Een speler verkopen die 45 wedstrijdjes heeft gespeelt noem ik spelers flippenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Geen idee hoe betrouwbaar dit is, maar dit zou ik NIET leuk vinden.
Ze mogen hem voor 60 miljoen hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Voor 63 roei ik hem zelf over in mijn bootquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze mogen hem voor 60 miljoen hebben.
En dan mogen ze hem zelf komen ophalen.
Echte VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor 63 roei ik hem zelf over in mijn boot
Met een blanke jongen zou ik zelfde doen, ik ben een echte inclusive boy!quote:
jammer maar wel begrijpelijk dat hij weg wilquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:10 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
die krijgt te weinig kansen dua tja snap het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer maar wel begrijpelijk dat hij weg wil
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:37 schreef D_A het volgende:
100 miljoen en Ziyech terug. Goden bestaan.
Nee, maar qua assists en doelpunten zal het niet veel schelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony.
zijn gewoon niet te vergelijken en een opvolger vinden die net als Antony is maar dan een betere versie, zou Erik dat ook niet tegen z'n scouts gezegd hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of Ziyech echt nog zo goed is als Antony. En bovendien zou ik hem niet laten vertrekken alvorens er een opvolger is die minstens zo goed is of zelfs beter dan Antony. Antony is op het moment buitencategorie. 2 weken voor het eind van de deadline is te tricky om hem zonder een nieuwe aanwinst te contracteren te laten gaan.
Absoluut, goede spelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Snap wel dat Kudus weg wil met de minuten die hij krijgt. Zonde, want toch het gevoel dat er veel meer in zit bij hem voor Ajax.
Erik moet niet zo janken, anders haalt hij dat lampje uit Eindhoven maar....Begin echt een beetje simpel te worden van die vent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn gewoon niet te vergelijken en een opvolger vinden die net als Antony is maar dan een betere versie, zou Erik dat ook niet tegen z'n scouts gezegd hebben?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik moet niet zo janken, anders haalt hij dat lampje uit Eindhoven maar....Begin echt een beetje simpel te worden van die vent.
90 + 10 en het is een dealquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
80 + 20 miljoen aan bonussen is het nieuwste bod schijnbaar.
De telegraaf is al een kut bron maar showtime slaat echt alles. Ban deze man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt toch wat serieuzer te worden. Ziyech heeft interesse in Ajax zo meld Ajaxshowtime.nl...die is vertrokken..
Ja, maar waarom zou je gaan. Je speel in een leuk team. Cl en volgend jaar kan je naar Madrid... Bel KJH ff en op en zeg gewoon ik blijf maar pass ff 2 miljoen salaris extra.quote:
Don't shoot the messenger figuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De telegraaf is al een kut bron maar showtime slaat echt alles. Ban deze man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |