Ik heb geen rijbewijs en moest vaak een uur fietsen, vond dit een redelijk alternatief. Maar eigenlijk kan het niet nee.quote:
Die heb je in een half jaartje gehaald ofzo, voor de prijs van een e-bike.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en moest vaak een uur fietsen, vond dit een redelijk alternatief. Maar eigenlijk kan het niet nee.
Een bomgordel graag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Ik rij overigens morgenochtend naar Oostenrijk om MAX aan te moedigen![]()
Moet ik nog een opblaasklomp ofzo meenemen, nieuwste CD van de toppers?
@:maxi-mus @:el-stinho @:ggmm @:nattekat @:chevycaprice @:madame_paon @:tarado
Ik geleuf niet dat een rijbewijs 600 euro kost. Met een oto erbij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb je in een half jaartje gehaald ofzo, voor de prijs van een e-bike.
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.
Ja, maar ik denk dat je voor de race zelf toch liever voor de TV zou zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.
Nooit zo'n race meegemaakt, lijkt me voor een keer best geinig.
Proleet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je voor de race zelf toch liever voor de TV zou zitten.
Nu zie je af en toe wat auto's voorbijscheuren en is het vooral zuipen / je tussen de tokkies begeven denk ik.
Sfeertje in Oostenrijk zal meer dan prima zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig voor de tennisfans past die sfeer daar totaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.
Gewoon een gemiddeld Feyenoord-wedstrijdje voor je, dus.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.
Dus dat wordt 12 uur lang bier zuipen en een beetje klaverjassen.
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddeld Feyenoord-wedstrijdje voor je, dus.
Held!quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Okquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat in een maat M leeuwenpak van de Zeeman.
Feyenoord vlag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Nee helaas, lag iets van 200km verder. En ook wel zonde om voor zo'n onbeduidend oefenpotje de kwalificatie/sprint te laten schieten natuurlijk als je er dan toch een keertje bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord vlag.
Ga je zaterdag dan ook naar Feyenoord toe?
Bij PSV is samen een woordletje doen bij de speler presentatie ook een dingetje. Iedereen speelt woordle.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 382 3/6
⬛🟨⬛⬛🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 178 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
🟨🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
in de tijd dat die auto's nog echt geluid maakten was het wel mooier maar het is nog steeds leuk hoor, die snelheden zijn absurdquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.
Ah ja, dat is wel logisch dan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas, lag iets van 200km verder. En ook wel zonde om voor zo'n onbeduidend oefenpotje de kwalificatie/sprint te laten schieten natuurlijk als je er dan toch een keertje bent.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
Nog maar 6 dagen voordat BCS alweer begint
[ afbeelding ]
Het nadeel van je polsen daar doorsnijden is dat je bij zo’n race niet dood gevonden wil worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.
Ik wist niet dat je klaverjastequote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.
Dus dat wordt 12 uur lang bier zuipen en een beetje klaverjassen.
Zoals John de Wolf ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je klaverjaste
Wel op zijn Rotterdams mag ik hopen?
Bepalen ze op kantoor hoelaat jij luncht ja?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Ik ben op het kantoor en ik lunch later dus ik ben woedend.
banaan binnen overigens @:afcniels @:wereldgozer
Nee, maar mensen waarmee in lunch zaten in een meeting.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bepalen ze op kantoor hoelaat jij luncht ja?
Je ziet amper wat van de race je kunt beter op tv kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de tijd dat die auto's nog echt geluid maakten was het wel mooier maar het is nog steeds leuk hoor, die snelheden zijn absurd
in lunchquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar mensen waarmee in lunch zaten in een meeting.
En het is wel zo gezellig als we met z'n allen lunchen
Graag binnenkort weer eens pics.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag trouwens naar de dierenarts met Nightwing en Lola (we hebben haar Lola genoemd) voor een standaard check-up, inenten en chippen.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Scrummie
Buitenkatten. Al is Tony altijd na een paar uurtjes wel weer binnen die mag graag bij mij zitten. Ik heb een enorm grasveld voor mijn huis daar zie je hem meestal beesten lastig vallen. Meadow is al een paar keer een week weggeweest en gaat wel verder en op dit moment zelfs al langer weg dus die mag wel weer eens thuiskomen. Ik overweeg zo'n gps halsband te kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn jouw katten binnen- of buitenkatten?
Inb4 'Ja'
@:Coco
Oei. Zo'n gps halsband is dan wel een idee ja. Vanaf welke leeftijd liet jij ze naar buiten gaan? En hoe pakte je dat aan? Gewoon de deur openzetten of aan een lijntje mee naar buiten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buitenkatten. Al is Tony altijd na een paar uurtjes wel weer binnen die mag graag bij mij zitten. Meadow is al een paar keer een week weggeweest en op dit moment zelfs al langer weg dus die mag wel weer eens thuiskomen. Ik overweeg zo'n gps halsband te kopen.
Goed bezig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag trouwens naar de dierenarts met Nightwing en Lola (we hebben haar Lola genoemd) voor een standaard check-up, inenten en chippen.
Vanaf een half jaar, eerst in mijn armen om te wennen aan geluiden (komen veel zware landbouwvoertuigen langs), daarna bakende ik een stukje in de tuin af en vervolgens helemaal los. Ik vond het als mietje in het begin best lastig om los te laten en stond vaak voor het raam maar dat wordt steeds minder. En eerst was het kut als ze een paar uur niet thuis kwamen, toen een dag, en toen twee dagen. Gaat langzaam maar dat zal jij wel weten op een (serieuzere) manier met een kind.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Zo'n gps halsband is dan wel een idee ja. Vanaf welke leeftijd liet jij ze naar buiten gaan? En hoe pakte je dat aan? Gewoon de deur openzetten of aan een lijntje mee naar buiten?
Genot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Over 6 dagen eerste JWT beelden.
Yep, en ze hadden ook weer wat nieuws ontdekt. Blijft wel echt zo'n ding voor een slechte film dat zoiets dan een natuurramp veroorzaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot.
Ik las ook dat gisteren? of eergisteren? de LHC weer aan het draaien is
wel beterquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf een half jaar, eerst in mijn armen om te wennen aan geluiden (komen veel zware landbouwvoertuigen langs), daarna bakende ik een stukje in de tuin af en vervolgens helemaal los. Ik vond het als mietje in het begin best lastig om los te laten en stond vaak voor het raam maar dat wordt steeds minder. En eerst was het kut als ze een paar uur niet thuis kwamen, toen een dag, en toen twee dagen. Gaat langzaam maar dat zal jij wel weten op een (serieuzere) manier met een kind.
Ja dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen, zeker niet op het altijd sympathieke en ruime platteland.quote:
telt gewoon mee met je co²-punten johquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens komt er in de toekomst een verbod op buitenkatten. Markeer mijn woorden maar.
Dan krijg je snelwegblokkades van de breiclub met elektrische fietsen. Geen enkele partij die dat aandurft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens komt er in de toekomst een verbod op buitenkatten. Markeer mijn woorden maar.
Door wie?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Delft is zwaar ondergewaardeerd als stad
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
Maar jij mag wél gewoon vrij rondlopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht. Invasieve exoot in ons landschap.
Ik snap die slangkatten niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:29 schreef aTypisch het volgende:
al is er maar 1 goed kattenras en dat is de siamees
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet amper wat van de race je kunt beter op tv kijken.
Sepang was kut, Singapore voor alles eromheen wel leuk. Maar de race heb ik uiteindelijk vanuit een skybar met zicht op het circuit gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoor
Singapore vond ik ook wel leuk alleen door het schema ligt je eigen schema ook een beetje in de war, amper daglicht gezienquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sepang was kut, Singapore voor alles eromheen wel leuk. Maar de race heb ik uiteindelijk vanuit een skybar met zicht op het circuit gezien.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bewandel al een tijdje het pad van medelijden.
Ik was er toen een paar weken. In dat ene F1 weekend jagen ze er de hele jaarproductie van Colombia doorheen overigens...quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore vond ik ook wel leuk alleen door het schema ligt je eigen schema ook een beetje in de war, amper daglicht gezien
Klopt eigenlijk ook niet inderdaad. Ik ben in Nederland ook een invasieve exoot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij mag wél gewoon vrij rondlopen.
En daar ben jij dan het opperhoofd van.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Het lijstje meelijwekkende users begint wel groot te worden inmiddels. Er komen steeds meer "aparte" mensen bij.
Of de normale mensen gaan gewoon weg waardoor de zielige users meer opvallen.
Fok is dood! @tong80quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En daar ben jij dan het opperhoofd van.
De trots van de familie.
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen die al in 23 andere topics besproken zijn en wanneer deze gesloten worden de moderators uit te schelden.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen die al in 23 andere topics besproken zijn en wanneer deze gesloten worden de moderators uit te schelden.
Het is FOK!quote:
F&S / Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelenquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
Tijd om nieuwe topics aan te maken over nietszeggende nieuwsartikelen
Zo'n lieve jongen! Op de banden schietenquote:De moeder ontkent dat haar zoon inreed op agenten. "Hij wilde eromheen rijden, over het talud. Ik begrijp niet waarom ze op de trekker geschoten hebben, echt niet. En als je schiet, waarom dan niet op de banden? Het kogelgat zit bij de cabine, hij had wel dood kunnen zijn."
Rekening van 10k zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vorig jaar naar Spa geweest vond er geen klote aan, al hielp het weer ook niet bepaald mee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je nooit geweest bent echt wel de moeite waard hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Spa geweest vond er geen klote aan, al hielp het weer ook niet bepaald mee.
Schooier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:scrummie @:coco @:yvonne @:ggmm @:breuls @:kyran @:knetterkrankjorum
graag even abo voor mij bestellen
Aan @Scrummie kun je beter een rituals pakket vragen, dan maak je wel een goede kans.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aan @:scrummie kun je beter een rituals pakket vragen, dan maak je wel een goede kans.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.
Ik ook al 2 keer geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.
einde tijdperk @Calandquote:vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.
Servers roken weer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook al 2 keer geloof ik.
Daarnaast:
[..]
einde tijdperk @:Caland
Wat een schooier ben je toch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rekening van 10k zeker?
"geholpen"quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.
Pauperquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Als je een pauper bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
quote:vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
De mijne verloopt ook morgen.
Nee, je hebt alleen een xinanomie en reist met corendon.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef onlogisch het volgende:
(ik schooier tenminste niet om een FOK! abonnement)
Hier hoort een te hard gebakken ei op, wat een cultuurbarbaar die Chinees.quote:
Is niet van de Chinees. Is van Uitgekookt! Gezond en lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier hoort een te hard gebakken ei op, wat een cultuurbarbaar die Chinees.
Kan je hiermee ophouden?quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Klein piemeltje maar wel moddertjevet @RamboDirk
Bedankt maatquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM is weer lekker bezig in de club topics
Eens hoor. Hoewel er meerdere scenario's mogelijk zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Al was ik in het Feyenoord-topic wel serieus, snap dat serieus niet dat je spelers niet naar Feyenoord kan krijgen als Twente/Utrecht de alternatieven zijn. Bijzonder dat daar geen kritiek op is.
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Al was ik in het Feyenoord-topic wel serieus, snap dat serieus niet dat je spelers niet naar Feyenoord kan krijgen als Twente/Utrecht de alternatieven zijn. Bijzonder dat daar geen kritiek op is.
Ja Scrummie beperkt zich liever tot berichten alsquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.
'laten we het gewoon maar afwachten'.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Scrummie beperkt zich liever tot berichten als
WHY ARE YOU WAITING?![]()
Very good.
Stel je voor dat er serieus over het beleid gepraat wordt.
Domheid kent geen tijd
het werd ook wel wat irritant dat het feyenoord-topic veranderde in een grote zka-show, alhoewel ik de aanpak van @fetX beter vondquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.
Het was vooral onterecht.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
het werd ook wel wat irritant dat het feyenoord-topic veranderde in een grote zka-show, alhoewel ik de aanpak van @fetX beter vond
Het gaat me er vooral om dat je elke kritiek op ZKA nu direct verdedigt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'
Zeker, maar hem continu verdedigen, terwijl wat ie jou heeft geflikt juist de voornaamste reden is dat hij wat mij betreft mag optieften, valt ook op.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was vooral onterecht.
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'. Treurig, erg treurig. Het lijkt me verder vrij logisch dat ik mij redelijk op afstand hou wat betreft ZKA, en dat weten die twee hierboven ook wel.
Dat doe ik dus niet, het enige waar ik op reageerde was dat Gnonto onzin verhaal wat van het AD kwam en niet van die gozer. De rest laat ik vooral langs mij heen gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat je elke kritiek op ZKA nu direct verdedigt.
Beetje laf en treurig.
Dat ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, maar hem continu verdedigen, terwijl wat ie jou heeft geflikt juist de voornaamste reden is dat hij wat mij betreft mag optieften, valt ook op.
Het ligt er echt vuistdik bovenop, ik zou hem lekker de tering laten krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was vooral onterecht.
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'. Treurig, erg treurig. Het lijkt me verder vrij logisch dat ik mij redelijk op afstand hou wat betreft ZKA, en dat weten die twee hierboven ook wel.
Pleur toch opquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja.
Van stoere praat naar schoothondje
Precies, zijn gedrag en ruzie zoeken is vervelend, oké, maar dat hij ook anderen continu uitdaagt met 'anoniempje' betekent dat hij op deze manier alleen maar doorgaat en het gaat mij alle grenzen te buiten eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt er echt vuistdik bovenop, ik zou hem lekker de tering laten krijgen.
Mijn stem heb jequote:Op donderdag 7 juli 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
6 juli in de avond.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
Maar goed voor dat beestje dat het maar één dag heeft geduurd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
6 juli in de avond.
7 juli in de ochtend.
Dan heb je hard je best gedaan.
fake news geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Sleepy Joe genot @:aTypisch
Dat geeft mij toch enig geloof, hoop en liefde dat het nog goedkomt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar goed voor dat beestje dat het maar één dag heeft geduurd.
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdamquote:Akshay kwam om het leven bij een steekpartij in zijn slaapkamer, nadat R. en twee vrienden uit Zoetermeer de woning waren binnengevallen. Een van de vrienden stak hem achttien keer en Akshay overleed ter plekke.
quote:Brandon R. kreeg vijf jaar cel en tbs met dwangverpleging opgelegd. Een 17-jarige jongen is veroordeeld tot twee jaar jeugddetentie en jeugd-tbs en een derde verdachte, van 19, kreeg een celstraf van 360 dagen en jeugd-tbs.
En daarna staat hij erbij van "hmmm, volgens mij klopt hier iets niet helemaal".quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Sleepy Joe genot @:aTypisch
?quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdam
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdam
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het zeker, maar voor bepaald volk is het nooit genoeg.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeugd TBS Is vrij zwaar volgens mij.
LAAT ZE MAAR DE REST VAN HUN LEVEN WASKNIJPERS MAKEN!!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Sorry, ik zat even een beetje hoog in mijn emoties.
Het bleek trouwens fake news.quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En daarna staat hij erbij van "hmmm, volgens mij klopt hier iets niet helemaal".
GeLuKkIg BeN iK gEvAcInNeErD eN vAlLeN dE kLaChTeN mEe.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Haseena hier een groot complot op het spoor is!
[ twitter ]
quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar voor bepaald volk is het nooit genoeg.
Ja hoe weet je dat het zo zwaar is? Bij mij gaat het voornamelijk ook om het feit dat je iemands leven (bruut) wegneemt, die persoon kan er nooit meer zijn, en de dader gaat na minder dan 1/10 van zijn eigen leven zitten weer 'lekker' verder. Dat zwaar noemen qua straf kan je toch niet serieus menen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen.quote:
In het jeugdstrafrecht zijn de straffen heel anders dan in het gewone strafrechtquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ja hoe weet je dat het zo zwaar is? Bij mij gaat het voornamelijk ook om het feit dat je iemands leven (bruut) wegneemt, die persoon kan er nooit meer zijn, en de dader gaat na minder dan 1/10 van zijn eigen leven zitten weer 'lekker' verder. Dat zwaar noemen qua straf kan je toch niet serieus menen.
Ja, in feite kan het dus levenslang duren.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen.
Jeugd TBS is max 7 jaar maar als je dan nog steeds een debiel bent kunnen ze het omzetten in normale TBS geloof ik.
Ja dat is theoretisch. In de praktijk kan iedereen die niet een knettergekke psychopaat is die zijn emoties niet kan verbergen zich tijdens TBS wel dusdanig opstellen dat men hen als normaal genoeg beoordeelt om weer de maatschappij in te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen.
Jeugd TBS is max 7 jaar maar als je dan nog steeds een debiel bent kunnen ze het omzetten in normale TBS geloof ik.
Ja klopt, maar wel heel erg veel lager. Ik heb zoiets van, als je zoiets als een moord kan doen als tiener, dan ook boeten voor de ernst van de daad.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het jeugdstrafrecht zijn de straffen heel anders dan in het gewone strafrecht
Spaghetti met gehaktsaus en kaasquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, heb dus geen idee wat er op het menu staat.
Verfijnde versnippering.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfijnde versnippering.
En m'n broer en familie hebben Corona
Ze missen wel een leuk popfestival in België. Proostquote:
Je broer is geen familie?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfijnde versnippering.
En m'n broer en familie hebben Corona
Oh daar hebben ze nog testen voor toegang.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze missen wel een leuk popfestival in België. Proost
Er is wel een Social Distortion.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh daar hebben ze nog testen voor toegang.
Grapjas.quote:
OP is van gister, dat valt nog wel mee. Het is wel eens erger geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft steeds langer stil in deze SC. FOK! is dood ?
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OP is van gister, dat valt nog wel mee. Het is wel eens erger geweest.
Maar het zal vast rustiger zijn op FOK!. Boeiend. Het gaat zoals het gaat en als het niet meer gaat gaat het niet meer (jaja).
Voetbal in de VBL SC ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.
Ook dat wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.
Misschien is dickpics posten een idee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat wel ja.
Al is het ook gewoon rustiger dan andere zomers geloof ik, maar ja. Wat doe je eraan.
Drizzt vindt dit leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dickpics posten een idee.
Dat lijkt me onverstandig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dickpics posten een idee.
Zachte G, harde L.quote:
Tering wat een uiersquote:
Ik zou er geen seconde meer aan besteden, het heeft totaal geen zin.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ik er toch weer ingetuind.
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou er geen seconde meer aan besteden, het heeft totaal geen zin.
Ja maar er zijn ook drie dorpsgekken die hem wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GGMM het volgende:
Heel VBL onderschijten en janken dat mensen gek van je worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.
Gewoon dom van mij.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.
Gewoon dom van mij.
Dit gifje vat de dagelijkse staat van het Feyenoord-topic samen.quote:
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.quote:
@GGMM is een beetje gepikeerd dat je nooit eens trots bent op zijn Woordle-score.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.
Je constante negatieve gezeik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.
Gelukkig is het bijna lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
Een grimmig sfeertje in de zomer lijkt me niet ideaal.
Net ontbeten. Nu koffie.quote:
Dat is @Neef_Wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doenquote:
bassett-act is ook leukquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is @:neef_wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doen
Ik werk al een paar maanden in het weekend, alleen nog even geen zin om het doordeweeks op te pakken na zo'n druk jaar.quote:
Ik weet zeker dat hij om 12:00 toch even FOK! opent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is @:neef_wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doen
Ik vrees dat hij nog op bed ligt met een punthoofd van zijn roseetjes die hij heeft gedronken met zijn ex.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij om 12:00 toch even FOK! opent.
Wat is het toch ook een slappe lul.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij nog op bed ligt met een punthoofd van zijn roseetjes die hij heeft gedronken met zijn ex.
Je gaat alles streamen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TV abonnement opgezegd @:maxi-mus .
Skere tijden, moet op de kleintjes letten. @:tjacka
stukje gen zquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik werk al een paar maanden in het weekend, alleen nog even geen zin om het doordeweeks op te pakken na zo'n druk jaar.
verstandige move!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TV abonnement opgezegd @:maxi-mus .
Skere tijden, moet op de kleintjes letten. @:tjacka
Au.quote:
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Au.
Maar ik ben sowieso ook nog bezig met herkansers helpen de laatste dagen.
En later dit jaar met het WK dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op tv keek ik eigenlijk alleen ESPN, maar dat is niet meer zo interessant komend seizoen.
moet ook gebeuren stinhoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Au.
Maar ik ben sowieso ook nog bezig met herkansers helpen de laatste dagen.
Ja of die komen gratis door ook al heb je geen abo, of is dat niet meer zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is meestal op NPO toch? Streamen dan ja.
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja of die komen gratis door ook al heb je geen abo, of is dat niet meer zo?
Ja, soms voel ik er daar meer spanning/stress bij dan bij mijn eigen werkquote:
Als je een beetje empathie in je donder hebt wil je het gewoon niet verkloten voor een ander.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, soms voel ik er daar meer spanning/stress bij dan bij mijn eigen werk.
Sommige figuren die vragen stellen, geef ik geen fuck om.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je een beetje empathie in je donder hebt wil je het gewoon niet verkloten voor een ander.
Daar zullen ze het zelf dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige figuren die vragen stellen, geef ik geen fuck om.
Klopt. Categorie-Luzac figuren die het hele jaar door liever zuipen in hun villawijkje en vijf dagen voor de herkansingsdeadline nog gaan vragen hoe lang een videoreportage moet duren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zullen ze het zelf dan wel naar gemaakt hebben.
Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Categorie-Luzac figuren die het hele jaar door liever zuipen in hun villawijkje en vijf dagen voor de herkansingsdeadline nog gaan vragen hoe lang een videoreportage moet duren.
Daar komt hij niet mee weg, want hij was tijdens datajournalistiek in Oostenrijk aan het golfen en zuipen. Heel handig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.
ziggo go van een bekende gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik ben ook nog nieuw in de hippe generatie zonder tv-abonnement. @:atypisch graag duiding
Callie is in Oostenrijk.quote:
quote:Een plastic zak over een bewakingscamera heentrekken zodat je niet in beeld komt, maar terwijl je dat doet vol met je gezicht in beeld komen. Het overkomt een man die verdacht wordt van een poging tot inbraak bij een woning in West, in april van dit jaar.
Dit is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
@Gutanoth , we roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef fetX het volgende:
In FB wordt Gutanoth een goede user genoemd.![]()
Toen zag ik wie dat postte.
Ter info.
Ik ga morgen ook weerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.
Sushi
Ik pak vanaf morgen het sporten weer op. @:onlogisch
Oh ja, dronken plannen maken die je morgen weer vergeten bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weervandaag aan de alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |