abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206216004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Volgens mij had @loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 19:37:02 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Volgens mij had @:loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
En ik heb er nog 2 in de wachtkamer ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206216092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Pas wanneer je de post van _I erbij neemt word ineens wel duidelijk waarom de covid reeks gewoon in bnw thuishoort
[..]
Maar dat is echt niet aan de OP af te lezen
Tweede keer dat je hem quote. :D

Het corona topic, hoezeer je het kan zien zoals hierboven beschreven, is ontstaan omdat veel onderwerpen in de andere fora niet besproken konden worden. Of omdat het ongewenst was, of omdat er simpelweg geen onderbouwing was in de vorm van media of onderzoeken.

Hierdoor was het gewoonweg niet mogelijk om mee te posten in COR of NWS. Blijft over obscure bronnen en de “onderbuik”; en daarmee BNW.

Je hebt dus BNW als keuze en BNW als vluchtheuvel. Beide onderdelen hebben een eigen gevolg en een eigen aanpak nodig.
pi_206216140
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Heb je de FB-topics over BNW ook al bekeken? :s)
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 19:44:38 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je de FB-topics over BNW ook al bekeken? :s)
Ik ben er druk mee bezig.

Ik zal het even voor iedereen duidelijk leesbaar zetten, daarom wilde ik je even een berichtje sturen, maar dat wilde je niet. Dus gooi ik het wel even op straat:
Door m'n jarenlange kankerbehandeling is mijn korte termijn geheugen beschadigd, heb ik neuropathie (zenuwen in handen en voeten) en doet zitten me zeer.
Ik kan dus helaas niet meer even alle topics lezen, ik kan geen uren meer aan de pc en tikken gaat kut want geen gevoel..

Dus enige coulance lijkt me op z'n plek
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_206216429
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zal het even voor iedereen duidelijk leesbaar zetten, daarom wilde ik je even een berichtje sturen, maar dat wilde je niet. Dus gooi ik het wel even op straat:
Door m'n jarenlange kankerbehandeling is mijn korte termijn geheugen beschadigd, heb ik neuropathie (zenuwen in handen en voeten) en doet zitten me zeer.
Ik kan dus helaas niet meer even alle topics lezen, ik kan geen uren meer aan de pc en tikken gaat kut want geen gevoel..

-O- Sterkte gewenst!

Ik denk ook niet dat iemand verwacht dat je maar 'even' alle topics terug gaat lezen. Ik vond het trouwens over het algemeen een hele goede en respectvolle discussie. Dus was zeker zinvol en ook wel fijn dat het lang open is gehouden om iedereen de kans te geven te reageren.
  Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 20:04:16 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:55 schreef -Shii- het volgende:

[..]
-O- Sterkte gewenst!

Ik denk ook niet dat iemand verwacht dat je maar 'even' alle topics terug gaat lezen. Ik vond het trouwens over het algemeen een hele goede en respectvolle discussie. Dus was zeker zinvol en ook wel fijn dat het lang open is gehouden om iedereen de kans te geven te reageren.
a, maar dat kon ik "voor kanker"wel, en daar erger ik mezelf ook aan :)

Admin woensdag 5 oktober 2022 @ 20:14:48 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206216845
En nu ga ik bankhangen .

woensdag 5 oktober 2022 @ 20:52:42 #184
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206217488
quote:

[..]

Sterkte! Ik heb het van dichtbij gezien wat die behandelingen doen en dat plaatst het gekissebis hier wel even in perspectief. Beter worden is belangrijker dan een stel kleuters hier de les te lezen omdat het onnodig is en niet zou moeten. Dus denk aan jezelf! Dat komt op de eerste plaats.

En ook ik ben soms een kleuter.
Lach met een schone bips
  woensdag 5 oktober 2022 @ 20:53:36 #185
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206217505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Volgens mij had @:loveyoulongtime al aangegeven te willen modden. Lijkt mij een prima mod die open staat voor discussie en de geluiden van 'beide kanten'.
Dank je wel voor je steun, maar het is voor mij geen missie om mod te worden hoor. Wil alleen van BNW weer een beetje leefbare plaats voor iedereen maken.
Lach met een schone bips
pi_206217509
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat het frustreert, dat je dat nu niet meer lukt. *;

Sterkte! *;

[ Bericht 7% gewijzigd door Shii op 05-10-2022 21:22:52 ]
pi_206217795
quote:

[..]
Sterkte yvonne :*
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:57:27 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206221478
quote:

[..]

Hai Yvonne, denk aan jezelf met vooral zorg goed voor jezelf, het bnw-gekissebis heeft geen haast over het algemeen gaat het toch redelijk tot goed? Ik wens je heel veel sterkte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206238952
quote:

[..]

Veel sterkte ;(
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:50:55 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_206240308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hai Yvonne, denk aan jezelf met vooral zorg goed voor jezelf, het bnw-gekissebis heeft geen haast over het algemeen gaat het toch redelijk tot goed? Ik wens je heel veel sterkte.
Wat cad zegt.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:40:24 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_206241622
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Wat een luxe!
pi_206242032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Yv
we missen onze modjes
en ja we hebben natuurlijk genoeg vrijwilligers
ik ook nog steeds
misschien handig om te kijken naar mods die elkaar kunnen aanvullen ipv aanvallen ;)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_206246740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:27 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
M.a.w. je bent aan het trollen. Wisten we al, maar nu bevestig je het zelf. Misschien dat mods in het vervolg op basis van deze bekentenis actie moeten ondernemen. Als je in een glazen huis woont moet je niet met stenen gooien.

En op wat voor manier "ontkracht" het verhaal "al mijn eigen posts"?
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 02:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Laat het persoonlijke uit je comment
Jippie je ben hier echt aan het muggenziften. Je reageert wel op mijn post waar ik niet eens persoonlijk ben, maar iets constateer wat Glazenmaker zelf toegeeft in deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik was gisteren maar gewoon van 9gag memes aan het spammen. Om die te ontkrachten is hij met een verhaal gekomen dat zo'n beetje al zijn eigen posts van de afgelopen dagen ontkracht als je maar even 10 seconden erover nadenkt.

En dan kom jij met juist deze wandtegel _O-
Waar hij het duidelijk heeft over spammen, wat volgens de forumregels niet mag, maar daar zeg je dan weer niks over. Vanwege het constant muggenziften, treiteren van mij en oneerlijk modden ben ik voorgoed weg uit dat topic/dit hoekje.
pi_206246756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
[..]
Jippie je ben hier echt aan het muggenziften. Je reageert wel op mijn post waar ik niet eens persoonlijk ben, maar iets constateer wat Glazenmaker zelf toegeeft in deze post:
[..]
Waar hij het duidelijk heeft over spammen, wat volgens de forumregels niet mag, maar daar zeg je dan weer niks over. Vanwege het constant muggenziften, treiteren van mij en oneerlijk modden ben ik voorgoed weg uit dat topic/dit hoekje.
Van mij mag je blijven hoor. Ik vind het altijd wel gezellig.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:24:00 #195
485843 crew  Jippie
pi_206246784
quote:

[..]
[..]
[..]
Jouw keuze, het is geen muggenziftenmaar maar een simpel tijdgebrek om alle topics terug te lezen. Als je geen TR plaatst kun je mij niet verwijten dat ik een bepaalde post niet beoordeel.

Zal vanmiddag terugbladeren, maar nogmaals plaats een TR als je denkt dat een mod naar een bericht moet kijken en laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen. Ik snap dat dat lastig is bij bepaalde onderwerpen maar het draagt niets bij aan de discussie an sich.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:25:53 #196
485843 crew  Jippie
pi_206246791
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Yv
we missen onze modjes
en ja we hebben natuurlijk genoeg vrijwilligers
ik ook nog steeds
misschien handig om te kijken naar mods die elkaar kunnen aanvullen ipv aanvallen ;)
Waar zie je 'elkaar aanvallende mods' ik ben ze nog niet tegen gekomen in BNW. Eigen meningen wel, in grote getale zelfs :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:29:35 #197
485843 crew  Jippie
pi_206246814
quote:

[..]
[..]
[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Van mij mag je blijven hoor. Ik vind het altijd wel gezellig.
Gewoon wat verdraagzaamheid voor jullie gesprekspartner tonen, das alles wat ik vraag. Niet sarren, niet trollen en bedenk dat niet iedereen dezelfde humor heeft.
pi_206248406
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar zie je 'elkaar aanvallende mods' ik ben ze nog niet tegen gekomen in BNW. Eigen meningen wel, in grote getale zelfs :P
nee zo bedoel ik het ook niet
en jij doet het prima
Bedoel Modjes die het achter de schermen ook met elkaar eens zijn of bereid zijn naar elkaar te luisteren
BNW is misschien niet groot, maar te groot voor 1 mod alleen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 12:24:43 #199
388664 crew  Dotteke
pi_206262008
quote:

[..]
Niet aan ergeren daar maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker mee :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206268556
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jouw keuze, het is geen muggenziftenmaar maar een simpel tijdgebrek om alle topics terug te lezen. Als je geen TR plaatst kun je mij niet verwijten dat ik een bepaalde post niet beoordeel.

Zal vanmiddag terugbladeren, maar nogmaals plaats een TR als je denkt dat een mod naar een bericht moet kijken en laat je niet verleiden tot persoonlijke aanvallen. Ik snap dat dat lastig is bij bepaalde onderwerpen maar het draagt niets bij aan de discussie an sich.
Het was geen persoonlijke aanval, ik constateerde iets. In mijn eigen post die je beoordeelde heb ik de post van Glazenmaker gequote, en aangezien ik in die post van mij het had over getroll van Glazenmaker en dat het een bekentenis was van hem, had je heel makkelijk die post van hem (die ik nota bene gequote had) even kunnen lezen. Heeft dus niks te maken met "tijdgebrek om 'alle' topics terug lezen", zijn post had ik immers gequote in mijn eigen post die je wel beoordeelde.

Dit probleem hadden we niet met al die andere mods die daar kwamen/komen (behalve als het écht persoonlijk werd). Je probeert mij/ons in jouw keurslijf te dwingen: je zegt letterlijk zo moet je reageren op elkaar met "ik vind", "dat is mijn mening", dat is niet hoe een openbare forum werkt waar gediscussieerd wordt. Het zijn geen debatten die op nationale TV uitgezonden worden. Ik lees nu ook dat andere users tegen hetzelfde probleem aanlopen. En weer ligt het aan die anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')