)![]()
Dat lijkt me ook maat, meer kan ik er niet aan doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie nu niet overstag gaat weet ik het ook niet meer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Eens, Alvarez vervang je niet in twee weken tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Die wacht maar een jaar
Antony mag weg voor die prijs (en met zoveel aanvallers)![]()
![]()
![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team![]()
Volgens mij kan Ajax in principe altijd "nee" zeggen. Dus ik vraag me af of ze iedereen zomaar weg laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.![]()
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.
En spelers kunnen vervelend gaan doen als Ajax dat doet. Voorbeelden zat.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Met verdedigers die aan de buitenkant dekken kan je weinig bouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een teamRED ONS HENNIEGOD![]()
Kan mij niet voorstellen dat ze Alvarez laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk.
En spelers kunnen vervelend gaan doen als Ajax dat doet. Voorbeelden zat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Schuursquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team![]()
![]()
Dat ze dat blind paard met winst hebben verkocht is een wonder![]()
![]()
Zo'n bod op antony kan je als bedrijf ajax niet weigeren. Lekker ziyech huren voor 5 miljoen dan en voor volgend jaar verder zoekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.![]()
Kudus is een goede speler maar hij lijkt wel redelijk blessuregevoelig. Los daarvan lijkt hij geen basisspeler bij Ajax en met Klaassen, Berghuis en Tadic die daar allemaal kunnen spelen maakt zijn vertrek eigenlijk niet zoveel uit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Uitstekende speler om in je selectie te hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Deefie die voetballend gewoon niet meekan overleeft alle stormen![]()
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkendquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:38 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Uitstekende speler om in je selectie te hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkend
Gaan ze niks mee doen.![]()
Kudus zou ik ergens nog wel snappen, die gaat inderdaad niet zomaar basis spelen en die loopt eigenlijk ook nog wat jeugd in de weg zoals UnuvarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Unuvar gaat ook verhuurd worden toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zou ik ergens nog wel snappen, die gaat inderdaad niet zomaar basis spelen en die loopt eigenlijk ook nog wat jeugd in de weg zoals Unuvarstupidity has become as common as common sense was before![]()
Eens. Had Kudus graag gehoudenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkend![]()
Niemand loopt Unuvar in de weg, als hij niet speelt is hij niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zou ik ergens nog wel snappen, die gaat inderdaad niet zomaar basis spelen en die loopt eigenlijk ook nog wat jeugd in de weg zoals Unuvar![]()
Kudus heeft geen garantie op een basisplaats, sommige spelers kunnen daarmee leven maar Kudus blijkbaar niet. Wat heb je er aan om een gedemotiveerde speler op de bank te houden? Dat levert alleen maar gezeur op dat op termijn ook de sfeer in de groep kan verpesten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkend
En talent is één, maar een seizoen lang topfit blijven is ook een kwaliteit. Kijk naar Madueke, misschien wel beter dan Gakpo, maar PSV heeft er eigenlijk maar heel weinig aan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan komt hij bij Everton ook van een koude kermis thuis als hij een garantie op een basisplek zoekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kudus heeft geen garantie op een basisplaats, sommige spelers kunnen daarmee leven maar Kudus blijkbaar niet. Wat heb je er aan om een gedemotiveerde speler op de bank te houden? Dat levert alleen maar gezeur op dat op termijn ook de sfeer in de groep kan verpesten.
En talent is één, maar een seizoen lang topfit blijven is ook een kwaliteit. Kijk naar Madueke, misschien wel beter dan Gakpo, maar PSV heeft er eigenlijk maar heel weinig aan.![]()
Dat is dan niet meer ons probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan komt hij bij Everton ook van een koude kermis thuis als hij een garantie op een basisplek zoekt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Kudus überhaupt zo gehyped heb die zelden iets goeds zien doen bij Ajax op die goal tegen psv na.![]()
Ik snap die gasten niet. Je kan je op een paar bevliegingen na net mee op eredivisie niveau en dan vertrek je omwille van speeltijd naar vele malen sterkere competitie. Wandelt daar vast rechtstreeks de basis in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is dan niet meer ons probleem.
Ik zou een andere zaakwaarnemer zoeken want deze heeft overduidelijk niet het beste met hem voor.![]()
Het zou me niet verbazen als hij bij Everton ook een hoger salaris krijgt. Nu heeft hij die mogelijkheid, als hij komend seizoen veel moet banken of weer geblesseerd raakt wordt de kans dat hij ooit weer zoveel kan gaan verdienen wellicht kleiner.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap die gasten niet. Je kan je op een paar bevliegingen na net mee op eredivisie niveau en dan vertrek je omwille van speeltijd naar vele malen sterkere competitie. Wandelt daar vast rechtstreeks de basis in.
Ik zou een andere zaakwaarnemer zoeken want deze heeft overduidelijk niet het beste met hem voor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker als ze top 5 eindigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
80 + 20 miljoen aan bonussen is het nieuwste bod schijnbaar.100 vast
![]()
met alleen talent kom je er niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maargoed, Kudus mag/mocht wel meer de kans krijgen wat mij betreft.![]()
Daar dacht ik ook aan, gewoon voor 1 jaartje omdat het kanquote:
Ajax kan zijn salaris helemaal niet betalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, gewoon voor 1 jaartje omdat het kan![]()
Vast wel iets te verzinnen met United en Antonyquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax kan zijn salaris helemaal niet betalen.![]()
![]()
Nikszeggend interview. Kan niet beloven dat hij bij Ajax blijft, maar zou geen straf zijn, etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef Wotte het volgende:
[ twitter ]
Vandaag niet trainen en morgen een interview. Dit riekt naar transfer forceren.![]()
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk om je in de kijker te spelen bij een gerespecteerde Premier League club. United is de nieuwe gateway-club.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...-nee-![]()
Geld, competitie en potentie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...![]()
Ik schat dat hij op jaarbasis meer dan 50 miljoen moet gaan kosten. Totaal onzinnig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vast wel iets te verzinnen met United en Antony![]()
Denk overigens wel dat je 'm voor 80 miljoen moet laten gaan, da's driekwart van je begroting en we zitten daarnaast al met voldoende spelers voorin om het op te vangen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Premier League is een interessante competitie, ManU is gewoon een grote club, bekende trainer en je gaat 5 keer meer verdienenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...![]()
Naast de krankzinnige Premier League-debuut zijn er 3 clubs die deze zomer meer geld uit hebben gegeven dan Ajax:
- Bayern
- Barcelona
- PSG
Intens.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Totaal waanzinnig maar zo is het voetbal, het lijkt wel of het ieder jaar gekker wordt, clubs als City en PSG die behalve volgens contract ook nog elders betalen en die zijn waarschijnlijk niet de enigen die dat doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schat dat hij op jaarbasis meer dan 50 miljoen moet gaan kosten. Totaal onzinnig.![]()
mocht Antony nog gaan heb je voor 200 miljoen verkocht en voor 100 ingekocht, dat lijkt me prima maar zelfs 120-100 is toch okquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:01 schreef De_Pel het volgende:
Naast de krankzinnige Premier League-debuut zijn er 3 clubs die deze zomer meer geld uit hebben gegeven dan Ajax:
- Bayern
- Barcelona
- PSG
Intens.![]()
Eerder 50%, maar verder eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Denk overigens wel dat je 'm voor 80 miljoen moet laten gaan, da's driekwart van je begroting en we zitten daarnaast al met voldoende spelers voorin om het op te vangen.![]()
Dat heb ik meer als goede spelers Ajax of PSV verlaten voor bijvoorbeeld Everton of Aston Villa. United is momenteel een bende, maar zelfs dan zullen ze nog wel zesde worden uiteindelijk. Het blijft een enorme club die in principe maar zo weer kan meedoen in de top vier of om de titel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...Het is inderdaad risicovol om zulke bedragen te weigeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Denk overigens wel dat je 'm voor 80 miljoen moet laten gaan, da's driekwart van je begroting en we zitten daarnaast al met voldoende spelers voorin om het op te vangen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Op zich wel ja maar het voetbalbedrijf is een risicovolle onderneming, als hij een goed WK speelt zal die waarde niet veel zakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
Het is inderdaad risicovol om zulke bedragen te weigeren.![]()
Volgens mij heeft niemand die stap gemaakt vanuit manu. Enige reden om te gaan is geld, verder is het een grote puinzooi daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk om je in de kijker te spelen bij een gerespecteerde Premier League club. United is de nieuwe gateway-club.No bitch to me![]()
Nee, gateway clubs zijn juist subtoppers die leuk en verrassend voor de dag komen. Met een spelsysteem waar spelers boven het maaiveld uit kunnen steken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand die stap gemaakt vanuit manu. Enige reden om te gaan is geld, verder is het een grote puinzooi daar
United is exact het tegenovergestelde, daar sterven talenten omdat er niets klopt.![]()
Al met al toch een hele grappige situatie, of je hebt een werelddeal en met Ziyech een heel aardig alternatief, of hij blijft en ze halen de beste speler van de concurrent voor de helft.![]()
Beneden de rivieren kan niemand er om lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
Al met al toch een hele grappige situatie, of je hebt een werelddeal en met Ziyech een heel aardig alternatief, of hij blijft en ze halen de beste speler van de concurrent voor de helft.
-nee-![]()
Zeker! Denk wel dat het Berghuis erg gaat frustreren. Dan gaat er een concurrent waardoor hij op de bank zit weg, en dan komt Hakim Ziyech haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:17 schreef Heeinz het volgende:
Als Ziyech ervoor terugkomt kan ik er best mee leven als Antony weggaat![]()
De laatste keren dat Berghuis rechtsbuiten stond heb ik met tranen in m'n ogen gekekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker! Denk wel dat het Berghuis erg gaat frustreren. Dan gaat er een concurrent waardoor hij op de bank zit weg, en dan komt Hakim Ziyech haha.![]()
Berghuis is gewoon niet echt een speler die het verschil maakt. Typisch zo'n speler die een topper is bij een subtopper en bij Ajax goed mee kan als alles lekker loopt, zoals vorig seizoen in de eerste seizoenshelft.
Het is geen Ziyech en zeker geen Antony.![]()
Berghuis maakte bij Feyenoord altijd het verschil.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis is gewoon niet echt een speler die het verschil maakt. Typisch zo'n speler die een topper is bij een subtopper en bij Ajax goed mee kan als alles lekker loopt, zoals vorig seizoen in de eerste seizoenshelft.
Het is geen Ziyech en zeker geen Antony.![]()
En bij Ajax niet en hij speelt nu bij Ajax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berghuis maakte bij Feyenoord altijd het verschil.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ja maar dan klopt zijn stelling nog steeds niet. Berghuis speelt nu in een veel beter team en dus ook meer dienend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En bij Ajax niet en hij speelt nu bij Ajax.![]()
Ik zie ook liever Berghuis dan Kudus vertrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Het is geen Ziyech en zeker geen Antony.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dat vraag ik mij afquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Als je Daramy bij Emmen neerzet is het ook een bepalende speler
Lijkt me niet zo relevant voor Ajax![]()
Om iets te laten zien moet je wel eerst een echte kans krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook prima maar dan moet die dit seizoen wel iets laten zien.![]()
Maar daar gaat Ziyech ook niet spelen als hij terugkomt, lijkt me. Dan wordt dan vast op 10quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De laatste keren dat Berghuis rechtsbuiten stond heb ik met tranen in m'n ogen gekeken![]()
In principe nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe onbespreekbaar is toch gewoon bespreekbaar?![]()
Rip unuvarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar daar gaat Ziyech ook niet spelen als hij terugkomt, lijkt me. Dan wordt dan vast op 10![]()
Dat moet je ook afdwingen hequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om iets te laten zien moet je wel eerst een echte kans krijgen natuurlijk![]()
Het blijft opvallend dat hij geen kansen krijgt. En als Antony vertrekt gaat men natuurlijk een vervanger halen in plaats van speler doorschuiven. Ik moet het daarom ook nog maar zien met iemand als Conceicao. Het zit em toch ook echt in kansen geven. En bij aanvallende spelers die het van techniek maar misschien niet van veel fysiek moeten hebben, zijn ze daar bij Ajax steeds terughoudender in geworden.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Alles is bespreekbaar met het juiste prijskaartjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe onbespreekbaar is toch gewoon bespreekbaar?No bitch to me![]()
KAMPIOENEN OLÉ OLÉ, KAMPIOENEN OLÉ OLÉOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dus we worden derde . Godverdommequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
KAMPIOENEN OLÉ OLÉ, KAMPIOENEN OLÉ OLÉ
[ twitter ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Kun je even normaal doen! Hoeveel Europa Cups heb jij gewonnen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus we worden derde . GodverdommeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even normaal doen! Hoeveel Europa Cups heb jij gewonnen?
Wel 0 keer gedegradeerd met S-P-A-R-T-ARED ONS HENNIEGOD![]()
Bizar als ze echt ¤80 miljoen voor Anthony krijgen. Hij is goed, maar geen wereldtopper van het kaliber Ibrahimovic ofzo. Er zijn tientallen spelers van zijn niveau.
Altijd doen dit. Als hij blijft is het maar de vraag of hij nog het vuur heeft om er vol voor te gaan en het kan zomaar zijn dat hij z'n beste seizoen al gehad heeft.![]()
Scheelt niet veel...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou Scherpen slechter zijn dan Gorter?Allemaal cabaretteketet!![]()
Noem er eens 10.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Bizar als ze echt ¤80 miljoen voor Anthony krijgen. Hij is goed, maar geen wereldtopper van het kaliber Ibrahimovic ofzo. Er zijn tientallen spelers van zijn niveau.
Altijd doen dit. Als hij blijft is het maar de vraag of hij nog het vuur heeft om er vol voor te gaan en het kan zomaar zijn dat hij z'n beste seizoen al gehad heeft.![]()
Antonyquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Er is ook nog zoiets als inflatie. En dat is er al een tijdje in de spelersmarktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Inflatie heet dat. Een Bassey heeft ook een aardige duit gekost. Ook niet in verhoudingquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Altijd doen dit. Als hij blijft is het maar de vraag of hij nog het vuur heeft om er vol voor te gaan en het kan zomaar zijn dat hij z'n beste seizoen al gehad heeft.Hallo![]()
https://www.instagram.com/reel/Chg25w6A_Ki/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
En Antony speelt niet mee vandaag. Dit kan niet meer mis.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik betwijfel of je het achteruitgang kan noemen als dit gebeurtquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Chg25w6A_Ki/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
En Antony speelt niet mee vandaag. Dit kan niet meer mis.![]()
Sowieso is het aankoopbeleid van United compleet bezopen natuurlijk, bizar wat voor spelers ze halenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:24 schreef DeeBee het volgende:
Haggie is dronken genot, zulke bedragen.![]()
Met zijn salaris denk ik huren. En dan zoeken naar een nieuwe parel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Hakim in
Antony out
Benieuwd of we Hakim kopen ?![]()
Berghuis rechtsbuiten dan ? Ajai.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
De vraag is natuurlijk hoeveel Ajax daadwerkelijk voor hem vangt. Als het minder is dan 90 miljoen euro zou dat erg jammer zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:24 schreef DeeBee het volgende:
Haggie is dronken genot, zulke bedragen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer Taylor, weer Rensch![]()
Waarom speelt die Sanchez niet gewoon rechtsback, slechter dan Rensch kan hij niet zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
geen wedstrijdritme denkquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:41 schreef Shreyas het volgende:
Waarom speelt die Sanchez niet gewoon rechtsback, slechter dan Rensch kan hij niet zijn.![]()
Vond Rensch het vorige week best aardig doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:41 schreef Shreyas het volgende:
Waarom speelt die Sanchez niet gewoon rechtsback, slechter dan Rensch kan hij niet zijn.![]()
In aanvallend opzicht wel maar verdedigen kan hij totaal niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond Rensch het vorige week best aardig doenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ging dus vorige week ook vrij goed maar ik weet inmiddels dat jij altijd door een bepaalde bril kijktquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In aanvallend opzicht wel maar verdedigen kan hij totaal niet.![]()
Zou toch wat zijn als Antony echt voor richting de 100 miljoen weggaatEen transfer van 50/60 miljoen had ik ook kunnen begrijpen
![]()
Alles is voor Basseyquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Jij bent wel een beetje een gekkie jaquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Dit is een pingel
Ben ik nou gek?Het was geen buitenspel en daarna wordt ie aan z'n shirt getrokken
![]()
Ik vind eerder dat hij heel veel ruimte krijgt van Sparta.quote:
Als ik Ajax was, had ik met het geld voor Antony nog minimaal een rechtsbuiten en aanvallende middenvelder gehaald.![]()
Het moge duidelijk zijn dat je een dribbelaar niet moet vervangen met een statische speler. Het gehele spel vertraagd hierdoor en is voorspelbaarder. Geen Ziyech dus maar een dribbelaar.![]()
Taylor vervangen gaat ook helpenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je een dribbelaar niet moet vervangen met een statische speler. Het gehele spel vertraagd hierdoor en is voorspelbaarder. Geen Ziyech dus maar een dribbelaar.![]()
125 miljoenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DaveDave09 het volgende:
Op de manier zijn we hem in Januari alweer kwijt![]()
Gaat sowieso met winst weg, wat een baasquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DaveDave09 het volgende:
Op deze manier zijn we hem in Januari alweer kwijt![]()
Bijzonder om te zien dat Tadic en Blind de zwakke schakels zijn in dit team.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2022 15:19:03 ]![]()
Vind maar eens een dribbelaar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was niet best. De backs zijn zo wel heel zwak.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind is wel klaar ja. Die moet gewoon banken.![]()
Als die klaar moeten ze hem laten gaan aangezien die niet sneller wordt , maar in rap tempo trager.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind is wel klaar ja. Die moet gewoon banken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoop drive die gozerquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bas is een leuke man om naar te kijken, ook qua voetbal![]()
Blind voegt nog genoeg toe om waarde te hebben voor Ajax. Dat ie altijd moet spelen is een andere vraag.
Wel lekker dat je 2 beresterke spelers in je voorhoede hebt lopen, dat gaat nog veel doelpunten opleveren (ook in de combinatie).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Interview na de wedstrijd :'' Schuld van de andere 9 , hadden die maar beter de vleugels moeten afdekken''quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kijk al uit naar de sprints tegen Mbappe in de CL!RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, is altijd moeilijk maar daarom hoop ik ook dat Ajax in Brazilie blijft scouten naar dit type spelers. Antony had meerdere opties alvorens voor Ajax te kiezen en dat pakt nu hopelijk positief uit met een mooie transfer. Win-win in dat geval en wellicht wordt je zo aantrekkelijker voor dat kaliber talent.quote:![]()
Wist je dat de huidige technisch directeur van Feyenoord deze held hoogstpersoonlijk uit Zwitserland haalde voor de Spurs. Hij heeft er wel kijk op.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste achter-het-standbeentje-langs allertijden![]()
HSV een degradatie bezorgd , wat een godquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wist je dat de huidige technisch directeur van Feyenoord deze held hoogstpersoonlijk uit Zwitserland haalde voor de Spurs. Hij heeft er wel kijk op.RED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
Volgens mij had hij gênante foto's van Martin Jol of zijn broer. Want anders dan afpersing zie ik niet hoe die gast zolang bij gerenommeerde clubs heeft rondgewandeld.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
HSV een degradatie bezorgd , wat een god![]()
Gaat Schreuder dat nieuwe backie 45 minuten laten warmlopen?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dit is te makkelijk , een grap maken over Cock en foto's . Verder haalde PSV opeens de halve finale van de CL nadat die weg was.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij had hij gênante foto's van Martin Jol of zijn broer. Want anders dan afpersing zie ik niet hoe die gast zolang bij gerenommeerde clubs heeft rondgewandeld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kudus basis vanaf nu. Berghuis mag op de tribune.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wat een matig , ongeïnspireerd voetbal zeg. Dit is vragen om een knullige gelijkmaker net voor het einde.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Vlachodimos wordt genoemd. Eindelijk eens een keeper
https://www.voetbalprimeu(...)hag-in-de-markt.htmlstupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Kudus alweer de beste van het veldRED ONS HENNIEGOD![]()
Erg mooi dat dat nieuwe backie alleen mocht warmlopen. Dan snap je er als trainer gewoon niks van. Schreuder out.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Als je dit soort wedstrijden wint word je kampioen.
3 punten mee naar huis. Verder nooit meer over hebben.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Bassey uitstekend debuut, maar aanvallend was het dit keer niet sterk en te traag. Leek wel of ze het kunstgras nog hadden liggen op Het Kasteel. Blind heeft het gewoon niet meer, dat moge nu wel duidelijk zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
3 puntjes mee, dat is wat telt. Dit was geen wedstrijd om aan het doelsaldo te werken. Nooit eigenlijk tegen Sparta in eigen huis.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die Antony soap brengt ook te veel onrust in de ploeg, hopelijk wordt morgen of dinsdag al de knoop doorgehakt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Bassey uitstekend debuut, maar aanvallend was het dit keer niet sterk en te traag. Leek wel of ze het kunstgras nog hadden liggen op Het Kasteel. Blind heeft het gewoon niet meer, dat moge nu wel duidelijk zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
xG desondanks zwaar in het voordeel van Ajax.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je dit soort wedstrijden wint word je kampioen.
3 punten mee naar huis. Verder nooit meer over hebben.Sparta heeft geen serieuze kans gehad.
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Antony soap brengt ook te veel onrust in de ploeg, hopelijk wordt morgen of dinsdag al de knoop doorgehakt.![]()
![]()
![]()
blind was onrust in de tentquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Bassey uitstekend debuut, maar aanvallend was het dit keer niet sterk en te traag. Leek wel of ze het kunstgras nog hadden liggen op Het Kasteel. Blind heeft het gewoon niet meer, dat moge nu wel duidelijk zijn.![]()
Ja, en ik vind het rot voor dat ventje dat hij er gewoon nog niet lekker in zit, maar dan moet de trainer hem 'durven' wisselen, en dat doet hij ook niet...Allemaal cabaretteketet!![]()
Met alles eensquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Bassey uitstekend debuut, maar aanvallend was het dit keer niet sterk en te traag. Leek wel of ze het kunstgras nog hadden liggen op Het Kasteel. Blind heeft het gewoon niet meer, dat moge nu wel duidelijk zijn.
Blind mag wel bankenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als je 100 miljoen weigert, dan toon je ambitie en zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Antony soap brengt ook te veel onrust in de ploeg, hopelijk wordt morgen of dinsdag al de knoop doorgehakt.
Op naar finale CL![]()
Waarom is dat zo? Als je een heel goede vervanger haalt toon je dat misschien wel meer zelfs.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je 100 miljoen weigert, dan toon je ambitie en zelfvertrouwen.
Op naar finale CLstupidity has become as common as common sense was before![]()
Het zal wel iets tussen de 80 en 95 miljoen worden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ManU echt 100 miljoen voor hem neer gaat leggenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zie je wel vaker voorbij bij transfers. Vraag me dan ook altijd af hoe ze in vredesnaam weten dat er een voetballer in zit.quote:![]()
Als Ziyech terugkomt bij vertrek van Antony gaat Ajax er misschien nog wel op vooruit ookquote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
85 Plus Donny.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zal wel iets tussen de 80 en 95 miljoen worden.![]()
Heeft weinig ritme onze Hakim. Kan wel goed met Schreuder. En dan geen berghuisarmoede meer. Ik zeg doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als Ziyech terugkomt bij vertrek van Antony gaat Ajax er misschien nog wel op vooruit ook![]()
Utrecht wint volgende week gewoon. Juist als Utrecht voor geen meter draait komen ze er tegen Ajax ineens wel tot op de tanden gewapend uitquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
The return of The Wizardquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tis ook niet alsof Ajax een geoliede machine is op dit moment.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Utrecht wint volgende week gewoon. Juist als Utrecht voor geen meter draait komen ze er tegen Ajax ineens wel tot op de tanden gewapend uit![]()
Tuurlijk, en natuurlijk zet de KNVB die wedstrijd ook weer op zondag om 12:15. Altijd hetzelfde. Extra goede kans voor Utrecht om de punten mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Utrecht wint volgende week gewoon. Juist als Utrecht voor geen meter draait komen ze er tegen Ajax ineens wel tot op de tanden gewapend uit
Ach ja, daar is het seizoen geslaagd als de thuis wedstrijd van Ajax wordt gewonnen. Dan kunnen ze 12e in de competitie eindigen, maar zullen ze nog zeer tevreden zijn. Een hele andere instelling dan Ajax. Denk dus een goede kans dat Utrecht 'm wint ja.![]()
Precies dit. Bij Utrecht uit calculeer ik altijd verliespunten in, dan kan het alleen maar meevallen. Het is inderdaad de enige pot die er voor die club om lijkt te doen...quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, en natuurlijk zet de KNVB die wedstrijd ook weer op zondag om 12:15. Altijd hetzelfde. Extra goede kans voor Utrecht om de punten mee naar huis te nemen.
Ach ja, daar is het seizoen geslaagd als de thuis wedstrijd van Ajax wordt gewonnen. Dan kunnen ze 12e in de competitie eindigen, maar zullen ze nog zeer tevreden zijn. Een hele andere instelling dan Ajax. Denk dus een goede kans dat Utrecht 'm wint ja.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Leuk hoor dat geld. Maar ik zie liever Bergwijn x Antony voor een jaar. Beste vleugelspitsen sinds .... ?![]()
prima, mag wel blijven staan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:48 schreef Ramboetan het volgende:
Hoe speelde Bassey centraal achterin?![]()
Derk Boerrichter en Tobias Sana?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:10 schreef Class het volgende:
Leuk hoor dat geld. Maar ik zie liever Bergwijn x Antony voor een jaar. Beste vleugelspitsen sinds .... ?
Ik denk trouwens dat Ziyech x bergwijn ook zeker leuk gaat worden![]()
Eens. Maar ja als Antony zelf weg wil ?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:10 schreef Class het volgende:
Leuk hoor dat geld. Maar ik zie liever Bergwijn x Antony voor een jaar. Beste vleugelspitsen sinds .... ?![]()
het gaat alleen nog om het bedrag maar die is wel weg, je zag gisteren meteen hoe het scheelt qua dreigingquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Maar ja als Antony zelf weg wil ?![]()
Dat klopt, maar dan vervang je een topper voor Berghuis die leuk mee kan doen in een goed draaiend team.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat alleen nog om het bedrag maar die is wel weg, je zag gisteren meteen hoe het scheelt qua dreiging
Daarnaast is het met Berghuis, Tadic en Taylor behoorlijk statisch.![]()
Verdedigend prima, aanvallend moet dat nog wel beter maar sowieso prettig dat je er weer iemand met snelheid hebt staanquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:48 schreef Ramboetan het volgende:
Hoe speelde Bassey centraal achterin?![]()
was ook wel wat kort dag dat Antony besloot niet mee te doen, dat kan met Berghuis ook echt wel beter ook al zijn het totaal andere spelersquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan vervang je een topper voor Berghuis die leuk mee kan doen in een goed draaiend team.
Daarnaast is het met Berghuis, Tadic en Taylor behoorlijk statisch.![]()
Ja het was wel treurig om te zien dat onze hele rechterkant gelijk naar zijn grootje was.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat alleen nog om het bedrag maar die is wel weg, je zag gisteren meteen hoe het scheelt qua dreiging
Hopelijk kan Ziyech gehuurd worden, dan heb je iig een redelijk goede vervanger terug.![]()
daarom zijn spelers als Antony ook veel waard dus begrijp echt wel dat Ten Hag ver wil gaan voor hemquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja het was wel treurig om te zien dat onze hele rechterkant gelijk naar zijn grootje was.
Hopelijk kan Ziyech gehuurd worden, dan heb je iig een redelijk goede vervanger terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: