ik heb het de hele dag uitgesteldquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij en Gergi moeten er inmiddels uitzien als Hulk Hogan na al dat harde werk
heb je de clown uitgenodigd?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bossie
Ik weet niet wie bossie isquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie bossie isKen alleen een bomenverzameling
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik gooi de cevapcici zo op de grill. Gergi heeft avond/nachtdienst dus alles is voor bassie
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dagquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! In Albaantje heet dat kofte en eet ik dat heel veel.
Dank, dat scheelt me googlen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het laatst pas ontdekt en nu eet ik het het liefst elke dag
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De wat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Oeh! Ik kom daar alleen nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze ook weleens bij de Lidl geloof ik.
Nee ik ook niet, maar kijk soms in de folder wat voor week ze hebben en of het de moeite waard is om erheen te gaan.quote:
Tot nu toe gekocht. Heb van verschillende supermarkten geprobeerd en tot nu toe zijn die van de Aldi het lekkerstquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak je ze zelf of koop je ze ergens kant en klaar?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit geen Lidl in dit deel van EHV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |