Ook dat wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.
Misschien is dickpics posten een idee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat wel ja.
Al is het ook gewoon rustiger dan andere zomers geloof ik, maar ja. Wat doe je eraan.
Drizzt vindt dit leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dickpics posten een idee.
Dat lijkt me onverstandig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dickpics posten een idee.
Zachte G, harde L.quote:
Tering wat een uiersquote:
Ik zou er geen seconde meer aan besteden, het heeft totaal geen zin.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ik er toch weer ingetuind.
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou er geen seconde meer aan besteden, het heeft totaal geen zin.
Ja maar er zijn ook drie dorpsgekken die hem wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GGMM het volgende:
Heel VBL onderschijten en janken dat mensen gek van je worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.
Gewoon dom van mij.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat dit het Feedback-topic was dacht ik 'ach, misschien wel goed om even in te grijpen voordat het Feyenoord-topic hevig gemodereerde ellende gaat worden'.
Gewoon dom van mij.
Dit gifje vat de dagelijkse staat van het Feyenoord-topic samen.quote:
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.quote:
@GGMM is een beetje gepikeerd dat je nooit eens trots bent op zijn Woordle-score.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.
Je constante negatieve gezeik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik je heb misdaan. Maar succes met VBL.
Gelukkig is het bijna lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:18 schreef El-Stinho het volgende:
Een grimmig sfeertje in de zomer lijkt me niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |