SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waar heb je het over?quote:
Dan gaat dimmy emigreren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe burgemeester van Foqueville.
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.quote:
Ik kan je de openingsdans van mijn broertje wel even sturen anders.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zetten mensen hun bruiloft op YouTube?
Ja, superleukquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je de openingsdans van mijn broertje wel even sturen anders.
Ew. Is niet in me opgekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klein slokje olijfolie al geprobeerd?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.
Ik kan dit ook lezenquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze in het topic rondhangt en er zijn nog 2-3 Posts dan stop ik met posten totdat het topic vol is.
Iedereen kan zingen, maar is het ook om aan te gluren?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het begon al redelijk cringe. Want vrouw van mijn broer zingt ook.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe burgemeester van Foqueville.
Maar wel airco!quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen weer kantoordag
Even nog niet aan denken![]()
Iedereen is dan weer terug van vakantie, dus veel mensen aanwezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |