nee want die drone kan geen harnas omdoen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan die drone hem dan ook uit de greppel hijsen?
maar soms dus wel blijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik loop niet alleen maar op afgelegen weggetjes hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want die drone kan geen harnas omdoen.
misschien kan grmbl van te voren zo'n harnas al aandoen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Wat is dat om uw torso, meneer?"
- ohhh dat is mijn harnas, niks bijzonders, gewoon veiligheidsmaatregelen
Moet ik ook nog kniebeschermers en een helmpje op?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want die drone kan geen harnas omdoen.
misschien kan grmbl van te voren zo'n harnas al aandoen?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kniebeschermers en een helmpje op?
Alsof je me aan het uitlaten bentquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
en dan zo'n drone er acheraan met zon touwtje en haakje
Ok mamabalquote:
ja, ondanks ventilatorquote:
Sexy klompvoetjequote:
Ik heb vanmorgen alsnog pannekoekjes gemacht. Met blauwe bessen, met appel, kaneel en slagroom en ook hartige met kaas en gebakken uitjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als jij het niet eet geef aan maar balletje
Ohh lekker hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen alsnog pannekoekjes gemacht. Met blauwe bessen, met appel, kaneel en slagroom en ook hartige met kaas en gebakken uitjes.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh lekker hoorheeft zeker gesmaakt
Ja in de jachthaven want de Oude Maas zelf is te gevaarlijkquote:
En? Was zeker verkoelendquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja in de jachthaven want de Oude Maas zelf is te gevaarlijk
Ja is echt perfect zo op het heetste moment van de dag.quote:
waren andere mensen ook aan het zwemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja is echt perfect zo op het heetste moment van de dag.
We waren de enigen. Er waren wel mensen daar, maar die waren druk met hun bootjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waren andere mensen ook aan het zwemmen?
maar in de jachthaven mag je officieel wel zwemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
We waren de enigen. Er waren wel mensen daar, maar die waren druk met hun bootjes.
eerste beste aldi/lidl en goedkoopste scorenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
moet zo nog 2 flessen rose scoren als cadeau
Zo vaak gedaan ook in zowat heel Zeeland. Nooit gedonder mee gehad. Gewoon een beetje badderen aan de zijkant waar niemand er last van heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in de jachthaven mag je officieel wel zwemmen?
Levensgevaarlijk, zo’n strandquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is lelik he,. ben ook stukjes kwijt,
dit is de vloer van de vorige mensen
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordtquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste beste aldi/lidl en goedkoopste scoren
aangezien ik niet drink zou ik gewoon blind de goedkoopste uit het schap pakken OF van te voren even informeren welk merk ze drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef nu nooit meer na te denken over welke wijn in meeneem naar mensen. Neem gewoon de wijn mee die hier naast het huis gemaakt wordt
Je zal maar zo'n parasol in je oog krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, zo’n strand
https://fb.watch/eUHMM1Etd1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |