Lijkt me best boeiend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde op een blauwe maandag archeologie studeren.
ik heb het als eindexamen vak gehadquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*jaartal*
*drie vragen verder ben je klaar met rekenen*
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb je het niet gedaan uiteindelijk?
Geen idee. Maar ik ben de afgelopen jaren wel vaker opleidingen tegengekomen waarvan ik nu denk "waarom ben ik dat nooit gaan doen".quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me best boeiend.
Waarom heb je het niet gedaan uiteindelijk?
omdat groen als gras en ik vwo deed en door mn ouders nogal gepusht werd om naar de universiteit te gaan.quote:
3x per dag klaar komenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik wil.
Oh jammerquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat groen als gras en ik vwo deed en door mn ouders nogal gepusht werd om naar de universiteit te gaan.
dat heb ik 2 maanden volgehouden
ach.. was groen als gras. was ook nog helemaal niet klaar om te gaan studeren. Wist ook totaal niet goed wat ik wilde.. wilde eigenlijk naar zee, maar toch ook niet.. dit dat.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jammer(dat je gepusht werd)
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbraken
Kunnen we halverwege een biertje doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat straks het Hollandsch Diep nog leeg, kunnen we naar de overkant lopen
Geschiedenis vond ik eerst saai. Maar als je er dan echt voor ging zitten om gebeurtenissen, oorzaken, gevolgen etc. te begrijpen, en je je een beetje kon inbeelden hoe het in een bepaalde tijd geweest moet zijn, was het eigenlijk heel interessant. Eigenlijk met alle vakken zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
Maar ja saaiste vak was toch wel geschiedenis.
Ik weet precies wat ik wil, maar gaat me niet lukken om dat hier te doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik wil.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geschiedenis vond ik eerst saai. Maar als je er dan echt voor ging zitten om gebeurtenissen, oorzaken, gevolgen etc. te begrijpen, en je je een beetje kon inbeelden hoe het in een bepaalde tijd geweest moet zijn, was het eigenlijk heel interessant. Eigenlijk met alle vakken zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |