Ruzietopic? Je kunt toch prima uitleggen waarom deze mensen acteurs en geen ouders zijn van wie hun kinderen vermoord zijn of gewoon sorry zeggen? Er is in dit opzicht niks veranderd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:39 schreef UncleScorp het volgende:
Jeuj een nieuw ruzie topic...fun...
Omdat ze veel centjes krijgen natuurlijk. Geld trekt aan, vooral C acteurs voelen zich geroepen, er moet brood op de plank.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ruzietopic? Je kunt toch prima uitleggen waarom deze mensen acteurs en geen ouders zijn van wie hun kinderen vermoord zijn of gewoon sorry zeggen? Er is in dit opzicht niks veranderd.
quote:Op zondag 11 september 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
Met het (voorlopige) vertrek van Ali valt er wel een gat.
We hebben even achter gelegd hoe en wie BNW nu gaat bemensen.
Als je mee wil doen in ons team van moderators kun je dit hier aangeven:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Zoals ik?quote:Op zondag 11 september 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:
Gaarne weer iemand met affiniteit met BNW.
Is de plek nog open? Ik zie alleen KLB mod.quote:Op zondag 11 september 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
Met het (voorlopige) vertrek van Ali valt er wel een gat.
We hebben even achter gelegd hoe en wie BNW nu gaat bemensen.
Als je mee wil doen in ons team van moderators kun je dit hier aangeven:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Ja. Dat is volgens mij niet goed bijgewerkt. Maar we zoeken altijd mensen om de crew te versterken. Ook op BNW.quote:Op woensdag 21 september 2022 00:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is de plek nog open? Ik zie alleen KLB mod.
Ben benieuwd wie het aandurft.quote:Op woensdag 21 september 2022 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is volgens mij niet goed bijgewerkt. Maar we zoeken altijd mensen om de crew te versterken. Ook op BNW.
@yvonne weet me te vindenquote:Op woensdag 21 september 2022 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is volgens mij niet goed bijgewerkt. Maar we zoeken altijd mensen om de crew te versterken. Ook op BNW.
Blabla, Amerika is slecht boehoe. Oekraïne verdient de verkrachtingen en de moorden, hadden ze maar niet corrupt moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
De enigen die moet de-escaleren zijn de Amerikanen, die altijd betrokken zijn bij alle oorlogen en coups in deze wereld.
Wederom werden er ook dreigingen gemaakt naar de Russen toe dat WIJ (lees NATO, dus incl Nederland) zullen terugslaan als er nukes worden gebruikt in Oekraine.
Waarom zou Rusland dat doen?
Denk je nu echt dat de EU staatshoofden van deze boodschap op de hoogte waren? Die Yankees doen gewoon waar ze zin in hebben en lullen alsof heel Europa het hiermee eens is.
En ondertussen hebben de Russen al verklaard dat ze zullen terugslaan als je bedreigd worden.
Ik hoop dat iedereen goed begrijpt dat als die nucleaire reactor wordt geraakt in Oekraine dat BEIDE partijen elkaar de schuld gaan geven en als de wnd goed staat komt die fall out in de EU terecht, net als met Tsjernobyl het geval was, alleen een stuk erger.
Het wordt alleen nog gevaarlijker nadat de 4 regio's bij Rusland gevoegd worden want dan wordt ELKE aanval op die regio's als een aanval op Rusland beschouwd.
En wat gaat er dan gebeuren? Worden er bommenwerpers ingezet om KIEV plat te leggen en de rest van de grote steden?
Dan kan NATO reageren om het luchtruim boven Oekraine als non-fly zone uit te roepen en dan is het game over en gaan we een totale oorlog in.
En dat voor een corrupt Oekraine regime die zijn eigen mensen aanvalt na een coup?![]()
![]()
Nee, want waarom zou iemand niet pro-Rusland mogen zijn? Ik zie trouwens in deze post ook nergens staan dat Oekrainë al het verschrikkelijke leed zou verdienen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Blabla, Amerika is slecht boehoe. Oekraïne verdient de verkrachtingen en de moorden, hadden ze maar niet corrupt moeten zijn.
Hoeveel Roebels heb je voor die post ontvangen?
Wat is hier mis mee? Mag iemand die pro-Rusland is niet worden aangesproken op dat gedrag?
Ik ben helemaal niet pro Rusland maar pro de Regio's die zich willen ontworstelen aan het KIEV regime.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou iemand niet pro-Rusland mogen zijn? Ik zie trouwens in deze post ook nergens staan dat Oekrainë al het verschrikkelijke leed zou verdienen.
Bizar dat mensen voor andere mensen willen bepalen wat ze moeten geloven en wat niet , daar heb ik nog nooit waarheid in gezien en daar zal ik ook nooit waarheid in zien. Zelf zouden ze dat ook niet willen voor zichzelf , bar slecht inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou iemand niet pro-Rusland mogen zijn? Ik zie trouwens in deze post ook nergens staan dat Oekrainë al het verschrikkelijke leed zou verdienen.
Tja, daar is het hele topic in FB ook weer een zoveelste bewijs van. De hele insteek blijft dat er zo min mogelijk ruimte moet worden geboden voor users met een bepaalde meningen (die bijvoorbeeld pro-Rusland, pro-Trump, anti-EU, anti-vaccinatie is of kritisch op onderwerpen zoals klimaatverandering).quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bizar dat mensen voor andere mensen willen bepalen wat ze moeten geloven en wat niet , daar heb ik nog nooit waarheid in gezien en daar zal ik ook nooit waarheid in zien. Zelf zouden ze dat ook niet willen voor zichzelf , bar slecht inlevingsvermogen
Doet me denken aan de Gedachtenpolitie uit 1984.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bizar dat mensen voor andere mensen willen bepalen wat ze moeten geloven en wat niet , daar heb ik nog nooit waarheid in gezien en daar zal ik ook nooit waarheid in zien. Zelf zouden ze dat ook niet willen voor zichzelf , bar slecht inlevingsvermogen
Ik sta stevig genoeg in mijn schoenen om mijn eigen conclusies te trekken en mijn eigen waarneming te volgen , alleen zwakke en onzekere mensen laten zich vertellen wat ze moeten geloven en denken . Ik ben trots op zelfstandige denkersquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar is het hele topic in FB ook weer een zoveelste bewijs van. De hele insteek blijft dat er zo min mogelijk ruimte moet worden geboden voor users met een bepaalde meningen (die bijvoorbeeld pro-Rusland, pro-Trump, anti-EU, anti-vaccinatie is of kritisch op onderwerpen zoals klimaatverandering).
Het achterliggende idee is dat je gewoon zo niet zou mogen denken, en als mensen dat wel doen moet er of censuur worden toegepast of de duimschroeven flink aandraaien via hele strikte moderatie.
Gezien aan al die reacties daar houden ze het hier goed in de gaten wat er gepost wordt hier. Ik vind dit bijzonder raar eigenlijk, als ik niets met een bepaald onderwerp heb op een forum waarom dan die mensen in de gaten houden die dat wel hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar is het hele topic in FB ook weer een zoveelste bewijs van. De hele insteek blijft dat er zo min mogelijk ruimte moet worden geboden voor users met een bepaalde meningen (die bijvoorbeeld pro-Rusland, pro-Trump, anti-EU, anti-vaccinatie is of kritisch op onderwerpen zoals klimaatverandering).
Het achterliggende idee is dat je gewoon zo niet zou mogen denken, en als mensen dat wel doen moet er of censuur worden toegepast of de duimschroeven flink aandraaien via hele strikte moderatie.
Komt wel voor inderdaad, maar de meeste users posten daar ook gewoon mee. Ik vind NWS een prima subforum en post er zelf geregeld.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:31 schreef sp3c het volgende:
dat gebeurt wel vaker
hier is NWS onderwerp van het dagelijkse gesprek
vreemd idd maar je doet er weinig aan
Er wordt hier veel gelurkt en ook de nodige TRs gezet door users uit andere delen, die hier dan niet posten. En de reden daarachter is een drang naar controle, men kan het gewoon niet laten om hier niet te kijken. En dan kijkt men en dan roepen de meningen van actieve users hier allerlei ergernis en woede op. Vandaar ook de grote behoefte om censuur en strikte moderatie.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gezien aan al die reacties daar houden ze het hier goed in de gaten wat er gepost wordt hier. Ik vind dit bijzonder raar eigenlijk, als ik niets met een bepaald onderwerp heb op een forum waarom dan die mensen in de gaten houden die dat wel hebben?
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me wel af waar die drang naar controle vandaan komt. Want als je iets haat, blijf je er toch verre van of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Komt wel voor inderdaad, maar de meeste users posten daar ook gewoon mee. Ik vind NWS een prima subforum en post er zelf geregeld.
[..]
Er wordt hier veel gelurkt en ook de nodige TRs gezet door users uit andere delen, die hier dan niet posten. En de reden daarachter is een drang naar controle, men kan het gewoon niet laten om hier niet te kijken. En dan kijkt men en dan roepen de meningen van actieve users hier allerlei ergernis en woede op. Vandaar ook de grote behoefte om censuur en strikte moderatie.
Dat is een hele goede vraag. Maar uit eerdere discussies binnen BNW is al vaker naar voren gekomen dat sommigen nogal stellig de overtuiging hebben dat theorieën en perspectieven zoals die in BNW worden besproken eigenlijk niet besproken zouden mogen worden. Immers zouden zulke meningen (die zijn interpreteren als 'misinformatie' en 'desinformatie') 'gevaarlijk' kunnen zijn. Kijk maar naar de opstand op 6 januari 2021 in de VS was dan één van de argumenten (of andere meer bizarre en onsmakelijke insinuaties zijn er ook al wel gedaan).quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me wel af waar die drang naar controle vandaan komt. Want als je iets haat, blijf je er toch verre van of zie ik dat helemaal verkeerd?
Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherensjezusnaam heeft dit nog met BNW te maken?
Oorlog in NWS want actueel.
Politici in POL hence de naam.
Reptilians vermomd als politici in BNW.
Kort door de bocht maar zo ligt het.
Woef,ik wilde Heil zeggen en in de houding ng springen maar dan gaan mensen daar weer over zagen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?
Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherensjezusnaam heeft dit nog met BNW te maken?
Oorlog in NWS want actueel.
Politici in POL hence de naam.
Reptilians vermomd als politici in BNW.
Kort door de bocht maar zo ligt het.
Het zijn de best lopende topics in BNW omdat ze in andere subfora vermeden worden. Dat houdt op als mensen 'die niets te zoeken hebben in BNW' (omdat ze geen complotdenkers zijn) daar niet zouden mogen posten. Dan kan die discussie nergens gevoerd worden?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.
En nu ?
BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?
Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?
Ik pas alvast.
Lol begint die zever hier ook weer opnieuw…quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.
Nee,dit was voor de mensjes die moeite hebben net de juiste deurtjes binnen te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
En nu ?
Ik pas alvast.
Nou ja, Raw85 had dus een mening waarmee hij die reeks opende. Nu kan ik moeilijk voor hem spreken, maar die zal vast wel wat repliek daarop willen?! Misschien sowieso wel de moeite waard om het eens door te nemen... er zat best een groot stuk goede discussie tussen van verschillende mensen waaronder ook veelposters in bnw, (ex-)mods (sp3c, capricia, Fok-it, viv, miss_sly, ali, mezelf, ik vermoed nog enkelen anderen onder een andere naam dan destijds, etc), (ex-)FA's (jogy, straatcommando). Aan het einde verwaterde het wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.
En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Ik begrijp dat modbezetting voor Fok! belangrijk is en ik hoef echt geen reactie a la minute hoor (liever denk je er even over, lees je het topic de meningen van mensen die je kunt waarderen, etc), maar het komt op deze manier over alsof je hiermee over wil gaan tot de orde van de dag. Misschien ook goed om eens mee naar achter te nemen en het daar te bespreken met elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoordHier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.
Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Ik wil niet met jou in gesprek, maar wel met 78876754646 anderen met een meningquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.
En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoordHier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.
Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.
Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.
In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.
Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
So truequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
Ik denk eigenlijk dat het nablaten van Moskva en Kyiv geen echte BNW is, de eigen meningen in dat topic zie ik voornamelijk terug in het gejijbak.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
En nu ?
Ik pas alvast.
Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.
Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.
In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.
Mja als dat voor de gezelligheid is helemaal bueno natuurlijk, maar vermanend toespreken word je wel wat zat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoeken
Het gaat zoals altijd om de manier waarop, als een Jehova getuige tegen een prostituee, "weer dat gezeik."quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:
1) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die vonden dat je desinformatie verspreide"
Het lijkt me logisch dat mensen die denken dat je desinformatie verspreid je ook elders proberen te verhinderen dat te doen. Wat me niet per se logisch lijkt is om dan maar een safe space te creëren en twee discussies te starten.quote:2) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die kwamen om te ontregelen"
?quote:Het zou wat dit betreft veel effectiever zijn als de structuur van fok forum verandert zodat je gewoon in 1 topic threaded kunt discussieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |