Subtiele verschuiving van de doelpalen, noemen we dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies maar volgens de media staat iedereen als een blok tegenover Rusland en Putin.
Dat is nou precies het punt wat ik wilde maken.
Moet je ik je quoten waar je dat zegt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ze pro Rusland zijn.
Kijk nou gewoon in m'n eerste post van deze reeks.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Subtiele verschuiving van de doelpalen, noemen we dat.
Jij want we zijn ineens verschoven van:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon in m'n eerste post van deze reeks.
Dan zie je toch dat ik het over de media heb?
Wie is er dan doelpalen aan het verzetten?
quote:Ja, maar ik wilde alleen maar het punt maken dat NIET IEDEREEN ALS 1 BLOK achter UA staat/anti-rus is![]()
Ja klopt aan beide kanten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
En het artikel zegt dat dit ook op De Krim gebeurt, wat op dat moment in Russische handen is...
Dus conclusie?
Patriots dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 07:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat kan het dan zijn? Het lijkt mij sterk dat we icbms gaan kopen.
Volgens dit
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile
Zou het om quasi ballastic kunnen gaan. Dan zijn het atacms.
Of de opvolger
https://en.wikipedia.org/wiki/Precision_Strike_Missile
Ja precies, dat ik geen hekel aan jou heb dan wilt dat toch niet gelijk zeggen dat ik je wil knuffelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij want we zijn ineens verschoven van:
Ze hebben geen hekel aan rus/putin, ze zijn pro-rus, naar:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt aan beide kanten.
Maar je leest van beide kanten gewoon oorlogsmisdaden, dat was alleen mijn punt. En inwoners van de Donbass zijn vaak aangesloten bij República Donbass een pro Russische groepering.
quote:alleged
/əˈlɛdʒd/
adjective
said, without proof, to have taken place or to have a specified illegal or undesirable quality.
"the alleged conspirators"
Maar je blijft er gewoon maar omheendraaien, hé, meneer de troll die er geweest is, en het ze zogenaamd gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja precies, dat ik geen hekel aan jou hebt dan wilt dat toch niet gelijk zeggen dat ik je wilt knuffelen?
Ik ben geen journalist die daar een onderzoek heb gehouden ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je blijft er gewoon maar omheendraaien, hé, meneer de troll die er geweest is, en het ze zogenaamd gevraagd hebt.
Je lult gewoon uit je nek.
Exact, gelul dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij want we zijn ineens verschoven van:
Ze hebben geen hekel aan rus/putin, ze zijn pro-rus, naar:
[..]
Je weet zeker dat het niet op feesboek stond....?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben geen journalist die daar een onderzoek heb gehouden ofzo.
Maar een paar jaar geleden heb ik veel fabrieksverhuizingen gedaan en veel gingen naar oost Europa vanwege de lage lonen.
Dus ik had heel veel contact met de lokale bevolking.
Maar als je me niet gelooft dan geloof je me lekker niet.
Lijkt me sterk want ik doe niet aan social media.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet op feesboek stond....?
De erkenbrand whatsapp groep dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want ik doe niet aan social media.
Die moest ik even opzoeken want ik had daar nog nooit van gehoord.quote:
ander potjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah helder. Maar dat zijn er nogal wat. Waarom geen sm3 voor de marine?
Pseudo modden mag nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit is een discussie verziekende post.
@:Straatcommando. Jij bent hier scherp op toch?
Wouw!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
2000 is best een boel personen...
[ twitter ]
"Green corridor"
Doe maar "lead corridor".
Idd, geef je over of dien als zonnebloemvoeding.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Het zijn nog geen krijgsgevangenen hè.. zal eerst nog wel serieus gevochten worden.. tenzij ze zich overgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Wouw!
Ben benieuwd waar ze dit soort aantallen krijgsgevangenen heen gaan brengen. Het is de eerste serieuze batch.
Is dit echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Ik vind het niet ongeloofwaardig. Maar uiteindelijk kan ik er niet ff gaan kijken, dus 100% zekerheid is er niet.quote:
Onbevestigd.quote:
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Die bevestiging kan me niet zoveel schelen eigenlijk, maar als het echt is dan is UA daar door de linies heen. Dan kan het ineens heel hard gaan aan die kant / richting Kherson.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Oprechte vraag; wat zou bevestiging sowieso inhouden?
Dat het kremlin het toegeeft?
Of dat we de parade van PoWs zien.
Het bericht dat Rusland opeens de focus op het zuiden richt is volgens mij een teken dat het daar rommelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat het Kremlin het ontkentquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef ExTec het volgende:
Dat kan ook, maar ik interpreteerde het als dat ze een corridor voor zichzelf wilde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Nee. De Russen hebben om een green corridor verzocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
green corridor: Humanitarian corridors are routes for civilians to escape from the most dangerous war zones.
Dus Ukraine vraagt aan de 2000 Russen in dat gebied om de burgers te laten gaan?
Lijkt me sterk dat ze er op in gaan, zonder gijzelaars worden ze gelijk uitgemoord met artillery
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.quote:
Ja, UA spant zich daar vaak voor in. PoWs kun je immers uitruilen, en mondjesmaat gebeurt dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze krijsgevangen nemen heeft ook geen zin met Rusland die zonder pardon ook elke Oekraiense soldaat doodschiet al dan niet voordat deze gemarteld is.
Neem ze gevangen en ruil ze voor de gevangenen die Rusland in Mariupol heeft genomen. Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
"Green corridor"
Bestaat daar nog twijfel over dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
Kijken of het Kremlin haar soldaten ook als waardevol ziet of slechts als cannon fodder.
Ik las eerder, niet in dit reuters bericht, dat Turkije de boel gaat beveiligen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat het echt door gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |