SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waar heb je het over?quote:
Dan gaat dimmy emigreren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe burgemeester van Foqueville.
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.quote:
Ik kan je de openingsdans van mijn broertje wel even sturen anders.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zetten mensen hun bruiloft op YouTube?
Ja, superleukquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je de openingsdans van mijn broertje wel even sturen anders.
Ew. Is niet in me opgekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.
Ik kan dit ook lezenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.
Iedereen kan zingen, maar is het ook om aan te gluren?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het begon al redelijk cringe. Want vrouw van mijn broer zingt ook.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe burgemeester van Foqueville.
Maar wel airco!quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen weer kantoordag
Even nog niet aan denken![]()
Iedereen is dan weer terug van vakantie, dus veel mensen aanwezig![]()
Dolce BBquote:
Je bent halverwege deze post gehackt, 4Equote:Op zondag 14 augustus 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen weer kantoordag
Even nog niet aan denken![]()
Iedereen is dan weer terug van vakantie, dus veel mensen aanwezig![]()
Ik heb het een beetje weggestopt. Misschien mijn psycholoog eens vragen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen, maar is het ook om aan te gluren?
Vrouwelijke burgemeester. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik heb het al zwaar genoeg met Femke
extreem rechtsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwelijke burgemeester. Wat wil je nog meer?
heb ik hier ook. merk je niks vanquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
/sarcasme?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent halverwege deze post gehackt, 4E
zonnesteekquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent halverwege deze post gehackt, 4E
In Den Haag was er ook een vrouwelijke burgermeester en toen fikte er bijna een paar huizen af, omdat die oudejaars torens op het strand veel te hoog warenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik hier ook. merk je niks van
Eentje met verstandquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, we hebben klimaatbeheersingquote:
was eindelijk een leuk vuurtje maar niemand durfde nee te zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag was er ook een vrouwelijke burgermeester en toen fikte er bijna een paar huizen af, omdat die oudejaars torens op het strand veel te hoog waren
Moet je met een lampje zoekenquote:
Dat krijg je met vrouwen als burgemeester.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag was er ook een vrouwelijke burgermeester en toen fikte er bijna een paar huizen af, omdat die oudejaars torens op het strand veel te hoog waren
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Transgender zou dan een goede optie zijn wel.
wethouders hier zijn wel allemaal oude blanke mannen, die houden haar wel in toomquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het dit jaar doorgaatquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
was eindelijk een leuk vuurtje maar niemand durfde nee te zeggen
Ik wil het doen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel Amsterdam in de fik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je met vrouwen als burgemeester.
Genoeg vrouwen die wel rationaliteit hebben hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je met vrouwen als burgemeester.
volgens mij heeel vroeger wel een keer geweestquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het dit jaar doorgaat
Nog nooit wezen kijken, want het weer was echt slecht en de reistijd met al die vuurwerkbommennee dank je
Mja je kunt het volk beter 'brood en spelen' geven idd..quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heeel vroeger wel een keer geweest
ik verwacht dat ze geen vergunningen meer gaan afgeven.. mooi moment om het de nek om te draaien.
terug naar rellen in de wijken
quote:
Tsja. Geef ze een vinger…quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja je kunt het volk beter 'brood en spelen' geven idd..
Maar 13 meter te hoog is ook wel schandalig
De Kwiwicavequote:Op zondag 14 augustus 2022 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Gergi wil toch van kamer wisselen.. hele verhuizing boven nu want hij heeft een groot bureau en een grote bank in z'n mancave die niet zomaar door de deur passen![]()
Nou ja, nu heb ik uitzicht op de weide vanuit m'n kwiwicave.
wanneer kan KSC cribs langskomen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Gergi wil toch van kamer wisselen.. hele verhuizing boven nu want hij heeft een groot bureau en een grote bank in z'n mancave die niet zomaar door de deur passen![]()
Niet slecht, een vrouw voor de diversiteit maar met mannelijke aanpak van zakenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we eindelijk mijn meubels ook naar boven verhuisd hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wanneer kan KSC cribs langskomen?
Best of both worlds.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet slecht, een vrouw voor de diversiteit maar met mannelijke aanpak van zaken
mja, politie, brandweer en brugemeester "geintimideerd" door de bouwersquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja je kunt het volk beter 'brood en spelen' geven idd..
Maar 13 meter te hoog is ook wel schandalig
Het verbaast me dat er nog mensen zijn die tegenwoordig agent willen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, politie, brandweer en brugemeester "geintimideerd" door de bouwers
dan doe je gewoon iets fout..
Ach ja, sommige mensen zien alles als een soort grondrechtquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja. Geef ze een vinger…
Ook leuk dat mensen het echt als een soort van grondrecht zien.
De halve dag gefilmd worden terwijl je je werk probeert te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er nog mensen zijn die tegenwoordig agent willen worden.
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet :pquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:45 schreef kwiwi het volgende:
je moet ze af en toe een vrijbrief geven om wat willekeurig te schietenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eventuele uitkeringen stop laten zetten van die bouwers.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, politie, brandweer en brugemeester "geintimideerd" door de bouwers
dan doe je gewoon iets fout..
Dat zijn dezelfde mensen die in de prehistorie met vierkante wielen bleven rijden omdat ze dat toch altijd al deden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen zien alles als een soort grondrecht
Ja, dit intrinsieke motivatie moet toch wel erg aanwezig zijn, want het salaris is volgens mij ook niet echt waar je het voor moet doenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die in de prehistorie met vierkante wielen bleven rijden omdat ze dat toch altijd al deden.
Een vriend van mij is gestopt vanwege wat traumatische dingen waardoor hij zijn werk niet meer goed kon doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit intrinsieke motivatie moet toch wel erg aanwezig zijn, want het salaris is volgens mij ook niet echt waar je het voor moet doen
Gefilmd én gehinderd worden. Ze hoeven er maar een paar neer te schieten om de toon te zetten lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De halve dag gefilmd worden terwijl je je werk probeert te doen.
Als er op Dimmy stemmen maakt ze daar wel korte metten mee.
dat kan helaas niet in onze verzorgingsstaatquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eventuele uitkeringen stop laten zetten van die bouwers.
m.i. had er gewoon ME bijgehaald moeten worden,2x waarschuwen, inklemmen (aka, iedereen naar zee drijven die nog niet weg is) en hele strand schoonvegen, brandweer de spuit erop..quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eventuele uitkeringen stop laten zetten van die bouwers.
Ja, dat is wel erg.. zie je ook in de zorg vaak.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gestopt vanwege wat traumatische dingen waardoor hij zijn werk niet meer goed kon doen.
Wel als je verwijtbaar gedrag vertoont of in detentie zitquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan helaas niet in onze verzorgingsstaat
ow?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan helaas niet in onze verzorgingsstaat
Stond pas aan het begin van zijn carričre daar, nu doet hij heel iets anders.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg.. zie je ook in de zorg vaak.
Ja, wel eens, maar het is wel makkelijker praten achterafquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
m.i. had er gewoon ME bijgehaald moeten worden,2x waarschuwen, inklemmen (aka, iedereen naar zee drijven die nog niet weg is) en hele strand schoonvegen, brandweer de spuit erop..
Gaat het nu wel goed?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond pas aan het begin van zijn carričre daar, nu doet hij heel iets anders.
ja, maar goed, die detentie betalen wij ook voorquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel als je verwijtbaar gedrag vertoont of in detentie zit
dat vond ik al voor ze bezig waren.. er wordt nauwelijks opgetreden..quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel eens, maar het is wel makkelijker praten achteraf
Denk wel dat een duidelijk signaal goed zal doen (optreden dus)quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vond ik al toen ze bezig waren.. er wordt nauwelijks opgetreden..
en ja dat bederft de nieuwjaarsviering.. maar daar hebben ze het dan echt zelf naar gemaakt
Ja, we betalen overal voor, daar komen we helaas niet onderuitquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar goed, die detentie betalen wij ook voor
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ow?
https://www.binnenlandsbe(...)ng-wegens-misdraging
Oh wauwquote:Verbale agressie (schelden, verwensingen of zeuren om een uitzondering te maken) kan leiden tot een korting op de uitkering van 25 procent.
Ja, heef tijdje bij psycholoog gelopen en het wel een plek gegeven. Maar zijn “roeping” is hij kwijt en dat is wel lastig geweest.quote:
Tijd voor GroenLinksquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:57 schreef Karzai het volgende:
We hebben toch al 16 jaar een rechts liberaal beleid
Zonde, vooral zo in het begin van je carrierequote:Op zondag 14 augustus 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, heef tijdje bij psycholoog gelopen en het wel een plek gegeven. Maar zijn “roeping” is hij kwijt en dat is wel lastig geweest.
Lijkt mij wel heftig, maar fijn dat het min of meer goed is afgelopen (naar omstandigheden dan)quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, heef tijdje bij psycholoog gelopen en het wel een plek gegeven. Maar zijn “roeping” is hij kwijt en dat is wel lastig geweest.
Ik was sarcastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die wel rationaliteit hebben hoor
Kwam uit bij een “familiedrama”. In de praktijk is dat een vader die vrouw en/of kinderen vermoord. Gaat niet in je koude kleren zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde, vooral zo in het begin van je carriere
hEt Is DE SchUld vAN LiNKs!quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:57 schreef Karzai het volgende:
We hebben toch al 16 jaar een rechts liberaal beleid
Foqueville zal altijd een vrijstaat blijven. Alleen niet de vrijstaat die UitStraling graag wil zien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dan 80% van Foqueville emigreren.
Als hij alleenheerser van Foqueville wil worden, zal-ie toch minder moeten gaan werken, denk ik. Dat wordt een lastige afweging.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville zal altijd een vrijstaat blijven. Alleen niet de vrijstaat die UitStraling graag wil zien.
quote:Rondzwervende walrus Freya gedood door Noorse autoriteiten
De rondzwervende en kattenkwaad uithalende walrus Freya is overleden. In Noorwegen heeft ze een spuitje gekregen omdat het dier permanent belaagd werd door nieuwsgierige mensen. De autoriteiten hadden al gewaarschuwd Freya in te laten slapen omdat mensen zichzelf door hun opdringerige gedrag in gevaar brachten.
neequote:Op zondag 14 augustus 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]Had dat nou echt niet anders gekund?
Mensen een spuitje geven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]Had dat nou echt niet anders gekund?
Ik weet niet of het handig is dat vlees te eten na zo'n spuitje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de Beluga in Frankrijk heeft Ballie dus weer een batch sushi om op te eten. Een zijn dood is ander haar sushi.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de Beluga in Frankrijk heeft Ballie dus weer een batch sushi om op te eten. Een zijn dood is ander haar sushi.
Jij bent zo heerlijk conventioneelquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gefilmd én gehinderd worden. Ze hoeven er maar een paar neer te schieten om de toon te zetten lijkt me.
Maar serieus, jaartje dienstplicht op je 18e - en dan ook echt dienstplicht en jaarlijks 2 weken opfrisser, niet een beetje roze koeken vreten - zou geen overbodige luxe zijn.
Ik heb het even gemist, maar ben je weer op vakantie ?quote:
Ja, soort van.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar ben je weer op vakantie ?
Ohhh luxepaardjequote:Op zondag 14 augustus 2022 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, soort van.![]()
Gisteren concert in Oberhausen en we hobbelen nu wat rond bij de oude hoogovens daar, want kek en letterlijk op de route naar huis.
Mooi, hoeven we geen amber alert in werking te zettenquote:
Toevallig weerquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De stokbroden kwamen net uit de oven bij de AH, dus lekker een stokbroodje met verse knakworst op
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we geen amber alert in werking te zetten
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typen
Alsof ze weten waar ik trek in heb, 'toevallig' wel ...quote:
Alsof je wist wat voor kleur kleren ik aan hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typen
Toevalligquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze weten waar ik trek in heb, 'toevallig' wel ...
Nee maar gokte op iets blauwigsquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je wist wat voor kleur kleren ik aan had
Hmm dat klopt wel ...quote:
Ohja die drone die de hele tijd meevloog, had het kunnen weten natuurlijkquote:
Veilig? Niet met rattengif?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een grote bureau onderlegger voor muis en toetenbord, maar hoe kan ik deze veilig schoonmaken?
Warm sopje met een mild schoonmaakmiddel?
Oke, ja bedankt.quote:
Accuzuur zou ik ook afradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja bedankt.
Zal geen rattengif gebruiken dan
zag deze laatst ook met ledlampjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een grote bureau onderlegger voor muis en toetenbord, maar hoe kan ik deze veilig schoonmaken?
Warm sopje met een mild schoonmaakmiddel?
Als je dat een beetje verdunt wel, of anders heeft ze straks een mooie witte onderleggerquote:
Ja, die heeft mr. Wattenschijfje ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag deze laatst ook met ledlampjes
oh echtquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heeft mr. Wattenschijfje ook.
Mijn bureau heeft kennelijk ook ledverlichting, maar dat weet ik nu ook pas voor het eerst
dat vind jij toch fijn weer?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat die verlichting wel van pas komt als de herfst / winter zijn intrede doet.
Beetje vrolijkheid in de duisternis
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die drone die de hele tijd meevloog, had het kunnen weten natuurlijk
Ja, ik doe als ik thuiswerk altijd een kaarsje aan in de ochtend, als het nog donker is.quote:
raar. ik vind een stralende zon altijd gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik doe als ik thuiswerk altijd een kaarsje aan in de ochtend, als het nog donker is.
Beetje gezelligheid
Kan die drone hem dan ook uit de greppel hijsen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?
Ja ik loop niet alleen maar op afgelegen weggetjes hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?
Ja, maar die is er in de herfst en winter niet altijdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar. ik vind een stralende zon altijd gezellig.
nee want die drone kan geen harnas omdoen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die drone hem dan ook uit de greppel hijsen?
maar soms dus wel blijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik loop niet alleen maar op afgelegen weggetjes hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want die drone kan geen harnas omdoen.
misschien kan grmbl van te voren zo'n harnas al aandoen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Wat is dat om uw torso, meneer?"
- ohhh dat is mijn harnas, niks bijzonders, gewoon veiligheidsmaatregelen
Moet ik ook nog kniebeschermers en een helmpje op?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want die drone kan geen harnas omdoen.
misschien kan grmbl van te voren zo'n harnas al aandoen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kniebeschermers en een helmpje op?
Alsof je me aan het uitlaten bentquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
en dan zo'n drone er acheraan met zon touwtje en haakje
Ok mamabalquote:
ja, ondanks ventilatorquote:
Sexy klompvoetjequote:
Ik heb vanmorgen alsnog pannekoekjes gemacht. Met blauwe bessen, met appel, kaneel en slagroom en ook hartige met kaas en gebakken uitjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als jij het niet eet geef aan maar balletje
Ohh lekker hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen alsnog pannekoekjes gemacht. Met blauwe bessen, met appel, kaneel en slagroom en ook hartige met kaas en gebakken uitjes.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh lekker hoorheeft zeker gesmaakt
Ja in de jachthaven want de Oude Maas zelf is te gevaarlijkquote:
En? Was zeker verkoelendquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja in de jachthaven want de Oude Maas zelf is te gevaarlijk
Ja is echt perfect zo op het heetste moment van de dag.quote:
waren andere mensen ook aan het zwemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja is echt perfect zo op het heetste moment van de dag.
We waren de enigen. Er waren wel mensen daar, maar die waren druk met hun bootjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waren andere mensen ook aan het zwemmen?
maar in de jachthaven mag je officieel wel zwemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
We waren de enigen. Er waren wel mensen daar, maar die waren druk met hun bootjes.
eerste beste aldi/lidl en goedkoopste scorenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
moet zo nog 2 flessen rose scoren als cadeau
Zo vaak gedaan ook in zowat heel Zeeland. Nooit gedonder mee gehad. Gewoon een beetje badderen aan de zijkant waar niemand er last van heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in de jachthaven mag je officieel wel zwemmen?
Levensgevaarlijk, zo’n strandquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is lelik he,. ben ook stukjes kwijt,
dit is de vloer van de vorige mensen
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste beste aldi/lidl en goedkoopste scoren
aangezien ik niet drink zou ik gewoon blind de goedkoopste uit het schap pakken OF van te voren even informeren welk merk ze drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordt
Je zal maar zo'n parasol in je oog krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, zo’n strand
https://fb.watch/eUHMM1Etd1/
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, zo’n strand
https://fb.watch/eUHMM1Etd1/
Van de week was er toch iemand door gespiest?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n parasol in je oog krijgen
Serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week was er toch iemand door gespiest?
ja zit bij mijn tante in de straat een wijnzaak maar die is dicht helaas. Koop denk ik iets bij gall en gall. Ze houdt van die hele lichte rosequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordt
Ik drink ook vrijwel geen wijn, en kan al helemaal niet bepalen wat wel of niet goed smaakt. Kocht tot nu meestal eentje van 20-25 euro in de hoop dat die dan niet slecht smaaktquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien ik niet drink zou ik gewoon blind de goedkoopste uit het schap pakken OF van te voren even informeren welk merk ze drinken
in het geval van bier: een speciaalpakketje ofzo
Auwquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week was er toch iemand door gespiest?
Bizar zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ergens. Niet in nederland, die vrouw heeft het niet overleefd
quote:
quote:Een 63-jarige strandganger is afgelopen woensdag om het leven gekomen in de Amerikaanse staat South Carolina. Ze werd doorboord door een parasol die loskwam tijdens een plotselinge windvlaag, liep daarbij zware verwondingen op aan de borstkas en overleed kort na het incident in het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/buitenl(...)trand-niet~adadced9/
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.
En dan verwachten dat ik ga dansen
JA DOEI
quote:
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veelquote:Volgens de Amerikaanse Consumer Product Safety Commission raken er jaarlijks 3000 mensen gewond door ongevallen met parasols.
Ja eensquote:
Oeh, dapperquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veel
Echt zo'n freak accidentquote:
Hm ja oke, dat zijn dan meer de lichtere verwondingen idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens![]()
Een ijskoude Radler op dagen zoals deze gaat er ook wel in
En heel misschien een rosé, maar dat was het ook wel
Of een G& T
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.
Ergens op een terras een glas bestellen dan maar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
29-ish hierquote:
wacht eff, moet mn tanden verzamelen, die zijn allemaal weggesprongenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
Mijn toekomstige tuin.
[ link | afbeelding ]
Heb je een feestje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
Aperol Spritzquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
Fles cola uit een goed jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
Ja moest even goed zoeken:pquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles cola uit een goed jaar?
nope,nope en nopequote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
Sterk zijn, bal.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook vandaag iemand bijna gespiesd met mijn parasol. Moest ook gelijk aan dat nieuws denken dat er iemand overleden was.
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]je kon de steel nog net uit de lucht grijpen voordat ie door iemand heen gespiest werd?
Oh oepsquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.Maar zag wel meer parasols vliegen vandaag.
Nee kan wel blijven zitten. Moet k alleen langer lopen. Stom. Had het kunnen wetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk kwam je er 1 halte later al achter?
Dacht van de week nog dat ik volgens mij ooit ergens aan het strand was geweest waar parasols niet mochten maar misschien klopt dat niet want kon me ook niet meer herinneren waar dat dan geweest moest zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oepsMaar best gevaarlijk wel eigenlijk als er wind staat.
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werkquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hele dag weer met meubels e.d. aan het sjouwen geweest. Nog even wat spullen van de tuin naar de garage brengen want ik zie dat het gaat regenen.. en dan even lekker tv kijken/fok!ken
Nee, da's een soort park!quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh luxepaardje![]()
Is dat een soort urban exploring ?
Een uitstekende zondag zo...quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
EK op npo1, thermostaat op 21,4C en biertje open
ik heb het de hele dag uitgesteldquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werk
heb je de clown uitgenodigd?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bossie
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie bossie isKen alleen een bomenverzameling
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dagquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.
Dank, dat scheelt me googlen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dag
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De wat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Oeh! Ik kom daar alleen nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.
Nee ik ook niet, maar kijk soms in de folder wat voor week ze hebben en of het de moeite waard is om erheen te gaan.quote:
Tot nu toe gekocht. Heb van verschillende supermarkten geprobeerd en tot nu toe zijn die van de Aldi het lekkerstquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit geen Lidl in dit deel van EHV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |