als Casemiro 18 pakt dan ben je er niet met +2quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je gaan. Je speel in een leuk team. Cl en volgend jaar kan je naar Madrid... Bel KJH ff en op en zeg gewoon ik blijf maar pass ff 2 miljoen salaris extra.
Die opvolger loopt er in principe al met Conceicao. Berghuis kan daar ook uit de voeten. Ik heb ook liever dat Antony blijft maar 80 miljoen is een bizar bedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.
Nou heel fijn heb liever een keer een echt sterke selectie met kans op een goede Europese campagnequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ten Hag bezorgt Ajax op deze manier wel de gouden eeuw.
Antony en Ziyech samen! Ik geef het even door aan mijn goede vriend Edwin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou heel fijn heb liever een keer een echt sterke selectie met kans op een goede Europese campagne
Let's goo!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Antony en Ziyech samen! Ik geef het even door aan mijn goede vriend Edwin.
quote:
Ja, en? Ajax gaat toch niet voor 80 miljoen spelers halen. Ajax is verkopende club en moet dat ook zijn omdat de Antonys van de wereld anders niet naar Ajax willen, maar Ajax moet zelf bepalen wanneer een speler weg mag en vroeg in de zomer zaken doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die opvolger loopt er in principe al met Conceicao. Berghuis kan daar ook uit de voeten. Ik heb ook liever dat Antony blijft maar 80 miljoen is een bizar bedrag.
Die wacht maar een jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:02 schreef Wotte het volgende:
Concrete belangstelling Engelse top in Alvarez![]()
Dat gaat je punten kosten.
Dat lijkt me ook maat, meer kan ik er niet aan doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie nu niet overstag gaat weet ik het ook niet meer.
Eens, Alvarez vervang je niet in twee weken tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Die wacht maar een jaar
Antony mag weg voor die prijs (en met zoveel aanvallers)
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team
Volgens mij kan Ajax in principe altijd "nee" zeggen. Dus ik vraag me af of ze iedereen zomaar weg laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kan Ajax niet gewoon zeggen, jammer jongens, dan hadden jullie je maar eerder moeten melden? Zeker als het om meerdere spelers gaat.
Met verdedigers die aan de buitenkant dekken kan je weinig bouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team
Kan mij niet voorstellen dat ze Alvarez laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Schuurs, Antony, Alvarez en Kudus. Gaat weer lekker zo in de laatste weken, kan je goed bouwen aan een team
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk.
En spelers kunnen vervelend gaan doen als Ajax dat doet. Voorbeelden zat.
Schuursquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo'n bod op antony kan je als bedrijf ajax niet weigeren. Lekker ziyech huren voor 5 miljoen dan en voor volgend jaar verder zoekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Uitstekende speler om in je selectie te hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Deefie die voetballend gewoon niet meekan overleeft alle stormen
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkendquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:38 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Uitstekende speler om in je selectie te hebben.
Ok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkend
Unuvar gaat ook verhuurd worden toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zou ik ergens nog wel snappen, die gaat inderdaad niet zomaar basis spelen en die loopt eigenlijk ook nog wat jeugd in de weg zoals Unuvar
Eens. Had Kudus graag gehoudenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om steeds verstoppertje te spelen bijvoorbeeld . Kudus heeft meer talent in zijn teen dan heel die Deefie maar die mag weg omdat die soms geblesseerd is . Lachwekkend
Niemand loopt Unuvar in de weg, als hij niet speelt is hij niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kudus zou ik ergens nog wel snappen, die gaat inderdaad niet zomaar basis spelen en die loopt eigenlijk ook nog wat jeugd in de weg zoals Unuvar
Kudus heeft geen garantie op een basisplaats, sommige spelers kunnen daarmee leven maar Kudus blijkbaar niet. Wat heb je er aan om een gedemotiveerde speler op de bank te houden? Dat levert alleen maar gezeur op dat op termijn ook de sfeer in de groep kan verpesten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan komt hij bij Everton ook van een koude kermis thuis als hij een garantie op een basisplek zoekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kudus heeft geen garantie op een basisplaats, sommige spelers kunnen daarmee leven maar Kudus blijkbaar niet. Wat heb je er aan om een gedemotiveerde speler op de bank te houden? Dat levert alleen maar gezeur op dat op termijn ook de sfeer in de groep kan verpesten.
En talent is één, maar een seizoen lang topfit blijven is ook een kwaliteit. Kijk naar Madueke, misschien wel beter dan Gakpo, maar PSV heeft er eigenlijk maar heel weinig aan.
Dat is dan niet meer ons probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan komt hij bij Everton ook van een koude kermis thuis als hij een garantie op een basisplek zoekt.
Ik snap die gasten niet. Je kan je op een paar bevliegingen na net mee op eredivisie niveau en dan vertrek je omwille van speeltijd naar vele malen sterkere competitie. Wandelt daar vast rechtstreeks de basis in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is dan niet meer ons probleem.
Het zou me niet verbazen als hij bij Everton ook een hoger salaris krijgt. Nu heeft hij die mogelijkheid, als hij komend seizoen veel moet banken of weer geblesseerd raakt wordt de kans dat hij ooit weer zoveel kan gaan verdienen wellicht kleiner.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap die gasten niet. Je kan je op een paar bevliegingen na net mee op eredivisie niveau en dan vertrek je omwille van speeltijd naar vele malen sterkere competitie. Wandelt daar vast rechtstreeks de basis in.
Ik zou een andere zaakwaarnemer zoeken want deze heeft overduidelijk niet het beste met hem voor.
Zeker als ze top 5 eindigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
80 + 20 miljoen aan bonussen is het nieuwste bod schijnbaar.
met alleen talent kom je er niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |