Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
2000 is best een boel personen...
[ twitter ]
"Green corridor"
Doe maar "lead corridor".
Ik vind het niet ongeloofwaardig. Maar uiteindelijk kan ik er niet ff gaan kijken, dus 100% zekerheid is er niet.quote:
Onbevestigd.quote:
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Die bevestiging kan me niet zoveel schelen eigenlijk, maar als het echt is dan is UA daar door de linies heen. Dan kan het ineens heel hard gaan aan die kant / richting Kherson.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Oprechte vraag; wat zou bevestiging sowieso inhouden?
Dat het kremlin het toegeeft?
Of dat we de parade van PoWs zien.
Het bericht dat Rusland opeens de focus op het zuiden richt is volgens mij een teken dat het daar rommelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat het Kremlin het ontkentquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat kan ook, maar ik interpreteerde het als dat ze een corridor voor zichzelf wilde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Nee. De Russen hebben om een green corridor verzocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.quote:
Ja, UA spant zich daar vaak voor in. PoWs kun je immers uitruilen, en mondjesmaat gebeurt dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.
Neem ze gevangen en ruil ze voor de gevangenen die Rusland in Mariupol heeft genomen. Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Bestaat daar nog twijfel over dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.
Ik las eerder, niet in dit reuters bericht, dat Turkije de boel gaat beveiligen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat het echt door gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |