abonnement Unibet Coolblue
  Intelligentste user 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:42:45 #151
222817 Recce
pi_205682146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:36 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Het is kiezen tuseen twee kwaden en hier is geen eenduidig antwoord op te verzinnen..

Hoeveel doden gaan er vallen (wereldwijd) bij een kernramp in die regio? En hoeveel doden gaan er vallen bij een escalatie? Weer jij t? Ik niet..
Bij een kernramp? Misschien enkele duizenden maximaal? Waarschijnlijk veel minder. Zo'n centrale ontploft niet als een atoombom en het is niet hetzelfde type als Tsjernobyl. Wel ligt er waarschijnlijk allerlei radioactief afval dat je niet in de lucht wilt hebben.

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:51:24 #152
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205682177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:39 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
De dmz wordt bewaakt door de gene die dat afdwingt. Vanuit de UN zal er niets gebeuren (veto rusland/china). Wellicht alleen de UK en USA.

En daarbij blijft Oekraïne voorlopig een soeverein land, die dit ook kan afdwingen samen met een coalitie.
Wat is jouw definitie van een DMZ?
pi_205682179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:42 schreef Recce het volgende:

[..]
Bij een kernramp? Misschien enkele duizenden maximaal? Waarschijnlijk veel minder. Zo'n centrale ontploft niet als een atoombom en het is niet hetzelfde type als Tsjernobyl. Wel ligt er waarschijnlijk allerlei radioactief afval dat je niet in de lucht wilt hebben.

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
Als je denkt dat er met kernwapens wordt gesmeten dan begrijp ik dat je bang bent voor escalatie.

Ikzelf geloof niet dat als Rusland door de USA uit Oekraïne wordt geschopt, dat Rusland dan denkt: fuck it, we gooien kernbom op de USA.. en kom maar op met MAD.
pi_205682182
quote:
Putin once put it with terrifying clarity: “Enemies are right in front of you, you are at war with them, then you make an armistice with them, and all is clear. A traitor must be destroyed, crushed.”
Het westen is de vijand en Oekraïne de verrader.
pi_205682191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:51 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Als je denkt dat er met kernwapens wordt gesmeten dan begrijp ik dat je bang bent voor escalatie.
Toch verwonderlijk hoe jij dat uit die post haalt :')
pi_205682195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat is jouw definitie van een DMZ?
Ik begon net aan mijzelf te twijfelen, maar mijn definitie van dmz is niet juist.

Dmz is idd echt een "zone", vrij van militairen zoals tussen noord- en zuidkorea.

My bad.
pi_205682199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Toch verwonderlijk hoe jij dat uit die post haalt :')
Uhm dat zegt hij toch? :')

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
pi_205682204
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Uhm dat zegt hij toch?

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
Maar waarom zou hij daar dan bang voor zijn? Denk dat je de definitie van hypothese ook eens moet checken.
pi_205682207
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Uhm dat zegt hij toch? :')

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
Lijkt wel de Telegraaf, "mogelijk"
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  Intelligentste user 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:59:06 #160
222817 Recce
pi_205682209
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:51 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Als je denkt dat er met kernwapens wordt gesmeten dan begrijp ik dat je bang bent voor escalatie.

Ikzelf geloof niet dat als Rusland door de USA uit Oekraïne wordt geschopt, dat Rusland dan denkt: fuck it, we gooien kernbom op de USA.. en kom maar op met MAD.
Rusland laat zich niet door de USA uit Oekraïne schoppen. Ik kan me niet voorstellen op welke manier dat goed zou gaan zonder een escalatie tot kernwapens. Om Rusland uit Oekraïne te kunnen schoppen, zou de hele luchtafweer langs de grens met Oekraïne in Rusland ook moeten worden uitgeschakeld en dat is gewoon een aanval op Rusland zelf. De Russische doctrine is dan dat er kernwapens worden ingezet.
pi_205682210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar waarom zou hij daar dan bang voor zijn? Denk dat je de definitie van hypothese ook eens moet checken.
Je moet dat aan hem vragen, geen idee waarom hij bang is voor een kernoorlog. Ik ben daar niet bang voor.. nog niet.
pi_205682217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:59 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Je moet dat aan hem vragen, geen idee waarom hij bang is voor een kernoorlog. Ik ben daar niet bang voor.. nog niet.
Wat voor bier drink je?
pi_205682222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:54 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Ik begon net aan mijzelf te twijfelen, maar mijn definitie van dmz is niet juist.

Dmz is idd echt een "zone", vrij van militairen zoals tussen noord- en zuidkorea.

My bad.
Die zone schijnt alleen wel ramvol mijnen te liggen. Ik weet niet of dat ideaal is :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205682225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:59 schreef Recce het volgende:

[..]
Rusland laat zich niet door de USA uit Oekraïne schoppen. Ik kan me niet voorstellen op welke manier dat goed zou gaan zonder een escalatie tot kernwapens. Om Rusland uit Oekraïne te kunnen schoppen, zou de hele luchtafweer langs de grens met Oekraïne in Rusland ook moeten worden uitgeschakeld en dat is gewoon een aanval op Rusland zelf. De Russische doctrine is dan dat er kernwapens worden ingezet.
Luchtafweer die bestaat uit opblaaskastelen :') (kwam hier laatst een post tegen van een filmpje).

Wellicht ben ik te naïef, van mij mogen ze morgen met boots on the ground de Russen uit Oekraïne schoppen tot aan de grens van voor 24 februari (laat ze de krim maar lekker houden). En dat gedreig met kernwapens, naah..
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:14:35 #165
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205682251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:54 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Ik begon net aan mijzelf te twijfelen, maar mijn definitie van dmz is niet juist.

Dmz is idd echt een "zone", vrij van militairen zoals tussen noord- en zuidkorea.

My bad.
Geen probleem. :) Maar wat je betoogt is simpelweg een oorlogsverklaring van de NAVO/het westen aan het adres van Rusland.
  Intelligentste user 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:18:33 #166
222817 Recce
pi_205682262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:04 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Luchtafweer die bestaat uit opblaaskastelen :') (kwam hier laatst een post tegen van een filmpje).

Wellicht ben ik te naïef, van mij mogen ze morgen met boots on the ground de Russen uit Oekraïne schoppen tot aan de grens van voor 24 februari (laat ze de krim maar lekker houden). En dat gedreig met kernwapens, naah..
Ik vrees dat je te naïef bent inderdaad. Boots on the ground gaat al helemaal nooit gebeuren, dat zou zelfs zonder escalatie naar kernwapens een enorme oorlog worden. En gokken dat Rusland geen kernwapens gaat inzetten terwijl de NATO met een enorme troepenmacht oprukt richting Rusland, lijkt me heel erg onverstandig.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 06:44:47 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205682459
twitter


_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205682463
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is gewoon verwerpelijk racisme, niets meer, niets minder. Ik snap dat ze vanuit emotie zo reageren, maar het is verwerpelijk. Dat kun je niet ontkennen.
Nee hoor. Een visaverbod voor Russen is prima, of ze nu voor vakantie, familiebezoek of medische behandeling naar de EU willen komen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205682502
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is gewoon verwerpelijk racisme, niets meer, niets minder. Ik snap dat ze vanuit emotie zo reageren, maar het is verwerpelijk. Dat kun je niet ontkennen.
Mja, inwoners van een vijandig land weigeren is racisme?

Dat is wellicht het nadeel van je hele leven wonen in de EU, dat je niet meer gewend bent dat landsgrenzen bestaan, landen afzonderlijk bepalen wie welkom is en wie niet, en dat het geen recht is om zomaar een ander land binnen te mogen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205682512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 06:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nee hoor. Een visaverbod voor Russen is prima, of ze nu voor vakantie, familiebezoek of medische behandeling naar de EU willen komen.
Predies. Dat mag allemaal lekker in Rusland blijven.
Dit, dus.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:33:23 #171
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205682532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:44 schreef dudewhereismycar het volgende:

Wanneer moeten we dan ingrijpen? Wanneer is volgens jou een grens bereikt.
Op het moment dat de Russische troepen een NATO land binnen marcheren danwel aanvallen.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:42:11 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205682546
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:20 schreef Aether het volgende:
False flag heb ik ook nergens gezien.
Wel dat de Russen beweren dat Oekraïne de schuld bij hen zullen leggen bij een aanval.

@ 6:55 minuut
https://www.npostart.nl/nos-journaal/18-08-2022/POW_05158738
Dat is me bekend. Het is natuurlijk pas een false flag als de Russen zelf die centrale gaan opblazen en onder het mom daarvan Oekraine met tactische kernwapens gaat bestoken.
pi_205682566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is gewoon verwerpelijk racisme, niets meer, niets minder. Ik snap dat ze vanuit emotie zo reageren, maar het is verwerpelijk. Dat kun je niet ontkennen.
Racisme? Sinds wanneer zijn Russen überhaupt een ras? Daarbij is het volkomen terecht dat ze die vijfde colonne buiten de EU willen houden.
pi_205682592
Het schijnt vandaag een bijzondere dag te worden.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:02:34 #175
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205682617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:38 schreef J.B. het volgende:

[..]
Juist ja, twee geslaagde Oekraïense revoluties worden maar even afgedaan als 'wroeten' door de VS en de EU. Het lijkt er bij velen maar niet in te gaan dat Oekraïne een soevereine staat is die heeft laten blijken weinig zin te hebben om een vazal te worden van die club criminelen in het Kremlin. Hebben de VS en de EU soms ook in Wit-Rusland zitten stoken of waren de Wit-Russen misschien toch ook wel klaar met dat kloteregime van Loekasjenko?
Huh, het zou er bij mij niet ingaan dat Oekraine een soevereine staat is :? ?

Ofwel ben je van mening dat je in een wereld van een gemeenschap van staten leeft met een gedeelde waardenset die je als benevolent hegemon (zeker in je achtertuin) actief handhaaft, ofwel bezie je de wereld vanuit Thucydidesiaans perspectief en leg je je neer bij de macht van de sterkste. Als je deze laatste mening bent toegedaan moet je je gedrag daarop aanpassen, dan kun je (in het belang van de Oekrainers) niet Oekraine half naar je toetrekken en wanneer Rusland dat niet zint en binnenvalt halfslachtig steun verlenen door wapenleveringen met restricties en je er verder van afzijdig te houden.

Evenzo moet je Taiwan geen veiligheidsgaranties geven die je niet na kunt of wilt komen.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:18:23 #176
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205682689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 06:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nee hoor. Een visaverbod voor Russen is prima, of ze nu voor vakantie, familiebezoek of medische behandeling naar de EU willen komen.
Laten we dat niet doen. Russen moeten overal heen kunnen.
pi_205682711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:18 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Laten we dat niet doen. Russen moeten overal heen kunnen.
waarom moeten russen overal heen kunnen?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:28:35 #178
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205682740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit denk ik ook. Ik schat de kans dat dit uit gaat lopen in een nasty guerilla oorlog hoog in.
Russische soldaten hebben geen vechtlust , wel honger en geen zin om dood te gaan voor een zaak die hen verder niet interesseert, dan oorlogsbuit, jonge meiden en vodka
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205682741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Huh, het zou er bij mij niet ingaan dat Oekraine een soevereine staat is :? ?

Ofwel ben je van mening dat je in een wereld van een gemeenschap van staten leeft met een gedeelde waardenset die je als benevolent hegemon (zeker in je achtertuin) actief handhaaft, ofwel bezie je de wereld vanuit Thucydidesiaans perspectief en leg je je neer bij de macht van de sterkste. Als je deze laatste mening bent toegedaan moet je je gedrag daarop aanpassen, dan kun je (in het belang van de Oekrainers) niet Oekraine half naar je toetrekken en wanneer Rusland dat niet zint en binnenvalt halfslachtig steun verlenen door wapenleveringen met restricties en je er verder van afzijdig te houden.

Evenzo moet je Taiwan geen veiligheidsgaranties geven die je niet na kunt of wilt komen.
Jij had het over "stoken" en "wroeten" van de VS en de EU, niet ik. Oekraïne is een soevereine staat en besliste zelf dat ze een andere kant op wilden, je kunt hooguit stellen dat de VS en de EU bereid waren dat tot op zekere hoogte te faciliteren (zie bijvoorbeeld de weigering van NAVO-toetreding).

Overigens is de VS veruit superieur aan Rusland, maar de balans wordt nogal verstoord doordat die club criminelen in het Kremlin de mogelijkheid heeft om de volledige planeet tot stof te doen veranderen met nucleaire wapens. Zonder die wapens zou er vermoedelijk ook worden ingegrepen.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:29:36 #180
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205682744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:42 schreef Recce het volgende:

Hoeveel doden bij escalatie? Mogelijk vijf miljard bij een kernoorlog.
Dan hoeven we ook geen pensioenpremie meer te betalen denk ik
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205682769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:18 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Laten we dat niet doen. Russen moeten overal heen kunnen.
Een volk dat collectief achter een nazi staat moet ook collectief gestraft worden. De sancties voor een handjevol oligarchen zijn niet effectief.
pi_205682825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 07:57 schreef quirina het volgende:
Het schijnt vandaag een bijzondere dag te worden.
Wat filmtips voor de laatste dag

• WarGames - https://www.imdb.com/title/tt0086567/?ref_=nv_sr_srsg_0
• DMZ - https://www.imdb.com/title/tt11057226/?ref_=nv_sr_srsg_0
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:48:19 #183
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205682855
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:28 schreef J.B. het volgende:

[..]
Jij had het over "stoken" en "wroeten" van de VS en de EU, niet ik. Oekraïne is een soevereine staat en besliste zelf dat ze een andere kant op wilden, je kunt hooguit stellen dat de VS en de EU bereid waren dat tot op zekere hoogte te faciliteren (zie bijvoorbeeld de weigering van NAVO-toetreding).

Overigens is de VS veruit superieur aan Rusland, maar de balans wordt nogal verstoord doordat die club criminelen in het Kremlin de mogelijkheid heeft om de volledige planeet tot stof te doen veranderen met nucleaire wapens. Zonder die wapens zou er vermoedelijk ook worden ingegrepen.
Er is wel iets meer gebeurd dan alleen faciliteren en dat is prima, maar daarom moeten we meer doen om de soevereiniteit van Oekraine te waarborgen dan halfslachtig wapens leveren.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205682901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:18 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Laten we dat niet doen. Russen moeten overal heen kunnen.
Nazis moeten gewoon in hun eigen nazi land blijven.
pi_205682916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er is wel iets meer gebeurd dan alleen faciliteren en dat is prima, maar daarom moeten we meer doen om de soevereiniteit van Oekraine te waarborgen dan halfslachtig wapens leveren.
Wat stel je voor?
pi_205682932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er is wel iets meer gebeurd dan alleen faciliteren en dat is prima, maar daarom moeten we meer doen om de soevereiniteit van Oekraine te waarborgen dan halfslachtig wapens leveren.
We zijn Oekraïne tot niets verplicht.
Wil jij sterven op de slagvelden in Oekraïne? Want in feite vraag je dat van de militairen uit NAVO landen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205682936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:18 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Laten we dat niet doen. Russen moeten overal heen kunnen.
Het is geen recht om een ander land binnen te mogen komen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:01:12 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205682939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nazis moeten gewoon in hun eigen nazi land blijven.
Racist :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205683167
Zo verandert de boodschap op de Russische televisie
https://nos.nl/l/2441213
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205683311
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:29 schreef Aether het volgende:
Zo verandert de boodschap op de Russische televisie
https://nos.nl/l/2441213
Het blijft een vreemd land.
Dat ze zo casual spreken van dat Oekraïne geen bestaansrecht heeft.
En dan zijn er nog Fokkers die vinden dat Russen het recht hebben om te doen en laten wat ze willen en dat andere landen hun geen strobreed in de weg mogen leggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205683318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 06:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nee hoor. Een visaverbod voor Russen is prima, of ze nu voor vakantie, familiebezoek of medische behandeling naar de EU willen komen.
Racisme is het. Blinde, misplaatste haat voor een volk met een krankzinnige leider.

We zijn diep gezonken hier in het westen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205683347
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Racisme is het. Blinde, misplaatste haat voor een volk met een krankzinnige leider.

We zijn diep gezonken hier in het westen.
Een leider gekozen door het volk en gesteund door het volk.

Een land als Estland had in dezelfde situatie als Oekraïene kunnen zitten als ze geen lid geworden waren van de EU en NAVO.
Geen wonder dat ze niet zitten te springen om inwoners van een vijandig land toe te laten.

Voor het gemak wordt ook vergeten dat Rusland ons land en vele andere als vijandig heeft aangemerkt.
Zou jij in het huidige klimaat op vakantie gaan in Rusland?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:49:32 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205683359
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
We zijn Oekraïne tot niets verplicht.
Wil jij sterven op de slagvelden in Oekraïne? Want in feite vraag je dat van de militairen uit NAVO landen.
In de bouw vallen ook doden, toch zou ik graag meer woningbouw zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205683363
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Racisme is het. Blinde, misplaatste haat voor een volk met een krankzinnige leider.

We zijn diep gezonken hier in het westen.
Zijn wij verantwoordelijk voor de gezondheidszorg in Rusland dan? :') Dacht het toch even niet.
Als ze daar betere gezondheidszorg willen zouden ze misschien een wat minder centjes in de laatste kernwapens moeten stoppen en wat meer in de gezondheidszorg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205683367
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Racisme is het. Blinde, misplaatste haat voor een volk met een krankzinnige leider.

We zijn diep gezonken hier in het westen.
Rusland is Oekraïne binnengevallen en Russen trekken moordend, verkrachtend en plunderend door Oekraïne.

Nu schrapt Estland toeristenvisa voor Russen en kunnen ze daar niet meer op vakantie. En dat zou dan racisme zijn.

De term racisme is ook niet meer wat het geweest is. :')
pi_205683374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
In de bouw vallen ook doden, toch zou ik graag meer woningbouw zien
Er is geen causaal verband tussen het aantal gebouwde woningen en het aantal doden dat in de bouw valt. Je hoort dit van iemand die in de bouw werkt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:51:42 #197
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205683376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:58 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat stel je voor?
Met betrekking tot Oekraine valt er op dit moment weinig te doen anders dan afwachten en niet in de schulp kruipen wanneer het dreigt verder te escaleren maar daadwerkelijk bereidheid te tonen tot ingrijpen.

Wat betreft Taiwan is iedereen beter af wanneer de VS enig schoolpleinpesterij over zich heen laat gaan als de status quo van Taiwan als de facto zelfstandige natie ten goede komt en maar voor lief nemen dat Taiwanese soevereiniteit voorlopig nog wel even schipperen zal blijven en zeker geen veiligheidsgaranties geven aangezien deze simpelweg niet bestaan, zodat je Taiwan zich niet schijnveilig laat wanen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205683377
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het blijft een vreemd land.
Dat ze zo casual spreken van dat Oekraïne geen bestaansrecht heeft.
En dan zijn er nog Fokkers die vinden dat Russen het recht hebben om te doen en laten wat ze willen en dat andere landen hun geen strobreed in de weg mogen leggen.
:D

Zo'n simpele reactie kun je op bijna ieder negatief bericht wel geven.

Je proeft het racisme gewoon. Dat is ok, maar geef het dan toe.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205683384
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Rusland is Oekraïne binnengevallen en Russen trekken moordend, verkrachtend en plunderend door Oekraïne.

Nu schrapt Estland toeristenvisa voor Russen en kunnen ze daar niet meer op vakantie. En dat zou dan racisme zijn.

De term racisme is ook niet meer wat het geweest is. :')
Waarom zou je als Rus uberhaubt in het amorele en verderfelijke westen op vakantie willen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205683397
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
In de bouw vallen ook doden, toch zou ik graag meer woningbouw zien
Beetje rare vergelijking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')