Aperol Spritzquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar een Aperol, maar dat is dan gelijk zoveel en als ik het niet lust zit ik het tegen heug en meug op te drinken
Fles cola uit een goed jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Gall en gall dichtheb maar wat bij de ah gepakt. Zal vast wel smaken
Ja moest even goed zoeken:pquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles cola uit een goed jaar?
nope,nope en nopequote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
Sterk zijn, bal.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zal wel cola hebben gehaald voor mij. Kan k het weerstaan?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook vandaag iemand bijna gespiesd met mijn parasol. Moest ook gelijk aan dat nieuws denken dat er iemand overleden was.
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]je kon de steel nog net uit de lucht grijpen voordat ie door iemand heen gespiest werd?
Oh oepsquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik had een paar seconden te laat door dat mijn parasol weg was, dus toen was hij al 10 meter verderop aan het rollen. En hij stuiterde over 3 jongens heen die daar lagen. 30 meter verder had iemand hem te pakken, toen maar niet meer opgezet.Maar zag wel meer parasols vliegen vandaag.
Nee kan wel blijven zitten. Moet k alleen langer lopen. Stom. Had het kunnen wetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk kwam je er 1 halte later al achter?
Dacht van de week nog dat ik volgens mij ooit ergens aan het strand was geweest waar parasols niet mochten maar misschien klopt dat niet want kon me ook niet meer herinneren waar dat dan geweest moest zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oepsMaar best gevaarlijk wel eigenlijk als er wind staat.
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werkquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hele dag weer met meubels e.d. aan het sjouwen geweest. Nog even wat spullen van de tuin naar de garage brengen want ik zie dat het gaat regenen.. en dan even lekker tv kijken/fok!ken
Nee, da's een soort park!quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh luxepaardje![]()
Is dat een soort urban exploring ?
Een uitstekende zondag zo...quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:
EK op npo1, thermostaat op 21,4C en biertje open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |