Jij ziet toch ook dat die Mercedes nu veel beter op de weg ligt en beter door de bochten komt? Of wil je het gewoon niet zien?quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, moet je wat minder luisteren naar propaganda van Mercedes
Ze zijn nu ook steevast het 3e team. Dat was aan het begin van het seizoen nog helemaal geen zekerheid. Er werd toen nog druk op Reddit bediscussieerd of ze misschien bij F1.5 moeten horen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze komend weekend een 1-2 pakken, maar dat ze het beter voor elkaar hebben dan 2 maanden terug is evident.
Nee, hij doet het inderdaad niet slecht. Dat wil echter niet zeggen dat hij beter is als zijn voorgangers, want die vergelijking kun je helemaal niet maken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ontken totaal niet dat hij een domme fout maakte. Sterker nog: ik riep thuis bij bocht 3 al dat hij te gretig was en dat hij straks weer in bocht 4 eraf zou gaan. En ja hoor, het ging weer totaal onnodig mis.
Maar ik bestrijd dat hij het overall slecht doet. In tegenstelling tot Bottas heeft Hamilton wel in enkele races last gehad van Perez. En niet alleen in Abu Dhabi, maar ook in Turkije, Monaco een strategisch in Frankrijk.
Dit jaar zit hij er prima bij. Pakt een hoop punten voor het constructeurs WK, rijdt dichtbij genoeg om strategisch van belang te zijn en pakt een hoop punten af van Sainz en Leclerc. En passant kwalificeert hij drie keer voor Max en wint hij een race en pakt een pole. Tot afgelopen race stond hij tweede in het WK. Ik zou niet weten wat hij nog meer kon doen.
Ik zei niet dat hij een topper was noch dat hij beter of slechter is dan Albon of Gasly. Ik reageerde op dat je zei ‘hou nou op dat hij goede prestaties neerzet’. In mijn optiek zet hij wel goede prestaties neer. In die zin dat hij dit seizoen prima dichtbij Max blijft. In mijn optiek zijn er overigens ook maar 3 toppers in de formule 1: Verstappen, Hamilton en Leclerc. Alle anderen zijn subtoppers die er in mijn optiek als teamgenoot tegen Verstappen niet aan te pas komen. Het maakt niet uit wie je er neer zet, ze strijden om de kruimels. En dan doet Perez dus gewoon wat je mag verwachten en doet hij het dus gewoon goed.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, hij doet het inderdaad niet slecht. Dat wil echter niet zeggen dat hij beter is als zijn voorgangers, want die vergelijking kun je helemaal niet maken.
Perez stapte in de auto waarmee Max voor het eerst de strijd aan kon gaan met het tot dan toe machtige Mercedes. Met de voorgaande auto's was daar helemaal geen sprake van. Het dus tamelijk oneerlijk om op basis daarvan te zeggen dat Perez beter is dan nieuwelingen als Gasly en Albon. Sterker nog, Perez had in de winnende auto van 2019 moeite om Stroll voor te blijven en vorig jaar was het leuk dat hij het middenveld de baas was, maar dat was zijn strijd niet. Hij had veel meer podia moeten pakken met die auto ipv tussen plek 4 en 6 eindigen.
Met 12 jaar F1 en 3 toch wel gelukkige overwinningen kun je nauwelijks spreken van een top talent.
En ook dit jaar zit hij op cruciale momenten er niet bij, zoals vorige race, of hij hobbelt 20 sec achter de rest aan. Dankzij Ferrari is hij overigens nu geen 4e in het WK
quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, hij doet het inderdaad niet slecht.
Ze hebben progressie gemaakt maar dat heeft de top ook. Netto zitten ze niet dichterbij. Ze doen het nu wel wat beter dan de rest van het middenveld.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook dat die Mercedes nu veel beter op de weg ligt en beter door de bochten komt? Of wil je het gewoon niet zien?
Ik zeg ook niet dat ze komend weekend een 1-2 pakken, maar dat ze het beter voor elkaar hebben dan 2 maanden terug is evident.
Dat laatste is wat men natuurlijk bedoelt. Mercedes was echt helemaal nergens aan het begin van het seizoen. Nu zijn ze solide het 3e team.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Netto zitten ze niet dichterbij. Ze doen het nu wel wat beter dan de rest van het middenveld.
Ze finishen nog steeds op zo'n 30 seconden achterstand. Dat is al zo sinds voor de updates.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat laatste is wat men natuurlijk bedoelt. Mercedes was echt helemaal nergens aan het begin van het seizoen. Nu zijn ze solide het 3e team.
Maar ik denk ook dat wanneer je de laptimes van de eerste paar races naast die van de laatste paar legt, je zal zien dat Mercedes echt wel dichterbij Red Bull en Ferrari is gekomen eerlijk gezegd.
In Oostenrijk wel, ja. Maar op Silverstone was het gat tussen Lewis en winnaar Sainz maar 6 seconden. In Canada kwam Lewis 7 seconden na winnaar Verstappen over de streep.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze finishen nog steeds op zo'n 30 seconden achterstand. Dat is al zo sinds voor de updates.
Silverstone lag de auto zoals ik al zei en beide races hadden een SC op het eind. Beetje flauw zegquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Oostenrijk wel, ja. Maar op Silverstone was het gat tussen Lewis en winnaar Sainz maar 6 seconden. In Canada kwam Lewis 7 seconden na winnaar Verstappen over de streep.
Ja, daarom zegt het imho niet zoveel. Hun kwalificatiepace is echt wel dichterbij die van de top gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Silverstone lag de auto zoals ik al zei en beide races hadden een SC op het eind. Beetje flauw zeg
Ja en de race pace dus niet. Zijn we het eensquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, daarom zegt het imho niet zoveel. Hun kwalificatiepace is echt wel dichterbij die van de top gekomen.
Op race pace zijn ze zeker wel dichterbij gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja en de race pace dus niet. Zijn we het eens
Nee, dat is niet het geval.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op race pace zijn ze zeker wel dichterbij gekomen.
Da's dan ook niet zo moeilijk, 2 maanden terug werd Hamilton op een ronde gezet door Maxquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook dat die Mercedes nu veel beter op de weg ligt en beter door de bochten komt? Of wil je het gewoon niet zien?
Horner zegt dat ze niets hoeven aan te passen aan de RB18 voor Spa.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als RBR en Ferrari hun flexivloer moeten aanpassen glijden ze zo in de schoot van Toto.
Daarom waren ze nu al een stuk zwaarderquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Horner zegt dat ze niets hoeven aan te passen aan de RB18 voor Spa.
dat hoeft toch helemaal niet gerelateerd te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarom waren ze nu al een stuk zwaarder
ze hebben wel degelijk progressie gemaakt al ziet het er op circuits die voor hun gunstig zijn zoals Silverstone en Barcelona dan wat beter uit, dus Frankrijk zullen ze ook wel dichterbij zitten maar het is nog steeds 3 tot 5 tienden wat in F1 gewoon veel is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan ook niet zo moeilijk, 2 maanden terug werd Hamilton op een ronde gezet door Max
Dat heeft niet met de vloer te maken, denk ik, maar met de nieuwe regels voor de achtervleugelquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarom waren ze nu al een stuk zwaarder
hun wereld is ingestort nu de goat een geitje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:59 schreef beantherio het volgende:
Reddit-mensen vinden het niet fijn als je ze er op wijst dat de vloer van RBR en Ferrari gewoon legaal is.![]()
Zoals elke coureur, kan ook Lewis Hamilton geen wonderen verrichten met een matige auto. Het is imho een grotere flater van Mercedes dan van Lewis, hoe dit seizoen tot nu toe voor ze verloopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
hun wereld is ingestort nu de goat een geitje blijkt te zijn
zeker, alleen dat begrijpen die Reddit-mensen waar @beantherio het over heeft nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals elke coureur, kan ook Lewis Hamilton geen wonderen verrichten met een matige auto. Het is imho een grotere flater van Mercedes dan van Lewis, hoe dit seizoen tot nu toe voor ze verloopt.
Maar, die gast is witter dan mijn rooie buurman na een dagje strand?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
En door naar de volgende F1-misbruik-rel:
[ twitter ]
Als je z'n verhaal leest werd hij meer gepest dan gediscrimineerd. Met racistische uitdrukkingen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Daar ligt dus een mooie taak voor Aston Martin's HR afdeling. Ik zie overigens geen verschil tussen pesten met racistische namen of racisme. Geen van beiden is acceptabel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je z'n verhaal leest werd hij meer gepest dan gediscrimineerd. Met racistische uitdrukkingen, dat dan weer wel.
Rooie, schele, zwarte. In die trant
Er staat dat ze niet meer voor AM werken maar niet dat ze hiervoor zijn ontslagen. Deze meneer is trouwens zelf wel ontslagen omdat ie blijkbaar slecht werk leverde. Misschien dat ie van daaruit nog eens zijn gram wil halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:48 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het een beetje rancuneus om zo'n interview nu te geven. De betreffende personen zijn blijkbaar ontslagen nadat hij een interne klacht indiende en AM hem geloofde. Dat is hoe het zou moeten zijn, om dan nu nog een trap na te geven vind ik wel wat ver gaan.
Subtiel verschil inderdaad. Maar er zijn dus wel degelijk sancties en dat lijkt me ook terecht. Een verziekte werksfeer is funest.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staat dat ze niet meer voor AM werken maar niet dat ze hiervoor zijn ontslagen. Deze meneer is trouwens zelf wel ontslagen omdat ie blijkbaar slecht werk leverde. Misschien dat ie van daaruit nog eens zijn gram wil halen?
Ja, maar aandacht!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:48 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het een beetje rancuneus om zo'n interview nu te geven. De betreffende personen zijn blijkbaar ontslagen nadat hij een interne klacht indiende en AM hem geloofde. Dat is hoe het zou moeten zijn, om dan nu nog een trap na te geven vind ik wel wat ver gaan.
Dat is n*****quote:
Ik had gemist dat er nog een andere n** in het artikel zelf stond en dacht dat je een typfoutje had gemaakt ofzo.quote:
die gast is gewoon wit, wat is dit voor nepperij??quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Gewoon doen en dan naar de reacties kijken met een bak popcorn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:59 schreef beantherio het volgende:
Reddit-mensen vinden het niet fijn als je ze er op wijst dat de vloer van RBR en Ferrari gewoon legaal is.![]()
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt er op dat bijna iedereen de weg kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |