Het ligt er echt vuistdik bovenop, ik zou hem lekker de tering laten krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was vooral onterecht.
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'. Treurig, erg treurig. Het lijkt me verder vrij logisch dat ik mij redelijk op afstand hou wat betreft ZKA, en dat weten die twee hierboven ook wel.
Pleur toch opquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja.
Van stoere praat naar schoothondje
Precies, zijn gedrag en ruzie zoeken is vervelend, oké, maar dat hij ook anderen continu uitdaagt met 'anoniempje' betekent dat hij op deze manier alleen maar doorgaat en het gaat mij alle grenzen te buiten eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt er echt vuistdik bovenop, ik zou hem lekker de tering laten krijgen.
Mijn stem heb jequote:Op donderdag 7 juli 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
6 juli in de avond.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
Maar goed voor dat beestje dat het maar één dag heeft geduurd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
6 juli in de avond.
7 juli in de ochtend.
Dan heb je hard je best gedaan.
fake news geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Sleepy Joe genot @:aTypisch
Dat geeft mij toch enig geloof, hoop en liefde dat het nog goedkomt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar goed voor dat beestje dat het maar één dag heeft geduurd.
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdamquote:Akshay kwam om het leven bij een steekpartij in zijn slaapkamer, nadat R. en twee vrienden uit Zoetermeer de woning waren binnengevallen. Een van de vrienden stak hem achttien keer en Akshay overleed ter plekke.
quote:Brandon R. kreeg vijf jaar cel en tbs met dwangverpleging opgelegd. Een 17-jarige jongen is veroordeeld tot twee jaar jeugddetentie en jeugd-tbs en een derde verdachte, van 19, kreeg een celstraf van 360 dagen en jeugd-tbs.
En daarna staat hij erbij van "hmmm, volgens mij klopt hier iets niet helemaal".quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Sleepy Joe genot @:aTypisch
?quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdam
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS: Zware straffen voor doodsteken 17-jarige Akshay in Rotterdam
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het zeker, maar voor bepaald volk is het nooit genoeg.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeugd TBS Is vrij zwaar volgens mij.
LAAT ZE MAAR DE REST VAN HUN LEVEN WASKNIJPERS MAKEN!!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeugd TBS Is vrij zwaar volgens mij.
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Sorry, ik zat even een beetje hoog in mijn emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |