Noordwijk. Kan eind van de week nog wel een weekendje aansluiten maar nu zie ik dat nog niet zittenquote:
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbrakenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nvaart-niet-rendabel
Dit kan er ook nog wel bij.
Nee snap ikquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noordwijk. Kan eind van de week nog wel een weekendje aansluiten maar nu zie ik dat nog niet zitten
Staat straks het Hollandsch Diep nog leeg, kunnen we naar de overkant lopenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nvaart-niet-rendabel
Dit kan er ook nog wel bij.
Precies. Ik voelde de zon op m'n slaapkamerraam schijnen en ik lig onder een dubbelgeslagen zomerdekbed te rillen. Was gelukkig maar een paar uurtjes. Hoogste wat ik heb gemeten was 38 en net gaf ie 36,8 aan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja koorts is echt een raar iets, is het 30 graden en lig je onder een deken nog te rillen van de kou terwijl het zweet met straaltjes van je afdruipt
Ja. Dus nu ben ik aangewezen op de burenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee snap ik
Je zou met de familie gaan toch
Gelukkig is het weer gezakt dan, nog even een paar daagjes hoesten en proesten en dan huppel je weer vrolijk rondquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. Ik voelde de zon op m'n slaapkamerraam schijnen en ik lig onder een dubbelgeslagen zomerdekbed te rillen. Was gelukkig maar een paar uurtjes. Hoogste wat ik heb gemeten was 38 en net gaf ie 36,8 aan.
Of bestellenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ben ik aangewezen op de buren
3 druppels he..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbraken
Wat goed mogelijk is omdat die nu allemaal uitgedroogd en verzwakt zijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja 2 dagen en dan regent het in heel Europa en drammen we weer over dijkdoorbraken
Niet alleen een liniaal...quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
30 cm... dat is een doorsnee liniaal...
Snap sowieso niet hoe dat genoeg is voor een heel schip
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Lekker weer voor lowlands volgende week.
Nee rond de 23 en regen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.
Volgende week zaterdag 22 graden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Lekker weer voor lowlands volgende week.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven we 30 graden houden? Dan verkoop ik m'n kaartje alvast.
Ik kan niet wachten tot ik daar weer zin in heb.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CdN0hgXDu2n/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Een filmpje om @:cherrylips op te vrolijken
Kan je maken terwijl je je nog niet top voelt
Wat staat daar?quote:
Liever een keer een bui. Maar ben eens benieuwd.quote:
Denk dat ik liever 22 graden en regen heb, dan 33 graden en droogquote:
De metro is dan ineens de zweetroquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik wil geen 30 graden in Londen.
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komstquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat daar?
Ik lees alleen maar blie bloe bla
dat is het al met 20 gradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De metro is dan ineens de zweetro
heb je effequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
30 cm... dat is een doorsnee liniaal...
Snap sowieso niet hoe dat genoeg is voor een heel schip
Ik beide niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik liever 22 graden en regen heb, dan 33 graden en droog
Ja, leg eens uit... Dat kan toch nooit man, zo'n loeier van een boot in een stroompje water 30 cm. diepquote:
I cry (again)quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komst
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit... Dat kan toch nooit man, zo'n loeier van een boot in een stroompje water 30 cm. diep
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar de plaatjes kijken, na volgende week weer een hittegolf op komst
Nog eventjes volhouden en dan kunnen we gewoon weer hele dagen klagen over het troosteloze hoerige regenweerquote:
Ik was slecht in natuurkunde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.
Dat is de crux.
De wet van Archimedes
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was slecht in natuurkunde.
Ki-yay?quote:
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lichaam geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas.
Dat is de crux.
De wet van Archimedes
Veel volume maar verhoudingsgewijs weinig gewicht. daarom kan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |