Het bleek trouwens fake news.quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En daarna staat hij erbij van "hmmm, volgens mij klopt hier iets niet helemaal".
GeLuKkIg BeN iK gEvAcInNeErD eN vAlLeN dE kLaChTeN mEe.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Haseena hier een groot complot op het spoor is!
[ twitter ]
quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar voor bepaald volk is het nooit genoeg.
Ja hoe weet je dat het zo zwaar is? Bij mij gaat het voornamelijk ook om het feit dat je iemands leven (bruut) wegneemt, die persoon kan er nooit meer zijn, en de dader gaat na minder dan 1/10 van zijn eigen leven zitten weer 'lekker' verder. Dat zwaar noemen qua straf kan je toch niet serieus menen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeugd TBS Is vrij zwaar volgens mij.
Gelezen.quote:
In het jeugdstrafrecht zijn de straffen heel anders dan in het gewone strafrechtquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ja hoe weet je dat het zo zwaar is? Bij mij gaat het voornamelijk ook om het feit dat je iemands leven (bruut) wegneemt, die persoon kan er nooit meer zijn, en de dader gaat na minder dan 1/10 van zijn eigen leven zitten weer 'lekker' verder. Dat zwaar noemen qua straf kan je toch niet serieus menen.
Ja, in feite kan het dus levenslang duren.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen.
Jeugd TBS is max 7 jaar maar als je dan nog steeds een debiel bent kunnen ze het omzetten in normale TBS geloof ik.
Ja dat is theoretisch. In de praktijk kan iedereen die niet een knettergekke psychopaat is die zijn emoties niet kan verbergen zich tijdens TBS wel dusdanig opstellen dat men hen als normaal genoeg beoordeelt om weer de maatschappij in te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen.
Jeugd TBS is max 7 jaar maar als je dan nog steeds een debiel bent kunnen ze het omzetten in normale TBS geloof ik.
Ja klopt, maar wel heel erg veel lager. Ik heb zoiets van, als je zoiets als een moord kan doen als tiener, dan ook boeten voor de ernst van de daad.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het jeugdstrafrecht zijn de straffen heel anders dan in het gewone strafrecht
Spaghetti met gehaktsaus en kaasquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, heb dus geen idee wat er op het menu staat.
Verfijnde versnippering.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfijnde versnippering.
En m'n broer en familie hebben Corona
Ze missen wel een leuk popfestival in België. Proostquote:
Je broer is geen familie?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfijnde versnippering.
En m'n broer en familie hebben Corona
Oh daar hebben ze nog testen voor toegang.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze missen wel een leuk popfestival in België. Proost
Er is wel een Social Distortion.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh daar hebben ze nog testen voor toegang.
Grapjas.quote:
OP is van gister, dat valt nog wel mee. Het is wel eens erger geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft steeds langer stil in deze SC. FOK! is dood ?
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OP is van gister, dat valt nog wel mee. Het is wel eens erger geweest.
Maar het zal vast rustiger zijn op FOK!. Boeiend. Het gaat zoals het gaat en als het niet meer gaat gaat het niet meer (jaja).
Voetbal in de VBL SC ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En er is geen voetbal, dan kijk je hier toch minder snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |