Ik heb geen rijbewijs en moest vaak een uur fietsen, vond dit een redelijk alternatief. Maar eigenlijk kan het niet nee.quote:
Die heb je in een half jaartje gehaald ofzo, voor de prijs van een e-bike.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en moest vaak een uur fietsen, vond dit een redelijk alternatief. Maar eigenlijk kan het niet nee.
Een bomgordel graag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Ik rij overigens morgenochtend naar Oostenrijk om MAX aan te moedigen![]()
Moet ik nog een opblaasklomp ofzo meenemen, nieuwste CD van de toppers?
@:maxi-mus @:el-stinho @:ggmm @:nattekat @:chevycaprice @:madame_paon @:tarado
Ik geleuf niet dat een rijbewijs 600 euro kost. Met een oto erbij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb je in een half jaartje gehaald ofzo, voor de prijs van een e-bike.
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een zakmes meenemen zodat je je door de polsen kunt snijden als je het zat bent.
Ja, maar ik denk dat je voor de race zelf toch liever voor de TV zou zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.
Nooit zo'n race meegemaakt, lijkt me voor een keer best geinig.
Proleet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze zullen er vast bier hebben, en we hebben zelf ook genoeg rotzooi mee natuurlijk.
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je voor de race zelf toch liever voor de TV zou zitten.
Nu zie je af en toe wat auto's voorbijscheuren en is het vooral zuipen / je tussen de tokkies begeven denk ik.
Sfeertje in Oostenrijk zal meer dan prima zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig voor de tennisfans past die sfeer daar totaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal best leuk zijn als liefhebber maar die schatjemagikjefoto sfeer trek ik bijzonder slecht.
Gewoon een gemiddeld Feyenoord-wedstrijdje voor je, dus.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zin in de heenreis eigenlijk, we hebben met 5 man een camper en ik hoef niet te rijden.
Dus dat wordt 12 uur lang bier zuipen en een beetje klaverjassen.
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddeld Feyenoord-wedstrijdje voor je, dus.
Held!quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Okquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat in een maat M leeuwenpak van de Zeeman.
Feyenoord vlag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |