Het blijft vannacht ook nog boven de twintig graden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier inmiddels al helemaal dichtgetrokken, maar nog net zo warm
20 zou ik prima vindenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft vannacht ook nog boven de twintig graden.
vuile vleermuisvreters maken alles kapotquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:09 schreef Karzai het volgende:
ja jongens al 16 hittegolven sinds het jaar 2000, aangezien de chinezen en indiers ook steeds meer welvaart krijgen en dingen gaan kopen en de wereldbevolking gestaag oploopt
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slimquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vuile vleermuisvreters maken alles kapot
of niet slim genoeg om er naar te luisterenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slim
mja, dan krijg ik vanzelf nieuwe burenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als de buurvrouw een drone heeft.
Ja is goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik hem in de gaten houden op Lowlands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik denk dat deze planeet onleefbaar is over 50 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moedertje natuur probeert het te voorkomen maar we zijn te slim
Gestopt na het lezen van de naam Arie Boomsmaquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie hier 3 lui die helemaal in de war zijn raaskallen
https://www.ad.nl/gezond/(...)laten-gaan~a03915cf/
een groot deel van de planeet zal inderdaad relatief snel onleefbaar worden denk ik.. maar dan komt er vanzelf een WO3 waarbij heel, heel veel doden zullen vallen wat wellicht weer herstel inluidtquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk dat deze planeet onleefbaar is over 50 jaar
ik hoop voor de kinderen die ik ken ook dat jij (of ik) geen gelijk krijg...quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Karzai het volgende:
ben ik al dood, hoop dat ik niet gelijk krijg, maar er moet wel wat gebeuren
Dan zit ik toch tegen mijn einde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:
dat denken een hoop, dus die hebben iets van, et zal welquote:
ik ben vooral benieuwd wat de komende 10-20 jaar gaat brengen voor extremequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het niet echt een goed vooruitzicht
Ik kan er toch niet echt iets aan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het niet echt een goed vooruitzicht
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er toch niet echt iets aan doen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijlquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk echt nog kan doen.
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat verquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
enige wat ik kan bedenken is inleveren op comfort/levensstijl
Ja dat ga ik dus niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien in een compleet zelfvoorzienende vegan hippie commune gaan wonen zonder stroom of riolering, maar dat gaat me ook wat ver
En ik heb geen auto.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat is +1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |