quote:
quote:Een 63-jarige strandganger is afgelopen woensdag om het leven gekomen in de Amerikaanse staat South Carolina. Ze werd doorboord door een parasol die loskwam tijdens een plotselinge windvlaag, liep daarbij zware verwondingen op aan de borstkas en overleed kort na het incident in het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/buitenl(...)trand-niet~adadced9/
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.
En dan verwachten dat ik ga dansen
JA DOEI
quote:
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veelquote:Volgens de Amerikaanse Consumer Product Safety Commission raken er jaarlijks 3000 mensen gewond door ongevallen met parasols.
Ja eensquote:
Oeh, dapperquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veel
Echt zo'n freak accidentquote:
Hm ja oke, dat zijn dan meer de lichtere verwondingen idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens![]()
Een ijskoude Radler op dagen zoals deze gaat er ook wel in
En heel misschien een rosé, maar dat was het ook wel
Of een G& T
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.
Ergens op een terras een glas bestellen dan maar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
29-ish hierquote:
wacht eff, moet mn tanden verzamelen, die zijn allemaal weggesprongenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
Mijn toekomstige tuin.
[ link | afbeelding ]
Heb je een feestje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |