Daar dacht ik ook aan, gewoon voor 1 jaartje omdat het kanquote:
Ajax kan zijn salaris helemaal niet betalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, gewoon voor 1 jaartje omdat het kan
Vast wel iets te verzinnen met United en Antonyquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax kan zijn salaris helemaal niet betalen.
Nikszeggend interview. Kan niet beloven dat hij bij Ajax blijft, maar zou geen straf zijn, etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:10 schreef Wotte het volgende:
[ twitter ]
Vandaag niet trainen en morgen een interview. Dit riekt naar transfer forceren.
Ik denk om je in de kijker te spelen bij een gerespecteerde Premier League club. United is de nieuwe gateway-club.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Sportief gezien snap ik niet waarom je naar een club als United zou gaan...
Geld, competitie en potentie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik schat dat hij op jaarbasis meer dan 50 miljoen moet gaan kosten. Totaal onzinnig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vast wel iets te verzinnen met United en Antony
Premier League is een interessante competitie, ManU is gewoon een grote club, bekende trainer en je gaat 5 keer meer verdienenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Totaal waanzinnig maar zo is het voetbal, het lijkt wel of het ieder jaar gekker wordt, clubs als City en PSG die behalve volgens contract ook nog elders betalen en die zijn waarschijnlijk niet de enigen die dat doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schat dat hij op jaarbasis meer dan 50 miljoen moet gaan kosten. Totaal onzinnig.
mocht Antony nog gaan heb je voor 200 miljoen verkocht en voor 100 ingekocht, dat lijkt me prima maar zelfs 120-100 is toch okquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:01 schreef De_Pel het volgende:
Naast de krankzinnige Premier League-debuut zijn er 3 clubs die deze zomer meer geld uit hebben gegeven dan Ajax:
- Bayern
- Barcelona
- PSG
Intens.
Eerder 50%, maar verder eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Denk overigens wel dat je 'm voor 80 miljoen moet laten gaan, da's driekwart van je begroting en we zitten daarnaast al met voldoende spelers voorin om het op te vangen.
Dat heb ik meer als goede spelers Ajax of PSV verlaten voor bijvoorbeeld Everton of Aston Villa. United is momenteel een bende, maar zelfs dan zullen ze nog wel zesde worden uiteindelijk. Het blijft een enorme club die in principe maar zo weer kan meedoen in de top vier of om de titel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad risicovol om zulke bedragen te weigeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Denk overigens wel dat je 'm voor 80 miljoen moet laten gaan, da's driekwart van je begroting en we zitten daarnaast al met voldoende spelers voorin om het op te vangen.
Op zich wel ja maar het voetbalbedrijf is een risicovolle onderneming, als hij een goed WK speelt zal die waarde niet veel zakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
Het is inderdaad risicovol om zulke bedragen te weigeren.
Volgens mij heeft niemand die stap gemaakt vanuit manu. Enige reden om te gaan is geld, verder is het een grote puinzooi daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk om je in de kijker te spelen bij een gerespecteerde Premier League club. United is de nieuwe gateway-club.
Nee, gateway clubs zijn juist subtoppers die leuk en verrassend voor de dag komen. Met een spelsysteem waar spelers boven het maaiveld uit kunnen steken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand die stap gemaakt vanuit manu. Enige reden om te gaan is geld, verder is het een grote puinzooi daar
Beneden de rivieren kan niemand er om lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
Al met al toch een hele grappige situatie, of je hebt een werelddeal en met Ziyech een heel aardig alternatief, of hij blijft en ze halen de beste speler van de concurrent voor de helft.
Zeker! Denk wel dat het Berghuis erg gaat frustreren. Dan gaat er een concurrent waardoor hij op de bank zit weg, en dan komt Hakim Ziyech haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:17 schreef Heeinz het volgende:
Als Ziyech ervoor terugkomt kan ik er best mee leven als Antony weggaat
De laatste keren dat Berghuis rechtsbuiten stond heb ik met tranen in m'n ogen gekekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker! Denk wel dat het Berghuis erg gaat frustreren. Dan gaat er een concurrent waardoor hij op de bank zit weg, en dan komt Hakim Ziyech haha.
Berghuis maakte bij Feyenoord altijd het verschil.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis is gewoon niet echt een speler die het verschil maakt. Typisch zo'n speler die een topper is bij een subtopper en bij Ajax goed mee kan als alles lekker loopt, zoals vorig seizoen in de eerste seizoenshelft.
Het is geen Ziyech en zeker geen Antony.
En bij Ajax niet en hij speelt nu bij Ajax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berghuis maakte bij Feyenoord altijd het verschil.
Ja maar dan klopt zijn stelling nog steeds niet. Berghuis speelt nu in een veel beter team en dus ook meer dienend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En bij Ajax niet en hij speelt nu bij Ajax.
Ik zie ook liever Berghuis dan Kudus vertrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis is gewoon niet echt een speler die het verschil maakt. Typisch zo'n speler die een topper is bij een subtopper en bij Ajax goed mee kan als alles lekker loopt, zoals vorig seizoen in de eerste seizoenshelft.
Het is geen Ziyech en zeker geen Antony.
Dat vraag ik mij afquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Als je Daramy bij Emmen neerzet is het ook een bepalende speler
Lijkt me niet zo relevant voor Ajax
Om iets te laten zien moet je wel eerst een echte kans krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook prima maar dan moet die dit seizoen wel iets laten zien.
Maar daar gaat Ziyech ook niet spelen als hij terugkomt, lijkt me. Dan wordt dan vast op 10quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De laatste keren dat Berghuis rechtsbuiten stond heb ik met tranen in m'n ogen gekeken
In principe nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe onbespreekbaar is toch gewoon bespreekbaar?
Rip unuvarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar daar gaat Ziyech ook niet spelen als hij terugkomt, lijkt me. Dan wordt dan vast op 10
Dat moet je ook afdwingen hequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om iets te laten zien moet je wel eerst een echte kans krijgen natuurlijk
Het blijft opvallend dat hij geen kansen krijgt. En als Antony vertrekt gaat men natuurlijk een vervanger halen in plaats van speler doorschuiven. Ik moet het daarom ook nog maar zien met iemand als Conceicao. Het zit em toch ook echt in kansen geven. En bij aanvallende spelers die het van techniek maar misschien niet van veel fysiek moeten hebben, zijn ze daar bij Ajax steeds terughoudender in geworden.quote:
Alles is bespreekbaar met het juiste prijskaartjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe onbespreekbaar is toch gewoon bespreekbaar?
Dus we worden derde . Godverdommequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
KAMPIOENEN OLÉ OLÉ, KAMPIOENEN OLÉ OLÉ
[ twitter ]
Kun je even normaal doen! Hoeveel Europa Cups heb jij gewonnen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus we worden derde . Godverdomme
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even normaal doen! Hoeveel Europa Cups heb jij gewonnen?
Scheelt niet veel...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou Scherpen slechter zijn dan Gorter?
Noem er eens 10.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Bizar als ze echt ¤80 miljoen voor Anthony krijgen. Hij is goed, maar geen wereldtopper van het kaliber Ibrahimovic ofzo. Er zijn tientallen spelers van zijn niveau.
Altijd doen dit. Als hij blijft is het maar de vraag of hij nog het vuur heeft om er vol voor te gaan en het kan zomaar zijn dat hij z'n beste seizoen al gehad heeft.
Antonyquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Bizar als ze echt ¤80 miljoen voor Anthony krijgen. Hij is goed, maar geen wereldtopper van het kaliber Ibrahimovic ofzo. Er zijn tientallen spelers van zijn niveau.
Altijd doen dit. Als hij blijft is het maar de vraag of hij nog het vuur heeft om er vol voor te gaan en het kan zomaar zijn dat hij z'n beste seizoen al gehad heeft.
Er is ook nog zoiets als inflatie. En dat is er al een tijdje in de spelersmarktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Inflatie heet dat. Een Bassey heeft ook een aardige duit gekost. Ook niet in verhoudingquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:11 schreef Middelpunt het volgende:
Ik betwijfel of je het achteruitgang kan noemen als dit gebeurtquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Chg25w6A_Ki/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
En Antony speelt niet mee vandaag. Dit kan niet meer mis.
Sowieso is het aankoopbeleid van United compleet bezopen natuurlijk, bizar wat voor spelers ze halenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:24 schreef DeeBee het volgende:
Haggie is dronken genot, zulke bedragen.
Met zijn salaris denk ik huren. En dan zoeken naar een nieuwe parel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Hakim in
Antony out
Benieuwd of we Hakim kopen ?
De vraag is natuurlijk hoeveel Ajax daadwerkelijk voor hem vangt. Als het minder is dan 90 miljoen euro zou dat erg jammer zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:24 schreef DeeBee het volgende:
Haggie is dronken genot, zulke bedragen.
geen wedstrijdritme denkquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:41 schreef Shreyas het volgende:
Weer Taylor, weer Rensch![]()
Waarom speelt die Sanchez niet gewoon rechtsback, slechter dan Rensch kan hij niet zijn.
Vond Rensch het vorige week best aardig doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:41 schreef Shreyas het volgende:
Weer Taylor, weer Rensch![]()
Waarom speelt die Sanchez niet gewoon rechtsback, slechter dan Rensch kan hij niet zijn.
In aanvallend opzicht wel maar verdedigen kan hij totaal niet.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond Rensch het vorige week best aardig doen
Dat ging dus vorige week ook vrij goed maar ik weet inmiddels dat jij altijd door een bepaalde bril kijktquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In aanvallend opzicht wel maar verdedigen kan hij totaal niet.
Alles is voor Basseyquote:
Jij bent wel een beetje een gekkie jaquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Dit is een pingel
Ben ik nou gek?Het was geen buitenspel en daarna wordt ie aan z'n shirt getrokken
Ik vind eerder dat hij heel veel ruimte krijgt van Sparta.quote:
Taylor vervangen gaat ook helpenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je een dribbelaar niet moet vervangen met een statische speler. Het gehele spel vertraagd hierdoor en is voorspelbaarder. Geen Ziyech dus maar een dribbelaar.
125 miljoenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DaveDave09 het volgende:
Op de manier zijn we hem in Januari alweer kwijt
Gaat sowieso met winst weg, wat een baasquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DaveDave09 het volgende:
Op deze manier zijn we hem in Januari alweer kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |