Ik vind het niet eens het beste nummer dat ik ken van Merolquote:
Ja ja, je was gewoon weer op kaaptocht.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:38 schreef Meke het volgende:
(Ja ik weet het, zo laat was je net, maar zat wel vast te loeren)
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ja, je was gewoon weer op kaaptocht.
Houd je ze bij in een Excelletje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:38 schreef Meke het volgende:
Wel leuk dat ik deze nu aan mn naamTT's toe mag voegen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Houd je ze bij in een Excelletje?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd je het lijstje nog steeds bij?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:38 schreef Meke het volgende:
Wel leuk dat ik deze nu aan mn naamTT's toe mag voegen
Houd je ze ook nog van de rest bij of is het puur en alleen Meke? Ik weet nog wel dat je ooit een overzicht stuurde van iedereen z'n naamtopics onder elkaar. Vond ik erg leukquote:
Ik twijfel of het er een is die net aan een moeilijk recept gaat beginnen of een die snode plannetjes aan het maken is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
Ah, er staat weer eens een andere ijs_beer ingesteld als UI
Het is alweer een andere! De wereld gaat ook zo snel tegenwoordigquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik twijfel of het er een is die net aan een moeilijk recept gaat beginnen of een die snode plannetjes aan het maken is.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Wat een wereld waarin dit zomaar kan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is alweer een andere! De wereld gaat ook zo snel tegenwoordig
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Houd je het lijstje nog steeds bij?
Nee niet echt hoor, was toen een eenmalig projectje dat ik diezelfde dag ook uitgezocht hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Houd je ze ook nog van de rest bij of is het puur en alleen Meke? Ik weet nog wel dat je ooit een overzicht stuurde van iedereen z'n naamtopics onder elkaar. Vond ik erg leuk
Schande!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een wereld waarin dit zomaar kan.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben helemaal niet verbouwereerd.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij: telt dit als een topictitel van mij of niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:45 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nee niet echt hoor, was toen een eenmalig projectje dat ik diezelfde dag ook uitgezocht hadMaar we kunnen in principe vanaf dat moment gewoon verder tellen
Nou blijkt daar toch het een en ander uit gelekt te zijn, en dat is ook naar mij gezonden. We vonden o.a. een zorgelijke cirkeldiagram.quote:
@H_T valt dit toe te voegen aan de TT?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben helemaal niet verbouwereerd.
Paint kunstquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou blijkt daar toch het een en ander uit gelekt te zijn, en dat is ook naar mij gezonden. We vonden o.a. een zorgelijke cirkeldiagram hoor.
Kortom, dit is een interventie. Want ook zonder jouw username kunnen er best prima topics zijn hoor.![]()
[ afbeelding ]
Een heuse wantoestand!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Oja dit snap ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja als je dan twee stappen doordenkt: letterlijk IEDEREEN tegen wie je zegt: Hoi ik ben Molloot en kom hier voor een sollicitatie maar weet even niet waar ik heen moet", gaat je helpen
Dus komt goed. En lief van je ouders
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja want jij bent aanleiding voor de TT toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat vind jij: telt dit als een topictitel van mij of niet?
ESF / [SLOWCHAT] #2039 De Vliegende Mollander
Blijkbaar!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:H_T valt dit toe te voegen aan de TT?
Voorziet jouw systeem ook in aangepaste TT's vanwege jarigen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja want jij bent aanleiding voor de TT toch?
Maar in dat ene lijstje toen had je deze geloof ik dan weer niet geteldquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel graag met volledige naam spreken, dus "Hoi ik ben Molloot200"quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dit snap ik welMaarja als je dan twee stappen doordenkt: letterlijk IEDEREEN tegen wie je zegt: Hoi ik ben Molloot en kom hier voor een sollicitatie maar weet even niet waar ik heen moet", gaat je helpen
Dus komt goed. En lief van je ouders
Hoi Ijs_beer,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou blijkt daar toch het een en ander uit gelekt te zijn, en dat is ook naar mij gezonden. We vonden o.a. een zorgelijke cirkeldiagram hoor.
Kortom, dit is een interventie. Want ook zonder jouw username kunnen er best prima topics zijn hoor.![]()
[ afbeelding ]
Heb je er echt niet eerder een gehad?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
CoolIs dit dan mijn eerste naamtopic?
Hoi Molloot,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Paint kunst
Also, er staat nergens dat Meke Naam TT-topics ook kwaliteittopics zijn, dus misschien vindt Meke alle topics wel gewoon kut
Alleen tijdens mijn verjaardag. Maar die moet ik dan wel altijd delen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je er echt niet eerder een gehad?![]()
@:Meke ?
Ja. Maar mijn username staat er niet letterlijk in. Daarom was het een twijfelgeval. Vond ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een naamtopic gehad?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
CoolIs dit dan mijn eerste naamtopic?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pa en ma Molloot
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Beste Ekem,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi Ijs_beer,
Dankjewel voor je bericht! Wat fijn dat je contact opneemt met de klantenservice van Meke & Co. Ik begrijp dat je je zorgen uit over een mogelijk oneerlijk verband tussen de Meke-naam-TT's en kwaliteitstopics. Ik heb het al even nagekeken, maar het lijkt erop dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Ik zal je zorgen wel mee naar achteren nemen om ervoor te zorgen dat deze zorgen in de toekomst niet meer voor zullen komen.
Hopelijk heb ik je vraag zo naar tevredenheid beantwoord en zullen we je nog vaak terug zien.
Hartelijke groet,
ekeM
Klantenservicemedewerker Meke & Co
Ik mis een beetje de zin met iets in de strekking van "ter kennisgeving aangenomen", maar verderquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi Ijs_beer,
Dankjewel voor je bericht! Wat fijn dat je contact opneemt met de klantenservice van Meke & Co. Ik begrijp dat je je zorgen uit over een mogelijk oneerlijk verband tussen de Meke-naam-TT's en kwaliteitstopics. Ik heb het al even nagekeken, maar het lijkt erop dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Ik zal je zorgen wel mee naar achteren nemen om ervoor te zorgen dat deze zorgen in de toekomst niet meer voor zullen komen.
Hopelijk heb ik je vraag zo naar tevredenheid beantwoord en zullen we je nog vaak terug zien.
Hartelijke groet,
ekeM
Klantenservicemedewerker Meke & Co
Hoi H_T,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorziet jouw systeem ook in aangepaste TT's vanwege jarigen?
Geachte meneer Pitt,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi H_T,
Dankjewel voor je bericht!
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in de werkwijze van Meke & Co. De telling van TT's komt achteraf tot stand. Helaas zijn wij niet in staat om wijzigingen in TT's in te zien vanwege privacyredenen. Dit betekent dat de huidige telling uitgaat van de TT's op dat moment.
Verjaardags-TT's tellen zeker mee in de puntentelling!
Hopelijk heb ik je vraag zo beantwoord.
Groetjes,
Brad Pitt
Medewerker Contact Center Meke BV
Beste Epiales,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar in dat ene lijstje toen had je deze geloof ik dan weer niet geteld![]()
ESF / [SLOWCHAT] #1546 Rog gespot
Terwijl dat misschien nog wel het beste en belangrijkste topic in de geschiedenis van deze SC is geweest, al zeg ik het zelf.
Een soort slinger terug naar 2020 of zo, heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
(Dit voelt een beetje als een ouderwetsche nachtbagger, fijn.)
Dag Brad,quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi H_T,
Dankjewel voor je bericht!
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in de werkwijze van Meke & Co. De telling van TT's komt achteraf tot stand. Helaas zijn wij niet in staat om wijzigingen in TT's in te zien vanwege privacyredenen. Dit betekent dat de huidige telling uitgaat van de TT's op dat moment.
Verjaardags-TT's tellen zeker mee in de puntentelling!
Hopelijk heb ik je vraag zo beantwoord.
Groetjes,
Brad Pitt
Medewerker Contact Center Meke BV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |