abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205967717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:39 schreef UncleScorp het volgende:
Jeuj een nieuw ruzie topic...fun...
Ruzietopic? Je kunt toch prima uitleggen waarom deze mensen acteurs en geen ouders zijn van wie hun kinderen vermoord zijn of gewoon sorry zeggen? Er is in dit opzicht niks veranderd.
pi_205968133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ruzietopic? Je kunt toch prima uitleggen waarom deze mensen acteurs en geen ouders zijn van wie hun kinderen vermoord zijn of gewoon sorry zeggen? Er is in dit opzicht niks veranderd.
Omdat ze veel centjes krijgen natuurlijk. Geld trekt aan, vooral C acteurs voelen zich geroepen, er moet brood op de plank.

Als er volgende keer weer een schietpartijtje is, op een school of waar ever, vind ik wel dat ze wat betere acteurs moeten inzetten.
Dit lijkt nergens op he.
edit:

En Alex Jones, hmm, wie neemt dat ventje nou serieus?
msmertjes natuurlijk

Moeten jullie weten, veel plezier ermee

gecontroleerde oppositie, net zoals David Icke, en bijna de hele zooi alternatieve pratertjes

[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 14-09-2022 13:25:27 ]
pi_205968176
  donderdag 15 september 2022 @ 01:19:53 #104
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205980608
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
Met het (voorlopige) vertrek van Ali valt er wel een gat.
We hebben even achter gelegd hoe en wie BNW nu gaat bemensen.

Als je mee wil doen in ons team van moderators kun je dit hier aangeven:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
quote:
17s.gif Op zondag 11 september 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:
Gaarne weer iemand met affiniteit met BNW.
Zoals ik?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206046986
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
Met het (voorlopige) vertrek van Ali valt er wel een gat.
We hebben even achter gelegd hoe en wie BNW nu gaat bemensen.

Als je mee wil doen in ons team van moderators kun je dit hier aangeven:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Is de plek nog open? Ik zie alleen KLB mod.
pi_206047007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is de plek nog open? Ik zie alleen KLB mod.
Ja. Dat is volgens mij niet goed bijgewerkt. Maar we zoeken altijd mensen om de crew te versterken. Ook op BNW.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206055248
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat is volgens mij niet goed bijgewerkt. Maar we zoeken altijd mensen om de crew te versterken. Ook op BNW.
Ben benieuwd wie het aandurft.
pi_206106831
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:43 schreef capricia het volgende:

[..]
@yvonne weet me te vinden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_206115271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.

Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.

Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup? 8)7 8)7

Blabla, Amerika is slecht boehoe. Oekraïne verdient de verkrachtingen en de moorden, hadden ze maar niet corrupt moeten zijn.

Hoeveel Roebels heb je voor die post ontvangen?

Wat is hier mis mee? Mag iemand die pro-Rusland is niet worden aangesproken op dat gedrag?
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 07:38:57 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206115276
Op de man he?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206115285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:38 schreef sp3c het volgende:
Op de man he?
Dan haal je toch alleen dat zinnetje weg :')
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 07:41:26 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206115287
Begin ik mobiel niet aan :')
pi_206115312

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 07:48:18 (Ik lees niet goed..) ]
pi_206116038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Blabla, Amerika is slecht boehoe. Oekraïne verdient de verkrachtingen en de moorden, hadden ze maar niet corrupt moeten zijn.

Hoeveel Roebels heb je voor die post ontvangen?

Wat is hier mis mee? Mag iemand die pro-Rusland is niet worden aangesproken op dat gedrag?
Nee, want waarom zou iemand niet pro-Rusland mogen zijn? Ik zie trouwens in deze post ook nergens staan dat Oekrainë al het verschrikkelijke leed zou verdienen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206116054
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, want waarom zou iemand niet pro-Rusland mogen zijn? Ik zie trouwens in deze post ook nergens staan dat Oekrainë al het verschrikkelijke leed zou verdienen.
Ik ben helemaal niet pro Rusland maar pro de Regio's die zich willen ontworstelen aan het KIEV regime.

Rusland maakt dit mogelijk.
  dinsdag 27 september 2022 @ 11:37:27 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206116900
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bizar dat mensen voor andere mensen willen bepalen wat ze moeten geloven en wat niet , daar heb ik nog nooit waarheid in gezien en daar zal ik ook nooit waarheid in zien. Zelf zouden ze dat ook niet willen voor zichzelf , bar slecht inlevingsvermogen :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206117169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:37 schreef Summers het volgende:

[..]
Bizar dat mensen voor andere mensen willen bepalen wat ze moeten geloven en wat niet , daar heb ik nog nooit waarheid in gezien en daar zal ik ook nooit waarheid in zien. Zelf zouden ze dat ook niet willen voor zichzelf , bar slecht inlevingsvermogen :N
Tja, daar is het hele topic in FB ook weer een zoveelste bewijs van. De hele insteek blijft dat er zo min mogelijk ruimte moet worden geboden voor users met een bepaalde meningen (die bijvoorbeeld pro-Rusland, pro-Trump, anti-EU, anti-vaccinatie is of kritisch op onderwerpen zoals klimaatverandering).

Het achterliggende idee is dat je gewoon zo niet zou mogen denken, en als mensen dat wel doen moet er of censuur worden toegepast of de duimschroeven flink aandraaien via hele strikte moderatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:17:01 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206117323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:37 schreef Summers het volgende:

[..]
Doet me denken aan de Gedachtenpolitie uit 1984.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:18:46 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206117346
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, daar is het hele topic in FB ook weer een zoveelste bewijs van. De hele insteek blijft dat er zo min mogelijk ruimte moet worden geboden voor users met een bepaalde meningen (die bijvoorbeeld pro-Rusland, pro-Trump, anti-EU, anti-vaccinatie is of kritisch op onderwerpen zoals klimaatverandering).

Het achterliggende idee is dat je gewoon zo niet zou mogen denken, en als mensen dat wel doen moet er of censuur worden toegepast of de duimschroeven flink aandraaien via hele strikte moderatie.
Ik sta stevig genoeg in mijn schoenen om mijn eigen conclusies te trekken en mijn eigen waarneming te volgen , alleen zwakke en onzekere mensen laten zich vertellen wat ze moeten geloven en denken . Ik ben trots op zelfstandige denkers _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:29:07 #120
189978 controlaltdelete
pi_206117443
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Gezien aan al die reacties daar houden ze het hier goed in de gaten wat er gepost wordt hier. Ik vind dit bijzonder raar eigenlijk, als ik niets met een bepaald onderwerp heb op een forum waarom dan die mensen in de gaten houden die dat wel hebben?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 12:31:14 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206117467
dat gebeurt wel vaker

hier is NWS onderwerp van het dagelijkse gesprek

vreemd idd maar je doet er weinig aan
pi_206117586
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:31 schreef sp3c het volgende:
dat gebeurt wel vaker

hier is NWS onderwerp van het dagelijkse gesprek

vreemd idd maar je doet er weinig aan
Komt wel voor inderdaad, maar de meeste users posten daar ook gewoon mee. Ik vind NWS een prima subforum en post er zelf geregeld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gezien aan al die reacties daar houden ze het hier goed in de gaten wat er gepost wordt hier. Ik vind dit bijzonder raar eigenlijk, als ik niets met een bepaald onderwerp heb op een forum waarom dan die mensen in de gaten houden die dat wel hebben?
Er wordt hier veel gelurkt en ook de nodige TRs gezet door users uit andere delen, die hier dan niet posten. En de reden daarachter is een drang naar controle, men kan het gewoon niet laten om hier niet te kijken. En dan kijkt men en dan roepen de meningen van actieve users hier allerlei ergernis en woede op. Vandaar ook de grote behoefte om censuur en strikte moderatie.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 20:10:50 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_206182334
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Komt wel voor inderdaad, maar de meeste users posten daar ook gewoon mee. Ik vind NWS een prima subforum en post er zelf geregeld.
[..]
Er wordt hier veel gelurkt en ook de nodige TRs gezet door users uit andere delen, die hier dan niet posten. En de reden daarachter is een drang naar controle, men kan het gewoon niet laten om hier niet te kijken. En dan kijkt men en dan roepen de meningen van actieve users hier allerlei ergernis en woede op. Vandaar ook de grote behoefte om censuur en strikte moderatie.
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me wel af waar die drang naar controle vandaan komt. Want als je iets haat, blijf je er toch verre van of zie ik dat helemaal verkeerd?
  zondag 2 oktober 2022 @ 20:33:58 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206182705
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me wel af waar die drang naar controle vandaan komt. Want als je iets haat, blijf je er toch verre van of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dat is een hele goede vraag. Maar uit eerdere discussies binnen BNW is al vaker naar voren gekomen dat sommigen nogal stellig de overtuiging hebben dat theorieën en perspectieven zoals die in BNW worden besproken eigenlijk niet besproken zouden mogen worden. Immers zouden zulke meningen (die zijn interpreteren als 'misinformatie' en 'desinformatie') 'gevaarlijk' kunnen zijn. Kijk maar naar de opstand op 6 januari 2021 in de VS was dan één van de argumenten (of andere meer bizarre en onsmakelijke insinuaties zijn er ook al wel gedaan).

Kortom, er is niet alleen een afkeer van bepaalde meningen en perspectieven, maar ook het gevoel dat deze actief bestreden moeten worden. En dit komt dan van users die tegelijkertijd zeggen heel erg ruimdenkend te zijn, dat is wel bijzonder altijd.
  Admin zondag 2 oktober 2022 @ 20:38:12 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206182778
Wat in godsherensjezusnaam heeft dit nog met BNW te maken?

Oorlog in NWS want actueel.

Politici in POL hence de naam.

Reptilians vermomd als politici in BNW.

Kort door de bocht maar zo ligt het.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206183465
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:

Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:17:41 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206184095
schien kun je haar vriendelijk iets vragen alsof ze niet je hond is
  Admin zondag 2 oktober 2022 @ 22:42:30 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206184448
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:25 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?
Woef,ik wilde Heil zeggen en in de houding ng springen maar dan gaan mensen daar weer over zagen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_206189907
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.

En nu ?

BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?

Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?

Ik pas alvast.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206190311
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:

Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206190901
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:

En nu ?

Ik pas alvast.
Het zijn de best lopende topics in BNW omdat ze in andere subfora vermeden worden. Dat houdt op als mensen 'die niets te zoeken hebben in BNW' (omdat ze geen complotdenkers zijn) daar niet zouden mogen posten. Dan kan die discussie nergens gevoerd worden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206191459
quote:
82s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.
Lol begint die zever hier ook weer opnieuw…
Desinformatie :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Admin maandag 3 oktober 2022 @ 19:34:26 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206191940
quote:

En nu ?

Ik pas alvast.
Nee,dit was voor de mensjes die moeite hebben net de juiste deurtjes binnen te gaan :+

Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:22:12 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206203780
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.

En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.

pi_206204207
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.

En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Nou ja, Raw85 had dus een mening waarmee hij die reeks opende. Nu kan ik moeilijk voor hem spreken, maar die zal vast wel wat repliek daarop willen?! Misschien sowieso wel de moeite waard om het eens door te nemen... er zat best een groot stuk goede discussie tussen van verschillende mensen waaronder ook veelposters in bnw, (ex-)mods (sp3c, capricia, Fok-it, viv, miss_sly, ali, mezelf, ik vermoed nog enkelen anderen onder een andere naam dan destijds, etc), (ex-)FA's (jogy, straatcommando). Aan het einde verwaterde het wat.

Hoe dan ook, ik vraag me vooral wat Fok nou wil met BNW. Zoals ik me herinner van lang lang geleden was het ooit bedoeld om samenzweringen te bespreken, maar het lijkt in de loop der tijd een soort van verhuld NWS2/POL2 te zijn geworden, maar dan met minder strikte discussieregels ... wat hem met name erin lijkt te zitten dat bronnen met slechte journalistieke reputatie doorgaans wat minder gewaardeerd worden in NWS/POL en hier wel. Daarnaast lijkt er wat ressentiment te zijn dat gebruikers hier zich vaak niet serieus genomen voelen daar (hier in BNW ook, maar minder), wat er vast toe leidt dat mensen zich verzamelen waar ze zich meer welkom voelen.

Daarbij heb je een groep mensen die zich opwerpen als "de" BNW'ers, met "BNW" meningen. Kennelijk zijn dat dan mensen die zich zien als vrijdenker, hoewel ze tegelijk vaak wel ongeveer in dezelfde hoek denken. Als er zoiets is als een bnw-mening, wat zijn die en is het dan bv. wel bedoeld om samenzweringen te bespreken die ik zelf dan mainstream vind (hoewel ik niet per se weet wanneer dat dan zo is), zoals bv. het twijfel zaaien over (de gevolgen van) klimaatverandering door de fossiele industrie, bouwfraude, de couppoging van Trump of moeten die gewoon in NWS/POL of wat denkt Fok! daar over?

Waar je denk ik voor moet waken is dat je geen echokamer wil creëren, want dat leidt tot groupthink en mogelijk radicalisatie, en dat je bij uitstek politieke discussie dus juist met elkaar wil hebben in plaats van gescheiden ruimtes zonder dat je daarop inboet qua redelijke discussieregels (wat in feite ook gewoon omgangsregels zijn voor wat serieuzere discussies imho - en dan doel ik niet alleen op redelijke bronnen (whatever dat zijn), maar ook eerder ingrijpen bij elkaar uitmaken voor wappie of msm-schaap, gezuig met "D666" en "Drumpf" aanpakken, etc).

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 04-10-2022 21:13:13 ]
pi_206204509
SnertMetChoco stipt de belangrijkste punten wel aan ja.

De behoefte om de reeks in FB gelijk dicht te gooien snap ik niet helemaal, volgens mij liep de discussie daar prima. Maar goed, als we het er hier verder over moeten hebben is dat ook prima natuurlijk.
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:08:46 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206204529
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.

pi_206204874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Geen mod geen BNW.
Ik begrijp dat modbezetting voor Fok! belangrijk is en ik hoef echt geen reactie a la minute hoor (liever denk je er even over, lees je het topic de meningen van mensen die je kunt waarderen, etc), maar het komt op deze manier over alsof je hiermee over wil gaan tot de orde van de dag. Misschien ook goed om eens mee naar achter te nemen en het daar te bespreken met elkaar.

Wat misschien ook wel helpt met het aantrekken van mods is juist dit soort vragen beantwoorden, want dat schept duidelijkheid. Niet iedereen heeft dat nodig, maar anderen vinden dat van wat ik zo in dat topic las wel prettig.
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:32:37 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206206576
Oei,zo was het niet bedoeld.
Want ik ga ook wel degelijk alles bijlezen . Want ik denk dat er zeer zeker een behoefte is aan BNW .

Achter zijn we iig ook bezig met elkasrvin gesprek.

Excuus dat het anders overkwam dan ik bedoelde .

dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:41:45 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206812
Waarom staat dit topique in myat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:42:52 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206841
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:

Ik wil niet met jou in gesprek, maar wel met 78876754646 anderen met een mening
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206207118
quote:

Geen mod geen BNW.
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.

Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.

In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.

Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:10:13 #143
485843 crew  Jippie
pi_206207303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.

In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.

Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoeken :D
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:10:31 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206207307
quote:

[..]

So true :o

dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:11:34 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206207326
dus het forum hernoemen naar WAP is geen optie?
Een gedicht over Maanvis
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:17:11 #146
485843 crew  Jippie
pi_206207392
quote:

En nu ?

Ik pas alvast.
Ik denk eigenlijk dat het nablaten van Moskva en Kyiv geen echte BNW is, de eigen meningen in dat topic zie ik voornamelijk terug in het gejijbak.
pi_206207398
quote:

[..]

Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:
1) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die vonden dat je desinformatie verspreide"
2) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die kwamen om te ontregelen"

Het lijkt me logisch dat mensen die denken dat je desinformatie verspreid je ook elders proberen te verhinderen dat te doen. Wat me niet per se logisch lijkt is om dan maar een safe space te creëren en twee discussies te starten.

Het zou wat dit betreft veel effectiever zijn als de structuur van fok forum verandert zodat je gewoon in 1 topic threaded kunt discussieren.
pi_206207747
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoeken :D
Mja als dat voor de gezelligheid is helemaal bueno natuurlijk, maar vermanend toespreken word je wel wat zat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206207793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:
1) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die vonden dat je desinformatie verspreide"
Het gaat zoals altijd om de manier waarop, als een Jehova getuige tegen een prostituee, "weer dat gezeik."
quote:
2) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die kwamen om te ontregelen"
Het lijkt me logisch dat mensen die denken dat je desinformatie verspreid je ook elders proberen te verhinderen dat te doen. Wat me niet per se logisch lijkt is om dan maar een safe space te creëren en twee discussies te starten.

[/quote]
Het topic werd dermate ontregeld dat het discussie onmogelijk maakte en eigenlijk de bedoeling van het topic dus ontregeld. Je zou kunnen stellen dat het, als het vervelend gedrag is wat mensen irriteert, wat niet bij het topic past, dat die comments daar gewoon niet moeten worden geplaatst.

Mijn comments werden al weggezet als desinfo in het reguliere Covid topic overigens op basis van meningen. Dat is bijzonder aangezien desinfo zou moeten zijn "falsifeerbare nonsense" en een mening is niet falsifeerbaar, die "is". Daarnaast valt er hee lwat te zeggen over die "waarheid ridders" de wereld is niet zo simplistisch als men soms uitstraalt. Onderzoeken spreken elkaar ronduit tegen, als je cherry picked is het ook prima te doen om efficacy van invermectine danwel chloroquine te vinden. Wetenschappelijk zou die discussie ook gewoon gezond zijn om te voeren. Robert Malone is geen wappie bijvoorbeeld, Jan Bonte ook niet, die hebben echt wel kennis van zaken, maar gewoon een andere mening.

Maar de politiek heeft de waarheid wel even in pacht, wilt dokters de licentie ontnemen als ze off label wat voorschrijven etc. Gekte is dat.

quote:
Het zou wat dit betreft veel effectiever zijn als de structuur van fok forum verandert zodat je gewoon in 1 topic threaded kunt discussieren.
?
pi_206207825
Sowieso is het publieke debat nogal vreemd gepolariseerd.

Alsof je Putin een toffe peer moet vinden als je denkt dat Rusland die pijplijn niet heeft opgeblazen maar eerder de VS. Bijvoorbeeld.

Het altijd dezelfde types en mijn indruk is echt dat ze wereldvreemd naar de wereld kijken. Je moet je in hele vreemde bochten wringen... Het lijkt cognitieve dissonantie, Putin is het ultieme kwaad dus onbewust overtuigen ze zichzelf dat het hartstikke logisch is die pijplijn op te blazen als Rusland zijnde.

Maar anyhow, BNW feedback... Waar het mij om gaat: Je wordt wat geframed als BNW als je dus stelt "Zal Rusland niet geweest zijn."

Dat is vreemd en een soort van extreem als je het mij vraagt.
En de weerstand is zo groot, je wilt soms gewoon informatie kunnen delen met anderen en vergaren om je opinie uit te diepen. Dat gaat simpelweg niet als bepaalde ideeën delen niet wordt getolereerd.
pi_206207968
Mijn mening is dat als de users op bnw alternatieve bronnen plaatsen, er over gediscussieerd kan worden(of niet) en evt. erover van gedachten wisselen. dat wil zeggen, liefst geen msm en factcheckersdebieltjessites welke gedumpt worden om uit komen leggen hoe het volgens hen (lees: controle houden) zit. Dat plaatst je maar op je eigen forumpje. tenzij men iets naast elkaar wilt zetten, of iets belangrijk is om te vermelden bv

Verder is iedereen welkom wat mij betreft.
Grapjes kan altijd, doen wij (ik) ook.
edit

En @yvonne is altijd plus 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door koosbasterd op 05-10-2022 00:51:35 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 08:44:26 #152
485843 crew  Jippie
pi_206208928
Voor nu val ik hier voorlopig in om het onderling gekibbel tegen te gaan. Dat draagt niets bij aan de discussies/debatten.
pi_206209479
Mijn mening had ik al gegeven in het feedback topic, maar ik zal het hier ook neerzetten:

In BNW is het nu helemaal niet mogelijk om allerlei 'complotten' te bespreken. De vaste kliek heeft een verhaal (standaard alt right/conservatief/rusland verhaal, anti covid, anti overheid) inclusief de mod die het de afgelopen tijd heeft gedaan. Andere geluiden worden zeer vijandig ontvangen en er werd ook op gemod.

Het is heel interessant om te bespreken hoe Rusland jarenlang het sentiment in het westen heeft gemanipuleerd. Zo kan je heel goed terugredeneren vanaf het Oekraine referendum en de opkomst van Fvd (en de rol die ze nu spelen) dat dit allemaal een vooropgezet plan is.

Ik heb echter geen zin om tijd te steken in het openen van een topic daarover, omdat de kans > 90% is dat hij gesloten wordt, terwijl het wel een goed BNW topic is.
pi_206209625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:52 schreef The_End het volgende:
In BNW is het nu helemaal niet mogelijk om allerlei 'complotten' te bespreken. De vaste kliek heeft een verhaal (standaard alt right/conservatief/rusland verhaal, anti covid, anti overheid) inclusief de mod die het de afgelopen tijd heeft gedaan. Andere geluiden worden zeer vijandig ontvangen en er werd ook op gemod.
BNW is nog de enige plaats hier waar nog een complot kan besproken worden. En ja, sommigen zijn eerder pro-Rusland in het huidige conflict ... deal with it.
Deze mening kan echter nergens anders geuit worden, want de vaste kliek in andere subfora volgen het algemeen narratief waar niet van afgeweken kan/mag worden of je bent een wappie ... van vijandige ontvangst gesproken.
BNW'ers weten en respecteren dit grotendeels, aka geen behoefte om tegen schenen te gaan schoppen "ergens anders".
Omgekeerd bestaat die dwang blijkbaar wel ?

quote:
Ik heb echter geen zin om tijd te steken in het openen van een topic daarover, omdat de kans > 90% is dat hij gesloten wordt, terwijl het wel een goed BNW topic is.
Nounou wat een aannames alweer :?
Waarom zou je topic gesloten worden :? Doen we toch gewoon "schopje naar NWS" :+
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:14:54 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206210306
quote:
Mijn mening had ik al gegeven in het feedback topic, maar ik zal het hier ook neerzetten:

Het is heel interessant om te bespreken hoe Rusland jarenlang het sentiment in het westen heeft gemanipuleerd. Zo kan je heel goed terugredeneren vanaf het Oekraine referendum en de opkomst van Fvd (en de rol die ze nu spelen) dat dit allemaal een vooropgezet plan is.

Haha, dat is makkelijk. 'Andere complotten mogen hier niet worden besproken, maar ik ga geen poging doen om een topic te openen want dat wordt toch gesloten'.

Leuke aanname, maar wel een verkeerde. Als je gewoon hier zo'n topic zou openen zou dat zeker niet worden gesloten en ook in lijn zijn met BNW gedachtegoed. Ik zou het ook wel een interessant topic vinden eigenlijk.
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 11:18:45 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206210346
Ik ook O+

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:38:57 #157
485843 crew  Jippie
pi_206210577
quote:

Dan zal ik daar zo een topic over openen ^O^
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 11:41:46 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206210611
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dat is makkelijk. 'Andere complotten mogen hier niet worden besproken, maar ik ga geen poging doen om een topic te openen want dat wordt toch gesloten'.

Leuke aanname, maar wel een verkeerde. Als je gewoon hier zo'n topic zou openen zou dat zeker niet worden gesloten en ook in lijn zijn met BNW gedachtegoed. Ik zou het ook wel een interessant topic vinden eigenlijk.
Ik zou het proberen ik ben daar juist nieuwsgierig naar en ook wij maken fouten, schatten dingen in en ik vind dat je elkaar daar op normale wijze op aanspreken.

De discussies mis ik, de loopgraven mogen wel weg, wijzende vingertjes mogen wel weg, ik mis users die gewoon hun schouders ophalen als iemand je komt uitschelde, voor gek verslijten en wel even aanwijzen wat dan wél goed is en wat fout.
BNW is door de gebeurtenissen in de wereld ingehaald, we hebben nu topics die in feite elders hadden moeten blijven, maar ze zijn er nu, maar ze zijn wél BNW dus kom je meeprten over een onderwerp kijk even in welk deurtje je binnengaat.

pi_206210612
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zullen we deze discussie in FB voeren?
Ok.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:41:53 #160
485843 crew  Jippie
pi_206210615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maar wat heeft dit te maken met mijn post? Ik post een Engels artikel waarin Pietje zegt: de aarde is rond. User 2 zegt vervolgens: Pietje is een CIA-agent want hij zegt dat de aarde plat is. Je kan alsnog hele respectvolle discussies houden over de vorm van de aarde, maar User 2 heeft het dan gewoon fout in die specifieke post over wat er gezegd is door Pietje en zijn conclusie over de CIA is op basis van dingen die Pietje niet had gezegd.
Punt is dat als Pietje volhardt in zijn visie dat de aarde plat is je hem niet hoeft te brainwashen totdat hij jouw visie overneemt. Wat voor iemand de waarheid is bepaalt iemand zelf.
pi_206210719
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Punt is dat als Pietje volhardt in zijn visie dat de aarde plat is je hem niet hoeft te brainwashen totdat hij jou visie overneemt. Wat voor iemand de waarheid is bepaalt iemand zelf.
Dat zeg ik daar niet. Let vooral op het puntje: Ik post een Engels artikel waarin Pietje zegt: de aarde is rond.

Toen ik op de middelbare school zat had je Engelse luistertoetsen. Schaamlap had twee keer gepost over mijn filmpje en in beide posts zei hij dat er dingen in gezegd waren die er niet in zijn gezegd. Bij de luistertoets zou je dan terecht een onvoldoende krijgen. Dat staat ook helemaal los van de vraag of je de conclusies uit dat filmpje moet overnemen. Snap niet wat er mis mee is om hem daarop te wijzen en heb van jou ook nog geen uitleg gekregen.

Wat betreft het stukje over brainwashing. Een wijs user gaf eens advies hierover.

quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:57 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op houden met het voor elkaar invullen,
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:54:57 #162
485843 crew  Jippie
pi_206210792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat zeg ik daar niet. Let vooral op het puntje: Ik post een Engels artikel waarin Pietje zegt: de aarde is rond.

Toen ik op de middelbare school zat had je Engelse luistertoetsen. Schaamlap had twee keer gepost over mijn filmpje en in beide posts zei hij dat er dingen in gezegd waren die er niet in zijn gezegd. Bij de luistertoets zou je dan terecht een onvoldoende krijgen. Dat staat ook helemaal los van de vraag of je de conclusies uit dat filmpje moet overnemen.

Wat betreft het stukje over brainwashing. Een wijs user gaf eens advies hierover.
[..]

Het verschil is dat jij, voor zover ik weet, niet de leraar Engels van @Schaamlap bent. Dus oordelen over zijn wel of niet Engelse taalvaardigheid hoef je hier niet te geven. Beter gezegd, ze dragen niets bij aan de discussies an sich.

En dank voor het compliment ^O^
pi_206210902
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het verschil is dat jij, voor zover ik weet, niet de leraar Engels van @:Schaamlap bent. Dus oordelen over zijn wel of niet Engelse taalvaardigheid hoef je hier niet te geven. Beter gezegd, ze dragen niets bij aan de discussies an sich.

Het verschil is dat ik netjes heb uitgelegd waarom ik dit filmpje niet gerechtvaardigd vindt en dat hierna nogmaals heb uitgelegd ZONDER op de man te spelen

Verschil is dat Glazenmaker constant op de man speelt met semi lollige of ronduit asociale commentaren en probeert zodanig een uitspraak uit te lokken om mij een ban aan te smeren..
En dat doet hij niet alleen bij mij maar tegen iedereen die, volgens zijn zienswijze, anders tegen het conflict aankijkt.
Guyver hetzelfde verhaal.
pi_206210925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Toen ik op de middelbare school zat had je Engelse luistertoetsen. Schaamlap had twee keer gepost over mijn filmpje en in beide posts zei hij dat er dingen in gezegd waren die er niet in zijn gezegd. Bij de luistertoets zou je dan terecht een onvoldoende krijgen. Dat staat ook helemaal los van de vraag of je de conclusies uit dat filmpje moet overnemen. Snap niet wat er mis mee is om hem daarop te wijzen en heb van jou ook nog geen uitleg gekregen.

[..]

Wat een baarlijke nonsens.
Ik ga hier verder niet op in maar jij vindt jezelf wel heel geweldig.
pi_206210943
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het verschil is dat jij, voor zover ik weet, niet de leraar Engels van @:Schaamlap bent. Dus oordelen over zijn wel of niet Engelse taalvaardigheid hoef je hier niet te geven. Beter gezegd, ze dragen niets bij aan de discussies an sich.

Komt het de discussie nou echt ten goede als we mensen niet meer wijzen op fouten in hun taalbegrip? Want als dat het geval is kan ik dus ook bij pro-Russische linkdumps de domste dingen gaan roepen die helemaal niet in het artikel staan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 12:08:47 #166
485843 crew  Jippie
pi_206210964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Het verschil is dat ik netjes heb uitgelegd waarom ik dit filmpje niet gerechtvaardigd vindt en dat hierna nogmaals heb uitgelegd ZONDER op de man te spelen

Verschil is dat Glazenmaker constant op de man speelt met semi lollige of ronduit asociale commentaren en probeert zodanig een uitspraak uit te lokken om mij een ban aan te smeren..
En dat doet hij niet alleen bij mij maar tegen iedereen die, volgens zijn zienswijze, anders tegen het conflict aankijkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gewoon stoppen met persoonlijk commentaar op elkaar te geven.
We komen op fok! om tal voor redenen, maar niet om ruzie met andere users te zoeken en elkaar te beledigen.

Het lijkt mij dat er al genoeg narigheid buiten FOK! te beleven valt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 12:14:28 #167
485843 crew  Jippie
pi_206211014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Komt het de discussie nou echt ten goede als we mensen niet meer wijzen op fouten in hun taalbegrip? Want als dat het geval is kan ik dus ook bij pro-Russische linkdumps de domste dingen gaan roepen die helemaal niet in het artikel staan.
Tussen iets verduidelijken en het 'organiseren van een tribunaal' wegens vermeend verkeerd taalbegrip zit wel een verschil.

Maar denk dat de verstandhouding tussen een aantal users al tot zo'n dieptepunt is gezakt dat zelfs een 'd of dt' vautje niet meer wordt opgepikt. Gewoon niet doen dus.
pi_206211021
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Ook dit klopt niet hoor. Ik wil jou helemaal geen ban laten krijgen. Ik snap alleen niet waarom je een post met enkel feitelijke vaststellingen die ook nog eens allemaal gedocumenteerd zijn binnen die post wil afschilderen als een persoonlijke aanval. Snap ik ook niet van de moderatie en heb er nog geen antwoord op.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Klopt.
pi_206211042
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Tussen iets verduidelijken en het 'organiseren van een tribunaal' wegens vermeend verkeerd taalbegrip zit wel een verschil.

Maar denk dat de verstandhouding tussen een aantal users al tot zo'n dieptepunt is gezakt dat zelfs een 'd of dt' vautje niet meer wordt opgepikt. Gewoon niet doen dus.
Ik denk dat we met dit dieptepunt wel klaar zijn. En dingen bij elkaar fantaseren vergelijken met een dt foutje is ook treurig.
pi_206211083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ook dit klopt niet hoor. Ik wil jou helemaal geen ban laten krijgen. Ik snap alleen niet waarom je een post met enkel feitelijke vaststellingen die ook nog eens allemaal gedocumenteerd zijn binnen die post wil afschilderen als een persoonlijke aanval. Snap ik ook niet van de moderatie en heb er nog geen antwoord op.
[..]
Klopt.
Idd je snapt het echt niet. De groeten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 12:38:32 #171
485843 crew  Jippie
pi_206211222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Idd je snapt het echt niet. De groeten.
Negeer elkaar gewoon, zal jullie allebei een maand (30 dagen) abbo kado geven dan kun je van de negeer functie gebruik maken. Als een genegeerde user gequote wordt is het wel zichtbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 05-10-2022 12:45:51 ]
pi_206211730
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Negeer elkaar gewoon, zal jullie allebei een maand (30 dagen) abbo kado geven dan kun je van de negeer functie gebruik maken. Als een genegeerde user gequote wordt is het wel zichtbaar.
Goed idee ... gratis negeerknop voor BNW'ers
*O*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 14:03:15 #173
485843 crew  Jippie
pi_206212157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goed idee ... gratis negeerknop voor BNW'ers
*O*
Een van de voordelen van een abbo, ook zijn de reclames dan uit te zetten *O*
pi_206212910
quote:

En nu ?

Ik pas alvast.
Weet je wat het is? Ben het volledig me je eens dat de topics die je noemt gewoon in bnw thuishoren
However, alle OP's zijn zo bedroevend, slechts in elkaar gezet, dat ik het niet eens zo gek vind dat mensen er geen complot in zien ( terwijl die er echt wel is)

De manier waarop het nu is ingevuld is het niets meer dan een NWS/OOR/COR topic maar dan met alternatieve bronnen

Om de OP coronatopic als vb te nemen:

- Het begint met event 201, prima helemaal niets mis mee
- Vervolgens verlaten we de conspiracy realm en gaan we door met de zorghelden
- Dan verlaten we de zorghelden en is er een modbreak
- Wat het nou met event 201 of de zorghelden te maken heeft, weet ik niet, maar opeens is daar een link over mondkapjes
- Daarna wat willekeurige youtube fimpjes waarvan niet duidelijk is wat toegevoegde waarde nou is of wat het met de rest van het topic te maken heeft
- een meme
- :"vaccins zijn gentherapie" prima maar wat is de link met de rest van het topic
- Een willekeurige quote over PSYOPS zonder verder uit te wijden hoe het dan precies word toegepast
- ''Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving'' met slechts een vb om je argument kracht bij te zetten
- 3 memes achter elkaar
- En het eindigt met een twitter bericht van mevrouw Anderson

Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen :D _O-
De OP is zo vreselijk slecht dat ik het niet eens zo raar vind dat men er geen complot in ziet. Of dat het op de nominatie staat om verbannen te worden. Het is een groot onsamenhangend ***** geheel

Ja, de topics verdienen een plek in bnw maar niet op deze manier. Wil je deze drie behouden laat dan ook echt zien dat het in bnw thuishoort ^O^

Dat is het hele punt wat ik hier probeer te maken ^^

Nu heb ik het covid topic als vb genomen maar de VS- of de Oek reeks is geen haar beter :wtf:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206212960
Pas wanneer je de post van _I erbij neemt word ineens wel duidelijk waarom de covid reeks gewoon in bnw thuishoort

quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 06:52 schreef _I het volgende:
Niet om het een of ander, maar dit is het summum van alle Bilderberg en NWO onderwerpen.

Eugenics, Een “lek” vaccin, “operation lockstep” over de hele wereld, het event 201, Bill Gates die overal tussenzit, Klaus Schwab met zn EU agenda en de WEF, zweden die laag staat in de statistieken maar dezelfde QR agenda er doorramt met zn nieuwe WEF-puppet aan het roer, Rob Jetten is een Rockfeller Fellow, vaccinactie, john hopkins, de spaanse griep…

Dit is de apotheose van al die conspiracies.

En de andere komen samen in de rechtszaak van Ghislaine Maxwell; Pizzagate en de Epstein/Prince Andrew kronieken.

Het leest misschien weg alsof het “alleen om corona gaat”, maar dan mis je een enorm gedeelte van het verhaal. Dan mis je de gelden die gaan van Pfizer en Bill gates naar de media in de US, de geheime contracten die gelekt zijn, de synchronisatie van pers conferenties (pandemie van de ongevaccineerden, deur voor deur, vaccination is de enige weg uit de pandemie, ..) of de jacht op werkende medicatie als ivermectin (Paardenmiddel), hcq en fluoxetine..

Als je zit te wachten op de laatste conspiracies omtrent de NWO en de Illumitatie/satanisten, dan kan je juist helemaal uitleven!
Maar dat is echt niet aan de OP af te lezen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206216004
quote:

Geen mod geen BNW.
Volgens mij had @loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 19:37:02 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Volgens mij had @:loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
En ik heb er nog 2 in de wachtkamer ^O^

pi_206216092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Pas wanneer je de post van _I erbij neemt word ineens wel duidelijk waarom de covid reeks gewoon in bnw thuishoort
[..]
Maar dat is echt niet aan de OP af te lezen
Tweede keer dat je hem quote. :D

Het corona topic, hoezeer je het kan zien zoals hierboven beschreven, is ontstaan omdat veel onderwerpen in de andere fora niet besproken konden worden. Of omdat het ongewenst was, of omdat er simpelweg geen onderbouwing was in de vorm van media of onderzoeken.

Hierdoor was het gewoonweg niet mogelijk om mee te posten in COR of NWS. Blijft over obscure bronnen en de “onderbuik”; en daarmee BNW.

Je hebt dus BNW als keuze en BNW als vluchtheuvel. Beide onderdelen hebben een eigen gevolg en een eigen aanpak nodig.
pi_206216140
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Heb je de FB-topics over BNW ook al bekeken? :s)
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 19:44:38 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je de FB-topics over BNW ook al bekeken? :s)
Ik ben er druk mee bezig.

Ik zal het even voor iedereen duidelijk leesbaar zetten, daarom wilde ik je even een berichtje sturen, maar dat wilde je niet. Dus gooi ik het wel even op straat:
Door m'n jarenlange kankerbehandeling is mijn korte termijn geheugen beschadigd, heb ik neuropathie (zenuwen in handen en voeten) en doet zitten me zeer.
Ik kan dus helaas niet meer even alle topics lezen, ik kan geen uren meer aan de pc en tikken gaat kut want geen gevoel..

Dus enige coulance lijkt me op z'n plek

pi_206216429
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zal het even voor iedereen duidelijk leesbaar zetten, daarom wilde ik je even een berichtje sturen, maar dat wilde je niet. Dus gooi ik het wel even op straat:
Door m'n jarenlange kankerbehandeling is mijn korte termijn geheugen beschadigd, heb ik neuropathie (zenuwen in handen en voeten) en doet zitten me zeer.
Ik kan dus helaas niet meer even alle topics lezen, ik kan geen uren meer aan de pc en tikken gaat kut want geen gevoel..

-O- Sterkte gewenst!

Ik denk ook niet dat iemand verwacht dat je maar 'even' alle topics terug gaat lezen. Ik vond het trouwens over het algemeen een hele goede en respectvolle discussie. Dus was zeker zinvol en ook wel fijn dat het lang open is gehouden om iedereen de kans te geven te reageren.
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 20:04:16 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:55 schreef -Shii- het volgende:

[..]
-O- Sterkte gewenst!

Ik denk ook niet dat iemand verwacht dat je maar 'even' alle topics terug gaat lezen. Ik vond het trouwens over het algemeen een hele goede en respectvolle discussie. Dus was zeker zinvol en ook wel fijn dat het lang open is gehouden om iedereen de kans te geven te reageren.
a, maar dat kon ik "voor kanker"wel, en daar erger ik mezelf ook aan :)

Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 20:14:48 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216845
En nu ga ik bankhangen .

woensdag 5 oktober 2022 @ 20:52:42 #184
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206217488
quote:

[..]

Sterkte! Ik heb het van dichtbij gezien wat die behandelingen doen en dat plaatst het gekissebis hier wel even in perspectief. Beter worden is belangrijker dan een stel kleuters hier de les te lezen omdat het onnodig is en niet zou moeten. Dus denk aan jezelf! Dat komt op de eerste plaats.

En ook ik ben soms een kleuter.
Lach met een schone bips
  woensdag 5 oktober 2022 @ 20:53:36 #185
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206217505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Volgens mij had @:loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
Dank je wel voor je steun, maar het is voor mij geen missie om mod te worden hoor. Wil alleen van BNW weer een beetje leefbare plaats voor iedereen maken.
Lach met een schone bips
pi_206217509
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat het frustreert, dat je dat nu niet meer lukt. *;

Sterkte! *;

[ Bericht 7% gewijzigd door Shii op 05-10-2022 21:22:52 ]
pi_206217795
quote:

[..]
Sterkte yvonne :*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:57:27 #188
189978 controlaltdelete
pi_206221478
quote:

[..]

Hai Yvonne, denk aan jezelf met vooral zorg goed voor jezelf, het bnw-gekissebis heeft geen haast over het algemeen gaat het toch redelijk tot goed? Ik wens je heel veel sterkte.
pi_206238952
quote:

[..]

Veel sterkte ;(
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:50:55 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_206240308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hai Yvonne, denk aan jezelf met vooral zorg goed voor jezelf, het bnw-gekissebis heeft geen haast over het algemeen gaat het toch redelijk tot goed? Ik wens je heel veel sterkte.
Wat cad zegt.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:40:24 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_206241622
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat een luxe!
pi_206242032
quote:

Geen mod geen BNW.
Yv
we missen onze modjes
en ja we hebben natuurlijk genoeg vrijwilligers
ik ook nog steeds
misschien handig om te kijken naar mods die elkaar kunnen aanvullen ipv aanvallen ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_206246740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:27 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
M.a.w. je bent aan het trollen. Wisten we al, maar nu bevestig je het zelf. Misschien dat mods in het vervolg op basis van deze bekentenis actie moeten ondernemen. Als je in een glazen huis woont moet je niet met stenen gooien.

En op wat voor manier "ontkracht" het verhaal "al mijn eigen posts"?
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 02:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Laat het persoonlijke uit je comment
Jippie je ben hier echt aan het muggenziften. Je reageert wel op mijn post waar ik niet eens persoonlijk ben, maar iets constateer wat Glazenmaker zelf toegeeft in deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik was gisteren maar gewoon van 9gag memes aan het spammen. Om die te ontkrachten is hij met een verhaal gekomen dat zo'n beetje al zijn eigen posts van de afgelopen dagen ontkracht als je maar even 10 seconden erover nadenkt.

En dan kom jij met juist deze wandtegel _O-
Waar hij het duidelijk heeft over spammen, wat volgens de forumregels niet mag, maar daar zeg je dan weer niks over. Vanwege het constant muggenziften, treiteren van mij en oneerlijk modden ben ik voorgoed weg uit dat topic/dit hoekje.
pi_206246756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
[..]
Jippie je ben hier echt aan het muggenziften. Je reageert wel op mijn post waar ik niet eens persoonlijk ben, maar iets constateer wat Glazenmaker zelf toegeeft in deze post:
[..]
Waar hij het duidelijk heeft over spammen, wat volgens de forumregels niet mag, maar daar zeg je dan weer niks over. Vanwege het constant muggenziften, treiteren van mij en oneerlijk modden ben ik voorgoed weg uit dat topic/dit hoekje.
Van mij mag je blijven hoor. Ik vind het altijd wel gezellig.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:24:00 #195
485843 crew  Jippie
pi_206246784
quote:

[..]
[..]
[..]
Jouw keuze, het is geen muggenziftenmaar maar een simpel tijdgebrek om alle topics terug te lezen. Als je geen TR plaatst kun je mij niet verwijten dat ik een bepaalde post niet beoordeel.

Zal vanmiddag terugbladeren, maar nogmaals plaats een TR als je denkt dat een mod naar een bericht moet kijken en laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen. Ik snap dat dat lastig is bij bepaalde onderwerpen maar het draagt niets bij aan de discussie an sich.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:25:53 #196
485843 crew  Jippie
pi_206246791
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Yv
we missen onze modjes
en ja we hebben natuurlijk genoeg vrijwilligers
ik ook nog steeds
misschien handig om te kijken naar mods die elkaar kunnen aanvullen ipv aanvallen ;)
Waar zie je 'elkaar aanvallende mods' ik ben ze nog niet tegen gekomen in BNW. Eigen meningen wel, in grote getale zelfs :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:29:35 #197
485843 crew  Jippie
pi_206246814
quote:

[..]
[..]
[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Van mij mag je blijven hoor. Ik vind het altijd wel gezellig.
Gewoon wat verdraagzaamheid voor jullie gesprekspartner tonen, das alles wat ik vraag. Niet sarren, niet trollen en bedenk dat niet iedereen dezelfde humor heeft.
pi_206248406
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar zie je 'elkaar aanvallende mods' ik ben ze nog niet tegen gekomen in BNW. Eigen meningen wel, in grote getale zelfs :P
nee zo bedoel ik het ook niet
en jij doet het prima
Bedoel Modjes die het achter de schermen ook met elkaar eens zijn of bereid zijn naar elkaar te luisteren
BNW is misschien niet groot, maar te groot voor 1 mod alleen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 12:24:43 #199
388664 crew  Dotteke
pi_206262008
quote:

[..]
Niet aan ergeren daar maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker mee :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206268556
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jouw keuze, het is geen muggenziftenmaar maar een simpel tijdgebrek om alle topics terug te lezen. Als je geen TR plaatst kun je mij niet verwijten dat ik een bepaalde post niet beoordeel.

Zal vanmiddag terugbladeren, maar nogmaals plaats een TR als je denkt dat een mod naar een bericht moet kijken en laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen. Ik snap dat dat lastig is bij bepaalde onderwerpen maar het draagt niets bij aan de discussie an sich.
Het was geen persoonlijke aanval, ik constateerde iets. In mijn eigen post die je beoordeelde heb ik de post van Glazenmaker gequote, en aangezien ik in die post van mij het had over getroll van Glazenmaker en dat het een bekentenis was van hem, had je heel makkelijk die post van hem (die ik nota bene gequote had) even kunnen lezen. Heeft dus niks te maken met "tijdgebrek om 'alle' topics terug lezen", zijn post had ik immers gequote in mijn eigen post die je wel beoordeelde.

Dit probleem hadden we niet met al die andere mods die daar kwamen/komen (behalve als het écht persoonlijk werd). Je probeert mij/ons in jouw keurslijf te dwingen: je zegt letterlijk zo moet je reageren op elkaar met "ik vind", "dat is mijn mening", dat is niet hoe een openbare forum werkt waar gediscussieerd wordt. Het zijn geen debatten die op nationale TV uitgezonden worden. Ik lees nu ook dat andere users tegen hetzelfde probleem aanlopen. En weer ligt het aan die anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')