quote:Rondzwervende walrus Freya gedood door Noorse autoriteiten
De rondzwervende en kattenkwaad uithalende walrus Freya is overleden. In Noorwegen heeft ze een spuitje gekregen omdat het dier permanent belaagd werd door nieuwsgierige mensen. De autoriteiten hadden al gewaarschuwd Freya in te laten slapen omdat mensen zichzelf door hun opdringerige gedrag in gevaar brachten.
neequote:Op zondag 14 augustus 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]Had dat nou echt niet anders gekund?
Mensen een spuitje geven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]Had dat nou echt niet anders gekund?
Ik weet niet of het handig is dat vlees te eten na zo'n spuitje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de Beluga in Frankrijk heeft Ballie dus weer een batch sushi om op te eten. Een zijn dood is ander haar sushi.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de Beluga in Frankrijk heeft Ballie dus weer een batch sushi om op te eten. Een zijn dood is ander haar sushi.
Jij bent zo heerlijk conventioneelquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gefilmd én gehinderd worden. Ze hoeven er maar een paar neer te schieten om de toon te zetten lijkt me.
Maar serieus, jaartje dienstplicht op je 18e - en dan ook echt dienstplicht en jaarlijks 2 weken opfrisser, niet een beetje roze koeken vreten - zou geen overbodige luxe zijn.
Ik heb het even gemist, maar ben je weer op vakantie ?quote:
Ja, soort van.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar ben je weer op vakantie ?
Ohhh luxepaardjequote:Op zondag 14 augustus 2022 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, soort van.![]()
Gisteren concert in Oberhausen en we hobbelen nu wat rond bij de oude hoogovens daar, want kek en letterlijk op de route naar huis.
Mooi, hoeven we geen amber alert in werking te zettenquote:
Toevallig weerquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De stokbroden kwamen net uit de oven bij de AH, dus lekker een stokbroodje met verse knakworst op
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we geen amber alert in werking te zetten
quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typen
Alsof ze weten waar ik trek in heb, 'toevallig' wel ...quote:
Alsof je wist wat voor kleur kleren ik aan hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was al een omschrijving van zijn kleding aan het typen
Toevalligquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze weten waar ik trek in heb, 'toevallig' wel ...
Nee maar gokte op iets blauwigsquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je wist wat voor kleur kleren ik aan had
Hmm dat klopt wel ...quote:
Ohja die drone die de hele tijd meevloog, had het kunnen weten natuurlijkquote:
Veilig? Niet met rattengif?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een grote bureau onderlegger voor muis en toetenbord, maar hoe kan ik deze veilig schoonmaken?
Warm sopje met een mild schoonmaakmiddel?
Oke, ja bedankt.quote:
Accuzuur zou ik ook afradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja bedankt.
Zal geen rattengif gebruiken dan
zag deze laatst ook met ledlampjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een grote bureau onderlegger voor muis en toetenbord, maar hoe kan ik deze veilig schoonmaken?
Warm sopje met een mild schoonmaakmiddel?
Als je dat een beetje verdunt wel, of anders heeft ze straks een mooie witte onderleggerquote:
Ja, die heeft mr. Wattenschijfje ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag deze laatst ook met ledlampjes
oh echtquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heeft mr. Wattenschijfje ook.
Mijn bureau heeft kennelijk ook ledverlichting, maar dat weet ik nu ook pas voor het eerst
dat vind jij toch fijn weer?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat die verlichting wel van pas komt als de herfst / winter zijn intrede doet.
Beetje vrolijkheid in de duisternis
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die drone die de hele tijd meevloog, had het kunnen weten natuurlijk
Ja, ik doe als ik thuiswerk altijd een kaarsje aan in de ochtend, als het nog donker is.quote:
raar. ik vind een stralende zon altijd gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik doe als ik thuiswerk altijd een kaarsje aan in de ochtend, als het nog donker is.
Beetje gezelligheid
Kan die drone hem dan ook uit de greppel hijsen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?
Ja ik loop niet alleen maar op afgelegen weggetjes hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie moet anders de hulptroepen sturen als je ergens in een greppel beland?
Ja, maar die is er in de herfst en winter niet altijdquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar. ik vind een stralende zon altijd gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |