Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder een vrouwmensch aan de haakt te slaan lukt dat ook best aardig
quote:
Nee voornamelijk over die mensen die naar de toeristische plekken en steden gaanquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is meestal van mensen die dan een trip doen in egypte of zo'n nijlcruise. Wij willen daarom eigenlijk gewoon 10 dagen all inclusive in een hilton o.i.d. verblijven dat ook inclusief duiken is. Of ken je daar ook slechte verhalen over?
Lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook. Gergi heeft 2 maanden vrij sep/okt.
Meet! Meet! Meet!quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoederquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het een keer spontaan. Ben je keihard aan het wandelen op het industrieterrein en kom je ineens de vrouw van je dromen tegen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]We vliegen waarschijnlijk naar NYC of Boston en dan kijken we van daaruit wat we doen. Een andere optie is Houston. Maar dat bekijken we in de komende dagen. Waar ben jij?
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zittenquote:
Ohh leukquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
We nemen we de noordelijke route, dan zit je ook praktisch in Canadaquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh leukWil ook nog eens graag naar Seattle, en dan ook naar Canada en Alaska.
Verschrikkelijk land, op de mooie duikgebieden na dan. Voor de rest wil je daar nog geen paar schoenen hebben staan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Is egypte veilig voor vakantie eigenlijk?
Dat ziet er echt gaaf uit!quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.landschaftspark.de/en/
Dit dus. Alleen niet zo hoog geklommen, want fucking heet.
Zeker een aanrader als je er in de buurt bent!quote:
Yellowstonequote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vlieg op Seattle, en vanaf daar richting Yellowstone
Gewoon vragen of ze een leuke dochter hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vrouwen die ik er wel eens tegenkom zijn meestal niet echt van het type droomvrouw maar eerder de schoonmoeder
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi zit nu dichterbij dan wanneer wij daar allebei in de VS zitten
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druk op mijn oog. Gister was die al geïrriteerd maar nu begint het vervelend te worden.
Mssn kun je ruilen met Budda’s oogquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik er een voor terug?
Ik heb er nooit last van gehad. Doet nu vooral pijn bij knipperen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is heel vervelend zo'n druk op je oog, heb ik ook een paar keer gehad bij oogontsteking.
Heeft ook wel wat verschillende kleuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft misschien wel een ander kleurtje, maar een gegeven paard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |