quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Was Jenna niet dat wijf zonder gezichtsuitdrukking?
......quote:
Vind 'm wel geniaal hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 05:54 schreef female81 het volgende:
Het klinkt nog goedkoper dan die Oh Oh Cherso-single en dat plaatje van Britt.
die dochter is goed te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, waarom zo'n bonerkiller in een programma met verwende modellen?
Wát een ellendequote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
Met het tiende meisje pakt RTL 5 flink uit. “Het blijkt de meest gevreesde realityster aller tijden te zijn: Michella. De Arnhemse, bekend van Dames in de Dop en Echte Meisjes in de Jungle deinst voor niets en niemand terug.”
Ik ken ook niemand uit dat rijtje nobody's. Maar dat ligt niet noodzakelijkerwijs aan ons dit keer.quote:
Dit dus. Sowieso triest dat er weer een stel homo's in moet, ik keek het echt puur voor de vrouwelijke vormen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gio ken ik als dat die homo is van Oh oh cherso. Verder ken ik alleen Michella van het eerdere seizoen van dit programma, de kettingrookster.
Al die andere wijven (inclusief nichterige boys) ken ik niet en van de helft ken ik het programma niet eens waar ze in zaten.
quote:Reality BN’er Michaella tongt hond
Michella Kox timmert aan de weg om een echte reality BN’er te worden. Ze heeft recent een foto van zichzelf op Facebook gezet terwijl ze aan het tongen is met haar hond KingKong en binnenkort komt de eerste single van dit multi-talent uit.
Nu denkt u misschien; Michaella Kox wie is dat? Michaella heeft meegedaan met het RTL 5 programma Dames in de Dop, ze schijnt daarin opgevoed te zijn tot een echte dame. Ook schitterde ze in ‘Echte Meisjes in de Jungle’, naar eigen zeggen was ze vooral beroemd door haar quote ‘Wat een Ellende’. Volgende week neemt deze niet te missen reality BN’er de videoclip op bij haar liedje ‘Lekker voor je’. Volgens het persbericht zal “ook haar spraakmakende outfit uit het programma ‘Shopping Queens’ worden afgestoft om acte de presence te geven.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |