abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 juli 2022 @ 17:25:56 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205433528


Welkom bij het FAQ & Feedback topic van TV

Wat kan ik allemaal kwijt in dit TV forum?
Eigenlijk alles wat maar enigszins met TV te maken heeft en niet direct elders thuishoort.
Spelshows, opinie programma's, amusementsprogramma's, documentaires, woonprogramma's, op welke zender dan ook. Dus ook die via online platforms als NPO Plus, YouTube en (in sommige gevallen) Netflix of Videoland e.d. worden aangeboden. Discussieer erover in dit forum.
We hebben nu ook subforums (forumfilters) waardoor topics in het genre dat je zoekt er makkelijker tussenuit te filteren zijn. Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!

Wat valt er buiten de scope van het TV forum?
Voor sommige zaken die via de TV te zien/beluisteren zijn, zijn er andere, meer specifieke fora.
De films en series die je via streamingsdiensten, in de bioscoop of op DVD bekijkt kun je bespreken in het Films & Series (F&S) forum, de Reality programma's en Real Life Soaps zijn (weer) ondergebracht in Real Life Soaps & Streams (RLS), radioprogramma's zijn opgenomen in het Muziek (MUZ) forum en de roddels en nieuwtjes rond de TV-sterren mag je kwijt in het Show (SHO) forum. Ook het Eurovisie Songfestival (ESF) en Wie is de Mol? (MOL) hebben hun eigen forum.

Wat is niet de bedoeling?
- Vragen naar of aanbieden van TV-programma's via niet officiële kanalen/TV aanbieders is niet toegestaan.
- Plaats geen openlijke spoilers over programma's/afleveringen die nog niet via de officiële TV zenders zijn uitgezonden. Zie hierover het volgende onderdeel 'Spoilers' in deze FAQ over hoe hier al dan niet om te gaan met spoilers.

Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?
FOK! heeft spoiler-tags die je kunt gebruiken om spoilers te posten zonder dat ze meteen zichtbaar zijn voor de lezers van het topic waarin je ze plaatst.
Typ voordat je een spoiler plaatst spoiler tussen vierkante haken en typ /spoiler tussen vierkante haken erna. Er ontstaat dan een vlak met daarin de tekst 'SPOILER'.

Voorbeeld:
1[spoiler] De Titanic zinkt. [/spoiler]

En dat ziet er dan uiteindelijk zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit vlak met je muis aanklikt, zie je de tekst die er binnen de spoiler-tags staat.
Op deze manier kan iedereen zelf kiezen of ze een bepaalde spoiler wel of niet willen zien.

Wat wordt bij TV-programma's gezien als een spoiler?
Bij TV-programma's houden we de regel aan dat tot een aflevering via een reguliere TV zender (één van de NPO-, RTL-, SBS- e.d. zenders) officieel uitgezonden is, alle informatie over die aflevering een spoiler is.
Informatie uit eerder dan via een reguliere TV zender te bekijken afleveringen via betaalplatforms (het zgn. vooruitkijken) als Videoland, Netflix, Viaplay, Amazon Prime, Disney Channel e.d., previews, ook al zitten die aan het eind van een aflevering, uitgelekte afleveringen, beschrijvingen of nieuws over komende afleveringen vanuit andere (media)bronnen horen dus netjes in een spoiler geplaatst te worden.

Indien een TV-programma uitsluitend via een on demand kanaal (Videoland, Netflix, Amazon Prime, Disney Channel, etc.) uitgezonden wordt, waarbij iedereen z'n eigen kijktempo bepaalt, dan geldt het moment van beschikbaar komen van de betreffende aflevering als het moment waarop geen spoilers (meer) nodig zijn.
Heb je een aflevering van het TV-programma zelf nog niet gezien, heb dan de zelfdiscipline om niet in het topic te kijken om zo eventuele spoilers te voorkomen.

Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.

Wat als je desondanks toch openlijke spoilers tegen komt?
Als je van mening bent dat de hierboven genoemde regels m.b.t. spoilers niet worden gevolgd in één of meerdere posts in een topic, meld dan de betreffende post(s) met de link van die post(s) via een TR of eventueel hier in het FB topic.
Ga niet in het betreffende topic je gal spuien (ook al heb je misschien wel gelijk…), dat is daar off-topic en lijdt alleen maar tot nog meer off-topic discussie, wat niet prettig is voor de personen die daar niets mee van doen hebben.

Waar moet ik verder nog rekening mee houden?
Over veel TV-programma's loopt al een discussie, misschien in één van de eerder genoemde andere subfora. Als je een topic over een (nieuw) TV-programma wil openen, kijk dan eerst even met de search van FOK! of er niet toevallig al een topic over is. Dubbele topics gaan over het algemeen op slot.
Ook is het prettig als je iets nuttigs toevoegt aan een topic: smileyposts en terugvindposts worden verwijderd.
Probeer het vooral allemaal on topic te houden.

Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in het TV forum?
Een mening hebben is prima, maar ga elkaar er niet op aanvallen of mee kwetsen.
Flame-posts worden ge-edit, spamtopics worden gesloten. Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd.
In algemene zin zijn off-topic posts sowieso niet gewenst.
Verder geldt uiteraard de algemene policy, die elders op het forum te vinden is.

Stel nou dat ik het niet eens ben met een beslissing die jullie nemen, of een vraag of een tip heb, waar kan ik mijn reactie dan kwijt?
Dat kan altijd... Publiekelijk via het actuele feedback topic of via de DM-knop richting Nizno of Lavenderr.

Nizno en Lavenderr

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 15-01-2024 20:19:52 ]
  Spellchecker zaterdag 23 juli 2022 @ 17:26:32 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205433534
#eenhuisvol, dat topic had ik op ontvolgen gezet ;)
pi_205485242
Hoe zet je eigenlijk de tv-zender bij je TT?
  donderdag 28 juli 2022 @ 23:00:48 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205485615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zet je eigenlijk de tv-zender bij je TT?
Met blokhaken om die tekst, dus [NPO1] NOS Journaal bijvoorbeeld…
pi_205626176
Wil je een modje voor mij deze drie foto's toevoegen aan de OP in het desbetreffende topic?

Claudia_x in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #25 Waar Astrid ontploft
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205626259
Is het niet een idee om het nieuw gemaakte topic TV / [NPO1] Beste Zangers 2022: vanaf 11 augustus samen te voegen met het nog lopende deel van de reeks (TV / De Beste Zangers Van Nederland #7)? Is een rare topicreeks zo met 2 openstaande topics:

pi_205626416
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
Is het niet een idee om het nieuw gemaakte topic TV / [NPO1] Beste Zangers 2022: vanaf 11 augustus samen te voegen met het nog lopende deel van de reeks (TV / De Beste Zangers Van Nederland #7)? Is een rare topicreeks zo met 2 openstaande topics:

[ afbeelding ]
Het nieuwe topic zit gewoon in de reeks, lijkt me niet meer dan logisch, een merge met het oude topic is daardoor helemaal niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205626466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het nieuwe topic zit gewoon in de reeks, lijkt me niet meer dan logisch, een merge met het oude topic is daardoor helemaal niet nodig.
Maar het "oude" topic is nog niet vol, daar zitten pas 90 posts in.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:26:41 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205626475
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
Is het niet een idee om het nieuw gemaakte topic TV / [NPO1] Beste Zangers 2022: vanaf 11 augustus samen te voegen met het nog lopende deel van de reeks (TV / De Beste Zangers Van Nederland #7)? Is een rare topicreeks zo met 2 openstaande topics:

[ afbeelding ]
zou zonde zijn van de uitstekende OP die in het topic voor 2022 gemaakt is.
Maar ik zal het nog even voor de werkelijke TV mods achter neerleggen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205626526
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
zou zonde zijn van de uitstekende OP die in het topic voor 2022 gemaakt is.
Maar ik zal het nog even voor de werkelijke TV mods achter neerleggen.
De OP is ook prima, maar voor de Beste Zangers loopt al sinds 2009 een reeks. Het zou ook zonde zijn om die te doorbreken, toch?

Over die reeks gesproken, ik heb ook het eerste deel gevonden die momenteel nog niet in de reeks zit:
TV / De Beste Zangers Van Nederland
Kan deze toegevoegd worden aan Topicreeks: De Beste Zangers Van Nederland ?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:38:22 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205626549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
De OP is ook prima, maar voor de Beste Zangers loopt al sinds 2009 een reeks. Het zou ook zonde zijn om die te doorbreken, toch?

Over die reeks gesproken, ik heb ook het eerste deel gevonden die momenteel nog niet in de reeks zit:
TV / De Beste Zangers Van Nederland
Kan deze toegevoegd worden aan Topicreeks: De Beste Zangers Van Nederland ?
De reeks is niet doorbroken. Komt alleen niet in de myAT doordat het vorige topic nog niet vol is, maar verder is het gewoon een reeks gebleven.

Maar nogmaals ik zal het achter neerleggen.

En dank je voor deel 1, die is toegevoegd. ^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205626570
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:38 schreef Nizno het volgende:

[..]
De reeks is niet doorbroken. Komt alleen niet in de myAT doordat het vorige topic nog niet vol is, maar verder is het gewoon een reeks gebleven.

Maar nogmaals ik zal het achter neerleggen.

En dank je voor deel 1, die is toegevoegd. ^O^
Thanks, misschien een slotje op deel #7 en volgnummer #8 toevoegen aan het nieuwe topic o.i.d. maar daar komen ze vast wel uit. :P
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:13:36 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205630184
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je een modje voor mij deze drie foto's toevoegen aan de OP in het desbetreffende topic?

Claudia_x in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #25 Waar Astrid ontploft
Done, hopelijk staan ze op de goede plek…
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:42:49 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205630492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
Is het niet een idee om het nieuw gemaakte topic TV / [NPO1] De Beste Zangers van Nederland #8 samen te voegen met het nog lopende deel van de reeks (TV / De Beste Zangers Van Nederland #7)? Is een rare topicreeks zo met 2 openstaande topics:

[ afbeelding ]
Topic #7 is nu gesloten met een verwijzing naar topic #8 (zoals het nu heet), zoals je zelf ook voorgesteld hebt...
pi_205742191
Wil een mod dit aan de OP toevoegen van het desbetreffende topic?

Claudia_x in TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #32 Ons As is HOME
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:29:12 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205742264
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Done…
Wat een service!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 28 augustus 2022 @ 23:07:20 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205780729
Zouden de twee BenB-topics niet samengevoegd kunnen worden? Vooruitkijken is immers geen issue meer nu het afgelopen is. En nu worden de laatste nieuwtjes dan weer hier en dan weer daar gepost.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 augustus 2022 @ 11:49:31 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205783056
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Zouden de twee BenB-topics niet samengevoegd kunnen worden? Vooruitkijken is immers geen issue meer nu het afgelopen is. En nu worden de laatste nieuwtjes dan weer hier en dan weer daar gepost.
Als het nu wordt samengevoegd dan moet het weer uit elkaar gehaald worden als het weer begint. Is ook niet heel handig.
Dan zou ik eerder kiezen om tijdelijk 1 te sluiten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:06:29 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205784973
quote:
99s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
Als het nu wordt samengevoegd dan moet het weer uit elkaar gehaald worden als het weer begint. Is ook niet heel handig.
Dan zou ik eerder kiezen om tijdelijk 1 te sluiten.
O dat is waar ja.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 september 2022 @ 20:57:45 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205847463
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Zouden de twee BenB-topics niet samengevoegd kunnen worden? Vooruitkijken is immers geen issue meer nu het afgelopen is. En nu worden de laatste nieuwtjes dan weer hier en dan weer daar gepost.
Wat Nizno al oppert, het vooruitkijk topic zal ik sluiten, met een verwijzing naar het reguliere topic...
pi_206676565
Waar kan ik het topic van de masked singer vinden? Want diegene die in mijn lijstje stond is gesloten :?
  maandag 14 november 2022 @ 19:30:42 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206676669
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 19:23 schreef Mazikeen het volgende:
Waar kan ik het topic van de masked singer vinden? Want diegene die in mijn lijstje stond is gesloten :?
Hier: TV / [RTL4] The Masked Singer #21
Wegens een kennelijk eerder verwijderde post was het topic wel vol, maar kreeg je niet de optie 'Open nieuw deel' te zien.
Verzin een leuke TT en ik pas 'm daarmee aan… :s)
  zondag 27 november 2022 @ 19:28:42 #24
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_206845542
Ik ben een tijdje niet in het Reallifegedeelte van FOK! geweest, misschien omdat mijn belangstelling voor dit genre ietwat tanende is -maar dat terzijde- maar ik bezie met enige verbazing alle veranderingen (waarvan een wijs man ooit zei dat die niet altijd verbeteringen hoeven te betekenen) en zie dat er van het oude RLS-forum niets meer over is.

Maar wat veel kwalijker is: van Studio Vlemmix is via de zoekfunctie van FOK! niets meer terug te vinden en ook via Google niet meer. :?

SV (2010) was een directe spin-off van The Bunker Online (zelfde locatie, gedeeltelijk zelfde crew als TBO) en werd op FOK! aardig meebeleefd. Verdient dus niet om naar /dev/null te verdwijnen. }:|
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 27 november 2022 @ 19:40:54 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206845739
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2022 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben een tijdje niet in het Reallifegedeelte van FOK! geweest, misschien omdat mijn belangstelling voor dit genre ietwat tanende is -maar dat terzijde- maar ik bezie met enige verbazing alle veranderingen (waarvan een wijs man ooit zei dat die niet altijd verbeteringen hoeven te betekenen) en zie dat er van het oude RLS-forum niets meer over is.

Maar wat veel kwalijker is: van Studio Vlemmix is via de zoekfunctie van FOK! niets meer terug te vinden en ook via Google niet meer. :?

SV (2010) was een directe spin-off van The Bunker Online (zelfde locatie, gedeeltelijk zelfde crew als TBO) en werd op FOK! aardig meebeleefd. Verdient dus niet om naar /dev/null te verdwijnen. }:|
RLS is inderdaad enige dagen geleden samengevoegd met TV, zie Danny in MED / Forumwijzigingen indeling en naamgeving

Via de zoekfunctie, boven in beeld te benaderen via 'zoeken', vind ik dit laatste topic in de reeks van The Bunker Online wel terug: TBO / Studio Vlemmix #4 - start 1 November + gratis streams .
Ook deze vindt ik daar terug: TV / Studio Vlemmix #5 vanaf 1 November + gratis streams .

Daarna houdt het een beetje op sinds 2009, voor zover ik kan terugzien.
Maar de topics zijn dus nog wel degelijk te vinden…

[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 27-11-2022 19:50:11 ]
  zondag 27 november 2022 @ 19:51:21 #26
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_206845917
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
RLS is inderdaad enige dagen geleden samengevoegd met TV, zie MED / Forumwijzigingen indeling en naamgeving

Via de zoekfunctie, boven in beeld te benaderen via 'zoeken' vind ik dit laatste topic in de reeks van The Bunker Online wel terug: TBO / Studio Vlemmix #4 - start 1 November + gratis streams .
Ook deze vindt ik daar terug: TV / Studio Vlemmix #5 vanaf 1 November + gratis streams .

Daarna houdt het een beetje op sinds 2009, voor zover ik kan terugzien.
Maar de topics zijn dus nog wel degelijk te vinden…
Er moet nog een hele COS-reeks zijn, een Who is who topic, filmpjes topic (Alhoewel de meeste filmpjes van YT zijn verdwenen) en nog wat losse topics.
Het probleem zal 'm er waarschijnlijk in zitten dat al deze topics los en ongebundeld in het RLS-forum stonden en dat er om een of andere reden nooit aan is gedacht om het in een tijdelijk forum te gieten.
Dat lijkt mij tenminste een plausibele verklaring. :)

Ninja edit: Ik heb nog een oude URL uit mijn archief opgedoken: TV / [SV COS #38] Love. Peace en nog veel meer met Harry
Het is er dus nog wel, maar zoals ik al dacht, die topics stonden niet in een apart subforum.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 27 november 2022 @ 19:59:22 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206846095
quote:
3s.gif Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Er moet nog een hele COS-reeks zijn, een Who is who topic, filmpjes topic (Alhoewel de meeste filmpjes van YT zijn verdwenen) en nog wat losse topics.
Het probleem zal 'm er waarschijnlijk in zitten dat al deze topics los en ongebundeld in het RLS-forum stonden en dat er om een of andere reden nooit aan is gedacht om het in een tijdelijk forum te gieten.
Dat lijkt mij tenminste een plausibele verklaring. :)
Als je vanuit het topic bovenin in het klikpad op 'TBO' klikt (klik hier), kom je nog wel in het TBO subforum.
Misschien is dat niet alles en even los van gesloten topics die wegzakken op een indexpagina, maar jij kan dat waarschijnlijk beter beoordelen dan ik. Het kan zijn dat er destijds niet zo strak met reeksen e.d. omgegaan werd, maar we hebben het dan ook over 13 jaar geleden…

Edit:
quote:
#1

Omdat een volgende editie van The Bunker Online er voorlopig niet inzit gaan we het TBO forum sluiten.
Maarrr, niet getreurd, want tegelijkertijd gaat er een volkomen nieuw RLS forum open

Wat kan je in Real Life Soaps & Streams verwachten?
De lopende topics over eerder uitgezonden RLS series (te weten: RLS in de media, Tien jaar RLS en de RLS-SC)
Eventuele nieuwe RLS'en met "gewone mensen" (dus niet die met celebrities, die topics blijven gewoon in SHO)
Studio Vlemmix, het nieuwe 24/7 streamkanaal van Johan Vlemmix met een hoog RLS-gehalte
(Tijdelijke) streams van gebeurtenissen zoals lanceringen, natuurrampen en wildlife. De al bestaande lifecam topics blijven waar ze nu staan.

En dit nieuwe forum zal gemod gaan worden door: Gert, PietjePuk007 en Noek

Veel plezier allemaal met Real Life Soaps & Streams


[ Bericht 13% gewijzigd door MadMaster op 27-11-2022 20:11:00 ]
  PR en moderator zondag 27 november 2022 @ 21:47:44 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206848848
quote:
3s.gif Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Het probleem zal 'm er waarschijnlijk in zitten dat al deze topics los en ongebundeld in het RLS-forum stonden en dat er om een of andere reden nooit aan is gedacht om het in een tijdelijk forum te gieten.
Dat lijkt mij tenminste een plausibele verklaring.
Ik vermoed ook zoiets. RLS was altijd het forum waar topics naartoe gingen als een tijdelijk RLS-subforum (zoals TBO) dicht ging. Zo ook dat deel #4 van die Studio Vlemmix nog in TBO staat maar deel #5 stond weer in RLS.
RLS is 5 jaar geleden voor het eerst echt dicht gegaan, maar toen zijn de topics daar blijven staan en alleen een paar actieve topics overgezet naar andere fora (en die over WIDM naar MOL). Die stonden er dus allemaal weer toen het ook een paar jaar geleden weer open ging.
Nu RLS nogmaals sloot is er (volgens mij voor het eerst) voor gekozen om álle topics uit de geschiedenis van RLS over te plaatsen naar het nieuwe subforum/forumfilter 'RLS' in TV. Dus eeuwenoude topic'reeksen' bestaande uit losse topics (omdat ze toen nog niet letterlijk gereekst konden worden) in RLS staan nu ergens heel ver terug in (het RLS-subforum/forumfilter van) TV.

quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Het kan zijn dat er destijds niet zo strak met reeksen e.d. omgegaan werd, maar we hebben het dan ook over 13 jaar geleden…
De reeks-functie bestond toen zelfs nog helemaal niet, dat is pas relatief recent ingebouwd.
Een 'reeks' was altijd een losse serie topics die men nummerde en waar in de OP een lijst met links naar vorige topics bijgehouden werd. Na het openen van een nieuw deel werd het nieuwe linkje dan gauw nog ff in de lapo van de vorige (dichte) gedropt zodat men door kon klikken naar het volgende topic.
Nu is dat dus niet meer nodig omdat we de topics letterlijk aan elkaar kunnen linken. Dat is met een hele hoop oude topicreeksen achteraf nog gedaan, maar met nog veel meer ook niet (en die topics raken nu dus makkelijk verdwaald ;( ).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  FOK!mycroftheld maandag 28 november 2022 @ 08:08:03 #29
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_206851293
quote:
3s.gif Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Er moet nog een hele COS-reeks zijn, een Who is who topic, filmpjes topic (Alhoewel de meeste filmpjes van YT zijn verdwenen) en nog wat losse topics.
Het probleem zal 'm er waarschijnlijk in zitten dat al deze topics los en ongebundeld in het RLS-forum stonden en dat er om een of andere reden nooit aan is gedacht om het in een tijdelijk forum te gieten.
Dat lijkt mij tenminste een plausibele verklaring. :)

Ninja edit: Ik heb nog een oude URL uit mijn archief opgedoken: TV / [SV COS #38] Love. Peace en nog veel meer met Harry
Het is er dus nog wel, maar zoals ik al dacht, die topics stonden niet in een apart subforum.

Is dit wat je zoekt (zie spoiler)? Het probleem is dat je dit met de zoekfunctie niet terug gaat vinden, die vind namelijk geen woorden van twee karakters dus het SV gedeelte wordt genegeerd en er wordt alleen op COS gezocht. En daar heb je natuurlijk niets aan gezien dat elders ook wordt gebruikt en hou je vervuilde zoekresultaten over. Een query op de DB kan hier uitkomst bieden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: en hier nog een aantal posts met linkjes erin: https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc

[ Bericht 0% gewijzigd door bondage op 28-11-2022 09:27:46 ]
  PR en moderator maandag 28 november 2022 @ 13:53:43 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206854625
Top, @bondage!

En als aanvulling voor @Pearlbitch, mogelijk worden straks juist de oude RLS-topics weer allemaal terug in het (nu dichte) RLS-forum gearchiveerd, ze zijn dan daar ook makkelijker terug te vinden door het drop-down menu rechts bovenin ('meer/minder topics' en dan periode selecteren). Niet meer in te posten, maar wel terug te lezen.
Edit: nvm te vroeg gejuichd :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Moira op 29-11-2022 12:09:46 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Admin dinsdag 29 november 2022 @ 12:49:48 #31
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206865802
quote:
3s.gif Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Er moet nog een hele COS-reeks zijn, een Who is who topic, filmpjes topic (Alhoewel de meeste filmpjes van YT zijn verdwenen) en nog wat losse topics.
Het probleem zal 'm er waarschijnlijk in zitten dat al deze topics los en ongebundeld in het RLS-forum stonden en dat er om een of andere reden nooit aan is gedacht om het in een tijdelijk forum te gieten.
Dat lijkt mij tenminste een plausibele verklaring. :)

Ninja edit: Ik heb nog een oude URL uit mijn archief opgedoken: TV / [SV COS #38] Love. Peace en nog veel meer met Harry
Het is er dus nog wel, maar zoals ik al dacht, die topics stonden niet in een apart subforum.

Alle oude RLS topics staan in TV en daarbinnen in het subforum RLS.
Als je naar het Televisie forum gaat staan bovenin de subforums. Een daarvan is RLS. Daarbinnen ben je eigenlijk gewoon in het oude RLS en als je ver genoeg terug gaat in de tijd (met de dropdown boven/onderaan) kom je die oude topics dus gewoon tegen.

Het RLS subforum is deze: https://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/155
Daarin kun je gewoon bladeren zoals je dat eerder in het RLS forum deed, alleen nu in het RLS SUBforum binnen TV :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 29-11-2022 12:57:18 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206912582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:49 schreef Danny het volgende:

[..]
Alle oude RLS topics staan in TV en daarbinnen in het subforum RLS.
Als je naar het Televisie forum gaat staan bovenin de subforums. Een daarvan is RLS. Daarbinnen ben je eigenlijk gewoon in het oude RLS en als je ver genoeg terug gaat in de tijd (met de dropdown boven/onderaan) kom je die oude topics dus gewoon tegen.

Het RLS subforum is deze: https://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/155
Daarin kun je gewoon bladeren zoals je dat eerder in het RLS forum deed, alleen nu in het RLS SUBforum binnen TV :)
Zo leuk om jou daar te zien zitten in dat huis. Wat lijkt dat alweer lang geleden zeg :o
In De Bunker bedoel ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 02-12-2022 19:05:29 ]
pi_207068455
Hebben wij een ‘film titel gezocht ‘ topic ?
  dinsdag 13 december 2022 @ 17:56:32 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207465772
Gaan we een nieuw topic openen? Of gaat de oude reeks weer open?

#ANONIEM in TV / [RTL5] Echte meisjes in de jungle #14 - 30.000 hamburgers!

Of is er al een topic die ik niet kan vinden?
  zondag 8 januari 2023 @ 09:09:11 #36
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207465780
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 09:06 schreef Mazikeen het volgende:
Gaan we een nieuw topic openen? Of gaat de oude reeks weer open?

#ANONIEM in TV / [RTL5] Echte meisjes in de jungle #14 - 30.000 hamburgers!

Of is er al een topic die ik niet kan vinden?
Dit topic is hiervoor eind vorig jaar geopend: TV / [VIDEOLAND] Echte meisjes in de jungle
pi_207465808
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2023 09:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dit topic is hiervoor eind vorig jaar geopend: TV / [VIDEOLAND] Echte meisjes in de jungle
Dank je wel. Ik kon het niet vinden. Maar ik zocht ook via Google :@
  zondag 8 januari 2023 @ 09:16:10 #38
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207465833
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 09:13 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Dank je wel. Ik kon het niet vinden. Maar ik zocht ook via Google :@
Zoeken binnen het foum via deze optie, die ook in de menubalk boven in beeld staat, levert betere resultaten op…
pi_207585311
3 absurde homofobe reacties in het Ik Vertrek topic en het enige wat @MadMaster kan bedenken om te doen is mij lastigvallen via DM. Onbegrijpelijk. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom de populariteit van FOK! al jaren tanende is.

Dit kan dus prima, maar als je dit soort uitschot vervolgens homofoob noemt heb je de poppen aan het dansen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is maar wat je “smullen” en “genieten” noemt…. Een naturisten camping voor homo’s…
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:40 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Die was het liefst nog weer naakt in het vliegtuig naar Nederland gestapt om bij te blijven verdienen terwijl z'n schandknaapje daar bleef.
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 15:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik zie dit nu pas maar doe even rustig aub. Als ik geen zin heb naar een paar naakte homo’s te kijken mag ik dat toch gewoon vinden? Bovendien is Fok en de TV topics redelijk uitgesproken altijd waarin vrijwel alles gezegd moet kunnen worden mits je geen kinderachtige ruzies en scheldpartijen lanceert. Ik heb niks tegen homo’s maar ik hoef ze niet in mijn buurt te hebben en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien. Dat is gewoon mijn mening en die mag ik hier net zo goed neerzetten als dat jij het omgekeerde mag plaatsen hier.
Ik vond het een slappe aflevering, weinig drama want die oude sugardaddy bleek behoorlijk veel vermogen te hebben opgebouwd in zijn leven, dus zelfs een totaal verkeerde keuze van een huis in de verlaten bergen konden ze eenvoudig pareren met een nieuwbouw cash betaald appartement in Torremolinos en in begreep uit dit topic dat die sugar Hans ook nog een kast van een huis in Zaandam heeft.

Vanavond weer een nieuwe show, en dit keer gelukkig weer met een ouderwets normaal kleren dragend echtpaar :) Wel weer naar Spanje overigens.
  maandag 16 januari 2023 @ 15:40:46 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207586329
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:21 schreef GereDathan het volgende:
3 absurde homofobe reacties in het Ik Vertrek topic en het enige wat @:MadMaster kan bedenken om te doen is mij lastigvallen via DM. Onbegrijpelijk. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom de populariteit van FOK! al jaren tanende is.

Dit kan dus prima, maar als je dit soort uitschot vervolgens homofoob noemt heb je de poppen aan het dansen.
[..]
[..]
[..]

De eerste opmerking is m.i. niets mis mee, niet iedereen houdt van naakte personen op TV, zie mijn eerdere post in het topic daarover: MadMaster in TV / [NPO1] Ik Vertrek - #187 - Chateau Catastrofe

De tweede post heb ik niet eerder gezien, maar is nu ook de kliko in en de daarop volgende posts ook.

V.w.b. de derde post, zie mijn reactie hier weer: MadMaster in TV / [NPO1] Ik Vertrek - #187 - Chateau Catastrofe

Dat je een discussie voert over dit onderwerp is prima, maar je hoeft dan niet iemand herhaaldelijk walgelijk en/of homofoob te noemen. Zeker niet als we al weer een week verder zijn.
Dat is wat ik je ook per DM heb verzocht, omdat mijn algemene verzoeken en het verwijderen van je desbetreffende posts in het topic kennelijk niet voldoende waren…

Als je vindt dat er iemand over de schreef gaat, dan kan je een TR plaatsen en dan zullen we die behandelen. Zelf mensen betichten is sowieso niet de bedoeling…

[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 16-01-2023 15:47:16 ]
  maandag 16 januari 2023 @ 17:34:10 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207587720
Waarom mag je iemand niet homofoob noemen? Het is wat het is toch? Een racistische opmerking is racistisch, een homofobe opmerking is homofoob. Dat is niet bepaald een gevalletje 'mening', me dunkt.

Ik stond ook vreemd te kijken van je opmerking , MadMaster. Dat soort dingen helpen niet echt om de sfeer een beetje goed te houden. Niet een discussie over dergelijke opmerkingen is daar debet aan, maar juist het vergoelijken of zelfs onbenoemd laten.

Het lijkt me eerder kwalijk als je users er níet op duiken als iemand dergelijke homofobe taal uit.
Het lijkt me ook zeer aanbevelenswaardig om dit soort dingen níet per TR te doen, maar openlijk aan de kaak te stellen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 januari 2023 @ 18:06:26 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207588164
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom mag je iemand niet homofoob noemen? Het is wat het is toch? Een racistische opmerking is racistisch, een homofobe opmerking is homofoob. Dat is niet bepaald een gevalletje 'mening', me dunkt.

Ik stond ook vreemd te kijken van je opmerking , MadMaster. Dat soort dingen helpen niet echt om de sfeer een beetje goed te houden. Niet een discussie over dergelijke opmerkingen is daar debet aan, maar juist het vergoelijken of zelfs onbenoemd laten.

Het lijkt me eerder kwalijk als je users er níet op duiken als iemand dergelijke homofobe taal uit.
Het lijkt me ook zeer aanbevelenswaardig om dit soort dingen níet per TR te doen, maar openlijk aan de kaak te stellen.
Als je homofobie in algemene zin aan de kaak wilt stellen, dan heb ik daar geen enkele moeite mee. Integendeel zelfs, maar dan graag niet in een topic binnen het TV forum n.a.v. een aflevering van een TV programma. Dan dus graag melding daarvan via TR en niet in het topic voor eigen rechter spelen, met alle mogelijke gevolgen van dien...

V.w.b. zaken rond het uiten van je mening over o.a. homofilie, zie de policy daarvoor.
Ik citeer daaruit het volgende en dan maar meteen het hele gedeelte over dit onderwerp, zodat je ook ziet wat er niet toegestaan is rond dit onderwerp:
quote:
Mensen op hun geaardheid aanvallen doen we niet op FOK!. We noemen medefokkers dus geen vieze homo, om maar iets te noemen.
Sommige woorden hebben meerdere betekenissen:

• flikker toch op
• doe niet zo gay
• je bent toch geen mietje?

Dit zijn géén discriminerende uitingen.
Ook het vinden van het volgende is geen probleem.

• transseksualiteit is een afwijking/psychische aandoening
• homoseksualiteit is niet natuurlijk/vies

Dat zijn vormen van meningen en/of feiten en/of een combinatie daarvan en niet op de persoon gespeeld. Zolang er respectvol gediscussieerd wordt moet dit gewoon kunnen, uiteraard zoals bij alles binnen de context van het topic in kwestie.

In de policy staan nog wel meer richtlijnen die in dit geval van toepassing zijn, waaronder het onderdeel 'Discussie voeren':
quote:
Discussies worden gevoerd op normale toon. Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden…
  maandag 16 januari 2023 @ 18:18:51 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207588331
De policy is dus zeer duidelijk.

Het probleem zit 'm erin dat jij het woord 'homofoob' maar blijft aanduiden als scheldwoord en als 'persoonlijk worden.' Het is een constatering, die weerwoord behoeft en waarvoor geen enkele reden is er niet tegen te ageren. Je zou ook blij kunnen zijn dat je users er, ongeacht in welk topic het gebeurt, opmerkzaam op zijn. Er is niet 'een juiste plek voor die discussie'. Die juiste plek is overal waar je het ziet gebeuren. net zoals je altijd tegen racisme ageert, waar je het ook ziet. Daarvan zeg je ook niet: ja ho eens, dat is off topic.

Maar goed, ik hou erover op. Maar de volgende keer begin ik er, ongeacht welk topic, net zo makkelijk weer over. Dan kom je maar weer langs om orde op zaken te stellen, als je dat nodig vindt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 januari 2023 @ 18:45:35 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207588654
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
De policy is dus zeer duidelijk.

Het probleem zit 'm erin dat jij het woord 'homofoob' maar blijft aanduiden als scheldwoord en als 'persoonlijk worden.' Het is een constatering, die weerwoord behoeft en waarvoor geen enkele reden is er niet tegen te ageren. Je zou ook blij kunnen zijn dat je users er, ongeacht in welk topic het gebeurt, opmerkzaam op zijn. Er is niet 'een juiste plek voor die discussie'. Die juiste plek is overal waar je het ziet gebeuren. net zoals je altijd tegen racisme ageert, waar je het ook ziet. Daarvan zeg je ook niet: ja ho eens, dat is off topic.

Maar goed, ik hou erover op. Maar de volgende keer begin ik er, ongeacht welk topic, net zo makkelijk weer over. Dan kom je maar weer langs om orde op zaken te stellen, als je dat nodig vindt.
Opmerkzaam zijn is prima, dan plaats je bij misstanden een TR.
Maar het is niet aan jou (of anderen) om in het topic iemand te betichten van iets, wat misschien helemaal niet het geval is. En daarbij beschouw ik het woord 'homofoob' niet eens zo zeer als scheldwoord, maar daarmee beticht/beschuldig je iemand wel van iets, als je iemand zo noemt. Dat is wel degelijk 'persoonlijk worden'.
Daar kan je de plank mee mis slaan en dan hebben we weer een ander verhaal.

De 1e en 3e aangehaalde voorbeelden hier staat m.i. hier niets wat het rechtvaardigt om iemand homofoob te noemen.
De 2e is wel stigmatiserend en is dus alsnog verwijderd. Vanwege de discussie laat ik die quote hier overigens bewust staan…

En ja, het is soms misschien lastig om niet te ageren tegen een persoon vanwege je eigen mening, overtuiging of betrokkenheid bij een onderwerp, maar ik toets in mijn rol als moderator alles aan de spelregels, die we allemaal hebben geaccordeerd op het moment dat we ons account hier hebben aangemaakt, en handel daar naar…
  maandag 16 januari 2023 @ 19:03:14 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207588878
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Opmerkzaam zijn is prima, dan plaats je bij misstanden een TR.
Maar het is niet aan jou (of anderen) om in het topic iemand te betichten van iets, wat misschien helemaal niet het geval is. En daarbij beschouw ik het woord 'homofoob' niet eens zo zeer als scheldwoord, maar daarmee beticht/beschuldig je iemand wel van iets, als je iemand zo noemt. Dat is wel degelijk 'persoonlijk worden'.
Daar kan je de plank mee mis slaan en dan hebben we weer een ander verhaal.

De 1e en 3e aangehaalde voorbeelden hier staat m.i. hier niets wat het rechtvaardigt om iemand homofoob te noemen.
De 2e is wel stigmatiserend en is dus alsnog verwijderd. Vanwege de discussie laat ik die quote hier overigens bewust staan…

En ja, het is soms misschien lastig om niet te ageren tegen een persoon vanwege je eigen mening, overtuiging of betrokkenheid bij een onderwerp, maar ik toets in mijn rol als moderator alles aan de spelregels, die we allemaal hebben geaccordeerd op het moment dat we ons account hier hebben aangemaakt, en handel daar naar…
MadMaster, iemand zei: ik wil homo's niet in mijn buurt hebben. Er werd verder gesproken over schandknaapjes. En dan zeg jij dat users die daar tegenin gaan iemand 'betichten' van iets. Ja nogal wiedes. Vervang het door 'zwarten' en je vindt zeker ook dat je iemand niet mag 'betichten' van racisme?

Het is me verder duidelijk hoe jij erin staat hoor.
Dat pappen en nathouden maakt het allemaal erger, met je ' ik toets in mijn rol als moderator alles aan de spelregels'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 16 januari 2023 @ 19:07:10 #46
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207588938
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
MadMaster, iemand zei: ik wil homo's niet in mijn buurt hebben. Er werd verder gesproken over schandknaapjes. En dan zeg jij dat users die daar tegenin gaan iemand 'betichten' van iets. Ja nogal wiedes.

Het is me verder duidelijk hoe jij erin staat hoor.
Ik kan er niet meer over zeggen dan ik al gedaan heb en die 'schandknaap' opmerking kon inderdaad niet door de beugel, dus die is alsnog verwijderd.
Je mag denken wat je wil over mij, maar ik vermoed dat we meer op een lijn zitten dan je nu denkt…
  maandag 16 januari 2023 @ 19:08:56 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207588968
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik kan er niet meer over zeggen dan ik al gedaan heb en die 'schandknaap' opmerking kon inderdaad niet door de beugel, dus die is alsnog verwijderd.
Je mag denken wat je wil over mij, maar ik vermoed dat we meer op een lijn zitten dan je nu denkt…
Dat je het hebt weggehaald, verandert niets aan het feit dat je vindt dat het allemaal via TR moet en dat je iemand niet mag 'betichten'. Dát is de discussie.

Ik betwijfel verder of we op één lijn zitten. Ik hoop toch echt dat ik op een andere zit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 16 januari 2023 @ 19:11:52 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_207589012
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
MadMaster, iemand zei: ik wil homo's niet in mijn buurt hebben. Er werd verder gesproken over schandknaapjes. En dan zeg jij dat users die daar tegenin gaan iemand 'betichten' van iets. Ja nogal wiedes. Vervang het door 'zwarten' en je vindt zeker ook dat je iemand niet mag 'betichten' van racisme?

Het is me verder duidelijk hoe jij erin staat hoor.
Dat pappen en nathouden maakt het allemaal erger, met je ' ik toets in mijn rol als moderator alles aan de spelregels'.
de bewuste quote is

quote:
Ik heb niks tegen homo’s maar ik hoef ze niet in mijn buurt te hebben en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien. Dat is gewoon mijn mening en die mag ik hier net zo goed neerzetten als dat jij het omgekeerde mag plaatsen hier.
Daar kun je een mening over hebben, die met een TR prima aan ons te melden is zodat wij er eventueel op zouden kunnen reageren.
Maar om in een topic dat an sich niets met pro en anti homoseksualiteit te maken heeft dan meteen te gaan roepen dat het homofoob is is erg contraproductief. Je komt nooit meer ontopic dat ten eerste...

en ten tweede, iemand mag (zelfs van mij waarvan wel bekend is dat mijn geaardheid nog meer anders is dan die van Joost) een homofobe levenstijl hebben door een homoseksueel stel liever niet om zich heen te hebben en ook niet op tv zou willen zien.

Ik persoonlijk zou meer medelijden met diegene hebben dat die zich dan aan bijna elk programma gaat lopen ergeren waar tegenwoordig steeds vaker LHBTQ+-mensen te zien zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 16 januari 2023 @ 19:14:55 #49
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207589050
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Nizno het volgende:

[..]
de bewuste quote is
[..]
Daar kun je een mening over hebben, die met een TR prima aan ons te melden is zodat wij er eventueel op zouden kunnen reageren.
Maar om in een topic dat an sich niets met pro en anti homoseksualiteit te maken heeft dan meteen te gaan roepen dat het homofoob is is erg contraproductief. Je komt nooit meer ontopic dat ten eerste...

en ten tweede, iemand mag (zelfs van mij waarvan wel bekend is dat mijn geaardheid nog meer anders is dan die van Joost) een homofobe levenstijl hebben door een homoseksueel stel liever niet om zich heen te hebben en ook niet op tv zou willen zien.

Ik persoonlijk zou meer medelijden met diegene hebben dat die zich dan aan bijna elk programma gaat lopen ergeren waar tegenwoordig steeds vaker LHBTQ+-mensen te zien zijn
Het gaat niet over jou.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 16 januari 2023 @ 19:16:05 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_207589070
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het gaat niet over jou.
Klopt maar ik ben wel een medemod van TV.

En probeer uit te leggen waarom een TR zetten in deze beter is dan in het topic er met gestrekt been tegen in te gaan waar je nu totaal niet op reageert door alleen maar op die laatste opmerking van mij in te gaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')