Tijd voor navigatie dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
De racisten op Reddit hebben het me inmiddels geleerd waar het voor staat: https://en.wiktionary.org/wiki/nig-nogquote:
Frankie Boeijen hequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wellicht was het grapje iets te subtiel. Of is er een generatiekloof.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wellicht was het grapje iets te subtiel. Of is er een generatiekloof.
Je bent 26 posts te laat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:23 schreef RipCity het volgende:
Homie is niet happy
https://news.sky.com/stor(...)acist-abuse-12652411
ik lijk op Alonsoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral Alonso en Perez zijn zo treffend.
Al mee bezig! ben al 15 kg kwijt in een jaar.quote:
Top! Ga zo door!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Al mee bezig! ben al 15 kg kwijt in een jaar.
En Stroll hebben ze helemaal niet aangepast.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral Alonso en Perez zijn zo treffend.
Alsof elke trucker dik isquote:
Ze zijn ook niet allemaal dik. Latifi in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof elke trucker dik is
Truckershaming
tankstation voedsel, jonguhquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof elke trucker dik is
Truckershaming
Moest lachenquote:
Ja, hun nieuwe model Vuurrari.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat Ferrari barbecues organiseert.
Met als specialiteit 'chefs geflambeerde paard'quote:Op zondag 17 juli 2022 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Bijna ieder raceweekendquote:Op zondag 17 juli 2022 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Flambé de Carlosquote:Op zondag 17 juli 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met als specialiteit 'chefs geflambeerde paard'
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met als specialiteit 'chefs geflambeerde paard'
Andersom. Het origineel was als truckers, maar het is ook als NASCAR rijders langsgekomen.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:34 schreef mikieu het volgende:
Volgens mij stond bij het origineel als NASCAR rijders
Hoewel dat ook net een vrachtwagen is.
Ik vind darters ook wel treffend. Of bowlers.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andersom. Het origineel was als truckers, maar het is ook als NASCAR rijders langsgekomen.
Of fokkersquote:Op zondag 17 juli 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind darters ook wel treffend. Of bowlers.
Waardeloos. Sterkte en beterschap!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
waarschijnlijk kijk ik volgende week F1 in het ziekenhuis, mijn vrouw is met spoed opgenomen een paar dagen terug met een shitload probemen......![]()
Het moet ook echt uit de hand lopen wil je geholpen worden pfffff
Sterkte!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
waarschijnlijk kijk ik volgende week F1 in het ziekenhuis, mijn vrouw is met spoed opgenomen een paar dagen terug met een shitload probemen......![]()
Wat naar, sterkte en beterschap voor je vrouw!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
Sterkte manquote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
sterkte man en beterschap voor jouw vrouwquote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
Of heb ik een nieuwe deal gemist?quote:Ziggo Sport
Kijk live de mooiste duels zonder extra kosten.
Gratis
voor Ziggo klanten
Alle Formule 1-races, kwalificaties en vrije trainingen live
Sterkte.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
Sterkte man!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
Een primeur die we nog niet mochten weten?quote:Op zondag 17 juli 2022 15:50 schreef HeatWave het volgende:
https://www.ziggosport.nl/neem-ziggo-sport/
Tikje misleidend Ziggo?.
[..]
Of heb ik een nieuwe deal gemist?.
Ellendequote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Predator40 het volgende:
die is gewoon niet aangepast sinds hun deal verlopen is.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Tikje misleidend Ziggo?.
[..]
Dan is het R.I.P. ViaPLAYEDquote:Op zondag 17 juli 2022 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Tikje misleidend Ziggo?.
[..]
Kan gebeuren bij zo'n schattig klein lokaal bedrijfje natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
die is gewoon niet aangepast sinds hun deal verlopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |