Dat was op zich wel een tijdje duidelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en? Als je dat gelooft maakt de EU je dood? Als dat is waar jij in gelooft dan sta jij niet in de normale wereld.
Want die waren nog niet opgericht toen jij stemrecht had?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Mij is ook niet gevraagd om bij de EU of NAVO te horen.
Nou en?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat doe jij.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]begin anders nog even over de VS.
Was jij 18 in 1949?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee, voor dat soort belangrijke beslissingen is het best wel verstandig om dan niet je oren te laten hangen naar een of andere troll wappie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Denk je ook dat Poetin een zetbaas is van het westen om Rusland kapot te maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:03 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
En als die armoedige landjes geen lid willen worden, worden er coups georganiseerd of komen politici die geen voorstander zijn van de EU toevallig om in vliegtuigongelukken (zoals met de vliegramp bij Smolensk).
[..]
Er worden alleen "vrije" verkiezingen gehouden als ze de voor ons gewenste leiders opleveren, anders niet. Het was een teken dat er geen vrije verkiezingen waren en sprake van dictatuur als iemand lang aan de macht was, nu Rutte 12 jaar aan de macht zit praten we daar niet meer over. In Oekraïne een van de corruptste landen in de wereld (waar de hoogste baas van de veiligheidsdienst toevallig een goede jeugdvriend was van de president) worden er plotseling "vrije" verkiezingen gehouden.
Ik praat helemaal geen onzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat praat je voor onzin man? De inwoners van Oost-Europese landen waarschuwen het westen en noorden van Europa (Finland weet het zelf al heel goed) dat Rusland een groot gevaar is. Russen roeien alles en iedereen die ze tegen komen uit, oorlogsrecht bestaat niet, kinderen en vrouwen zijn slechts snoepjes die je kan verkrachten, martelen en vermoorden.
Ik heb een Poolse vrouw, familie in Tsjechië en vrienden in Kroatië. Allemaal denken ze er hetzelfde over: de Russen zijn het grote gevaar.
Waar ben je geweest, Servië?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je ook dat Poetin een zetbaas is van het westen om Rusland kapot te maken?
Nee, en dat jij zogenaamd naar elk oost-europees land bent gegaan, en daar blijkbaar aan een representatieve groep hebt gevraagd of ze een hekel aan rus hebben, maakt jou dat natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
Fijn voor je dat je een Poolse vrouw hebt enzo maar dat maakt je geen expert.
Ow, iemand die daadwerkelijk getrouwd is met iemand uit die windstreken, komt vele male geloofwaardiger over als een of andere joker die zegt "dat hij het daar gevraagd heeft en het niet zo is", dat snap je mag ik toch hopen wel, hé?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik praat helemaal geen onzin.
Met betere propaganda kom je erg ver, en het (artificieel) beeld van vroeger was het beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en in rus is dat niet zo.
Daar lopen ze niet door de stront, als je 50KM uit moskou of st. petersburg komt.
Dat maakt me net zo veel expert als jij dat claimt te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik praat helemaal geen onzin.
In jouw fantasiewereld is dat waarschijnlijk zo maar de werkelijkheid is toch echt anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, en dat jij zogenaamd naar elk oost-europees land bent gegaan, en daar blijkbaar aan een representatieve groep hebt gevraagd of ze een hekel aan rus hebben, maakt jou dat natuurlijk wel.
Ondertussen douwen de oost-europese landen de meeste militaire hardware naar binnen in UA, stellen ze zich het felst op,
Maar volgens onze onafhankelijke denker "Hebben ze heus geen hekel aan rus hoor!Want ik heb het ze gevraagd!
"
Je hebt het over eigen fantasie wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld is dat waarschijnlijk zo maar de werkelijkheid is toch echt anders.
Heb je hier ook bronnen voor? Of blijft het bij je eigen testimonials?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld is dat waarschijnlijk zo maar de werkelijkheid is toch echt anders.
Kom maar met bewijs dan. Publieke opinie in Oost-Europa is op zijn minst anti-Russisch zowel niet pro-Oekraïens.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kunt je wel straatarm schieten met die dingen als je er cheap-ass raketjes mee neerhaalt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is niet heel duur voor zulke geavanceerde hardware. Marktprijs.
Je hebt helemaal niets weerlegd, je hebt een uitspraak gedaan als mij is niets gevraagd en je hebt geen enkel bewijs of zelfs maar onderbouwd dat de EU iets te maken had met de crash in Smolensk. Met de handjes wuiven is geen weerleggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:30 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
[..]mooie discussie. Je beweert iets, wordt het weerlegd: ja en? nou en?
Ik heb nog steeds geen hekel aan Hitler.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je: "zie mij eens de onafhankelijk denkende toffe peer zijn!" is stuitend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |