quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, zo’n strand
https://fb.watch/eUHMM1Etd1/
Van de week was er toch iemand door gespiest?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n parasol in je oog krijgen
Serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week was er toch iemand door gespiest?
ja zit bij mijn tante in de straat een wijnzaak maar die is dicht helaas. Koop denk ik iets bij gall en gall. Ze houdt van die hele lichte rosequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordt
Ik drink ook vrijwel geen wijn, en kan al helemaal niet bepalen wat wel of niet goed smaakt. Kocht tot nu meestal eentje van 20-25 euro in de hoop dat die dan niet slecht smaaktquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien ik niet drink zou ik gewoon blind de goedkoopste uit het schap pakken OF van te voren even informeren welk merk ze drinken
in het geval van bier: een speciaalpakketje ofzo
Auwquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week was er toch iemand door gespiest?
Bizar zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ergens. Niet in nederland, die vrouw heeft het niet overleefd
quote:
quote:Een 63-jarige strandganger is afgelopen woensdag om het leven gekomen in de Amerikaanse staat South Carolina. Ze werd doorboord door een parasol die loskwam tijdens een plotselinge windvlaag, liep daarbij zware verwondingen op aan de borstkas en overleed kort na het incident in het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/buitenl(...)trand-niet~adadced9/
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was alleen beschikbaar op een bedrijfsfeest met kerst, naast bier.
En dan verwachten dat ik ga dansen
JA DOEI
quote:
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veelquote:Volgens de Amerikaanse Consumer Product Safety Commission raken er jaarlijks 3000 mensen gewond door ongevallen met parasols.
Ja eensquote:
Oeh, dapperquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 3000 ongevallen echt serieus nog veel
Echt zo'n freak accidentquote:
Hm ja oke, dat zijn dan meer de lichtere verwondingen idd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, kan ook een verwonding aan de hand zijn van onhandig dichtklappen. Of er eentje op je hoofd krijgen die omwaait in de tuin. In een land met zoveel inwoners als de VS vind ik het niet zo vreemd.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik ga het er vandaag op wagen om zonder vestje weg te gaan
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens![]()
Een ijskoude Radler op dagen zoals deze gaat er ook wel in
En heel misschien een rosé, maar dat was het ook wel
Of een G& T
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink graag een Hugo of Aperol spritz. Maar alleen als het warm is eigenlijk.
Ergens op een terras een glas bestellen dan maar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
29-ish hierquote:
wacht eff, moet mn tanden verzamelen, die zijn allemaal weggesprongenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
Mijn toekomstige tuin.
[ link | afbeelding ]
Heb je een feestje?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
Aperol Spritzquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
Fles cola uit een goed jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
Ja moest even goed zoeken:pquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles cola uit een goed jaar?
nope,nope en nopequote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
Sterk zijn, bal.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook vandaag iemand bijna gespiesd met mijn parasol. Moest ook gelijk aan dat nieuws denken dat er iemand overleden was.
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]je kon de steel nog net uit de lucht grijpen voordat ie door iemand heen gespiest werd?
Oh oepsquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.Maar zag wel meer parasols vliegen vandaag.
Hopelijk kwam je er 1 halte later al achter?quote:
Nee kan wel blijven zitten. Moet k alleen langer lopen. Stom. Had het kunnen wetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk kwam je er 1 halte later al achter?
Dacht van de week nog dat ik volgens mij ooit ergens aan het strand was geweest waar parasols niet mochten maar misschien klopt dat niet want kon me ook niet meer herinneren waar dat dan geweest moest zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oepsMaar best gevaarlijk wel eigenlijk als er wind staat.
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werkquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hele dag weer met meubels e.d. aan het sjouwen geweest. Nog even wat spullen van de tuin naar de garage brengen want ik zie dat het gaat regenen.. en dan even lekker tv kijken/fok!ken
Nee, da's een soort park!quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh luxepaardje![]()
Is dat een soort urban exploring ?
Een uitstekende zondag zo...quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
EK op npo1, thermostaat op 21,4C en biertje open
ik heb het de hele dag uitgesteldquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werk
heb je de clown uitgenodigd?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bossie
Ik weet niet wie bossie isquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie bossie isKen alleen een bomenverzameling
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dagquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.
Dank, dat scheelt me googlen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dag
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De wat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Oeh! Ik kom daar alleen nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.
Nee ik ook niet, maar kijk soms in de folder wat voor week ze hebben en of het de moeite waard is om erheen te gaan.quote:
Tot nu toe gekocht. Heb van verschillende supermarkten geprobeerd en tot nu toe zijn die van de Aldi het lekkerstquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit geen Lidl in dit deel van EHV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |