SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Heet dat daar ook Aldi? In Oostenrijk heet dat Höfer namelijk, maar is gewoon hetzelfde...quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe gekocht. Heb van verschillende supermarkten geprobeerd en tot nu toe zijn die van de Aldi het lekkerst
Ja hier is het Aldiquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heet dat daar ook Aldi? In Oostenrijk heet dat Höfer namelijk, maar is gewoon hetzelfde...
Dus gewoon de folie er aftrekken (huehue) en de dressing e.d. er doorheen mengen??quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn kant-en-klare salade maar eens bereiden
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus gewoon de folie er aftrekken (huehue) en de dressing e.d. er doorheen mengen??
Inderdaad, als je uitschiet met zo'n onhandig zakje saus is de hele salade verpestquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat luistert allemaal heel nauw.
No pressure verderquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, als je uitschiet met zo'n onhandig zakje saus is de hele salade verpest
Dat is van jouw toko?quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)non-actief~af573977/
Jupquote:
Dat is twee meer dan gemiddeld.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:48 schreef Karzai het volgende:
Uiteindelijke resultaat nog 4 ballen over
[ afbeelding ]
Behalve als de buurvrouw een drone heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:40 schreef mschol het volgende:
ok, ik ben maar in ondergoed gaan rondlopen want warm hier en hoef niet meer weg(das wel een voordeel van op de 5de wonen
)
Hier ist lekker hoor, nog wat zon en een zeebriesje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels al helemaal dichtgetrokken, maar nog net zo warm
Ben je weer op vakantie?quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ist lekker hoor, nog wat zon en een zeebriesje.
Zit je niet thuis in de Achterhoek dan, je was toch terug van vakantie?quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ist lekker hoor, nog wat zon en een zeebriesje.
Jawel maar wind reikt heel verquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je niet thuis in de Achterhoek dan, je was toch terug van vakantie?
Het blijft vannacht ook nog boven de twintig graden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels al helemaal dichtgetrokken, maar nog net zo warm
20 zou ik prima vindenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft vannacht ook nog boven de twintig graden.
vuile vleermuisvreters maken alles kapotquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:09 schreef Karzai het volgende:
ja jongens al 16 hittegolven sinds het jaar 2000, aangezien de chinezen en indiers ook steeds meer welvaart krijgen en dingen gaan kopen en de wereldbevolking gestaag oploopt
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slimquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vuile vleermuisvreters maken alles kapot
of niet slim genoeg om er naar te luisterenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slim
mja, dan krijg ik vanzelf nieuwe burenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als de buurvrouw een drone heeft.
Ja is goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik hem in de gaten houden op Lowlands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik denk dat deze planeet onleefbaar is over 50 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slim
Gestopt na het lezen van de naam Arie Boomsmaquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie hier 3 lui die helemaal in de war zijn raaskallen
https://www.ad.nl/gezond/(...)laten-gaan~a03915cf/
een groot deel van de planeet zal inderdaad relatief snel onleefbaar worden denk ik.. maar dan komt er vanzelf een WO3 waarbij heel, heel veel doden zullen vallen wat wellicht weer herstel inluidtquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk dat deze planeet onleefbaar is over 50 jaar
ik hoop voor de kinderen die ik ken ook dat jij (of ik) geen gelijk krijg...quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Karzai het volgende:
ben ik al dood, hoop dat ik niet gelijk krijg, maar er moet wel wat gebeuren
Dan zit ik toch tegen mijn einde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:
dat denken een hoop, dus die hebben iets van, et zal welquote:
ik ben vooral benieuwd wat de komende 10-20 jaar gaat brengen voor extremequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het niet echt een goed vooruitzicht
Ik kan er toch niet echt iets aan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het niet echt een goed vooruitzicht
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet echt iets aan doen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijlquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat verquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijl
Ja dat ga ik dus niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat ver
En ik heb geen auto.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnenquote:
Ben ik ook veel te lui voor hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnen
Ja hallo ik wil dit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cg8JQn-gCLM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik ook.quote:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/egyptequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Is egypte veilig voor vakantie eigenlijk?
Hmm ok, geel dus waar we heen willen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/egypte
Duiken en zwemmen in de berg beekquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan hier niet duiken en in zee zwemmen
Laten we beginnen met België.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zat mooie meren toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan hier niet duiken en in zee zwemmen
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houdenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas zijn hele volksstammen dol op seks en vooral zonder enige voorbehoedsmiddelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houden
Ik ken weinig positieve verhalen over het toerisme in Egypte, zou dan eerder Griekenland doen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Hop hop. Sterilisatie afspraak maken danquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houden
Ik hoef niet zo nodig kinderen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop. Sterilisatie afspraak maken dan
Daarom steriliserenquote:
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardigquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom steriliseren
Kan je ze ook niet krijgen
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gingen jullie niet naar de VS?
wat als je er wel 1 aan de haak slaat en het allemaal faalt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardig
Hmm, ja dat zou ook zomaar kunnen gebeurenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als je er wel 1 aan de haak slaat en het allemaal faalt?
Ben jij dan ook in oktober in de VSquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.
Ja ik ook, maar dat is meestal van mensen die dan een trip doen in egypte of zo'n nijlcruise. Wij willen daarom eigenlijk gewoon 10 dagen all inclusive in een hilton o.i.d. verblijven dat ook inclusief duiken is. Of ken je daar ook slechte verhalen over?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken weinig positieve verhalen over het toerisme in Egypte, zou dan eerder Griekenland doen ofzo
Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardig
quote:
Nee voornamelijk over die mensen die naar de toeristische plekken en steden gaanquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is meestal van mensen die dan een trip doen in egypte of zo'n nijlcruise. Wij willen daarom eigenlijk gewoon 10 dagen all inclusive in een hilton o.i.d. verblijven dat ook inclusief duiken is. Of ken je daar ook slechte verhalen over?
Lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.
Meet! Meet! Meet!quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoederquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zittenquote:
Ohh leukquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
We nemen we de noordelijke route, dan zit je ook praktisch in Canadaquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh leukWil ook nog eens graag naar Seattle, en dan ook naar Canada en Alaska.
Verschrikkelijk land, op de mooie duikgebieden na dan. Voor de rest wil je daar nog geen paar schoenen hebben staan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Dat ziet er echt gaaf uit!quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.landschaftspark.de/en/
Dit dus. Alleen niet zo hoog geklommen, want fucking heet.
Zeker een aanrader als je er in de buurt bent!quote:
Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
Gewoon vragen of ze een leuke dochter hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zitten
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk op mijn oog. Gister was die al geïrriteerd maar nu begint het vervelend te worden.
Mssn kun je ruilen met Budda’s oogquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Ik heb er nooit last van gehad. Doet nu vooral pijn bij knipperen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.
Heeft ook wel wat verschillende kleuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..
Is je oog rood?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk op mijn oog. Gister was die al geïrriteerd maar nu begint het vervelend te worden.
Nee, dat is echt aan te raden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn kun je ruilen met Budda’s oog
Blauwquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..
Gewoon niet knipperen dan,quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad. Doet nu vooral pijn bij knipperen.
Beetje als een gebroken ruit vervangen door een kapot kozijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn kun je ruilen met Budda’s oog
Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Ook niet droog of jeukerig.
Ik ben nu verkouden dus ik sproei lekker in de rondte.quote:
Hmm denk dat een nacht goed geslapen ook wel (beetje) kan doen opknappen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu verkouden dus ik sproei lekker in de rondte.
En ik ben nog ontzettend gammel. Weet niet of dat de Corona of de warmte is of dat ik me aanstel. Heb ook niet echt goed geslapen de afgelopen week.
Mijn dirty mind had een ander beeld hierbij dan je bedoeldequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die warmte zal ook niet meehelpen, weet niet of je ook koorts hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben nog ontzettend gammel. Weet niet of dat de Corona of de warmte is of dat ik me aanstel. Heb ook niet echt goed geslapen de afgelopen week.
ik wilde al een heuheu plaatsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn dirty mind had een ander beeld hierbij dan je bedoelde
Nee die had ik vrijdag. Lag ik rillend in bed. Hele vreemde ervaring.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die warmte zal ook niet meehelpen, weet niet of je ook koorts hebt?
Ja maar dat feest gaat dus niet door.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef dud0r het volgende:
Zou je nou morgen op vakantie gaan kersenlippen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat feest gaat dus niet door.
Ja koorts is echt een raar iets, is het 30 graden en lig je onder een deken nog te rillen van de kou terwijl het zweet met straaltjes van je afdruiptquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die had ik vrijdag. Lag ik rillend in bed. Hele vreemde ervaring.
je bent zelf een beetjequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm denk dat een nacht goed geslapen ook wel (beetje) kan doen opknappen.
Noordwijk. Kan eind van de week nog wel een weekendje aansluiten maar nu zie ik dat nog niet zittenquote:
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbrakenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nvaart-niet-rendabel
Dit kan er ook nog wel bij.
Nee snap ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noordwijk. Kan eind van de week nog wel een weekendje aansluiten maar nu zie ik dat nog niet zitten
Staat straks het Hollandsch Diep nog leeg, kunnen we naar de overkant lopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nvaart-niet-rendabel
Dit kan er ook nog wel bij.
Precies. Ik voelde de zon op m'n slaapkamerraam schijnen en ik lig onder een dubbelgeslagen zomerdekbed te rillen. Was gelukkig maar een paar uurtjes. Hoogste wat ik heb gemeten was 38 en net gaf ie 36,8 aan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja koorts is echt een raar iets, is het 30 graden en lig je onder een deken nog te rillen van de kou terwijl het zweet met straaltjes van je afdruipt
Ja. Dus nu ben ik aangewezen op de burenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee snap ik
Je zou met de familie gaan toch
Gelukkig is het weer gezakt dan, nog even een paar daagjes hoesten en proesten en dan huppel je weer vrolijk rondquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. Ik voelde de zon op m'n slaapkamerraam schijnen en ik lig onder een dubbelgeslagen zomerdekbed te rillen. Was gelukkig maar een paar uurtjes. Hoogste wat ik heb gemeten was 38 en net gaf ie 36,8 aan.
Of bestellenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ben ik aangewezen op de buren
3 druppels he..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbraken
Wat goed mogelijk is omdat die nu allemaal uitgedroogd en verzwakt zijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbraken
Niet alleen een liniaal...quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
30 cm... dat is een doorsnee liniaal...
Snap sowieso niet hoe dat genoeg is voor een heel schip
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Lekker weer voor lowlands volgende week.
Nee rond de 23 en regen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.
Volgende week zaterdag 22 graden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Lekker weer voor lowlands volgende week.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.
Ik kan niet wachten tot ik daar weer zin in heb.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CdN0hgXDu2n/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Een filmpje om @:cherrylips op te vrolijken
Kan je maken terwijl je je nog niet top voelt
Wat staat daar?quote:
Liever een keer een bui. Maar ben eens benieuwd.quote:
Denk dat ik liever 22 graden en regen heb, dan 33 graden en droogquote:
De metro is dan ineens de zweetroquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik wil geen 30 graden in Londen.
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komstquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat daar?
Ik lees alleen maar blie bloe bla
dat is het al met 20 gradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De metro is dan ineens de zweetro
heb je effequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
30 cm... dat is een doorsnee liniaal...
Snap sowieso niet hoe dat genoeg is voor een heel schip
Ik beide niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik liever 22 graden en regen heb, dan 33 graden en droog
Ja, leg eens uit... Dat kan toch nooit man, zo'n loeier van een boot in een stroompje water 30 cm. diepquote:
I cry (again)quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komst
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit... Dat kan toch nooit man, zo'n loeier van een boot in een stroompje water 30 cm. diep
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komst
Nog eventjes volhouden en dan kunnen we gewoon weer hele dagen klagen over het troosteloze hoerige regenweerquote:
Ik was slecht in natuurkunde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.
Dat is de crux.
De wet van Archimedes
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was slecht in natuurkunde.
Ki-yay?quote:
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.
Dat is de crux.
De wet van Archimedes
Veel volume maar verhoudingsgewijs weinig gewicht. daarom kan dat
in 2017 was ik er in september en toen was het continue: jas aan, jas uit, jas aan, jas uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. In Oktober zal het wel meevallen als ik er ben hoop ik.
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.quote:
ja ik krijg het niet simpeler dan dat uitgelegdquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.
Oh wacht, en massa natuurlijk... IJzer is dichterquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://schooltv.nl/video/drijfkracht-waarom-drijven-boten/
deze wellicht?
Een massieve klomp gaat zinken, maar een holle bak met lucht er in drijftquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht, en massa natuurlijk... IJzer is dichter
ja was even vergeten... volume en massa...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een massieve klomp gaat zinken, maar een holle bak met lucht er in drijft
ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.
#zininquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden en dan kunnen we gewoon weer hele dagen klagen over het troosteloze hoerige regenweer
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook
maar goed het is laat en heet
is meestal wel dieper hoor, maar 30cm minder diepte betekende bv. op het schip waar ik op voer al gelijk dat jequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
gewoon raar idee dat een rivier maar 30 cm diep is.
ik 3 jaar en vervolgens op de zeevaartschool weer 4quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.
Wat een hel. Scheikunde wilde ook al niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik 3 jaar en vervolgens op de zeevaartschool weer 4
had economie en maatschappij als profiel
In formules was ik best goed. De rest was ook niet aan mij besteed...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef Ama het volgende:
Natuurkunde was ook niet mijn kop of thee.
kwartje viel pas op de zeevaartschool. ook met wiskunde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hel. Scheikunde wilde ook al niet.
Dit heb ik met Frans.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 8 jaar natuurkunde gehad en ik ben alles weer vergeten.
hing van de onderwerpen af..quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
Maar ja saaiste vak was toch wel geschiedenis.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
scheelt ook of je iets dagelijks nog gebruikt ja of neequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 8 jaar natuurkunde gehad en ik ben alles weer vergeten.
Lag heel erg aan het onderwerp.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
En dat terwijl je maar 2 jaar ouder benquote:
Dat heb ik 2 jaar gehad en toen heb ik het uit mijn vakkenpakket gegooid (toen kon het pas)quote:
hoofdstuk 4 was ik het best inquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef Ama het volgende:
Biologie ook kut. Ik vond school gewoon sowieso niet leuk denk ik?
Ik was het laatste jaar met de oude fase.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat terwijl je maar 2 jaar ouder ben
Ja ook niks aan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
ik vond maatschappijleer vooral saai en stoffig
Ja, nooit meer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheelt ook of je iets dagelijks nog gebruikt ja of nee
1.5 jaar Frans gehad. Ook bijna alles vergeten. hoewel ik redelijk goed in talen ben. iig veel beter dan vakken als Biologie, Geschiedenis en Aardrijkskunde...quote:
wiskunde en natuurkunde dagelijksquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nooit meer.
Geldt ook voor wiskunde en scheikunde.
Eens, maar dat heb ik maar 1 jaar gehad of zoquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hing van de onderwerpen af..
ik vond maatschappijleer vooral saai en stoffig
Bloemetjes en de bijtjes zeker. Dat vond ik zo awkward as fuck he.quote:
Zhe horreurquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wiskunde en natuurkunde dagelijks
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Bloemetjes en de bijtjes zeker. Dat vond ik zo awkward as fuck he.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zhe horreur
Waar mensen een rekenknobbel hebben zitten, zit bij mij een sinkhole.
Aardrijkskunde vond ik ook wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1.5 jaar Frans gehad. Ook bijna alles vergeten. hoewel ik redelijk goed in talen ben. iig veel beter dan vakken als Biologie, Geschiedenis en Aardrijkskunde...
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
bloemetjes en vlindertjes eerder
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
iedereen vindt andere dingen zhe horreur
Lijkt me best boeiend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde op een blauwe maandag archeologie studeren.
ik heb het als eindexamen vak gehadquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*jaartal*
*drie vragen verder ben je klaar met rekenen*
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb je het niet gedaan uiteindelijk?
Geen idee. Maar ik ben de afgelopen jaren wel vaker opleidingen tegengekomen waarvan ik nu denk "waarom ben ik dat nooit gaan doen".quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me best boeiend.
Waarom heb je het niet gedaan uiteindelijk?
omdat groen als gras en ik vwo deed en door mn ouders nogal gepusht werd om naar de universiteit te gaan.quote:
3x per dag klaar komenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik wil.
Oh jammerquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat groen als gras en ik vwo deed en door mn ouders nogal gepusht werd om naar de universiteit te gaan.
dat heb ik 2 maanden volgehouden
ach.. was groen als gras. was ook nog helemaal niet klaar om te gaan studeren. Wist ook totaal niet goed wat ik wilde.. wilde eigenlijk naar zee, maar toch ook niet.. dit dat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jammer(dat je gepusht werd)
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunnen we halverwege een biertje doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat straks het Hollandsch Diep nog leeg, kunnen we naar de overkant lopen
Geschiedenis vond ik eerst saai. Maar als je er dan echt voor ging zitten om gebeurtenissen, oorzaken, gevolgen etc. te begrijpen, en je je een beetje kon inbeelden hoe het in een bepaalde tijd geweest moet zijn, was het eigenlijk heel interessant. Eigenlijk met alle vakken zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
Ik weet precies wat ik wil, maar gaat me niet lukken om dat hier te doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik wil.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geschiedenis vond ik eerst saai. Maar als je er dan echt voor ging zitten om gebeurtenissen, oorzaken, gevolgen etc. te begrijpen, en je je een beetje kon inbeelden hoe het in een bepaalde tijd geweest moet zijn, was het eigenlijk heel interessant. Eigenlijk met alle vakken zo.
Mag ik een beetje van jouw energie. En doe er ook maar wat intelligentie bijquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil, maar gaat me niet lukken om dat hier te doenMisschien dat ik in m'n vrije tijd nog een phd ga doen in die richting (criminal psychology) en dan ook in vrije tijd onderzoek daarna. Dan doe ik toch nog een klein beetje wat ik wil.
Kun je zo aankloppen voor een PhD dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil, maar gaat me niet lukken om dat hier te doenMisschien dat ik in m'n vrije tijd nog een phd ga doen in die richting (criminal psychology) en dan ook in vrije tijd onderzoek daarna. Dan doe ik toch nog een klein beetje wat ik wil.
Jij bent al intelligent zatquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jouw energie. En doe er ook maar wat intelligentie bij
Je gaat wel wel voor het grote geld, en de patrichiale cultuur.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je hebt wel sowieso de MSc in die richting nodig natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je zo aankloppen voor een PhD dan?
Ik denk dat ik ooit nog wel heel iets anders ga doen, weet alleen nog niet wanneer en wat dat dan precies is. Denk dat ik niet per se in de zelfde tak van sport actief ga blijven.
ik vond alleen die tijd van de grieken/romeinen/oude Egyptenaren en de middeleeuwen echt leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geschiedenis vond ik eerst saai. Maar als je er dan echt voor ging zitten om gebeurtenissen, oorzaken, gevolgen etc. te begrijpen, en je je een beetje kon inbeelden hoe het in een bepaalde tijd geweest moet zijn, was het eigenlijk heel interessant. Eigenlijk met alle vakken zo.
Ik heb altijd dansleraar willen worden en ga ik denk ik ooit weer oppakken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je zo aankloppen voor een PhD dan?
Ik denk dat ik ooit nog wel heel iets anders ga doen, weet alleen nog niet wanneer en wat dat dan precies is. Denk dat ik niet per se in de zelfde tak van sport actief ga blijven.
Daar zit wat in. Dan zou ik ook wel geschiedenis kunnen studeren. Bijna alles dat ik lees heeft daar mee te makenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent al intelligent zatIk kan zoiets alleen in m'n vrije tijd als ik het onderwerp heel interessant vind én het iets heel anders dan m'n werk is. Anders voelt het als 12-14u werken op een dag. Of je nou boeken over dat onderwerp leest of die tijd spendeert aan onderzoek e.d. beetje hetzelfde voor mij.
Oké Willem.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb altijd dansleraar willen worden en ga ik denk ik ooit weer oppakken.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig dat had ik niet achter je gezocht. Welke soort dans?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met de MSc's die ik heb kun je daarna niet zomaar aan je PhD beginnen. Geen idee of dat daar anders is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja je hebt wel sowieso de MSc in die richting nodig natuurlijk.
Ja ditquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Dan zou ik ook wel geschiedenis kunnen studeren. Bijna alles dat ik lees heeft daar mee te maken
Maar zodra iets een moetje word, heb ik er al snel geen zin meer in
Ja, gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig dat had ik niet achter je gezocht. Welke soort dans?
Nou ik zou de slechtste ooit zijn hahaquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig dat had ik niet achter je gezocht. Welke soort dans?
ja sickquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
denk eerlijk gezegd dat ik ook niet eens een PhD (meer) wilquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de MSc's die ik heb kun je daarna niet zomaar aan je PhD beginnen. Geen idee of dat daar anders is.
Sturen je fans je dan berichtjes?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Er was net een vertaling van mij op tv blijkbaar.
Je moet hier met een voorstel komen en solliciteren. Maar m'n scriptie van vorig jaar was eigenlijk al een onderwerp dat goed was om verder op te borduren in een phd, omdat ik de eerste was die zo specifiek onderzoek naar dat onderwerp had gedaan blijkbaar. Maar goed, maar eens zien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de MSc's die ik heb kun je daarna niet zomaar aan je PhD beginnen. Geen idee of dat daar anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |