hun wereld is ingestort nu de goat een geitje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:59 schreef beantherio het volgende:
Reddit-mensen vinden het niet fijn als je ze er op wijst dat de vloer van RBR en Ferrari gewoon legaal is.![]()
Zoals elke coureur, kan ook Lewis Hamilton geen wonderen verrichten met een matige auto. Het is imho een grotere flater van Mercedes dan van Lewis, hoe dit seizoen tot nu toe voor ze verloopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
hun wereld is ingestort nu de goat een geitje blijkt te zijn
zeker, alleen dat begrijpen die Reddit-mensen waar @beantherio het over heeft nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals elke coureur, kan ook Lewis Hamilton geen wonderen verrichten met een matige auto. Het is imho een grotere flater van Mercedes dan van Lewis, hoe dit seizoen tot nu toe voor ze verloopt.
Maar, die gast is witter dan mijn rooie buurman na een dagje strand?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
En door naar de volgende F1-misbruik-rel:
[ twitter ]
Als je z'n verhaal leest werd hij meer gepest dan gediscrimineerd. Met racistische uitdrukkingen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Daar ligt dus een mooie taak voor Aston Martin's HR afdeling. Ik zie overigens geen verschil tussen pesten met racistische namen of racisme. Geen van beiden is acceptabel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je z'n verhaal leest werd hij meer gepest dan gediscrimineerd. Met racistische uitdrukkingen, dat dan weer wel.
Rooie, schele, zwarte. In die trant
Er staat dat ze niet meer voor AM werken maar niet dat ze hiervoor zijn ontslagen. Deze meneer is trouwens zelf wel ontslagen omdat ie blijkbaar slecht werk leverde. Misschien dat ie van daaruit nog eens zijn gram wil halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:48 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het een beetje rancuneus om zo'n interview nu te geven. De betreffende personen zijn blijkbaar ontslagen nadat hij een interne klacht indiende en AM hem geloofde. Dat is hoe het zou moeten zijn, om dan nu nog een trap na te geven vind ik wel wat ver gaan.
Subtiel verschil inderdaad. Maar er zijn dus wel degelijk sancties en dat lijkt me ook terecht. Een verziekte werksfeer is funest.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staat dat ze niet meer voor AM werken maar niet dat ze hiervoor zijn ontslagen. Deze meneer is trouwens zelf wel ontslagen omdat ie blijkbaar slecht werk leverde. Misschien dat ie van daaruit nog eens zijn gram wil halen?
Ja, maar aandacht!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:48 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het een beetje rancuneus om zo'n interview nu te geven. De betreffende personen zijn blijkbaar ontslagen nadat hij een interne klacht indiende en AM hem geloofde. Dat is hoe het zou moeten zijn, om dan nu nog een trap na te geven vind ik wel wat ver gaan.
Dat is n*****quote:
Ik had gemist dat er nog een andere n** in het artikel zelf stond en dacht dat je een typfoutje had gemaakt ofzo.quote:
die gast is gewoon wit, wat is dit voor nepperij??quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:09 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Gewoon doen en dan naar de reacties kijken met een bak popcorn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:59 schreef beantherio het volgende:
Reddit-mensen vinden het niet fijn als je ze er op wijst dat de vloer van RBR en Ferrari gewoon legaal is.![]()
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt er op dat bijna iedereen de weg kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |