Dat klopt, daarom noem ik jouw ervaringen ook geen onzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat maakt me net zo veel expert als jij dat claimt te zijn.
En daarnaast ga jij voorbij aan het feit dat de Baltische Staten, Polen, Tsjechi en Slowakije enorme hoeveelheden militair materieel leveren aan Oekrane om Rusland te bestrijden.
Nee, jij hebt kennis van de politieke situatie en publieke opinie in alle Oost-Europese staten die lid zijn van de EU/NAVO.
Vegetarisch bovendien, heel lief voor dieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen hekel aan Hitler.
Bouwde mooie wegen en zorgde voor werk. Plus beschermde de sudeten Duitsers en nam oost pruissen terug.
https://www.pewresearch.o(...)u-s-nato-eu-improve/quote:More than nine-in-ten Poles see Russia as a major threat and have no confidence at all in Putin
Welke landen precies, O Groots Denker?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:34 schreef Candymannetje het volgende:
Heb ik dan beweert dat die landen pro-rusland zijn?
Ja, redelijk.
quote:
Dus hem geloof je wel op z'n woord?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, iemand die daadwerkelijk getrouwd is met iemand uit die windstreken, komt vele male geloofwaardiger over als een of andere joker die zegt "dat hij het daar gevraagd heeft en het niet zo is", dat snap je mag ik toch hopen wel, h?
Ah we gaan echt all-in.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:03 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
En als die armoedige landjes geen lid willen worden, worden er coups georganiseerd of komen politici die geen voorstander zijn van de EU toevallig om in vliegtuigongelukken (zoals met de vliegramp bij Smolensk).
[..]
Er worden alleen "vrije" verkiezingen gehouden als ze de voor ons gewenste leiders opleveren, anders niet. Het was een teken dat er geen vrije verkiezingen waren en sprake van dictatuur als iemand lang aan de macht was, nu Rutte 12 jaar aan de macht zit praten we daar niet meer over. In Oekrane een van de corruptste landen in de wereld (waar de hoogste baas van de veiligheidsdienst toevallig een goede jeugdvriend was van de president) worden er plotseling "vrije" verkiezingen gehouden.
Veel Polen zijn erg anti-Rusland ja, geef ze geen ongelijk. Hoe staat de telling bij de Hongaren en Serven?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.pewresearch.o(...)u-s-nato-eu-improve/
K, dat is er al 1.
Nu even wachten tot onze Grootste Onafhankelijke Denker die beslist geen hekel heeft aan die kindermoordenaar, want, ziet u: dat dooie kind is geen probleem - dat wij de foto zien is een probleem! - gaat verkondigen dat het allemaal niet waar is, want hij is er zelf geweest!
Ja?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus hem geloof je wel op z'n woord?
Daarbij stinkt je een uur in de wind naar een kremlin troll, dus wat verwacht je nou zelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.pewresearch.o(...)u-s-nato-eu-improve/
K, dat is er al 1.
Nu even wachten tot onze Grootste Onafhankelijke Denker die beslist geen hekel heeft aan die kindermoordenaar, want, ziet u: dat dooie kind is geen probleem - dat wij de foto zien is een probleem! - gaat verkondigen dat het allemaal niet waar is, want hij is er zelf geweest!
Maar whatabout China?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]begin anders nog even over de VS.
Het is maar een klein stukje van Tsjechoslowakije en daar woonden miljoenen Duitsers. En die werden gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen hekel aan Hitler.
Bouwde mooie wegen en zorgde voor werk. Plus beschermde de sudeten Duitsers en nam oost pruissen terug.
Is jou gevraagd om bij Nederland te horen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Mij is ook niet gevraagd om bij de EU of NAVO te horen.
Geef tobias19xx de ruimte,quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is jou gevraagd om bij Nederland te horen?
Is ons gevraagd of we jou erbij willen hebben?
Hoor jij wel op deze wereld of is Alpha Centauri meer jouw plek?
Wat hij zegt strookt met eigen ervaringen, de geschiedenis en opinie onderzoeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus hem geloof je wel op z'n woord?
Ja vooral de Hongaren zouden beter moeten weten. De Serven snap ik beter, dat zijn net zulke genocidale nationalisten als hun Russische idolen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Veel Polen zijn erg anti-Rusland ja, geef ze geen ongelijk. Hoe staat de telling bij de Hongaren en Serven?
Vanaf nu worden ze teruggejaagd naar hun eigen nare landje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:49 schreef slashdotter3 het volgende:
We zijn op het tippingpoint dat Rusland het gaat verliezen op het enige terrein waar ze nog een voordeel hadden
[ twitter ]
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik praat helemaal geen onzin.
Fijn voor je dat je een Poolse vrouw hebt enzo maar dat maakt je geen expert.
Ben in Hongarije geweest, en echt te spreken over de Russen waren ze niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vooral de Hongaren zouden beter moeten weten. De Serven snap ik beter, dat zijn net zulke genocidale nationalisten als hun Russische idolen.
Wat gaat er met Putin gebeuren als zijn leger met gigantische verliezen heel Oekrane uit gemombardeerd wordt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vanaf nu worden ze teruggejaagd naar hun eigen nare landje.
Dat gaat om de upgrade naar PAC3 MSE neem ik aan. Op zich wel nodig, alhoewel ik niet echt bang ben voor Russische kruisraketten. Liever zie ik een investering in iets dat strategische nukes neerhaalt, maar dat zal wel in het geheim gedaan worden.quote:
Ik ben wel oprecht benieuwd wat Rusland gaat doen. Aan de ene kant kunnen ze niet zoveel, aan de andere kant zijn ze zo genvesteerd in deze oorlog dat een nederlaag niet lekker gaat vallen aan het thuisfront. Aan de andere kant, die woede gaat zich dan waarschijnlijk op Poetin richten. Hij heeft ze de oorlog in gesleurd, dankzij de oorlog zijn er sancties en zware economische achteruitgang, doelen zijn niet bereikt en er zijn vele doden te betreuren. Zijn hele strongman / protector of Russia imago is dan niet meer houdbaar. Het zou me niet verbazen als het einde oefening is voor hem als Rusland wordt gedwongen te vertrekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:49 schreef slashdotter3 het volgende:
We zijn op het tippingpoint dat Rusland het gaat verliezen op het enige vlak waar ze nog een voordeel hadden
[ twitter ]
Dus jij vind ook dat de oost-europese landen zich het felst opstellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je hier ook bronnen voor? Of blijft het bij je eigen testimonials?
Dat zouden de sm3's zijn. De lcf zijn daar al geschikt en getest voor. Daarom snap ik niet dat die niet aangeschaft worden. Een zo'n fregat kan geheel Nederland dekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat gaat om de upgrade naar PAC3 MSE neem ik aan. Op zich wel nodig, alhoewel ik niet echt bang ben voor Russische kruisraketten. Liever zie ik een investering in iets dat strategische nukes neerhaalt, maar dat zal wel in het geheim gedaan worden.
Doe maar eens en ben verbaasd naar je eigen onwetendheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat de oost-europese landen zich het felst opstellen?
Ik denk toch echt de USA.
Moet ik daar nog bronnen voor gaan zoeken?
Rusland heeft (net zoals Iran) een 2e leger van 200k~300k sterk die het Kremlin tegen een militaire coup beschermt. Putin zit helaas voorlopig nog wel veilig.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat gaat er met Putin gebeuren als zijn leger met gigantische verliezen heel Oekrane uit gemombardeerd wordt?
En met de Russische Federatie?
Yep, zijn ervaringen zijn imo net zo waardevol als die van mij of iemand anders.quote:
Implosie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat gaat er met Putin gebeuren als zijn leger met gigantische verliezen heel Oekrane uit gemombardeerd wordt?
En met de Russische Federatie?
Is er ook wel, zit op onze LCF fregatten. Gaat (ook) knetter veel geld naartoe:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat gaat om de upgrade naar PAC3 MSE neem ik aan. Op zich wel nodig, alhoewel ik niet echt bang ben voor Russische kruisraketten. Liever zie ik een investering in iets dat strategische nukes neerhaalt, maar dat zal wel in het geheim gedaan worden.
Nogal lastig ook helaas, met dat hypersonische spul en alle decoys tussen de echte raketten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij zal zich een staakt het vuren in dreigen denk ik. De Donbas en de Krim gaat 'ie echt niet opgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd wat Rusland gaat doen. Aan de ene kant kunnen ze niet zoveel, aan de andere kant zijn ze zo genvesteerd in deze oorlog dat een nederlaag niet lekker gaat vallen aan het thuisfront. Aan de andere kant, die woede gaat zich dan waarschijnlijk op Poetin richten. Hij heeft ze de oorlog in gesleurd, dankzij de oorlog zijn er sancties en zware economische achteruitgang, doelen zijn niet bereikt en er zijn vele doden te betreuren. Zijn hele strongman / protector of Russia imago is dan niet meer houdbaar. Het zou me niet verbazen als het einde oefening is voor hem als Rusland wordt gedwongen te vertrekken.
Zal nog wel even duren, z'n 2e leger/geheimepolitie van 200k+ man sterk kan de binnenlandse protesten nog jaren neerknuppelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd wat Rusland gaat doen. Aan de ene kant kunnen ze niet zoveel, aan de andere kant zijn ze zo genvesteerd in deze oorlog dat een nederlaag niet lekker gaat vallen aan het thuisfront. Aan de andere kant, die woede gaat zich dan waarschijnlijk op Poetin richten. Hij heeft ze de oorlog in gesleurd, dankzij de oorlog zijn er sancties en zware economische achteruitgang, doelen zijn niet bereikt en er zijn vele doden te betreuren. Zijn hele strongman / protector of Russia imago is dan niet meer houdbaar. Het zou me niet verbazen als het einde oefening is voor hem als Rusland wordt gedwongen te vertrekken.
Niet per s onzin, maar wel een argument in de categorie 'hep op feesboek gestaan'.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, zijn ervaringen zijn imo net zo waardevol als die van mij of iemand anders.
Daarom vind ik het niet netjes om ervaringen af te doen als onzin.
Proberen een staakt het vuren met terreinwinst te forceren.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Precies maar volgens de media staat iedereen als een blok tegenover Rusland en Putin.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet per s onzin, maar wel een argument in de categorie 'hep op feesboek gestaan'.
De wereld is vele ordes van grootte complexer en diverser dan de mensen die jij (of ik) toevallig spreekt.
Maar er werd je gevraagd om aannemelijk te maken dat ze "heus wel pro-rus zijn" in oost-europa, dus je zielige naar de VS wijzen is geen antwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat de oost-europese landen zich het felst opstellen?
Ik denk toch echt de USA.
Moet ik daar nog bronnen voor gaan zoeken?
Ik zou Poetin zo graag in Den Haag verwelkomen. Heb zo'n zin in een mooi tribunaal.quote:
Zou geweldig zijn maar ik vind geen NL bronnen?quote:
Als ze net zo waardevol zijn, zijn ze dus ook net zo waardeloos en hebben ze geen subjectieve waarde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, zijn ervaringen zijn imo net zo waardevol als die van mij of iemand anders.
De Oekraners doen het binnen 30 seconden.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:13 schreef slashdotter3 het volgende:
De Russen hebben hun targeting cycle dankzij UAVs teruggebracht naar 3 minuten.
https://rusi.org/explore-(...)army-ready-face-them
The omnipresence of UAVs in Ukraine has enabled Russian artillery to complete a targeting cycle (defined as the location of a target, transmission of its coordinates and subsequent engagement with an artillery system, followed by a damage assessment) in as little as three or four minutes.
Het verdient het om keihard als onzin weg gezet te worden, als het haaks staat op alle andere bronnen die er redelijkerwijs over zijn te vinden, en als het haaks staat op hoe oost-europese landen zich in de praktijk opstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja dan kom ik hem toejuichen bij de welkomstdemonstratie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou Poetin zo graag in Den Haag verwelkomen. Heb zo'n zin in een mooi tribunaal.
Ik heb nooit beweerd dat ze pro Rusland zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar er werd je gevraagd om aannemelijk te maken dat ze "heus wel pro-rus zijn" in oost-europa, dus je zielige naar de VS wijzen is geen antwoord.
Echte (grote) denkers snappen dat je zowel een hekel aan de een als aan de ander kan hebben,
Alleen trollen denken dat er wederzijdse exclusiviteit is.
Dit lijkt idd de consensus, tussen alle wijsneuzen die er verstand van hebben, zowel binnen als buiten rusland.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dan kom ik hem toejuichen bij de welkomstdemonstratie.
Subtiele verschuiving van de doelpalen, noemen we dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies maar volgens de media staat iedereen als een blok tegenover Rusland en Putin.
Dat is nou precies het punt wat ik wilde maken.
Moet je ik je quoten waar je dat zegt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ze pro Rusland zijn.
Kijk nou gewoon in m'n eerste post van deze reeks.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Subtiele verschuiving van de doelpalen, noemen we dat.
Jij want we zijn ineens verschoven van:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon in m'n eerste post van deze reeks.
Dan zie je toch dat ik het over de media heb?
Wie is er dan doelpalen aan het verzetten?
quote:Ja, maar ik wilde alleen maar het punt maken dat NIET IEDEREEN ALS 1 BLOK achter UA staat/anti-rus is![]()
Ja klopt aan beide kanten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
En het artikel zegt dat dit ook op De Krim gebeurt, wat op dat moment in Russische handen is...
Dus conclusie?
Patriots dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat kan het dan zijn? Het lijkt mij sterk dat we icbms gaan kopen.
Volgens dit
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile
Zou het om quasi ballastic kunnen gaan. Dan zijn het atacms.
Of de opvolger
https://en.wikipedia.org/wiki/Precision_Strike_Missile
Ja precies, dat ik geen hekel aan jou heb dan wilt dat toch niet gelijk zeggen dat ik je wil knuffelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij want we zijn ineens verschoven van:
Ze hebben geen hekel aan rus/putin, ze zijn pro-rus, naar:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt aan beide kanten.
Maar je leest van beide kanten gewoon oorlogsmisdaden, dat was alleen mijn punt. En inwoners van de Donbass zijn vaak aangesloten bij Repblica Donbass een pro Russische groepering.
quote:alleged
/əˈlɛdʒd/
adjective
said, without proof, to have taken place or to have a specified illegal or undesirable quality.
"the alleged conspirators"
Maar je blijft er gewoon maar omheendraaien, h, meneer de troll die er geweest is, en het ze zogenaamd gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja precies, dat ik geen hekel aan jou hebt dan wilt dat toch niet gelijk zeggen dat ik je wilt knuffelen?
Ik ben geen journalist die daar een onderzoek heb gehouden ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je blijft er gewoon maar omheendraaien, h, meneer de troll die er geweest is, en het ze zogenaamd gevraagd hebt.
Je lult gewoon uit je nek.
Exact, gelul dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij want we zijn ineens verschoven van:
Ze hebben geen hekel aan rus/putin, ze zijn pro-rus, naar:
[..]
Je weet zeker dat het niet op feesboek stond....?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben geen journalist die daar een onderzoek heb gehouden ofzo.
Maar een paar jaar geleden heb ik veel fabrieksverhuizingen gedaan en veel gingen naar oost Europa vanwege de lage lonen.
Dus ik had heel veel contact met de lokale bevolking.
Maar als je me niet gelooft dan geloof je me lekker niet.
Lijkt me sterk want ik doe niet aan social media.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet op feesboek stond....?
De erkenbrand whatsapp groep dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want ik doe niet aan social media.
Die moest ik even opzoeken want ik had daar nog nooit van gehoord.quote:
ander potjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah helder. Maar dat zijn er nogal wat. Waarom geen sm3 voor de marine?
Pseudo modden mag nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit is een discussie verziekende post.
@:Straatcommando. Jij bent hier scherp op toch?
Wouw!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
2000 is best een boel personen...
[ twitter ]
"Green corridor"
Doe maar "lead corridor".
Idd, geef je over of dien als zonnebloemvoeding.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Het zijn nog geen krijgsgevangenen h.. zal eerst nog wel serieus gevochten worden.. tenzij ze zich overgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Wouw!
Ben benieuwd waar ze dit soort aantallen krijgsgevangenen heen gaan brengen. Het is de eerste serieuze batch.
Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Ik vind het niet ongeloofwaardig. Maar uiteindelijk kan ik er niet ff gaan kijken, dus 100% zekerheid is er niet.quote:
Onbevestigd.quote:
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Die bevestiging kan me niet zoveel schelen eigenlijk, maar als het echt is dan is UA daar door de linies heen. Dan kan het ineens heel hard gaan aan die kant / richting Kherson.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Oprechte vraag; wat zou bevestiging sowieso inhouden?
Dat het kremlin het toegeeft?
Of dat we de parade van PoWs zien.
Het bericht dat Rusland opeens de focus op het zuiden richt is volgens mij een teken dat het daar rommelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat het Kremlin het ontkentquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat kan ook, maar ik interpreteerde het als dat ze een corridor voor zichzelf wilde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Nee. De Russen hebben om een green corridor verzocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.quote:
Ja, UA spant zich daar vaak voor in. PoWs kun je immers uitruilen, en mondjesmaat gebeurt dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.
Neem ze gevangen en ruil ze voor de gevangenen die Rusland in Mariupol heeft genomen. Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Bestaat daar nog twijfel over dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.
Ik las eerder, niet in dit reuters bericht, dat Turkije de boel gaat beveiligen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat het echt door gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |