abonnement Unibet Coolblue
pi_205256258


LIVEBLOG NOS 4-7-22 KLIK

quote:
Dit kun je vandaag verwachten van de boerenprotesten

Boeren die het niet eens zijn met het stikstofbeleid van het kabinet hebben voor vandaag acties door het hele land aangekondigd. Ze willen "Nederland platleggen", zo dreigen ze op sociale media. In ons liveblog lees je de stand van zaken, hieronder welke eventuele overlast die je kunt verwachten.

Om met de deur in huis te vallen: een deel van de verwachte chaos bestaat eruit dat niet precies bekend is wat er gaat gebeuren. En dus ook niet hoe groot de acties en overlast worden.

De boerenorganisatie Farmers Defence Force (FDF) zegt zelf geen cordinerende rol te spelen bij de actiedag. Hetzelfde geldt voor boerenactiegroep Agractie. De boeren worden opgeroepen de acties vanuit hun eigen regio's te organiseren.

Als de boeren hun dreigementen waarmaken, worden toegangswegen naar de luchthavens Schiphol, Eindhoven en Rotterdam geblokkeerd. Schiphol raadt reizigers aan om maandag met de trein naar het vliegveld te komen.

Volgens KLM kunnen de protesten mogelijk ook de vertrek- en aankomsttijden benvloeden. "Uw vlucht kan worden verstoord als u van, naar of via Schiphol reist", waarschuwt de luchtvaartmaatschappij.

Omdat boerenprotesten vaak bestaan uit het blokkeren van (snel)wegen, zullen maandag vermoedelijk ook automobilisten te maken krijgen met vertragingen, zo waarschuwt ook Rijkswaterstaat zondag. Het is nog niet bekend waar in Nederland maandag wegen afgesloten zullen zijn.

Boerenorganisaties hebben eerder opgeroepen om in ieder geval vluchtstroken vrij te laten. Mensen met haast voor bijvoorbeeld ziekenhuisbezoek zouden dan na overleg met de blokkerende boeren toch door kunnen rijden.

Als je boodschappen wilt doen of wacht op een pakketje, zou het kunnen dat je een leeg schap aantreft in de winkel of langer moet wachten op de bezorging. Er wordt namelijk opgeroepen distributiecentra voor levensmiddelen en de Rotterdamse haven als doelwit voor acties te kiezen. De oproep wordt gedaan via verschillende kanalen, waaronder op WhatsApp en Telegram.

Het grote logistiekbedrijf Jan de Rijk heeft klanten ervoor gewaarschuwd dat er maandag mogelijk sprake is van vertragingen bij ritten met vrachtwagens.

Albert Heijn, waarvoor dagelijks veel trucks in de weer zijn, betreurt de boerenacties waarvan klanten mogelijk hinder zullen ondervinden. De supermarktketen zegt er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat alle producten "en zeker ook die van de boeren en telers" te koop blijven.

De politie heeft maandag de mogelijkheid om met materieel van Defensie trekkers weg te slepen. De capaciteit is wel relatief beperkt.

"Bij een of twee trekkers lukt het wel", zegt een politiewoordvoerder tegen NU.nl. "Maar bij hele grote aantallen door het hele land heeft ook defensie te weinig materieel beschikbaar."

https://www.nu.nl/binnenl(...)boerenprotesten.html
twitter


Deel van de aanleiding:


[/img]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 15:54:22 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205256265
quote:
Boeren steken hooibalen en containers in brand na politieschoten op 16-jarige collega

Op meerdere plekken in Noord-Holland staan op dit moment hooibalen en afvalcontainers in brand. Het is een reactie van boeren op de schoten van de politie op een trekker gisteravond in Friesland. "Gericht schieten op een boer van pas 16 jaar gaat te ver", zegt een boze boer tegen NH Nieuws.



De Veiligheidsregio meldt aan NH Nieuws dat er bij Lutjebroek, Stompetoren, Medemblik en de afslag van de A7 bij Abbekerk brandjes zijn gesignaleerd. Alleen bij die laatste is de brandweer aanwezig. "Omdat dit langs de snelweg is en er bij mogelijke rookontwikkelingen omstanders last kunnen krijgen", aldus een woordvoerder.

Verslaggever Tom de Vos staat langs de Westfrisiaweg tussen Oudijk en Blokker. "Ik zie een tractor met een Nederlandse vlag en zwarte rookwolken uit containers." Er rijden volgens hem toeterende vrachtwagens voorbij en er zijn ook familieleden van boeren aanwezig om hun steun te betuigen.

"Het gericht schieten op een trekker gaat te ver. Daarom ben ik hier. Voor mijn familie", aldus de broer van een boer. Gisteravond is bij boerenprotesten bij de oprit van de A32 bij Heerenveen door de politie gericht geschoten en zijn waarschuwingsschoten gelost op een boer van 16.

Volgens de politie omdat bestuurders van trekkers probeerden in te rijden op agenten en dienstvoertuigen. Er gaan video's rond van het incident. "Heb je de beelden gezien?", reageert boer Ad Baltus uit Zuidschermer boos tegen NH Nieuws.

Hij stelt dat de branden van hooibalen, ook in de regio van Alkmaar, geen 'gecordineerde' actie is, maar er wel over wordt gesproken in app-groepen met boeren. "Ik begrijp de boosheid wel. De landelijke politiek negeert een complete beroepsgroep. Dan krijg je dit soort dingen."







Meerdere boeren stellen dat de boerenactie langs de A32 al afgelopen was en de politie daarna pas schoten loste. Wat als de politie zich nou echt zo bedreigd voelde en zich genoodzaakt zag om te schieten? "Dat kan ik gewoon niet geloven", reageert Baltus. "Deze jongen is pas zestien. Zestien. Het is een boer, geen bankovervaller."

Ook auto's buiten politiebureau
Baltus wil benadrukken dat hij vindt dat de politie zijn werk moet kunnen doen en hij keurt geweld en dingen die wettelijk niet mogen af. Spreekt hij zijn boerencollega's dan ook aan op strafbaar gedrag? "Dat is niet aan mij, maar aan de politie. Ik ben een individuele boer. Ik ben niet boos op de politie, maar wel op de politiek."

De Alkmaarse politie heeft voorzorgsmaatregelen getroffen bij het bureau: de meeste voertuigen zijn buiten het hek gezet. Dit is met oog op de boerenactie van vorige week. Toen kwamen boeren op trekkers opgepakte mannen ophalen en werd de uitgang geblokkeerd.

"Er is maar n uitgang. Dus uit voorzorg hebben we voertuigen aan de Kanaalkade gezet", aldus een politiewoordvoerder. "Op deze manier kunnen we altijd noodhulp bieden." Of er concrete aanwijzingen voor boerenacties richting het politiebureau zijn, wil ze niet zeggen.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)op-16-jarige-collega
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205256285
twitter
pi_205256296
Moet de politie eigenlijk van te voren vragen hoe oud iemand is voor ze er op schieten? Want dat punt lijken de simplistischere boeren te willen maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:56:47 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205256298
quote:
88s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hoe staat het erbij. Laat me raden niet zo best. Het is te tegenwoordig.
Mooi groen en manshoog inmiddels, ik kon vanuit het slaapkamerraam nog net naar mijn zusje zwaaien toen ze vanmorgen aan de andere kant liep, maar als de 11-jarige langsfietst zie ik hem niet meer, vanaf de begane grond ook al even niet meer. Het is snel gegroeid, wel laat ingezaaid door het natte voorjaar.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:57:46 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205256315
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zullen we in het maisveld een graancirkel in de vorm van het WEF logo maken? :D
Don't touch my Field of Dreams! :( :'(
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:58:09 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205256321
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
Moet de politie eigenlijk van te voren vragen hoe oud iemand is voor ze er op schieten? Want dat punt lijken de simplistischere boeren te willen maken.
Het lijkt me weinig uitmaken of je door een knul van 16 wordt doodgereden of door een vent van 50
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 15:58:39 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205256330
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
Moet de politie eigenlijk van te voren vragen hoe oud iemand is voor ze er op schieten? Want dat punt lijken de simplistischere boeren te willen maken.
Behalve als het om een Marokkaan gaat. Dan moeten ze eerst schieten en dan pas praten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 15:58:57 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205256337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Don't touch my Field of Dreams! :( :'(
Sorryyy :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:59:16 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205256340
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
Moet de politie eigenlijk van te voren vragen hoe oud iemand is voor ze er op schieten? Want dat punt lijken de simplistischere boeren te willen maken.
Ik verdenk de politie er vooral van etnisch geprofileerd te hebben tijdens het schieten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:00:17 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205256360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Don't touch my Field of Dreams! :( :'(
If you build it, they will come ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205256364
Delen van persoonlijke gegevens van politieagenten, beweren dat politieagenten onterecht op iemand schieten. Maar verder zijn het allemaal zo'n fijne mensen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:02:17 #13
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205256405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Weinig verrassends dus dusver.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205256415
Moeder in het AD:

quote:
,,De jongens hebben gisteren heel de dag gewerkt, daarna waren ze een beetje aan het twijfelen: gaan we wel of niet naar de protesten?” vertelt Joukes moeder Tjitske over wat er is gebeurd. Jouke was laatst al bij het grote boerenprotest in Stroe. ,,Ik zei nog: moeten jullie wel gaan? Want de sfeer is best agressief. Maar ze zijn 16 en 17, h, dus ze hadden ‘s avonds toch afgesproken bij Thialf.” Uiteindelijk ging een groep boeren naar het distributiecentrum van de Spar bij Heerenveen. Rond een uur of tien besloten de broers nog even langs de vlakbij gelegen McDonalds te gaan en daarna naar huis te rijden. ,,Want de wekker gaat ‘s ochtends weer om vijf uur.”

Bij de oprit van de A32 stuitten de broers op een politieafzetting. Volgens moeder Tjitske reed haar zoon niet in op agenten. ,,Hij wilde eromheen rijden, over het talud. Ik begrijp niet waarom ze op de trekker geschoten hebben, echt niet. En als je schiet, waarom dan niet op de banden? Het kogelgat zit bij de cabine, hij had wel dood kunnen zijn.”
Je kunt je kinderen ook gewoon in de hand houden
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:03:47 #15
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205256436
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
Moet de politie eigenlijk van te voren vragen hoe oud iemand is voor ze er op schieten? Want dat punt lijken de simplistischere boeren te willen maken.
Ja wtf :')

Als je je groot genoeg voelt om met een trekker op mensen in te rijden, ben je ook groot genoeg voor de consequenties.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205256438
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Delen van persoonlijke gegevens van politieagenten, beweren dat politieagenten onterecht op iemand schieten. Maar verder zijn het allemaal zo'n fijne mensen :')
Dit heeft niets meer met boeren en hun bestaansrecht te maken. Ik zei het al eerder, dit is grotendeels hetzelfde clubje staatsrechtondermijners dat misbruik maakt van het thema van de week om onrust te zaaien.

Of het nou over Rusland, Corona, Zonnebrand, WEF of stikstof gaat maakt niet uit. Allemaal hetzelfde groepje randdebielen opgejut door wat FvD Twitter accounttrolletjes.
pi_205256468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Moeder in het AD:
[..]
Je kunt je kinderen ook gewoon in de hand houden
waarom zou je over het talud om een politieversperring heen gaan rijden?

hoezo stop je niet? ze mochten daar sowieso niet rijden met een tractor toch?
weet jij veel waarom die versperring er is?

maar er is een versperring... daar ga je niet om heen rijden...

Verder is iedereen boos dat er geschoten is, wellicht is een schot inderdaad overdreven.
Ik kom wel buurten als er ooit een paar Marokanen in van die achterlijke snelle auto's tijdens een bruiloft een snelweg terroriseren, even tellen hoeveel mensen er dan om schoten vragen.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:06:32 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205256469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Delen van persoonlijke gegevens van politieagenten, beweren dat politieagenten onterecht op iemand schieten. Maar verder zijn het allemaal zo'n fijne mensen :')
Het is wel heel interessant waar het klagen over de politie in deze vandaan komt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:08:38 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205256505
Opmerkelijk dat men de grens trekt bij het schieten op een trekker en niet bij een trekker die op agenten in wil rijden
Laffe huichelaar
pi_205256512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Delen van persoonlijke gegevens van politieagenten, beweren dat politieagenten onterecht op iemand schieten. Maar verder zijn het allemaal zo'n fijne mensen :')
En dan is er ook nog zo'n rare fascinatie met agenten in burger (Romeo's in wappiejargon). Net of die er niet zouden mogen zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205256535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Opmerkelijk dat men de grens trekt bij het schieten op een trekker en niet bij een trekker die op agenten in wil rijden
https://nos.nl/artikel/24(...)ij-bureau-vrijlating

Staat daar gewoon het filmpje van de schietpartij en die trekker rijdt van agenten weg en niet er naartoe.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:11:06 #22
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205256546
Als 5 waarschuwingsschoten geen effect hebben dan wordt er de zesde keer wel gericht geschoten. Dat vind ik niet vreemd of verrassend.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:12:41 #23
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205256577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ij-bureau-vrijlating

Staat daar gewoon het filmpje van de schietpartij en die trekker rijdt van agenten weg en niet er naartoe.
En staat daar ook op wat er voor gebeurde?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:13:44 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205256593
https://www.volkskrant.nl(...)rotestboer~b9d8121d/

Boerenactiegroep Farmers Defence Force (FDF) heeft boeren opgeroepen om naar het politiebureau in Leeuwarden te gaan voor een demonstratie tegen de gevangenschap van de 16-jarige Jouke. Die werd gisteren aangehouden na de blokkade van een distributiecentrum in Heerenveen.

Mooi dat dat duidelijk is: dan kan dat extremistenclubje niet doen alsof ze nergens toe aanzetten (voor zover iemand dat nog daadwerkelijk geloofde).
Huilen dan.
pi_205256596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En staat daar ook op wat er voor gebeurde?
Natuurlijk niet, dan klopt zijn complotje niet meer.
Het is koud, het is guur....
pi_205256599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:12 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
En staat daar ook op wat er voor gebeurde?
Precies, altijd mooi dit soort geknipte beelden _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205256621
twitter
Extra Op1 allen *O*
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:15:51 #28
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205256633
Volgende keer gewoon met een stinger of iets gelijk een einde maken aan die klote tractor. Gewoon all out gaan nu.
pi_205256634
Een nieuwe fase in het conflict

twitter
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:16:01 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205256637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ij-bureau-vrijlating

Staat daar gewoon het filmpje van de schietpartij en die trekker rijdt van agenten weg en niet er naartoe.
Die trekker rijdt op het moment van het schot niet weg van de agent. Die zit dan nog in de omtrekkende beweging. Je kan ervan uitgaan dat hij hem weer rechtzet en wegrijdt of ervan uitgaan dat hij door draait en op jou of de auto's verderop inrijdt.

Dan geef je heldere instructies en worden die niet opgevolgd ben je helemaal in je recht een vuurwapen te gebruiken om dreigend gevaar af te wenden.

Zo'n agent heeft 4 seconden om die afweging te maken en het zou de afgelopen dagen niet de eerste zijn die op agenten inrijdt
Laffe huichelaar
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:17:28 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205256661
En boeren die naar een politiebureau rijden om de rechtsgang te verstoren keihard aanpakken aub
Laffe huichelaar
pi_205256665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Dan geef je heldere instructies en worden die niet opgevolgd ben je helemaal in je recht een vuurwapen te gebruiken om dreigend gevaar af te wenden.
Dat dreigende gevaar, dat lijkt nogal mee te vallen, als ik de video bekijk.
pi_205256676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef zoost het volgende:
Een nieuwe fase in het conflict

[ twitter ]
Er staat nr 34 op en de filmer heeft het over Nouri. @Caland
pi_205256682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, dan klopt zijn complotje niet meer.
Tis mijn complot niet hoor. NOS zet het filmpje neer en daar zie je toch echt dat die trekker in kwestie van achteruit de trekker rij aankomt rijden en er langs gaat. Heeft niets met op agenten inrijden te maken. Kan best dat een van die andere trekkers dat deed. Maar deze iig niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Die trekker rijdt op het moment van het schot niet weg van de agent. Die zit dan nog in de omtrekkende beweging. Je kan ervan uitgaan dat hij hem weer rechtzet en wegrijdt of ervan uitgaan dat hij door draait en op jou of de auto's verderop inrijdt.

Dan geef je heldere instructies en worden die niet opgevolgd ben je helemaal in je recht een vuurwapen te gebruiken om dreigend gevaar af te wenden.

Zo'n agent heeft 4 seconden om die afweging te maken en het zou de afgelopen dagen niet de eerste zijn die op agenten inrijdt
Op het moment van schieten is die trekker al voorbij de agenten in dat filmpje zichtbaar zijn. Lijkt mij vrij laat om nog gericht te schieten. Maar goed, zal ongetwijfeld onderzoek naar gedaan worden.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:21:34 #35
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205256731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Tis mijn complot niet hoor. NOS zet het filmpje neer en daar zie je toch echt dat die trekker in kwestie van achteruit de trekker rij aankomt rijden en er langs gaat. Heeft niets met op agenten inrijden te maken. Kan best dat een van die andere trekkers dat deed. Maar deze iig niet.
[..]
Op het moment van schieten is die trekker al voorbij de agenten in dat filmpje zichtbaar zijn. Lijkt mij vrij laat om nog gericht te schieten. Maar goed, zal ongetwijfeld onderzoek naar gedaan worden.
Je mag ook gericht schieten als iemand een dergelijk misdrijf pleegt en daarna doorrijdt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205256746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Er staat nr 34 op en de filmer heeft het over Nouri. @:Caland
Die tank zou wel makkelijk terug te vinden moeten zijn op teh interwebs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205256771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef zoost het volgende:

[..]
Dat dreigende gevaar, dat lijkt nogal mee te vallen, als ik de video bekijk.
Je ziet niet wat eraan vooraf is gegaan. Dat de politie bij een wagen ook al met pistool in de hand staat, geeft wel iets aan over die sfeer daar op dat moment.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_205256791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef marsan het volgende:

[..]
Je ziet niet wat eraan vooraf is gegaan. Dat de politie bij een wagen ook al met pistool in de hand staat, geeft wel iets aan over die sfeer daar op dat moment.
mAaR hIj WaS pAs 16!!!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205256802
twitter
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die tank zou wel makkelijk terug te vinden moeten zijn op teh interwebs.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205256808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef zoost het volgende:
Een nieuwe fase in het conflict

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef zoost het volgende:
Een nieuwe fase in het conflict

[ twitter ]
Als in nieuwe fase bedoel je een Canadese ophitser die zich met Nederland wil bemoeien?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205256817
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:24 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
[..]

Dat duurde niet lang. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205256820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef marsan het volgende:
Dat de politie bij een wagen ook al met pistool in de hand staat, geeft wel iets aan over die sfeer daar op dat moment.
..of de door de agent ervaren sfeer...
pi_205256825
Sowieso het betwijfelen dat wanneer een agent een schot lost of dat wel terecht is. In een notendop wat er mis is met een deel van deze maatschappij.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:26:34 #44
236264 crew  capricia
pi_205256864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef zoost het volgende:
Een nieuwe fase in het conflict

[ twitter ]
Dat account _O-

quote:
The World Economic Forum controlled Dutch government announced last week an end to modern farming – putting harsh controls on nitrogen, and spelling the end to thousands of family farms.
En meteen een donatieknop er onder.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:27:17 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205256909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso het betwijfelen dat wanneer een agent een schot lost of dat wel terecht is. In een notendop wat er mis is met een deel van deze maatschappij.
Op zich is dat prima, we mogen allemaal onze mening ergens over hebben maar het is vooral opvallend dat het van mensen afkomt die meestal juist meer geweld willen zien van de politie tegen wat zij als relschoppers zien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:30:06 #46
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205256960
quote:
Veel (alle?) boeren lopen achter deze man aan maar ik vind dat 'ie weinig charisma heeft of iets dergelijks. Iets wat een beetje volksmenner toch wel moet hebben. Hij struikelt over zn woorden, heeft een opbouw van niks in z'n verhaal. Gewoon wat gehakkel en geschreeuw over democratie, het kabinet en de overheid. Hoe komt het dat hij zo trouw wordt gevolgd?
pi_205256961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Op zich is dat prima, we mogen allemaal onze mening ergens over hebben maar het is vooral opvallend dat het van mensen afkomt die meestal juist meer geweld willen zien van de politie tegen wat zij als relschoppers zien.
Ik ken geen mensen die voor gericht schieten zijn op (vreedzame) demonstranten
pi_205256973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:30 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik ken geen mensen die voor gericht schieten zijn op (vreedzame) demonstranten
Moet je ff terug komen als er weer wat Mocro's op scootertjes een rotonde onveilig maken.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:31:29 #49
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205256984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso het betwijfelen dat wanneer een agent een schot lost of dat wel terecht is. In een notendop wat er mis is met een deel van deze maatschappij.
Je hebt het filmpje niet gezien?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205256986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat account _O-
[..]
En meteen een donatieknop er onder.
Wat is dit voor een figuur? En wie betaald hem?
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:32:42 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205257009
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef zoost het volgende:
Een nieuwe fase in het conflict

[ twitter ]
Mastermilo :+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205257024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Je hebt het filmpje niet gezien?
Dit soort filmpjes laten nooit de hele context zien. En daarnaast hoef ik zo'n filmpje niet te zien om standaard mensen die het wettelijk gezag vertegenwoordigen in beginsel te vertrouwen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:35:26 #53
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205257107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef marsan het volgende:

[..]
Je ziet niet wat eraan vooraf is gegaan. Dat de politie bij een wagen ook al met pistool in de hand staat, geeft wel iets aan over die sfeer daar op dat moment.
Incapabele agenten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205257119
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Incapabele agenten.
Of gewoon idiote niet luisterende boeren die boven de wet denken te staan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:38:04 #55
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:30 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik ken geen mensen die voor gericht schieten zijn op (vreedzame) demonstranten
Het was niet vreedzaam. De politie lost geen 5 waarschuwingsschoten in Nederland als alles vreedzaam is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205257188
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is dit voor een figuur? En wie betaald hem?
[ twitter ]
Plottwist, WEF!
Het is koud, het is guur....
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:39:13 #57
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205257211
Weet iemand trouwens of de supermarkt ketens civiele procedures voor schadevergoeding gaan aanspannen tegen de boeren die blokkades hebben veroorzaakt en te identificeren zijn dmv filmpjes etc?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:44:38 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205257313
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is dit voor een figuur? En wie betaald hem?
[ twitter ]
Die is niet helemaal goed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:45:00 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:39 schreef nixxx het volgende:
Weet iemand trouwens of de supermarkt ketens civiele procedures voor schadevergoeding gaan aanspannen tegen de boeren die blokkades hebben veroorzaakt en te identificeren zijn dmv filmpjes etc?
Daar stond een artikel over in de NRC, dat blijkt heel lastig te zijn omdat de boeren officieel geen organisatie voor deze acties hebben die je verantwoordelijk kan houden daarvoor.
De vorige keer konden ze naar de rechter stappen voor een verbod omdat de FDF het organiseerde, dat kan nu niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205257355
Waarom laat Rutte ons allen honger lijden??
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:47:21 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205257362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar stond een artikel over in de NRC, dat blijkt heel lastig te zijn omdat de boeren officieel geen organisatie voor deze acties hebben die je verantwoordelijk kan houden daarvoor.
De vorige keer konden ze naar de rechter stappen voor een verbod omdat de FDF het organiseerde, dat kan nu niet.
Vandaar dat FDF zeker roept dat ze nergens bij betrokken zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:48:42 #62
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205257386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar stond een artikel over in de NRC, dat blijkt heel lastig te zijn omdat de boeren officieel geen organisatie voor deze acties hebben die je verantwoordelijk kan houden daarvoor.
De vorige keer konden ze naar de rechter stappen voor een verbod omdat de FDF het organiseerde, dat kan nu niet.
Een schadevergoeding kun je natuurlijk proberen te eisen van elke boer op individuele basis. Dan moet je wel een beetje redelijk zijn qua eis en niet van elke boer de volledige schade eisen maar als je een miljoen schade hebt en er waren honderd boeren dan zou je 10k kunnen eisen van elke boer die je kunt identificeren?

Niet een verbod vooraf proberen te regelen, maar een schadevergoeding achteraf.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205257409
Boze boeren/wappies/maatschappelijk teleurgestelden hebben ondertussen al uitgevonden wie de agent was. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:49:52 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:48 schreef nixxx het volgende:

[..]
Een schadevergoeding kun je natuurlijk proberen te eisen van elke boer op individuele basis. Dan moet je wel een beetje redelijk zijn qua eis en niet van elke boer de volledige schade eisen maar als je een miljoen schade hebt en er waren honderd boeren dan zou je 10k kunnen eisen van elke boer die je kunt identificeren?

Niet een verbod vooraf proberen te regelen, maar een schadevergoeding achteraf.
Ja, ik snap je insteek maar ik vermoed dat de supermarkten daar geen zin in hebben omdat het nogal matige publiciteit voor ze is, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:50:28 #65
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257429
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
Boze boeren/wappies/maatschappelijk teleurgestelden hebben ondertussen al uitgevonden wie de agent was. :r
En zijn naam en adres gaan op social media rond, begreep ik. Het is weer fraai.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205257459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En zijn naam en adres gaan op social media rond, begreep ik. Het is weer fraai.
Daar kwam ik het net ook tegen ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:53:39 #67
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257500
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar kwam ik het net ook tegen ja.
Gelukkig verkeer ik niet in social media circles waarin ik dat soort dingen voorbij zie komen, ik vind het echt weer een dieptepunt voor Nederland.

Of de agent goed of fout zat wordt uitgezocht en hoe dan ook heeft hij hetzelfde recht op privacy als de drie (3, niet eentje) boeren die vast zitten momenteel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:54:21 #68
236264 crew  capricia
pi_205257514
Die Raisa Blommenstijn en Sietske Bergsma hebben meteen een foto van de minderjarige verdachte de wereld ingeslingerd.

Dan ben je toch ook niet goed bezig.

https://twitter.com/rblom(...)g1J2or10HYvAVug&s=19

https://twitter.com/SBerg(...)-YdhaJfxP7E32Yg&s=19
Definitely not CIA
pi_205257560
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef capricia het volgende:
Die Raisa Blommenstijn en Sietske Bergsma hebben meteen een foto van de minderjarige verdachte de wereld ingeslingerd.

Dan ben je toch ook niet goed bezig.

https://twitter.com/rblom(...)g1J2or10HYvAVug&s=19

https://twitter.com/SBerg(...)-YdhaJfxP7E32Yg&s=19
Gelukkig deel jij het niet.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:56:43 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205257561
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef capricia het volgende:
Die Raisa Blommenstijn en Sietske Bergsma hebben meteen een foto van de minderjarige verdachte de wereld ingeslingerd.

Dan ben je toch ook niet goed bezig.

Law and order behalve als het ons goed uitkomt omdat de verdachte blank is. Zoiets?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:57:13 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205257570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef zoost het volgende:

[..]
Dat dreigende gevaar, dat lijkt nogal mee te vallen, als ik de video bekijk.
Ik kan me zo voorstellen dat dat anders is als je een meter van die trekker staat zoals oom agent
Laffe huichelaar
pi_205257571
Boeren lopen de boel te saboteren en politie aan te vallen. Dat is allemaal prima, maar als de politie vervolgens iets terug doet is het boehoe :')
pi_205257572
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef capricia het volgende:
Die Raisa Blommenstijn en Sietske Bergsma hebben meteen een foto van de minderjarige verdachte de wereld ingeslingerd.

Dan ben je toch ook niet goed bezig.

https://twitter.com/rblom(...)g1J2or10HYvAVug&s=19

https://twitter.com/SBerg(...)-YdhaJfxP7E32Yg&s=19
Die Blommenstein is slim genoeg om te weten hoe zulke dingen in de echte wereld in zijn werk gegaan. Ergo, het is gewoon een nare, antidemocratische ophitster.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 16:58:06 #74
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205257584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En zijn naam en adres gaan op social media rond, begreep ik. Het is weer fraai.
Ja de dommige onderlaag heeft iets gevonden waar ze weer boos over kunnen zijn danwel elkaar kunnen opnaaien.

Een van de duistere kanten van social media.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:58:48 #75
236264 crew  capricia
pi_205257604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Gelukkig deel jij het niet.
Idd. Zodra zij die foto offline halen, kun je niet meer op die link klikken. Daarom post ik die foto hier niet.
Definitely not CIA
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:03:49 #76
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205257686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Nou ja, volgens mij wordt het niet zo gewaardeerd als in NWS (waar meningen redelijk gepolariseerd kunnen zijn) users uitgescholden worden.

En militiair wapentuig inzetten tegen burgers die Nederland terroriseren is wellicht een wat extreme opvatting, maar lijkt me verder geen reden om tot holbewonergedrag over te gaan.

Feitelijk geef je nu carte blanche aan de rest van de users om elkaar verrot te schelden.
Het is niet wat extreem, het is helemaal van God los.

En als een andere user hem voor iets anders soortgelijks had uitgemaakt was dat gewoon blijven staan, want verontwaardiging op dat soort berichten vind ik op z'n zachts gezegd niet meer dan terecht.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:24:45 #77
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205258086
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is niet wat extreem, het is helemaal van God los.

En als een andere user hem voor iets anders soortgelijks had uitgemaakt was dat gewoon blijven staan, want verontwaardiging op dat soort berichten vind ik op z'n zachts gezegd niet meer dan terecht.
Ik zou zeggen dat jou taak dan is om het originele bericht weg te halen omdat dat 'van god los' was. Maar blijkbaar is jouw takenpakket dan bij mij niet duidelijk.
Tot nooit .......
pi_205258156
Die agent die heeft gewoon een grove fout gemaakt, de situatie was grimmig, hij was schijnbaar zwaar gefrustreerd, en schoot gericht op de bestuurder. Dat zie je toch? Dat kan echt niet.
Wat de boeren doen ook niet laten we dat voorop stellen, maar gericht schieten in NL dan mag er zich wel wat voordoen.
Vakman pur sang
pi_205258160
Jan weet het weer netjes te formulieren

https://www.jndkgrf.nl/20(...)an-aan-mark-rutte-4/
quote:
Meneer Rutte,

Dinsdag 28 juni stond er een oud vrouwtje te schelden tegen de vrouw van CDA-Kamerlid Derk Boswijk.

Donderdag 30 juni was er een spoeddebat in de Tweede Kamer over hoe de Nederlandse politie omging met de boerenprotesten.

De boodschap: te vriendelijk.

Politieagenten die naar dat debat keken, konden net als wij de indruk krijgen dat er een stoet van woedende boeren op trekkers naar het huis van CDA-Kamerlid Derk Boswijk was opgetrokken en dreigde de voorgevel te rammen.

Of erger.
FvD-Kamerlid Gideon van Meijeren deed een poging uit te zoeken wat er echt gebeurd was bij het huis van CDA-Kamerlid Derk Boswijk, omdat hij informatie had dat er alleen maar een scheldend oud vrouwtje aan Boswijks deur had gestaan.

GroenLinks-fractievoorzitter Jesse Klaver, D66-fractievoorzitter Jan Paternotte, CDA-fractievoorzitter Pieter Heerma en D66-Kamervoorzitter Vera Bergkamp (met backing vocals van gillende keukenmeid Attje Kuiken van de PvdA en dodende ogen van Vrouwtje Tassendrager van de VVD) wilden nets weten van deze poging tot waarheidsvinding.

Sterker: ze spraken er schande van.

Terwijl zij, omdat ze contact hadden gehad met Boswijk of elkaar, precies wisten wat er echt gebeurd was: een oud vrouwtje had staan schelden.

Toch wilden zij per se dat iedereen die het debat volgde de indruk hield (of kreeg) dat de boeren halve of hele terroristen zijn.

Hele of halve terroristen waartegen keihard moet worden opgetreden.

Gisteravond, dinsdag 5 juli 2022, bleek dat de opruiing door een deel van de Tweede Kamer succes heeft gehad.

Omstreeks 22.40 uur schoot de Friese politie bij het knooppunt Heerenveen gericht op een boer die met zijn trekker langs een politieauto reed.

De politie meldt in een bericht “dat er door trekkerbestuurders geprobeerd is in te rijden op agenten en dienstvoertuigen” en dat er daarom gericht geschoten is.

Ik weet nog niet of er “door trekkerbestuurders geprobeerd is in te rijden op agenten en dienstvoertuigen”.

Ik sluit het niet uit, want wanhopige mensen doen gekke dingen.

We zullen de beelden daarvan wel te zien krijgen, toch?

Of zouden die er toevallig niet zijn?

Net als het bonnetje van de Teevendeal, uw sms’jes tijdens de coronapandemie en al die andere dingen die kwijtgeraakt (of kwijtgemaakt) zijn.

Ik weet inmiddels wel dat de trekkerbestuurder op wie gericht is geschoten, op dat moment net probeerde in te rijden op agenten en dienstvoertuigen.

Daar zijn namelijk wl beelden van (zolang uw mannetjes ze niet van internet laten verwijderen).

Wat we zien?

Een trekkerbestuurder die agenten passeert.

Op ruime afstand.

En op wie toch gericht geschoten wordt.

Die trekkerbestuurder was zogezegd het oude vrouwtje voor het huis van CDA-Kamerlid Derk Boswijk.

Ik ben niet zo van het vlaggen, maar ook hier gaat straks een omgekeerde Nederlandse vlag aan het huis.

Als steun voor de boeren, die dankzij de opruiiers Jesse Klaver, Jan Paternotte, Pieter Heerma, Vera Berkamp, Attje Kluiken en Vrouwtje Tassendrager hun leven niet meer zeker zijn.

Ik heb trouwens geen trekker (en mijn Lada Niva staat bij de garage).

Dus misschien wilt u even aan Dilan vragen om aan de politie door te geven dat ze niet gericht op me moeten schieten als ze in de buurt zijn.

Je kunt in Rutte- en Kaagland elk risico maar beter uitsluiten.

Groet,

JanD
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:37:07 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258230
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is dit voor een figuur? En wie betaald hem?
[ twitter ]
Wtf :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258275
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is dit voor een figuur? En wie betaald hem?
[ twitter ]
De Russen natuurlijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:41:30 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258282
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Die agent die heeft gewoon een grove fout gemaakt, de situatie was grimmig, hij was schijnbaar zwaar gefrustreerd, en schoot gericht op de bestuurder. Dat zie je toch? Dat kan echt niet.
Wat de boeren doen ook niet laten we dat voorop stellen, maar gericht schieten in NL dan mag er zich wel wat voordoen.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258289
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:')
Jij zag wat anders? Opruier
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:42:49 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En zijn naam en adres gaan op social media rond, begreep ik. Het is weer fraai.
-O-

Hopelijk krijgt hij en zijn gezin bewapende bewaking voor de deur.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:44:07 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258316
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij zag wat anders? Opruier
Ik zie een agent schieten op een trekker. Dat wat vooraf is gegaan weten wij niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258318
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
-O-

Hopelijk krijgt hij en zijn gezin bewapende bewaking voor de deur.
Met zijn schietkunsten lijkt me dat wel verstandig ja.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:48:37 #87
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205258363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:10 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ij-bureau-vrijlating

Staat daar gewoon het filmpje van de schietpartij en die trekker rijdt van agenten weg en niet er naartoe.
Die agenten lijken mij te schieten op het moment dat de tractor dat als ie gas geeft op dat punt en met die richting, ze eronder zitten, alleen op hetzelfde moment gaat hij toch naar een koers dat hij wegrijdt en schieten ze opeens op een tractor die probeert weg te rijden. Ziet er daardoor onnodig uit.

Het probleem is dat de sfeer gespannen is, er al meerdere malen is gesommeerd om weg te gaan. Agenten mogen namelijk niet zomaar ineens hun wapen ter hand nemen.

Deze twee gaan nu dus de komende anderhalf plus jaar juridisch uitgekauwd worden met hoger beroep, druk vanuit de publieke opinie, politieke druk en dan nog met hun privgegevens rondzingend over het internet.

Allemaal omdat een joch van 16 jaar iets ondoordachts deed in een beladen situatie. Hij had gewoon moeten blijven staan (en thuisblijven maar dat konden die ouders die nu lopen te janken in de media niet afdwingen blijkbaar).
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:49:53 #88
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205258378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Moeder in het AD:
[..]
Je kunt je kinderen ook gewoon in de hand houden
Is dat gebruikelijk daar? Met trekkers savonds afspreken bij een ijsstadion? Denk niet dus bewust dat opgezocht.
pi_205258386
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie een agent schieten op een trekker. Dat wat vooraf is gegaan weten wij niet.
Dom gelul
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:51:23 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258401
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dom gelul
Hoezo dom gelul. Wat er vooraf gegaan is weten wij niet. Of was jij erbij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258415
Ik ben wel blij dat hij niet is doodgeschoten, dan had nu echt het hele land in brand gestaan.
pi_205258433
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dom gelul
Wat is er dan aan vooraf gegaan?
pi_205258435
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo dom gelul. Wat er vooraf gegaan is weten wij niet. Of was jij erbij?
Je zie toch wat er gebeurde, dat is wat het is.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:53:51 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258440
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben wel blij dat hij niet is doodgeschoten, dan had nu echt het hele land in brand gestaan.
Neehoor. Alleen een schuimbekkende BBB mevrouw, FvD'ers en FDF terroristen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:06 #95
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_205258443
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie een agent schieten op een trekker. Dat wat vooraf is gegaan weten wij niet.
De trekker staat stil achter een ander, de trekker besluit om weg te rijden via dezelfde route als waar 15 seconden eerder een andere trekker langs kwam waar niet op werd geschoten, politie besluit om op de trekker te schieten die de agenten passeert aangezien de kogel zich recht in het deurportier heeft geboord. Met geen mogelijkheid was hij in die positie een gevaar voor ze.

Poging tot doodslag. :') _O- :') _O- Ze houden dat argument nog even vol zodat mensen het vergeten en de publieke opinie er niet te veel onder gaat lijden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:10 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258446
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je zie toch wat er gebeurde, dat is wat het is.
Dat is 5 seconde beeld man :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:10 #97
186611 Haags
pi_205258447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben wel blij dat hij niet is doodgeschoten, dan had nu echt het hele land in brand gestaan.
Mja ik vind het dan wel weer ergerlijk dat er meteen een klopjacht op die agent geopend is met naam en toenaam op de socials.

Pleurt toch ff op mensen, doe normaal!
Zonder wrijving geen glans
pi_205258450
Als de politie niet mag schieten als er op ze ingereden wordt door een 16-jarige boer (ik ga even uit van de versie van de mensen in blauw) misschien is het dan een idee om brandende hooibalen onder blokkerende trekkers te schuiven? Brandende hooibalen schijnen een door de Boerenrepubliek goedgekeurd middel te zijn om het land weer in goede richting te sturen.
Verder is het misschien ook wel een goede optie om met waterkanonnen gevuld met glyfosaat bij de privadressen van voormannen van FDF langs te gaan.
Hakselaarkanonnen tenslotte, lijken me een handig middel om puberende hangboeren te verspreiden.

Kortom, meer zware landbouwmachines voor onze machteloze politie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:23 #99
364681 over_hedge
pi_205258451
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je zie toch wat er gebeurde, dat is wat het is.
:')___!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:55:17 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258464
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:54 schreef OllieA het volgende:
Als de politie niet mag schieten als er op ze ingereden wordt door een 16-jarige boer (ik ga even uit van de versie van de mensen in blauw) misschien is het dan een idee om brandende hooibalen onder blokkerende trekkers te schuiven? Brandende hooibalen schijnen een door de Boerenrepubliek goedgekeurd middel te zijn om het land weer in goede richting te sturen.
Verder is het misschien ook wel een goede optie om met waterkanonnen gevuld met glyfosaat bij de privadressen van voormannen van FDF langs te gaan.
Hakselaarkanonnen tenslotte, lijken me een handig middel om puberende hangboeren te verspreiden.

Kortom, meer zware landbouwmachines voor onze machteloze politie.
Lijkt mij een goed idee! Waar kan ik mij melden als vrijwilliger?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:54 schreef Haags het volgende:

[..]
Mja ik vind het dan wel weer ergerlijk dat er meteen een klopjacht op die agent geopend is met naam en toenaam op de socials.

Pleurt toch ff op mensen, doe normaal!
Dat is idd achterlijk, maar dat staat los van wat ik zei.
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:55:23 #102
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205258466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:54 schreef Haags het volgende:

[..]

Pleurt toch ff op mensen, doe normaal!
Die fase zijn we helaas al een tijdje voorbij.
pi_205258470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:')___!
Nou wat had er in godsnaam vooraf moeten zijn gegaan dan?
Hadden ze een raketwerper in de trekker?
Vakman pur sang
pi_205258482
Dom gelul allemaal, hij mocht gewoon niet langs de blokkade daarom schoot ie
Vakman pur sang
pi_205258483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:30 schreef Candymannetje het volgende:
Jan weet het weer netjes te formulieren

https://www.jndkgrf.nl/20(...)an-aan-mark-rutte-4/
[..]

Niet gelezen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 17:57:23 #106
364681 over_hedge
pi_205258498
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou wat had er in godsnaam vooraf moeten zijn gegaan dan?
Hadden ze een raketwerper in de trekker?
Geen idee. Dat is heel het probleem we weten het niet. Er was 200 man. Maar er is maar 40 sec aan video? toevallig op het moment dat de politie ingrijpt

Het nieuws gister was dat er 6 schoten waren. Dus missen er nog 4. En voor de politie berhaupt hun wapen pakken moet er al iets gebeurt zijn. Wat we dus ook niet zien. het enige wat je tot nu toe gezien heb zijn de laatste 30 seconden van een hele avond vol met gebeurtenissen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:57:44 #107
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205258503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:54 schreef Catkiller het volgende:

[..]
De trekker staat stil achter een ander, de trekker besluit om weg te rijden via dezelfde route als waar 15 seconden eerder een andere trekker langs kwam waar niet op werd geschoten, politie besluit om op de trekker te schieten die de agenten passeert aangezien de kogel zich recht in het deurportier heeft geboord. Met geen mogelijkheid was hij in die positie een gevaar voor ze.

Poging tot doodslag. :') _O- :') _O- Ze houden dat argument nog even vol zodat mensen het vergeten en de publieke opinie er niet te veel onder gaat lijden.
Ben jij ook al zo'n wappie
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 17:57:49 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205258504
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dom gelul allemaal, hij mocht gewoon niet langs de blokkade daarom schoot ie
Dom gelul dit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205258517
Trekkers inbeslag nemen en ze inzetten tegen trekkers. Soort van destruction derby. Cameraploeg erbij, mooi man.
pi_205258520
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lijkt mij een goed idee! Waar kan ik mij melden als vrijwilliger?
Tja, als jij het een goed idee vindt ga ik toch weer twijfelen...
Je kunt je overigens altijd melden als vrijwilliger bij het plaatselijke dierenasiel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:00:05 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205258524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
If you build it, they will come ;)
JA!!! Mijn favoriete film, dus je begrijpt hoe zielsgelukkig ik ben met een maisveld achter de achtertuin O+
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 18:00:56 #112
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205258532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Die agent die heeft gewoon een grove fout gemaakt, de situatie was grimmig, hij was schijnbaar zwaar gefrustreerd, en schoot gericht op de bestuurder. Dat zie je toch? Dat kan echt niet.
Wat de boeren doen ook niet laten we dat voorop stellen, maar gericht schieten in NL dan mag er zich wel wat voordoen.
Bijzondere reactie van iemand die de massamoorden van Poetin goedkeurt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:02:05 #113
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_205258550
Bij de politie leert men een pistool pas te trekken als de situatie bedreigend is. Dan ben je eigenlijk al te ver gegaan. Als men waarschuwingsschoten lost moet je al helemaal op je tellen letten. Gericht schieten doen ze volgens mij altijd op het lichaam.
pi_205258579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij de politie leert men een pistool pas te trekken als de situatie bedreigend is. Dan ben je eigenlijk al te ver gegaan. Als men waarschuwingsschoten lost moet je al helemaal op je tellen letten. Gericht schieten doen ze volgens mij altijd op het lichaam.
Dit schijnt nogal moeilijk te snappen te zijn voor sommige groepen, terwijl het allemaal niet zo ingewikkeld is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:05:12 #115
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205258584
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je zie toch wat er gebeurde, dat is wat het is.
Fucking hell, jij hebt het wiel ook niet uitgevonden h
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:06:16 #116
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205258591
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Bijzondere reactie van iemand die de massamoorden van Poetin goedkeurt
Poetin mag dat wel, want de NAVO komt te dichtbij en dan is massaal burgers vermoorden de enige oplossing!!

Snap dat nou eens... :')
pi_205258593
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Bijzondere reactie van iemand die de massamoorden van Poetin goedkeurt
Iemand die voorstander is van een dictatuur ziet ook graag een politiestaat dus het verband is er wel.
pi_205258607
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij de politie leert men een pistool pas te trekken als de situatie bedreigend is. Dan ben je eigenlijk al te ver gegaan. Als men waarschuwingsschoten lost moet je al helemaal op je tellen letten. Gericht schieten doen ze volgens mij altijd op het lichaam.
Waar schiet je op als je richting het (raam van het) voortuig schiet waar een lichaam in zit?

Verder zal ik mezelf maar weer even herhalen met twee citaten uit een ander topic:

Ze lieten hem lekker - met sleutel - in de trekker zitten na poging tot doodslag, en zijn daarna van hem weggelopen (gezien de afstand tot hem op het moment van filmen)? En besloten toen hij rustig aan het wegrijden was, dat hij, een 16-jarig kind, - met een voertuig dat niet harder kan dan 50km/u - uit zijn trekker geschoten moesten worden? Poogde de betreffende agenten volgens jou genomineerd te worden tot de meest incompetente van het land?

Ze zijn op geen enkele manier met hem bezig terwijl hij achter een andere trekker vandaan komt. Je kan niet n een zodanig gevaar vormen dat er op je geschoten moet worden zodra je gaat rijden n rustig achtergelaten worden in het voertuig waarmee je dat gemeende gevaar zou vormen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205258618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:06 schreef Candymannetje het volgende:
Iemand die voorstander is van een dictatuur ziet ook graag een politiestaat dus het verband is er wel.
Hij ageert hier juist tegen het politie-ingrijpen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:10:07 #120
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205258628
Misschien was de betrokken agent iets te snel bij het gebruik van zijn wapen, het is tenslotte een mens. Daar hebben we de Rijksrecherche voor die dat echt gaan onderzoeken. Bij aantoonbaar fout gebruik is die agent nog lang niet klaar. Zo werkt het systeem, het is de enige manier waarop het systeem kan werken.

Gejank van boeren is precies dat gejank. Echter, Het delen van informatie over deze agenten is een terroristische actie bedoeld om op te roepen tot het in het eigen hand nemen van het recht, pure wraak dus, waarschijnlijk inclusief wraak op de familie van deze agenten. Hopen op lynchpartijen of brandstichting bij deze agenten

De mensen die actief deelnemen aan het achterhalen en delen van dergelijke informatie dienen meerdere jaren gevangenisstraf te krijgen. Het zijn actieve terroristen die de rechtsstaat proberen te ondermijnen
pi_205258630
Het is koud, het is guur....
pi_205258700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waar schiet je op als je richting het (raam van het) voortuig schiet waar een lichaam in zit?

Verder zal ik mezelf maar weer even herhalen met twee citaten uit een ander topic:

Ze lieten hem lekker - met sleutel - in de trekker zitten na poging tot doodslag, en zijn daarna van hem weggelopen (gezien de afstand tot hem op het moment van filmen)? En besloten toen hij rustig aan het wegrijden was, dat hij, een 16-jarig kind, - met een voertuig dat niet harder kan dan 50km/u - uit zijn trekker geschoten moesten worden? Poogde de betreffende agenten volgens jou genomineerd te worden tot de meest incompetente van het land?

Ze zijn op geen enkele manier met hem bezig terwijl hij achter een andere trekker vandaan komt. Je kan niet n een zodanig gevaar vormen dat er op je geschoten moet worden zodra je gaat rijden n rustig achtergelaten worden in het voertuig waarmee je dat gemeende gevaar zou vormen.
Wat boeit het dat dat figuur pas 16 is?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205258711
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hij ageert hier juist tegen het politie-ingrijpen.
O ja fuck, beter stoppen met drinken.
pi_205258749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij de politie leert men een pistool pas te trekken als de situatie bedreigend is. Dan ben je eigenlijk al te ver gegaan. Als men waarschuwingsschoten lost moet je al helemaal op je tellen letten. Gericht schieten doen ze volgens mij altijd op het lichaam.
Beetje afhankelijk van de situatie wordt er bij gericht schieten op de benen dan wel de romp gemikt.
In dit soort situaties wordt er ook gelijk een onderzoek ingesteld, dus het is afwachten wat daar uitkomt. Telefoonfilmpjes op internet geven meestal een vrij incompleet beeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205258760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Moeder in het AD:
[..]

Je kunt je kinderen ook gewoon in de hand houden
:')

Toen jij 16 was luisterde jij ook zo goed naar moeder. :+

En als je dat wel deed, dan heb je een zeer, zeer beschermde jeugd geleefd. Dan is het wachten op grote uitspattingen bij je midlifecrisis.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:23:42 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205258764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef capricia het volgende:
Die Raisa Blommenstijn en Sietske Bergsma hebben meteen een foto van de minderjarige verdachte de wereld ingeslingerd.

Dan ben je toch ook niet goed bezig.
Dat zijn die twee sowieso al niet, wat een haathitsers zijn dat.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205258783
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hij ageert hier juist tegen het politie-ingrijpen.
Juist ja.
Vakman pur sang
pi_205258799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zijn die twee sowieso al niet, wat een haathitsers zijn dat.
2 enorme mislukkingen als mens :r
pi_205258815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Geen idee. Dat is heel het probleem we weten het niet. Er was 200 man. Maar er is maar 40 sec aan video? toevallig op het moment dat de politie ingrijpt

Het nieuws gister was dat er 6 schoten waren. Dus missen er nog 4. En voor de politie berhaupt hun wapen pakken moet er al iets gebeurt zijn. Wat we dus ook niet zien. het enige wat je tot nu toe gezien heb zijn de laatste 30 seconden van een hele avond vol met gebeurtenissen.
Dat is waar natuurlijk, toch kan ik je op een boekje geven dat deze agent tegen de regels in handelde. Tenminste daar zou ik wel geld op willen zetten.

Maar ja je kunt ook elkaar gewoon allemaal een beetje napraten en meewaaien met de sociale wind.
Vakman pur sang
pi_205258830
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk van de situatie wordt er bij gericht schieten op de benen dan wel de romp gemikt.
Afhankelijk van de afstand tot het doel en de rust die de schutter bewaart, wordt 'gericht schieten' een eufemisme. Des te langer de afstand en des te onrustiger de schutter is, des te groter de kans dat hij niet raakt waar hij op richt. Zo makkelijk is het helemaal niet om gericht met een pistool te schieten.

Mensen overschatten dat 'gericht schieten' schromelijk. Getuige ook de hoeveelheid mensen die in de loop der jaren bij 'waarschuwingsschoten' om het leven zijn gekomen. Als je niet de tijd hebt om rustig aan te leggen, kan je kogel overal terecht komen.

quote:
In dit soort situaties wordt er ook gelijk een onderzoek ingesteld, dus het is afwachten wat daar uitkomt. Telefoonfilmpjes op internet geven meestal een vrij incompleet beeld.
Hier ben ik het volledig mee eens.

Maar ik heb wel een vermoeden hoor. Die twee politieagenten hadden in hun hoofd om met z'n tween die hele file aan tractoren in te rekenen. In hun hoofd hadden ze iedereen al gearresteerd, ze moesten het alleen nog aan iedereen vertellen. Die jongen had niks te horen gekregen en dacht: ik rij wel om deze file heen.

De agent had er gewoon achteraan moeten gaan. Maar dan moest hij zijn andere arrestanten laten gaan.

En die agent dacht: "Mijn arrestanten vluchten! *blam*, *blam*". Hoewel iedereen nog pas in het hoofd van de agent was gearresteerd. Hooguit was die allereerste tractorbestuurder officieel gearresteerd. De rest kwam later aanrijden en dacht alleen dat ze in een file terecht gekomen waren.

[ Bericht 10% gewijzigd door RetepV op 06-07-2022 18:39:02 ]
pi_205258838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:59 schreef Makrelis het volgende:
Trekkers inbeslag nemen en ze inzetten tegen trekkers.
Hadden ze meteen met de eerste trekkers op de snelweg moeten doen ipv dit te gedogen en die boeren te laten geloven dat ze wegkomen met zulk gedrag.
pi_205258859
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is waar natuurlijk, toch kan ik je op een boekje geven dat deze agent tegen de regels in handelde. Tenminste daar zou ik wel geld op willen zetten.

Maar ja je kunt ook elkaar gewoon allemaal een beetje napraten en meewaaien met de sociale wind.
Jij hebt dus wel het gehele plaatje? Inclusief feiten en verslagen van de agenten?

Of lul je ook gewoon mee met de sociale wind?

En mocht de agent buiten de regels om gehandeld hebben dan zouden juist de boeren dat ok moeten vinden. Hoeveel regels en wetten hebben die de laatste tijd overtreden?
Maar dat is vast anders, ofzo...
pi_205258861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Afhankelijk van de afstand tot het doel en de rust die de schutter bewaart, wordt 'gericht schieten' een eufemisme. Des te langer de afstand en des te onrustiger de schutter is, des te groter de kans dat hij niet raakt waar hij op richt. Zo makkelijk is het helemaal niet om gericht met een pistool te schieten.

Mensen overschatten dat 'gericht schieten' schromelijk. Getuige ook de hoeveelheid mensen die in de loop der jaren bij 'waarschuwingsschoten' om het leven zijn gekomen. Als je niet de tijd hebt om rustig aan te leggen, kan je kogel overal terecht komen.
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Ik had het ook over gericht schieten, niet raken. Of je raakt hangt af van hoe goed je kan richten. Dat men doorgaans op de romp schiet heeft er ook gewoon mee te maken dat dat het grootste oppervlak is dat je kunt raken en er dus meer marge is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:33:50 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205258878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Delen van persoonlijke gegevens van politieagenten, beweren dat politieagenten onterecht op iemand schieten. Maar verder zijn het allemaal zo'n fijne mensen :')
En hoppa weer strafbare feiten, boeren zijn ongelooflijk dom.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:35:05 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205258889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is wel heel interessant waar het klagen over de politie in deze vandaan komt.
'Wij kunnen alles maken, want we zijn boos'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 18:35:17 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205258893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En hoppa weer strafbare feiten, boeren zijn ongelooflijk dom.
Ik betwijfel of dat van boeren afkomt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:37:13 #137
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205258915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik betwijfel of dat van boeren afkomt.
Nee dit komt ongetwijfeld van anja68038842902 op Twitter. Of een andere willekeurige naam met een willekeurig nummer.
pi_205258917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:31 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Jij hebt dus wel het gehele plaatje? Inclusief feiten en verslagen van de agenten?

Of lul je ook gewoon mee met de sociale wind?

En mocht de agent buiten de regels om gehandeld hebben dan zouden juist de boeren dat ok moeten vinden. Hoeveel regels en wetten hebben die de laatste tijd overtreden?
Maar dat is vast anders, ofzo...
Nou misschien moeten ze dan maar wel echt over die agenten heen rijden, hebben ze tenminste een gegronde reden om te schieten.

Let wel ik praat de rellende protesterende niet goed, ik reageerde alleen maar over die agent die zijn boekje te buiten ging.
Vakman pur sang
pi_205258936
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat boeit het dat dat figuur pas 16 is?
Dat boeit in zoverre dat iemand van 16 niet na een dag werken op de trekker van pap hoort te stappen om naar het Thialf te rijden of er nog wat te rellen valt. Om vervolgens op een oprit van de snelweg wat te gaan lopen kloten en via het talud de politie te willen ontwijken.
Dat gepuber doet die snotneus maar lekker thuis, hebben wij er geen last van. Ik vraag me serieus af hoeveel van die pikken die nog geen auto mogen besturen, meedoen aan die blokkades. Dat zou wel verklaren hoe die boeren zoveel tijd hebben voor deze ongein.

Maar goed, deze lieverd zit vast, en als het een beetje meezit krijgt ie een strafbladje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_205258946
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is waar natuurlijk, toch kan ik je op een boekje geven dat deze agent tegen de regels in handelde. Tenminste daar zou ik wel geld op willen zetten.

Maar ja je kunt ook elkaar gewoon allemaal een beetje napraten en meewaaien met de sociale wind.
Laat het echte onderzoek maar aan de Rijksrecherche over. Dan weten we allemaal snel genoeg wie er goed en fout zat.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 18:39:23 #141
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205258949
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou misschien moeten ze dan maar wel echt over die agenten heen rijden, hebben ze tenminste een gegronde reden om te schieten.

Let wel ik praat de rellende protesterende niet goed, ik reageerde alleen maar over die agent die zijn boekje te buiten ging.
Je praat onzin, je weet helemaal niet of die agent zijn boekje te buiten ging en dat is ook niet aan jou om te bepalen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Eindredactie Games woensdag 6 juli 2022 @ 18:39:34 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205258950
Net even wat door Twitter heen geklikt inzake de boerenprotesten/rellen. Man man man, meteen weer duidelijk waarom ik daar zo weinig mogelijk kom, vooral als politieke vraagstukken 'trending' zijn. Wat een ellende. Het lijkt door al die krijsers inderdaad net alsof 99,95% pro-boer en anti-regering is
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:39:35 #143
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205258951
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:
Misschien was de betrokken agent iets te snel bij het gebruik van zijn wapen, het is tenslotte een mens. Daar hebben we de Rijksrecherche voor die dat echt gaan onderzoeken. Bij aantoonbaar fout gebruik is die agent nog lang niet klaar. Zo werkt het systeem, het is de enige manier waarop het systeem kan werken.

Gejank van boeren is precies dat gejank. Echter, Het delen van informatie over deze agenten is een terroristische actie bedoeld om op te roepen tot het in het eigen hand nemen van het recht, pure wraak dus, waarschijnlijk inclusief wraak op de familie van deze agenten. Hopen op lynchpartijen of brandstichting bij deze agenten

De mensen die actief deelnemen aan het achterhalen en delen van dergelijke informatie dienen meerdere jaren gevangenisstraf te krijgen. Het zijn actieve terroristen die de rechtsstaat proberen te ondermijnen
Ik zou ze levenslang geven! Dat zal ze leren op feesboek te posten!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205258953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:31 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik had het ook over gericht schieten, niet raken. Of je raakt hangt af van hoe goed je kan richten. Dat men doorgaans op de romp schiet heeft er ook gewoon mee te maken dat dat het grootste oppervlak is dat je kunt raken en er dus meer marge is.
Het probleem is dat als je op iemand's benen richt, je makkelijk zijn hoofd kan raken als je niet bepaald rustig bent als je schiet.

Overigens zitten er in je lies een paar hele grote slagaders. Als je die raakt, dan bloedt je slachtoffer binnen een minuut of 2 a 3 dood. Aangezien een ambulance er normaliter 10-15 minuten over doet om te arriveren, heb je je slachtoffer dan dus feitelijk doodgeschoten.
pi_205258954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je praat onzin, je weet helemaal niet of die agent zijn boekje te buiten ging en dat is ook niet aan jou om te bepalen.
Dat zie je toch?
Overduidelijk ging die zijn boekje te buiten.
Boekje->buiten
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:40:04 #146
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205258958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo makkelijk is het helemaal niet om gericht met een pistool te schieten.

Zo moeilijk is het anders ook niet hoor.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 18:41:53 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205258976
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zie je toch?
Overduidelijk ging die zijn boekje te buiten.
Boekje->buiten
Nee, dat zie je niet, wat je ziet is een paar seconden van iets wat veel langer is en waar meer gebeurt is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205258993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat zie je niet, wat je ziet is een paar seconden van iets wat veel langer is en waar meer gebeurt is.
Zijn mening is gewoon een feit. Dat zie je toch?
  Eindredactie Games woensdag 6 juli 2022 @ 18:43:25 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205258999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ja je kunt ook elkaar gewoon allemaal een beetje napraten en meewaaien met de sociale wind.
Dat je graag recalcitrant uit de hoek wil komen om vage theorien/conclusies te vormen was al duidelijk geworden in de Ukraine-reeks. Wel lekker rebels hoor
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_205259001
Het wordt eens tijd dat we boerderijen gaan blokkeren, het hoeft niet altijd maar van 1 kant te komen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205259002
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zie je toch?
Overduidelijk ging die zijn boekje te buiten.
Boekje->buiten
Denk jij ook dat bliksem gewoon van boven naar beneden gaat, omdat je dat gewoon kan zien?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_205259012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het anders ook niet hoor.
Ja, als je rustig op de schietbaan staat, rustig aanlegt, rustig uitademt en de trekker rustig overhaalt, is het niet moeilijk. Maar zelfs als je onrustig op de schietbaan staat, schiet je al makkelijk mis. Als je zelf schiet, dan weet je dat wel.

Ga eens schieten wanneer je net ruzie met je baas hebt gehad. Ik wil je dan nog wel eens mooie groepjes zien maken. :P
pi_205259016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Het wordt eens tijd dat we boerderijen gaan blokkeren, het hoeft niet altijd maar van 1 kant te komen
Zwarte cross blokkeren, dan heb je ze allemaal te pakken.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:46:40 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:17 schreef timmmmm het volgende:
En boeren die naar een politiebureau rijden om de rechtsgang te verstoren keihard aanpakken aub
Dikke terroristen, waar is Wilders nu met zijn enorme roeptoeter?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259048
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:43 schreef OllieA het volgende:

[..]
Denk jij ook dat bliksem gewoon van boven naar beneden gaat, omdat je dat gewoon kan zien?
Dit is niet zo, bliksemschichten komen meestal van beide kanten en raken elkaar in het midden. Zie hoe een vonk zich gedraagt als de spanning hoog genoeg wordt om de weerstand door de lucht te doorbreken.
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:49:00 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205259052
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dikke terroristen, waar is Wilders nu met zijn enorme roeptoeter?
Deze terroristen staan aan zijn kant.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:49:51 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205259059
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:38 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat boeit in zoverre dat iemand van 16 niet na een dag werken op de trekker van pap hoort te stappen om naar het Thialf te rijden of er nog wat te rellen valt. Om vervolgens op een oprit van de snelweg wat te gaan lopen kloten en via het talud de politie te willen ontwijken.
Dat gepuber doet die snotneus maar lekker thuis, hebben wij er geen last van. Ik vraag me serieus af hoeveel van die pikken die nog geen auto mogen besturen, meedoen aan die blokkades. Dat zou wel verklaren hoe die boeren zoveel tijd hebben voor deze ongein.

Maar goed, deze lieverd zit vast, en als het een beetje meezit krijgt ie een strafbladje.
Dus moet er maar op geschoten worden :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205259062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat zie je niet, wat je ziet is een paar seconden van iets wat veel langer is en waar meer gebeurt is.
Jij zag wat anders?
Blaar elkaar lekker na joh, tenzij het deepfake is zie je exact wat er gebeurt op het moment dat de agent schiet.
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:51:02 #159
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205259069
De tractors voor deze in het filmpje mochten niet verder van de politie
De politie stond op de weg. Een tractor is toch gaan rijden en er zijn meerdere waarschuwingsschoten gelost toen hij te dicht bij de agenten kwam.
Toen hij toch doorreed zijn de agenten aan de kant gegaan. Daarna is de 16-jarige gaan rijden en is er gericht op een been geschoten. Geheel volgens protocol
Wie dit leest is gek
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:51:05 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef marsan het volgende:

[..]
Je ziet niet wat eraan vooraf is gegaan. Dat de politie bij een wagen ook al met pistool in de hand staat, geeft wel iets aan over die sfeer daar op dat moment.
'Maar agenten zijn van het WEF en elk moment dat ze kunnen schieten ze!'

Het helpt ook niet dat die trekkers nogal robuust zijn en je in zo'n ding lekker veilig zit, maar meneer de agent omringd wordt door wielen die bijna net zo hoog komen als de lengte van de agent. Als je daarmee gaat dreigen, maak je wel wat los bij elk mens.

Ik ben niet alle boeren zat, integendeel, maar de rellende kunnen geen enkele sympathie verwachten en ik zou het een enorme schande vinden als er maar zo weinig opgepakt worden, maar ja je ziet het, als een agent wat doet, dan staan die kutboeren als eerste te schreeuwen, stelletje terroristen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:51:22 #161
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205259076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:44 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ja, als je rustig op de schietbaan staat, rustig aanlegt, rustig uitademt en de trekker rustig overhaalt, is het niet moeilijk. Maar zelfs als je onrustig op de schietbaan staat, schiet je al makkelijk mis. Als je zelf schiet, dan weet je dat wel.

Ga eens schieten wanneer je net ruzie met je baas hebt gehad. Ik wil je dan nog wel eens mooie groepjes zien maken. :P
Ik heb jaren op de baan gestaan met verschillende kalibers, dus weet wel een beetje waar ik over praat.

Een getraind schutter kan ook onder moeilijke omstandigheden een kogel de goede kant opschieten. De schiettraining van een agent gaat echt wel wat verder dan op een baan groepjes schieten.

Ik zeg niet dat elke agent fantastisch kan schieten, maar als je zoals jij zegt op de benen richt en je raakt een hoofd, dan ben je echt een chimpansee met Parkinson.
pi_205259078
Mensen kunnen niet meer helder zien en oordelen over situaties.
Ze kijken eerst wat hun omgeving zegt en blaten dat dan na.
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:52:31 #163
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205259080
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen kunnen niet meer helder zien en oordelen over situaties.
Ze kijken eerst wat hun omgeving zegt en blaten dat dan na.
Aan zelfkennis ontbreekt het je niet in elk geval.
pi_205259089
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen kunnen niet meer helder zien en oordelen over situaties.
Ze kijken eerst wat hun omgeving zegt en blaten dat dan na.
Gast je brengt je eigen mening als voldongen feit, niet zo hypocriet doen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:53:35 #165
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259091
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef zoost het volgende:

[..]
..of de door de agent ervaren sfeer...
Ga er maar eens aan staan tussen die tanks met hoge wielen en maar uitgescholden worden voor van alles. Als er dan 'grapjassen' zijn (daarom ook gvd geen 16-jatige op de weg graag) die een beetje inrijden op een agent, wil ik wel eens zien wie dan kalm blijft. Net doen alsof agenten idioten zijn is ook zo wat. Nee, dagen lang strafbare feiten plegen, ze kunnen de tering krijgen die (rellende) boeren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Aan zelfkennis ontbreekt het je niet in elk geval.
Thanks 8-)
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:03 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205259120
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij zag wat anders?
Blaar elkaar lekker na joh, tenzij het deepfake is zie je exact wat er gebeurt op het moment dat de agent schiet.
Nee. Wat bevind zich voor de trekker die weg rijdt, niet te zien Wat is er gebeurt waardoor 3 man van poging tot doodslag ten laste word gelegd, niet te zien, Waar zijn de 5 waarschuwingsschoten?

Kortom, je weet helemaal niet wat er gebeurt is, je baseert alles op een heel kort filmpje met een beperkte kijkhoek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:55 #168
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205259132
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen kunnen niet meer helder zien en oordelen over situaties.
Ze kijken eerst wat hun omgeving zegt en blaten dat dan na.
Ik vind je zelfkennis bewonderenswaardig maar dat extrapoleren naar anderen gaat wat te ver.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:57:19 #169
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205259140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ga er maar eens aan staan tussen die tanks met hoge wielen en maar uitgescholden worden voor van alles. Als er dan 'grapjassen' zijn (daarom ook gvd geen 16-jatige op de weg graag) die een beetje inrijden op een agent, wil ik wel eens zien wie dan kalm blijft. Net doen alsof agenten idioten zijn is ook zo wat. Nee, dagen lang strafbare feiten plegen, ze kunnen de tering krijgen die (rellende) boeren.
een trekker die half jou kant op rijdt ziet er ook dreigender uit dan een scootmobiel die recht op een agent afrijd.
Tot nooit .......
pi_205259154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
een trekker die half jou kant op rijdt ziet er ook dreigender uit dan een scootmobiel die recht op een agent afrijd.
Ja maar de agent schiet pas als de trekker op meters afstand passeert. Als die met het aanrijden beschoten werd zou ik het helemaal snappen.

Trouwens “half jouw kant op”? Je rijdt op iemand in of er ruim langs, en het laatste was het geval.
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:59:59 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Incapabele agenten.
Je zou eens zo'n grote bek moeten hebben over de boeren die al twee weken strafbare feiten plegen. In Nederland heb je gewoon naar de politie te luisteren, wie dat niet doet, loopt risico, zelfs als het om een fout van de politie zou gaan, want je dwingt hem tot maken van een snelle keuze.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:01:19 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar stond een artikel over in de NRC, dat blijkt heel lastig te zijn omdat de boeren officieel geen organisatie voor deze acties hebben die je verantwoordelijk kan houden daarvoor.
De vorige keer konden ze naar de rechter stappen voor een verbod omdat de FDF het organiseerde, dat kan nu niet.
En kentekens e.d.?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:03:00 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259208
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat neem ik voor lief als een totaalidioot oproept militair wapentuig tegen burgers in te zetten, bite me.

Maar het feit dat ik fa ben is hier het probleem natuurlijk 14.gif
Militaire wapens gaat wat ver ja, maar burgers die strafbare feiten plegen en politiebevelen gaan negeren, zijn gewoon criminelen.

Maar dan nog is het handig om je comment weg te halen, want je weet 100% dat ie tegen je gebruikt gaat worden. Het is een tip.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Militaire wapens gaat wat ver ja, maar burgers die strafbare feiten plegen en politiebevelen gaan negeren, zijn gewoon criminelen.

Maar dan nog is het handig om je comment weg te halen, want je weet 100% dat ie tegen je gebruikt gaat worden. Het is een tip.
Bullshit, hij noemt het precies zoals het is.
Waarom zou die dat weghalen, om een teer zieltje?
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:06:02 #175
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205259242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je zou eens zo'n grote bek moeten hebben over de boeren die al twee weken strafbare feiten plegen. In Nederland heb je gewoon naar de politie te luisteren, wie dat niet doet, loopt risico, zelfs als het om een fout van de politie zou gaan, want je dwingt hem tot maken van een snelle keuze.
Het laatste beetje respect dat ik nog had voor de politie is al een tijdje weg. Als ze er moeten staan dan zijn ze er niet en ze gaan regelmatig hun boekjes te buiten. Het is gewoon een teringzooi, net zoals dit hele stikstofbeleid.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205259245
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bullshit, hij noemt het precies zoals het is.
Waarom zou die dat weghalen, om een teer zieltje?
lekker tegendraads, zoals altijd :')
pi_205259266
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen kunnen niet meer helder zien en oordelen over situaties.
Ze kijken eerst wat hun omgeving zegt en blaten dat dan na.
jij bent de wakkere?
pi_205259267
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja maar de agent schiet pas als de trekker op meters afstand passeert. Als die met het aanrijden beschoten werd zou ik het helemaal snappen.

Trouwens “half jouw kant op”? Je rijdt op iemand in of er ruim langs, en het laatste was het geval.
We weten niet eens of er collega's van die agenten stonden in de richting waar die trekker heen reed. Feit is iig dat twee agenten het nodig vonden om hun wapen te richten en te schieten. Daar is vast een reden voor. En zo niet, dan komt dat echt wel uit het onderzoek.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:08:06 #179
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205259270
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja maar de agent schiet pas als de trekker op meters afstand passeert. Als die met het aanrijden beschoten werd zou ik het helemaal snappen.

Trouwens “half jouw kant op”? Je rijdt op iemand in of er ruim langs, en het laatste was het geval.
ik heb de beelden niet bekeken, sorry. Volgens mij zijn er alleen door boeren geknipte beelden van 20 seconden die niet het complete verhaal vertellen.

ik wacht op de officiele verklaring over het gebeurde.(of beelden die de laatste 10 minuten vertelen.
Tot nooit .......
pi_205259272
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bullshit, hij noemt het precies zoals het is.
Waarom zou die dat weghalen, om een teer zieltje?
Neuh, maar de eerstvolgende keer dat hij een note uitdeelt omdat er iemand uitgescholden wordt is hij nogal hypocriet bezig.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:09:35 #181
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205259285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:08 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
ik heb de beelden niet bekeken, sorry. Volgens mij zijn er alleen door boeren geknipte beelden die niet alles zeggen.

ik wacht op de officiele verklaring over het gebeurde.
Daar valt weinig aan te 'knippen'. Het staat duidelijk op beeld dat de trekker, op het moment van schieten, juist weg reed van de politie.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205259296
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:08 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
ik heb de beelden niet bekeken, sorry. Volgens mij zijn er alleen door boeren geknipte beelden van 20 seconden die niet het complete verhaal vertellen.

ik wacht op de officiele verklaring over het gebeurde.
Wie wedt er 50 met mij dat het hele verhaal eigenlijk niet meer is dan wat geschreeuw heen en weer, een boer die dacht fuckit ik rijd er langs en een agent die flipt en schoten lost en geschorst wordt.
Vakman pur sang
pi_205259298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Daar valt weinig aan te 'knippen'. Het staat duidelijk op beeld dat de trekker, op het moment van schieten, juist weg reed van de politie.
heb je alle gebeurtenissen gezien? Nee, want die zijn niet online. Je praat dus onzin
pi_205259309
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
De tractors voor deze in het filmpje mochten niet verder van de politie
De politie stond op de weg. Een tractor is toch gaan rijden en er zijn meerdere waarschuwingsschoten gelost toen hij te dicht bij de agenten kwam.
Toen hij toch doorreed zijn de agenten aan de kant gegaan. Daarna is de 16-jarige gaan rijden en is er gericht op een been misgeschoten. Geheel volgens protocol
Even gecorrigeerd. Want de kogel zit zo'n beetje op hoofdhoogte.
pi_205259314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Daar valt weinig aan te 'knippen'. Het staat duidelijk op beeld dat de trekker, op het moment van schieten, juist weg reed van de politie.
Waarbij je verder niet ziet wie of wat er nog staat in de richting waar de trekker heen rijd.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205259320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:08 schreef Speekselklier het volgende:

ik wacht op de officiele verklaring over het gebeurde.(of beelden die de laatste 10 minuten vertelen.
dat maakt dat soort lieden hier echt 0,0 uit. Politie, politiek, de media, allemaal fout
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:12:48 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205259324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:10 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
heb je alle gebeurtenissen gezien? Nee, want die zijn niet online. Je praat dus onzin
Nou nee.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205259331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nou nee.
nee als in je hebt niet alles gezien idd
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:13:50 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259336
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hadden ze meteen met de eerste trekkers op de snelweg moeten doen ipv dit te gedogen en die boeren te laten geloven dat ze wegkomen met zulk gedrag.
Eens, al had je toen meteen het zielige gedoe gehad. De politie zal altijd de lul zijn, wanneer het ook ingrijpt. Daarnaast begin je weinig tegen een trekker, die meerdere keren als wapen wordt gebruikt. Zo'n wiel is al hoger dan de agent en anders bijna even hoog.

Het maakt echt niet uit wanneer er wordt ingegrepen, want de boeren hebben al lang besloten dat ze niet gaan luisteren naar de autoriteiten, want de autoriteiten zijn van het WEF. Mensen die politiebevelen negeren op de weg, zijn gewoon krankzinnige idioten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nou nee.
Ja toch wel.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:14:29 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:12 schreef RetepV het volgende:

[..]
Even gecorrigeerd. Want de kogel zit zo'n beetje op hoofdhoogte.
Zo'n wiel dus ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Het wordt eens tijd dat we boerderijen gaan blokkeren, het hoeft niet altijd maar van 1 kant te komen
Dat heeft zo'n milieu vereniging een paar jaar geleden toch gedaan een stal bezet en de ingang geblokkeerd. Toen kon het opeens niet en lag er een auto in de sloot.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:16:27 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
een trekker die half jou kant op rijdt ziet er ook dreigender uit dan een scootmobiel die recht op een agent afrijd.
Precies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259368
Trouwens zijn er vele vele super degelijke agenten die elke dag weer puik werk doen en hardwerkende boeren die niemand kwaad doen.
Laten we dat voorop stellen
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:18:45 #195
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205259388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Waarbij je verder niet ziet wie of wat er nog staat in de richting waar de trekker heen rijd.
Ach wat een dom gelul zeg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205259402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat elke agent fantastisch kan schieten, maar als je zoals jij zegt op de benen richt en je raakt een hoofd, dan ben je echt een chimpansee met Parkinson.
Misschien overdrijf ik wat.

Maar alla. In 2006 had de politie te weinig schiettraining.

https://www.trouw.nl/nieu(...)ning-agent~b64e5a70/

In 2012 hadden ze nog steeds te weinig schiettraining.

https://www.ed.nl/binnenl(...)ij-politie~a6d7ec98/

In 2019 was er nog eentje die zich met een doorgeladen pistool in de onderhoudsruimte bevond en per ongeluk een collega neerschoot.

https://panorama.nl/artik(...)nd-na-schiettraining

Dus ik ben wel een beetje vooringenomen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:21:17 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik betwijfel of dat van boeren afkomt.
Fair enough.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:22:39 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259426
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn er vele vele super degelijke agenten die elke dag weer puik werk doen en hardwerkende boeren die niemand kwaad doen.
Laten we dat voorop stellen
Nou daar ben je ook lekker op tijd mee na eerst de politie als idioten neer te zetten. Maar inderdaad er bestaan ook goede mensen, echtwaar joh!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou daar ben je ook lekker op tijd mee na eerst de politie als idioten neer te zetten. Maar inderdaad er bestaan ook goede mensen, echtwaar joh!
1 agent is de politie? _O-
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 19:24:27 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205259437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En kentekens e.d.?
Je kan individuele boeren aanklagen maar geen enkele super wil die publiciteit, dat gaat meer kosten dan het oplevert.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:26:21 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je kan individuele boeren aanklagen maar geen enkele super wil die publiciteit, dat gaat meer kosten dan het oplevert.
Sorry, maar dan komen terroristen er dus gewoon mee weg?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259459
Hoe lang duurt zo’n Rijksrecherche onderzoek eigenlijk normaliter?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205259466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sorry, maar dan komen terroristen er dus gewoon mee weg?
Daarom gaat dit ook giga uit de hand lopen vrees ik.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 19:29:09 #204
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205259472
twitter
pi_205259480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sorry, maar dan komen terroristen er dus gewoon mee weg?
Ja
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205259495
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wie wedt er 50 met mij dat het hele verhaal eigenlijk niet meer is dan wat geschreeuw heen en weer, een boer die dacht fuckit ik rijd er langs en een agent die flipt en schoten lost en geschorst wordt.
Ik, maar ik krijg het geld toch niet als ik win.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:31:51 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:06 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het laatste beetje respect dat ik nog had voor de politie is al een tijdje weg. Als ze er moeten staan dan zijn ze er niet en ze gaan regelmatig hun boekjes te buiten. Het is gewoon een teringzooi, net zoals dit hele stikstofbeleid.
:')
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:06 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het laatste beetje respect dat ik nog had voor de politie is al een tijdje weg. Als ze er moeten staan dan zijn ze er niet en ze gaan regelmatig hun boekjes te buiten. Het is gewoon een teringzooi, net zoals dit hele stikstofbeleid.
Dat moet jij weten. Daar wordt hetniet anders van
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:33:01 #209
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205259513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sorry, maar dan komen terroristen er dus gewoon mee weg?
Dat gebeurt helaas vaker als een overheid weigert in te grijpen.

Toch bijzonder dat mensen die vandaag een weg in Den Haag blokkeerden wel binnen een uur verwijderd werden. }:|
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:33:36 #210
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205259520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Waarbij je verder niet ziet wie of wat er nog staat in de richting waar de trekker heen rijd.
Voor complotwappies bestaat alles wat je niet ziet niet. Behalve als het hun verhaal ondersteunt, dan is alles wat je niet ziet er aantoonbaar wel.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:34:36 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259536
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Dat gebeurt helaas vaker als een overheid weigert in te grijpen.

Toch bijzonder dat mensen die vandaag een weg in Den Haag blokkeerden wel binnen een uur verwijderd werden. }:|
Wie waren dat dan en hoe bedoel je 'toch bijzonder'?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259545
Maar goed, ik voel me al helemaal weer terug in de jaren '70.

2 jaar Corona en een oorlog in niet-zo-al-te-erg-verweggistan was genoeg om ons weer 40 jaar terug in de tijd te gooien.

Mogelijk dat het Woke gebeuren er ook aan meegeholpen heeft, net als het Hippie gebeuren van eind jaren '60.
pi_205259549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik, maar ik krijg het geld toch niet als ik win.
Deal
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:35:49 #214
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205259553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wie waren dat dan en hoe bedoel je 'toch bijzonder'?
https://www.ad.nl/den-haa(...)gevaarlijk~ac887226/

quote:
Klimaatactivisten van de groep Extinction Rebellion hebben woensdag de Utrechtsebaan in Den Haag geblokkeerd. Agenten hebben geprobeerd de actievoerders op andere gedachten te brengen, omdat de blokkade voor levensgevaarlijke situaties kan zorgen. Tevergeefs, een deel van de demonstranten weigerde zelfstandig te vertrekken. Een groep van zo’n vijftien tot twintig man is aangehouden en afgevoerd.
quote:
,,Blokkeren van wegen kan levensgevaarlijk zijn, niet alleen voor mensen die de weg blokkeren, maar ook voor andere verkeersdeelnemers”, aldus een gemeentewoordvoerder.
:') :') :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:36:03 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205259559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Deze terroristen staan aan zijn kant.
Nee hoor, hij roept misschien wat ze graag willen horen maar als het op stemmen in de kamer aankomt doet hij vooral wat hij wil.

Wilders en Baudet zijn er niet voor de boeren, staan ook niet aan hun kant, Wilders en Baudet zijn er primair voor zichzelf, maar dat zeggen ze niet hardop.

De enige die er min of meer voor de boeren is is de BBB, maar ook daarbij heb ik nog steeds mijn bedenkingen over de partijen die erachter zitten.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205259576
We komen onze collega ophalen zegt die boerin. Echt wtf denk je dan :')
pi_205259615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dus moet er maar op geschoten worden :')
Protip: je kan ook gewoon reageren op wat er in een post staat en niet op wat jij erin leest.
Ik ben wel een beetje klaar met dat gediscussieer van "Dus je zegt eigenlijk...".
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 19:40:40 #218
364681 over_hedge
pi_205259638
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
toch kan ik je op een boekje geven dat deze agent tegen de regels in handelde. Tenminste daar zou ik wel geld op willen zetten.

Maar ja je kunt ook elkaar gewoon allemaal een beetje napraten en meewaaien met de sociale wind.
Ja dat is prima dat je dat denkt. En vind. Maar laten we nou even het onderzoek afwachten voor we die man veroordelen (zelfde voor de boer)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:42:26 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259669
quote:
Allemaal leuk en aardig, maar dit is terecht. Natuurlijk, dit had ook bij de boeren moeten gebeuren, maar dat neemt niet weg dat het terecht is.

Zo zie je maar weer, als je het heel even toelaat gaan andere mensen het ook doen en zo blijven allemaal groepen 'maar hunnie' roepen. Daarom vind ik het ook zo belachelijk dat het toegestaan wordt dat boeren gaan protesteren in trekkers, want die krijg je moeilijk weg en worden nu gewoon ingezet als wapens. Verbieden om een trekker te gebruiken tijdens protest, maar dan is de andere groep weer boos.

Gewoon naar de politie luisteren en je verliezen accepteren als je strafbare feiten pleegt en de politie genoodzaakt is wat te doen. De boeren rijden nu allemaal zwart, maar gaan moeilijk doen als hun kaartje gecontroleerd worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:45:26 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee hoor, hij roept misschien wat ze graag willen horen maar als het op stemmen in de kamer aankomt doet hij vooral wat hij wil.

Wilders en Baudet zijn er niet voor de boeren, staan ook niet aan hun kant, Wilders en Baudet zijn er primair voor zichzelf, maar dat zeggen ze niet hardop.

De enige die er min of meer voor de boeren is is de BBB, maar ook daarbij heb ik nog steeds mijn bedenkingen over de partijen die erachter zitten.
Wilders en Baudet tanken op woede. Iemand die boos is is niet rationeel en rationele mensen gaan niet stemmen op een eenmanspartij. En als ik sommige user op Fok zie dan zijn ze altijd boos op politie of overheid, zonder een (uitvoerbare) oplossing te bedenken. Daarom denken die ook altijd dat zij 'het volk' zijn en dat iedereen achter hen staat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 19:45:46 #221
364681 over_hedge
pi_205259726
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:43 schreef OllieA het volgende:

[..]
Denk jij ook dat bliksem gewoon van boven naar beneden gaat, omdat je dat gewoon kan zien?
Nou. ik moet heel eerlijk zijn. Dit denk ik wel ja. Maar aan de vraagstelling te zien is het niet zo :P Interessant wel. Zo leer je nog eens wat ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205259729
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:47:38 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou. ik moet heel eerlijk zijn. Dit denk ik wel ja. Maar aan de vraagstelling te zien is het niet zo :P Interessant wel. Zo leer je nog eens wat ;)
Nope, van onder naar boven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 19:48:49 #224
364681 over_hedge
pi_205259764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nope, van onder naar boven.
Ja die conclusie had ik wel gelegd door de manier van vraagstelling. Maar ik had geen idee.
Ik ga eens google

dit zegt google trouwens:
Does lightning strike from the sky down, or the ground up? The answer is both. Cloud-to-ground (CG) lightning comes from the sky down, but the part you see comes from the ground up. A typical cloud-to-ground flash lowers a path of negative electricity (that we cannot see) towards the ground in a series of spurts.

Dus blijkbaar zit het er tussen in. Maar het gedeelte wat wij zien is dus vanaf de grond. Weer wat geleerd ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205259779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
die vrouw :D
pi_205259823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
Wat een opruier die Bianca. :')
Het is koud, het is guur....
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:53:43 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259845
Dat filmpje ook waar een burgemeester persoonlijk komt vertellen dat de mensen om half 2 weg moeten gaan en ze genoeg ruimte hebben gehad om te protesteren zegt eigenlijk wel genoeg. De hele tijd wordt die man onderbroken door compleet idioten die niet eens fatsoenlijk een gesprek kunnen voeren, En maar schreeuwen en uitschelden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wat een opruier die Bianca. :')
Zolang ze maar denken dat de boeren achter hun staan, durven ze wel, anders hoor je ze niet.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 19:55:13 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205259875
twitter


Je kan veranderingen in het eetpatroon natuurlijk niet zo maar tegen houden. Er blijven genoeg mensen gewoon een beker melk drinken elke ochtend.
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 19:55:18 #230
364681 over_hedge
pi_205259878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
Heel ff zitten kijken. Maar hier is dan weer niks mis mee. Ze lijken niemand tot last. Helemaal prima dan

Oke nog iets langer gekeken. Komt er iemand van een nieuws website aan. Zegt ze: wel eerlijke berichtgeving doen he! in het voordeel van de boeren.

Paar min later: Wilt ze naar de politie om te vragen of ze niet gaan schieten en of ze het normaal vinden om een 16 jarige te schieten :') Nee dat zal helpen om het rustig te houden

[ Bericht 18% gewijzigd door over_hedge op 06-07-2022 20:02:18 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205259891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:53 schreef Vis1980 het volgende:
Dat filmpje ook waar een burgemeester persoonlijk komt vertellen dat de mensen om half 2 weg moeten gaan en ze genoeg ruimte hebben gehad om te protesteren zegt eigenlijk wel genoeg. De hele tijd wordt die man onderbroken door compleet idioten die niet eens fatsoenlijk een gesprek kunnen voeren, En maar schreeuwen en uitschelden.
Van de week ook een live van LNN. Een wethouder een heel betoog gehouden komt iemand van Lnn ja maar WEF dit en dat. Agenda 2030 :')
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:57:08 #232
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205259902
[

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
Wat staan ze daar nou ook al weer precies te doen?

Ik ben even de draad kwijt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:59:14 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205259938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:56 schreef StephanL het volgende:

[..]
Van de week ook een live van LNN. Een wethouder een heel betoog gehouden komt iemand van Lnn ja maar WEF dit en dat. Agenda 2030 :')
Het is dan ook veel makkelijker om korte oneliners te gebruiken en overal tegen te zijn, dat complexe materie uit te leggen aan iemand die niet verder komt dan 'daar moet een piemel in'. Die oneliners en woede krijg je makkelijk via internet, een uitleg van complexe materie moet je moeite voor doen. Daarom wint domheid zoveel terrein op het moment.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205259947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
[..]
Wat staan ze daar nou ook al weer precies te doen?

Ik ben even de draad kwijt.
De boel blokkeren zie https://dissident.one/202(...)ic-van-bill-gates-2/ komt door de familiebanden die ze hebben gevonden
pi_205259980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:59 schreef StephanL het volgende:

[..]
De boel blokkeren zie https://dissident.one/202(...)ic-van-bill-gates-2/ komt door de familiebanden die ze hebben gevonden
Ow kolere, de wappies hebben zelfs een eigen site met allemaal onzinnieuws zonder bewijzen. :')
Het is koud, het is guur....
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:03:06 #236
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_205259992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waar schiet je op als je richting het (raam van het) voortuig schiet waar een lichaam in zit?

Verder zal ik mezelf maar weer even herhalen met twee citaten uit een ander topic:

Ze lieten hem lekker - met sleutel - in de trekker zitten na poging tot doodslag, en zijn daarna van hem weggelopen (gezien de afstand tot hem op het moment van filmen)? En besloten toen hij rustig aan het wegrijden was, dat hij, een 16-jarig kind, - met een voertuig dat niet harder kan dan 50km/u - uit zijn trekker geschoten moesten worden? Poogde de betreffende agenten volgens jou genomineerd te worden tot de meest incompetente van het land?

Ze zijn op geen enkele manier met hem bezig terwijl hij achter een andere trekker vandaan komt. Je kan niet n een zodanig gevaar vormen dat er op je geschoten moet worden zodra je gaat rijden n rustig achtergelaten worden in het voertuig waarmee je dat gemeende gevaar zou vormen.
Geen idee wat men verder al gereageerd heeft op deze post. Ik geef alleen aan wat globaal geleerd wordt aan agenten.
Voor deze situatie moet je eerst het onderzoek afwachten wil je een conclusie kunnen verwachten.

Op het moment dat het nodig is dat agenten wapens trekken ben je natuurlijk al in een situatie waarin je op je tellen moet passen. Dit geldt trouwens ook als het niet nodig is, maar ze hebben het wel hebben gedaan.
pi_205260002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef StephanL het volgende:
Coronawappies bij de Boni weer om de boel te blokkeren en een enkele trekker nu. Live op https://www.facebook.com/bianca.wagt/videos/537764671423018

De broer van Van der Wal zou iets met de Boni te maken hebben :P
Zwager.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205260022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ow kolere, de wappies hebben zelfs een eigen site met allemaal onzinnieuws zonder bewijzen. :')
Heb de rest maar niet gelezen. Dit vond ik wel genoeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zwager.
Ja kwam ik ook net achter ^O^ Wel de broer van haar man.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:06:04 #239
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205260038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:59 schreef StephanL het volgende:

[..]
De boel blokkeren zie https://dissident.one/202(...)ic-van-bill-gates-2/ komt door de familiebanden die ze hebben gevonden
Dit soort teksten
quote:
Maar als je mensen zo gek wilt krijgen die gore, ongeteste en ongezonde troep te eten, zul je wel eerst echt vlees uit moeten bannen en dus boeren die dat produceren ruimen.
Als ik dat lees denk ik: manmanman.

Types als Lapredosa en complotwappie denken: JA, inderdaad! Zo zit het! Open je ogen!
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:06:25 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260044
Mag ik dit alsnog uitroepen tot Tweet van de week? Ik ben geen fan van Hartman, maar deze boer roept ook maar wat.
twitter
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205260047
Gelukkig is Bianca helemaal niet onpartijdig :')
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:07:42 #242
364681 over_hedge
pi_205260067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:06 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig is Bianca helemaal niet onpartijdig :')
Ze komt niet bijster intelligent over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Je kan veranderingen in het eetpatroon natuurlijk niet zo maar tegen houden. Er blijven genoeg mensen gewoon een beker melk drinken elke ochtend.
Sommige mensen willen kennelijk ander soort melk. Dat is kennelijk de nieuwe vraag. Deal with it.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:08:47 #244
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205260089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:06 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig is Bianca helemaal niet onpartijdig :')
Nee, Bianca is echt super-objectief. ;)

"Er gaat hier vanavond toch niemand schieten he?" Tegen die politie-agent.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:09:34 #245
364681 over_hedge
pi_205260105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, Bianca is echt super-objectief. ;)

"Er gaat hier vanavond toch niemand schieten he?" Tegen die politie-agent.
Tegen die nieuws site op die scooter was nog mooier. Wel eerlijk berichtgeving doen he! In het voordeel van de boeren! _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:09:34 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205260106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:07 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Sommige mensen willen kennelijk ander soort melk. Dat is kennelijk de nieuwe vraag. Deal with it.
Dan moet je het geen melk noemen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205260113
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, Bianca is echt super-objectief. ;)

"Er gaat hier vanavond toch niemand schieten he?" Tegen die politie-agent.
Ze wil ook dat de media eerlijk bericht maar wel in het voordeel van de boeren. :')
Het is koud, het is guur....
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:10:47 #248
364681 over_hedge
pi_205260130
Zou toch mooi zijn als de politie straks die livestream van bianca gebruiken om alle kentekens te achterhalen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dan moet je het geen melk noemen.
1950 belde, ze willen je opvattingen terug. Beetje met je tijd meegaan boomer. Lastig als alles zo zwart wit is denk ik?
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:11:44 #250
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205260144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dan moet je het geen melk noemen.
Wat komt er dan uit een kokosnoot? Kokossperma?
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:11:59 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dan moet je het geen melk noemen.
Oeh, en kokosmelk?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:12:09 #252
364681 over_hedge
pi_205260153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat komt er dan uit een kokosnoot? Kokossperma?
Kokoswater? Melk komt uit dieren. Uit planten is geen melk. Niet dat het er heel erg toe doet :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch mooi zijn als de politie straks die livestream van bianca gebruiken om alle kentekens te achterhalen :P
Zou kunnen idd. Er is een team van agenten die de socials in de gaten houden voor bewijsvoering.

Dus hallo politie :W
pi_205260211
Fuck, ze staan dus weer in Nijkerk. Heb totaal geen zin om weer die kant op te moeten.

Verheugde mij nou juist op een avondje bank.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:16:56 #255
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205260212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Kokoswater? Melk komt uit dieren. Uit planten is geen melk. Niet dat het er heel erg toe doet :P
Ja, dat is dus onzin.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:17:56 #256
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205260226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zou kunnen idd. Er is een team van agenten die de socials in de gaten houden voor bewijsvoering.

Dus hallo politie :W
Wat zeiden ze daarstraks nou over de ME?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205260228
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck, ze staan dus weer in Nijkerk. Heb totaal geen zin om weer die kant op te moeten.

Verheugde mij nou juist op een avondje bank.
Als je maar transparant bent in de voordeel van de boeren :{w
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:18:54 #258
364681 over_hedge
pi_205260238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is dus onzin.
Melk is een vloeistof (een emulsie van vetdruppels in water) die door vrouwelijke zoogdieren wordt geproduceerd die net een nakomeling hebben gebaard, en die als voedsel dient voor die nakomeling. Melk bestaat uit water, vetten, eiwitten, lactose en zouten. De melk die mensen produceren heet moedermelk.

Dus nee. "melk" uit vruchten is geen melk. Kan je het onzin vinden. Maar het klopt gewoon niet met de definitie van melk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wat zeiden ze daarstraks nou over de ME?
Als het zo lang duurt als van de week dat het nog wel even gaat duren.

Geen idee hoe snel de ME daar kan zijn, maar je hebt kans dat het van buiten de regio moet komen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:19:49 #260
351441 Estate2
Ex Estate
pi_205260251
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck, ze staan dus weer in Nijkerk. Heb totaal geen zin om weer die kant op te moeten.

Verheugde mij nou juist op een avondje bank.
Gewoon via de live stream van paar domme quotes een verhaal maken. Er worden er weer genoeg gemaakt.
Voorheen Post ID 101472
pi_205260273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:19 schreef Estate2 het volgende:

[..]
Gewoon via de live stream van paar domme quotes een verhaal maken. Er worden er weer genoeg gemaakt.
Hopen dat de ME snel komt. Dan nemen ze gelijk weer de benen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:23:57 #262
351441 Estate2
Ex Estate
pi_205260301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hopen dat de ME snel komt. Dan nemen ze gelijk weer de benen.
Politie helicopter onderweg. Jammer genoeg dat ze zich dan weer belangrijk voelen.
Voorheen Post ID 101472
pi_205260360
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zijn er vele vele super degelijke agenten die elke dag weer puik werk doen en hardwerkende boeren die niemand kwaad doen.
Laten we dat voorop stellen
Dan zou ik weleens willen weten waarom men dan veel tegenstand krijgt als men door het belichten van zaken, de medemensen goed willen laten zien?
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:28:17 #264
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205260373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch mooi zijn als de politie straks die livestream van bianca gebruiken om alle kentekens te achterhalen :P
Dat gebeurd ook als er later onlusten zijn, dit soort wappies moeten ze koesteren
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:31:19 #265
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_205260417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:11 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
1950 belde, ze willen je opvattingen terug. Beetje met je tijd meegaan boomer. Lastig als alles zo zwart wit is denk ik?
Nou nee, het is simpelweg geen melk. Dan zou men het iets van sap moeten noemen ofzo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205260431
Bianca gaat op mute, ik kan dat domme gelul niet verdragen.
Het is koud, het is guur....
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:33:16 #267
364681 over_hedge
pi_205260449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Bianca gaat op mute, ik kan dat domme gelul niet verdragen.
De chat is ook wel vermakelijk moet ik zeggen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260450
Ah, Bianca heeft de boeren de 'waarheid' vertelt over de snode plannen voor The Great Reset. Nee, goed verhaal, wappert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205260464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
De chat is ook wel vermakelijk moet ik zeggen
Je vraagt je toch af hoe we zo'n rijk land zijn geworden met zoveel domme idioten.
Het is koud, het is guur....
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:37:59 #270
364681 over_hedge
pi_205260536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je vraagt je toch af hoe we zo'n rijk land zijn geworden met zoveel domme idioten.
haha ja op zich. Maar het is ook wel een verzameling van niet de meest intelligente mensen. We hebben gelukkig ook een hoop mensen met wat meer intelligentie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
haha ja op zich. Maar het is ook wel een verzameling van niet de meest intelligente mensen. We hebben gelukkig ook een hoop mensen met wat meer intelligentie.
Klopt maar het merendeel is achterlijk tot zeer achterlijk, feit.
Het is koud, het is guur....
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juli 2022 @ 20:41:03 #272
426493 crew  PippenScottie
pi_205260602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je vraagt je toch af hoe we zo'n rijk land zijn geworden met zoveel domme idioten.
Domme idioten zijn er in elk dorp wel geweest. Maar door social media vinden ze elkaar en maken ze elkaar gek.
Ze maken een hoop herrie en zijn er de hele dag mee bezig, daardoor lijkt het of het er meer zijn dan er echt zijn
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:48:48 #273
364681 over_hedge
pi_205260684
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:50:39 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205260711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:06 schreef Vis1980 het volgende:
Mag ik dit alsnog uitroepen tot Tweet van de week? Ik ben geen fan van Hartman, maar deze boer roept ook maar wat.[ twitter ]
Ik geloof niet dat dat een boer is... degene die dat tweet.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:53:57 #275
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205260735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Melk is een vloeistof (een emulsie van vetdruppels in water) die door vrouwelijke zoogdieren wordt geproduceerd die net een nakomeling hebben gebaard, en die als voedsel dient voor die nakomeling. Melk bestaat uit water, vetten, eiwitten, lactose en zouten. De melk die mensen produceren heet moedermelk.

Dus nee. "melk" uit vruchten is geen melk. Kan je het onzin vinden. Maar het klopt gewoon niet met de definitie van melk.
Wikipedia is geen 'definitie'.
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:54:57 #276
364681 over_hedge
pi_205260746
weetje wat. Laat ook maar. Is totaal offtopic ook. Maar zoek het eens op zou ik zeggen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260766
Gewoon Pina Colada, met je kokosmelk. :')
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:58:04 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:18 schreef over_hedge het volgende:
De melk die mensen produceren heet moedermelk.
Zo zie je maar, nooit te oud om wat te leren!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205260784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat dat een boer is... degene die dat tweet.
Dan iemand die achter de boeren staat. Wat maakt het uit
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 20:59:23 #280
364681 over_hedge
pi_205260793
quote:
Ben zo blij dat wij in een gezond land leven. Een ieder die Nederland met zijn regenboogvlag zat is kan ik echt aanraden naar Hongarije te gaan. Hier zit een leider die wel ballen toont naar het tuig van de EU. Heb jaren ook op demo s en protesten gestaan. Maar daar werd alleen maar gezongen gedanst en met parapluutjes gezwaaid. We waren met een aantal die wilden strijden altijd. Maar zodra er wat agenten aankwamen rende de massa bij voorbaat al weg. En dan bleven we elke keer met een kleine groep achter om klappen te vangen, en ikzelf nog een maand in de bak terecht gekomen voor al die demo s. Ik ben weg uit Holland. Het gros van het land zal nooit op gaan staan. Ik noem ze maar de regenboog generatie. Slappe hap. Er zijn nog wel echte mannen en vrouwen in Holland die durven te strijden. Maar die worden elke keer door de massa in de steek gelaten. En zo denk ik erover. Maar van mij mag nu wel eindelijk de bom eens gaan barsten in Holland.
Mooie quote in die chat :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:00:02 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205260799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zo zie je maar, nooit te oud om wat te leren!
Ik zou niet opzoeken wat vadermelk is.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205260818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mooie quote in die chat :D
mooi dat die persoon kennelijk niet meer in NL woont :D
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:01:54 #283
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205260840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:54 schreef over_hedge het volgende:
weetje wat. Laat ook maar. Is totaal offtopic ook. Maar zoek het eens op zou ik zeggen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kokosmelk

:W
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:02:04 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260845
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Klopt maar het merendeel is achterlijk tot zeer achterlijk, feit.
Dat weet ik niet, die zie je juist meestal omdat ze ook nog eens de hardste schreeuwers zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 21:02:28 #285
364681 over_hedge
pi_205260855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wikipedia is geen 'definitie'.
quote:
_O-



Wat is die laatste zin dan :o

En er staat letterlijk: Kokosmelk is een belangrijke melkvervanger,
Hoe kan het een melkvervanger zijn als het volgens jou zelf al een melk is. Vervangt het zichzelf?

[ Bericht 7% gewijzigd door over_hedge op 06-07-2022 21:07:52 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:02:53 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205260867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Melk is een vloeistof (een emulsie van vetdruppels in water) die door vrouwelijke zoogdieren wordt geproduceerd die net een nakomeling hebben gebaard, en die als voedsel dient voor die nakomeling. Melk bestaat uit water, vetten, eiwitten, lactose en zouten. De melk die mensen produceren heet moedermelk.

Dus nee. "melk" uit vruchten is geen melk. Kan je het onzin vinden. Maar het klopt gewoon niet met de definitie van melk.
Gelukkig geef je zelf al aan wat er eigenlijk mis is met het feit dat die nakomeling direct wordt weggehaald na de geboorte.....
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205260885
Karin Zwijgrecht _O_ is ook live nu vanuit Heerenveen
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/3186162811631934

Ohh en gestopt -O-
  FOK!fotograaf woensdag 6 juli 2022 @ 21:04:44 #288
364681 over_hedge
pi_205260889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gelukkig geef je zelf al aan wat er eigenlijk mis is met het feit dat die nakomeling direct wordt weggehaald na de geboorte.....
Ja daar gaat heel de discussie niet over. En heb dus geen idee waarom je mij hier voor quote. Want hier heb ik niks over gezegd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205260899
Vanaf nu gaan er doden vallen aan de kant van de boeren.

https://www.nu.nl/binnenl(...)-ter-aanhouding.html

Vanaf nu is het payback time. Boeren denken dat ze de baas zijn over dit land. Nou dat zullen we is nog wel zien.
“Remember the golden rule. He who has the gold makes the rules.”
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:05:56 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:54 schreef over_hedge het volgende:
weetje wat. Laat ook maar. Is totaal offtopic ook. Maar zoek het eens op zou ik zeggen
Dan is het de spreekwoordelijke 'lompe boer'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205260917
Hoop dat de ME zo komt.
Het is koud, het is guur....
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:07:12 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mooie quote in die chat :D
Mooi, he! Het idee dat als hij boos is, iedereen boos moet zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 21:07:36 #293
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_205260935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:05 schreef alcapon6 het volgende:
Vanaf nu gaan er doden vallen aan de kant van de boeren.

https://www.nu.nl/binnenl(...)-ter-aanhouding.html

Vanaf nu is het payback time. Boeren denken dat ze de baas zijn over dit land. Nou dat zullen we is nog wel zien.
:')

Ok man
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:08:24 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260947
quote:
quote:
Eigenlijk is het alleen geen echte melk. Want het komt niet uit een zoogdier
:W

Lees je bron! :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:08:40 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205260952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:58 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Dan iemand die achter de boeren staat. Wat maakt het uit
Mwah, iemand noemt het hier een boer, dat is het zo te zien niet.
En als ik kijk wat voor figuren er nu meeliften op de rellen van de boeren dan mag je er ook niet vanuitgaan dat de boeren blij zijn met iedereen die claimt "achter hen te staan".

Beetje hetzelfde idee als die figuren die coronademonstraties kaapten.
Wat er vorige week in het buitengebied van Kootwijkerbroek gebeurde liep ook uit de hand nadat figuren autobanden waren gaan verbranden in de berm van de A1 bij afrit Stroe, volgens de boeren waren dat geen mensen die bij hen hoorden.

Met een beetje pech worden hun acties dus uiteindelijk gekaapt en verpest door mensen die helemaal niets ophebben met de boeren maar die graag rellen om het rellen of die graat hun eigen issues onder de aandacht willen.
Al dat WEF en Great Reset gelul ook alweer, dat heeft niks met de boeren te maken.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205260962
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:09:50 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205260967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]
[..]
_O-

[ afbeelding ]
Wat is die laatste zin dan :o

En er staat letterlijk: Kokosmelk is een belangrijke melkvervanger,
Hoe kan het een melkvervanger zijn als het volgens jou zelf al een melk is. Vervangt het zichzelf?

IS OOK GEEN MELK :(
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:10:31 #298
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, iemand noemt het hier een boer, dat is het zo te zien niet.
En als ik kijk wat voor figuren er nu meeliften op de rellen van de boeren dan mag je er ook niet vanuitgaan dat de boeren blij zijn met iedereen die claimt "achter hen te staan".

Beetje hetzelfde idee als die figuren die coronademonstraties kaapten.
Wat er vorige week in het buitengebied van Kootwijkerbroek gebeurde liep ook uit de hand nadat figuren autobanden waren gaan verbranden in de berm van de A1 bij afrit Stroe, volgens de boeren waren dat geen mensen die bij hen hoorden.

Met een beetje pech worden hun acties dus uiteindelijk gekaapt en verpest door mensen die helemaal niets ophebben met de boeren maar die graag rellen om het rellen of die graat hun eigen issues onder de aandacht willen.
Al dat WEF en Great Reset gelul ook alweer, dat heeft niks met de boeren te maken.
Men kan natuurlijk ook denken 'waarom trekt dit van dat soort types aan....zijn wij ook dat soort types?'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205260983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, iemand noemt het hier een boer, dat is het zo te zien niet.
En als ik kijk wat voor figuren er nu meeliften op de rellen van de boeren dan mag je er ook niet vanuitgaan dat de boeren blij zijn met iedereen die claimt "achter hen te staan".

Beetje hetzelfde idee als die figuren die coronademonstraties kaapten.
Wat er vorige week in het buitengebied van Kootwijkerbroek gebeurde liep ook uit de hand nadat figuren autobanden waren gaan verbranden in de berm van de A1 bij afrit Stroe, volgens de boeren waren dat geen mensen die bij hen hoorden.

Met een beetje pech worden hun acties dus uiteindelijk gekaapt en verpest door mensen die helemaal niets ophebben met de boeren maar die graag rellen om het rellen of die graat hun eigen issues onder de aandacht willen.
Al dat WEF en Great Reset gelul ook alweer, dat heeft niks met de boeren te maken.
het zal ongetwijfeld een schreeuwende minderheid zijn. Bkijft wel typerend :)
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 21:10:40 #300
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205260984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mooie quote in die chat :D
Mooi met zn alleen naar Hongarije :W
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:11:17 #301
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205260989
quote:
Ja dag, straks stel je nog dat de Melkweg ook niet van melk is! :(
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')