Net ontbeten. Nu koffie.quote:
Dat is @Neef_Wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doenquote:
bassett-act is ook leukquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is @:neef_wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doen
Ik werk al een paar maanden in het weekend, alleen nog even geen zin om het doordeweeks op te pakken na zo'n druk jaar.quote:
Ik weet zeker dat hij om 12:00 toch even FOK! opent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is @:neef_wuppie zijn favoriete act, jammer dat ie het moet missen omdat ie niet normaal kan doen
Ik vrees dat hij nog op bed ligt met een punthoofd van zijn roseetjes die hij heeft gedronken met zijn ex.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij om 12:00 toch even FOK! opent.
Wat is het toch ook een slappe lul.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij nog op bed ligt met een punthoofd van zijn roseetjes die hij heeft gedronken met zijn ex.
Je gaat alles streamen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TV abonnement opgezegd @:maxi-mus .
Skere tijden, moet op de kleintjes letten. @:tjacka
stukje gen zquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik werk al een paar maanden in het weekend, alleen nog even geen zin om het doordeweeks op te pakken na zo'n druk jaar.
verstandige move!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TV abonnement opgezegd @:maxi-mus .
Skere tijden, moet op de kleintjes letten. @:tjacka
Au.quote:
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Au.
Maar ik ben sowieso ook nog bezig met herkansers helpen de laatste dagen.
En later dit jaar met het WK dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op tv keek ik eigenlijk alleen ESPN, maar dat is niet meer zo interessant komend seizoen.
moet ook gebeuren stinhoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Au.
Maar ik ben sowieso ook nog bezig met herkansers helpen de laatste dagen.
Ja of die komen gratis door ook al heb je geen abo, of is dat niet meer zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is meestal op NPO toch? Streamen dan ja.
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja of die komen gratis door ook al heb je geen abo, of is dat niet meer zo?
Ja, soms voel ik er daar meer spanning/stress bij dan bij mijn eigen werkquote:
Als je een beetje empathie in je donder hebt wil je het gewoon niet verkloten voor een ander.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, soms voel ik er daar meer spanning/stress bij dan bij mijn eigen werk.
Sommige figuren die vragen stellen, geef ik geen fuck om.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je een beetje empathie in je donder hebt wil je het gewoon niet verkloten voor een ander.
Daar zullen ze het zelf dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige figuren die vragen stellen, geef ik geen fuck om.
Klopt. Categorie-Luzac figuren die het hele jaar door liever zuipen in hun villawijkje en vijf dagen voor de herkansingsdeadline nog gaan vragen hoe lang een videoreportage moet duren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zullen ze het zelf dan wel naar gemaakt hebben.
Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Categorie-Luzac figuren die het hele jaar door liever zuipen in hun villawijkje en vijf dagen voor de herkansingsdeadline nog gaan vragen hoe lang een videoreportage moet duren.
Daar komt hij niet mee weg, want hij was tijdens datajournalistiek in Oostenrijk aan het golfen en zuipen. Heel handig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.
ziggo go van een bekende gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik ben ook nog nieuw in de hippe generatie zonder tv-abonnement. @:atypisch graag duiding
Callie is in Oostenrijk.quote:
quote:Een plastic zak over een bewakingscamera heentrekken zodat je niet in beeld komt, maar terwijl je dat doet vol met je gezicht in beeld komen. Het overkomt een man die verdacht wordt van een poging tot inbraak bij een woning in West, in april van dit jaar.
Dit is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
@Gutanoth , we roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef fetX het volgende:
In FB wordt Gutanoth een goede user genoemd.![]()
Toen zag ik wie dat postte.
Ter info.
Ik ga morgen ook weerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.
Sushi
Ik pak vanaf morgen het sporten weer op. @:onlogisch
Oh ja, dronken plannen maken die je morgen weer vergeten bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weervandaag aan de alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |