Ohh leukquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
We nemen we de noordelijke route, dan zit je ook praktisch in Canadaquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh leukWil ook nog eens graag naar Seattle, en dan ook naar Canada en Alaska.
Verschrikkelijk land, op de mooie duikgebieden na dan. Voor de rest wil je daar nog geen paar schoenen hebben staan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Is egypte veilig voor vakantie eigenlijk?
Dat ziet er echt gaaf uit!quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.landschaftspark.de/en/
Dit dus. Alleen niet zo hoog geklommen, want fucking heet.
Zeker een aanrader als je er in de buurt bent!quote:
Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
Gewoon vragen of ze een leuke dochter hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zitten
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk op mijn oog. Gister was die al geīrriteerd maar nu begint het vervelend te worden.
Mssn kun je ruilen met Budda’s oogquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Ik heb er nooit last van gehad. Doet nu vooral pijn bij knipperen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.
Heeft ook wel wat verschillende kleuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..
Is je oog rood?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk op mijn oog. Gister was die al geīrriteerd maar nu begint het vervelend te worden.
Nee, dat is echt aan te raden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn kun je ruilen met Budda’s oog
Blauwquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..
Gewoon niet knipperen dan,quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad. Doet nu vooral pijn bij knipperen.
Beetje als een gebroken ruit vervangen door een kapot kozijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn kun je ruilen met Budda’s oog
Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Ook niet droog of jeukerig.
Ik ben nu verkouden dus ik sproei lekker in de rondte.quote:
Hmm denk dat een nacht goed geslapen ook wel (beetje) kan doen opknappen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu verkouden dus ik sproei lekker in de rondte.
En ik ben nog ontzettend gammel. Weet niet of dat de Corona of de warmte is of dat ik me aanstel. Heb ook niet echt goed geslapen de afgelopen week.
Mijn dirty mind had een ander beeld hierbij dan je bedoeldequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die warmte zal ook niet meehelpen, weet niet of je ook koorts hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben nog ontzettend gammel. Weet niet of dat de Corona of de warmte is of dat ik me aanstel. Heb ook niet echt goed geslapen de afgelopen week.
ik wilde al een heuheu plaatsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn dirty mind had een ander beeld hierbij dan je bedoelde
Nee die had ik vrijdag. Lag ik rillend in bed. Hele vreemde ervaring.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die warmte zal ook niet meehelpen, weet niet of je ook koorts hebt?
Ja maar dat feest gaat dus niet door.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef dud0r het volgende:
Zou je nou morgen op vakantie gaan kersenlippen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat feest gaat dus niet door.
Ja koorts is echt een raar iets, is het 30 graden en lig je onder een deken nog te rillen van de kou terwijl het zweet met straaltjes van je afdruiptquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die had ik vrijdag. Lag ik rillend in bed. Hele vreemde ervaring.
je bent zelf een beetjequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm denk dat een nacht goed geslapen ook wel (beetje) kan doen opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |