Ik kan er toch niet echt iets aan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het niet echt een goed vooruitzicht
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet echt iets aan doen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijlquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat verquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijl
Ja dat ga ik dus niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat ver
En ik heb geen auto.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnenquote:
Ben ik ook veel te lui voor hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar miljard mensen vermoorden zou ook een goede stap zijn, maar ook niemand die daar aan wil beginnen
Ja hallo ik wil dit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:34 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cg8JQn-gCLM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik ook.quote:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/egyptequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Is egypte veilig voor vakantie eigenlijk?
Hmm ok, geel dus waar we heen willen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/egypte
Duiken en zwemmen in de berg beekquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan hier niet duiken en in zee zwemmen
Laten we beginnen met België.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zat mooie meren toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan hier niet duiken en in zee zwemmen
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houdenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas zijn hele volksstammen dol op seks en vooral zonder enige voorbehoedsmiddelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houden
Ik ken weinig positieve verhalen over het toerisme in Egypte, zou dan eerder Griekenland doen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Is egypte veilig voor vakantie eigenlijk?
Hop hop. Sterilisatie afspraak maken danquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er een heel pak minder kinderen worden geboren, dan krimpt de bevolking op een natuurlijke manier en hoef je geen razzia's te houden
Ik hoef niet zo nodig kinderen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop. Sterilisatie afspraak maken dan
Daarom steriliserenquote:
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardigquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom steriliseren
Kan je ze ook niet krijgen
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gingen jullie niet naar de VS?
wat als je er wel 1 aan de haak slaat en het allemaal faalt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardig
Hmm, ja dat zou ook zomaar kunnen gebeurenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als je er wel 1 aan de haak slaat en het allemaal faalt?
Ben jij dan ook in oktober in de VSquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.
Ja ik ook, maar dat is meestal van mensen die dan een trip doen in egypte of zo'n nijlcruise. Wij willen daarom eigenlijk gewoon 10 dagen all inclusive in een hilton o.i.d. verblijven dat ook inclusief duiken is. Of ken je daar ook slechte verhalen over?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken weinig positieve verhalen over het toerisme in Egypte, zou dan eerder Griekenland doen ofzo
Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardig
quote:
Nee voornamelijk over die mensen die naar de toeristische plekken en steden gaanquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is meestal van mensen die dan een trip doen in egypte of zo'n nijlcruise. Wij willen daarom eigenlijk gewoon 10 dagen all inclusive in een hilton o.i.d. verblijven dat ook inclusief duiken is. Of ken je daar ook slechte verhalen over?
Lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.
Meet! Meet! Meet!quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoederquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |