in 2017 was ik er in september en toen was het continue: jas aan, jas uit, jas aan, jas uitquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. In Oktober zal het wel meevallen als ik er ben hoop ik.
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.quote:
ja ik krijg het niet simpeler dan dat uitgelegdquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.
Oh wacht, en massa natuurlijk... IJzer is dichterquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://schooltv.nl/video/drijfkracht-waarom-drijven-boten/
deze wellicht?
Een massieve klomp gaat zinken, maar een holle bak met lucht er in drijftquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht, en massa natuurlijk... IJzer is dichter
ja was even vergeten... volume en massa...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een massieve klomp gaat zinken, maar een holle bak met lucht er in drijft
ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na 2,5e minuut ben ik het kwijt.
#zininquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden en dan kunnen we gewoon weer hele dagen klagen over het troosteloze hoerige regenweer
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook
maar goed het is laat en heet
is meestal wel dieper hoor, maar 30cm minder diepte betekende bv. op het schip waar ik op voer al gelijk dat jequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
gewoon raar idee dat een rivier maar 30 cm diep is.
ik 3 jaar en vervolgens op de zeevaartschool weer 4quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 jaar natuurkunde gehad. Wist meteen dat het niks voor mij was.
Wat een hel. Scheikunde wilde ook al niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik 3 jaar en vervolgens op de zeevaartschool weer 4
had economie en maatschappij als profiel
In formules was ik best goed. De rest was ook niet aan mij besteed...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:09 schreef Ama het volgende:
Natuurkunde was ook niet mijn kop of thee.
kwartje viel pas op de zeevaartschool. ook met wiskunde.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hel. Scheikunde wilde ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |