Ego te grootquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom wilde Olav in het verleden geen tweede persoon naast zich vraag ik mij dan af?
Ik vind het nog steeds vreemd dat hij zogenaamd niks wist dat ie niet benadert zou worden door ViaPlay.quote:
Lol een selfie met Olav Mol willen, wat een treurnis. Laat die man gewoon met rust als je hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemd dat hij zogenaamd niks wist dat ie niet benadert zou worden door ViaPlay.
Ik wist al enkele weken eerder (zelfs hier op fok gepost mocht je me niet geloven) wie het wel zou worden.
Ik, iemand die geen relatie in de tv wereld heeft, wist dat Nelson het zou gaan worden.
En hij wist zogenaamd van niks, dat gaat er bij mij niet in.
In de weken dat Ziggosport al bekend was dat ze het zouden verliezen waren Jack en Olaf niet echt te genieten en zag je ze zelfs middelvingers opsteken.
Dat heeft echt bij me af gedaan, behalve het feit dat hij in 2015 geen tijd had voor een selfie met mij omdat ie snel het vliegtuig zogenaamd moest halen maar gewoon een peuk buiten ging roken.
Ja hij heeft best wat betekend voor de sport maar de afgelopen maanden hebben hij en Jack zich behoorlijk laten kennen.
Hij had de eer aan zichzelf moeten houden en met het WK van Max lekker af moeten zwaaien (iets met op je hoogte punt stoppen). Ga genieten van je kleinkinderen en draaf als Analist nog eens op in een talkshow. Ipv hoe het nu gegaan is.
Speltip 9: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Lol een selfie met Olav Mol willen, wat een treurnis. Laat die man gewoon met rust als je hem tegenkomt.
En laat hem lekker z'n commentaar doen als ie dat leuk vindt.
Jij zou wel ff bepalen wanneer iemand moet stoppen, je hebt er toch geen last van.
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Olav en Jack en die hadden het wel door. Jack let op de onboards dus hem vallen dingen dan op die niet op de 'main feed' te zien zijn en meldt het dan.
[ afbeelding ]
Waar had je dat ergens opgepikt dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds vreemd dat hij zogenaamd niks wist dat ie niet benadert zou worden door ViaPlay.
Ik wist al enkele weken eerder (zelfs hier op fok gepost mocht je me niet geloven) wie het wel zou worden.
Ik, iemand die geen relatie in de tv wereld heeft, wist dat Nelson het zou gaan worden.
Sainz gaat als een blind paard starten. Zou mij niet verbazen als hij Max eraf tikt onder luid applaus van de Britten.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstappen gaat dus easy Sainz voorbij in bocht 2
Dat zal allemaal wel meevallen met die Britten.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sainz gaat als een blind paard starten. Zou mij niet verbazen als hij Max eraf tikt onder luid applaus van de Britten.
Dat van die 360 was in mijn interpretatie juichen omdat ze dachten dat hij eraf zou vliegen.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen met die Britten.
Stonden toch op de banken toen Verstappen zijn 360 voltooide. En dat er een paar fluit, tja. Die had je in NL ook, helaas. Merendeel daar is gewoon racefan
Toepasselijke naam. Als Max 2e zou worden juichen ze nog harder dan dat er een Brit op het podium staat.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen met die Britten.
Stonden toch op de banken toen Verstappen zijn 360 voltooide. En dat er een paar fluit, tja. Die had je in NL ook, helaas. Merendeel daar is gewoon racefan
En met 360 toch nog sneller dan hun Lewisquote:Op zondag 3 juli 2022 07:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat van die 360 was in mijn interpretatie juichen omdat ze dachten dat hij eraf zou vliegen.
Een paar fluit is wel een redelijke understatement
Ik zou niet weten waarom Sainz dat zou gaan doen. Ik zie hem nog eerder bezwijken onder de druk en een matige start hebben. Maar bovenal is Verstappen wel een stukje wijzer dan een paar seizoenen geleden. Je zag vorig seizoen ook al wel dat hij bij de start soms toch eieren voor z'n geld koos. Als je de betere race pace hebt, dan hoef je er ook niet direct voorbij.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sainz gaat als een blind paard starten. Zou mij niet verbazen als hij Max eraf tikt onder luid applaus van de Britten.
Ook als Sainz een betere pace heeft hoeft hij er niet voorbij. Tweede worden is helemaal prima.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Sainz dat zou gaan doen. Ik zie hem nog eerder bezwijken onder de druk en een matige start hebben. Maar bovenal is Verstappen wel een stukje wijzer dan een paar seizoenen geleden. Je zag vorig seizoen ook al wel dat hij bij de start soms toch eieren voor z'n geld koos. Als je de betere race pace hebt, dan hoef je er ook niet direct voorbij.
Hopelijk wordt dit niet keihard afgestraft vandaag; maar hier zit volgens mij ook het grootste verschil. Een WK seizoen is punten verzamelen waar je kan, en 2e worden levert heel veel meer punten op dan uitvallen.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Sainz dat zou gaan doen. Ik zie hem nog eerder bezwijken onder de druk en een matige start hebben. Maar bovenal is Verstappen wel een stukje wijzer dan een paar seizoenen geleden. Je zag vorig seizoen ook al wel dat hij bij de start soms toch eieren voor z'n geld koos. Als je de betere race pace hebt, dan hoef je er ook niet direct voorbij.
Dat denk ik niet Sjakie.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Toepasselijke naam. Als Max 2e zou worden juichen ze nog harder dan dat er een Brit op het podium staat.
Vergelijkbaar als in NL. Dusja, relatief gezien een paar.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat van die 360 was in mijn interpretatie juichen omdat ze dachten dat hij eraf zou vliegen.
Een paar fluit is wel een redelijke understatement
ze hebben best een aardige racepace maar voor een podium moeten de 2 topteams fouten maken of nog erger, uitvallenquote:Op zondag 3 juli 2022 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Is het al 16:00? Ik heb er zin in! Heb zo'n idee dat Lewis de top 3 niet eens in komt gedurende de race, buiten pitstops om. Ik ga voor 1 VER, 2 LEC en 3 PER. Sainz vliegt er af en Lewis eindigt voor Russell, ook wanneer Russell sneller is.
Boeie. En Vettel? En Gasly?quote:Op zondag 3 juli 2022 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Is het al 16:00? Ik heb er zin in! Heb zo'n idee dat Lewis de top 3 niet eens in komt gedurende de race, buiten pitstops om. Ik ga voor 1 VER, 2 LEC en 3 PER. Sainz vliegt er af en Lewis eindigt voor Russell, ook wanneer Russell sneller is.
Da's nog meer boeie.quote:
Vettel met wat moeite top tien. Gasly veertiende. De AT gaat gewoon niet op circuits met doordraaiersquote:
Achter Max reed niemand, en Max zat achter Charles met een topsnelheid.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
Gek dat ze daar heel kort geel voor gaven en bij de spin van Max niet
beter een pole missen dan een overwinning zoals Charles in Spanjequote:Op zondag 3 juli 2022 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tweede pole dit jaar door Ferrari.
Kan Perez ook nog wel eens wat mee gaan doen.
Als je ook maar één ding wist van vlaggen, wist je dat dit onzin is.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Achter Max reed niemand, en Max zat achter Charles met een topsnelheid.
Veiligheid voor alles.
Zal wel een complot zijn tegen Max van de Britse marshals. Enige verklaring.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
Gek dat ze daar heel kort geel voor gaven en bij de spin van Max niet
Argumenten?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je ook maar één ding wist van vlaggen, wist je dat dit onzin is.
Die argumenten zijn blijkbaar zo goed dat hij ze niet met ons wil delen. Tsja logisch eigenlijk tochquote:
Wat was het dan?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je ook maar één ding wist van vlaggen, wist je dat dit onzin is.
Wel heel woke, geen snacks willen. Zeker niet die chemische.quote:
Dat er één duidelijke regel is voor gevaarlijke situaties: gele vlag. Dan maakt het niet uit of er 0 of 15 auto's vlak achter zit, de situatie zelf is geel.quote:
Okquote:Op zondag 3 juli 2022 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er één duidelijke regel is voor gevaarlijke situaties: gele vlag. Dan maakt het niet uit of er 0 of 15 auto's vlak achter zit, de situatie zelf is geel.
op dat filmpje zie ik dat nietquote:Op zondag 3 juli 2022 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Charles ging eventjes buiten de baan. Max niet.
Dat op zich is geen reden voor geen/wel een gele vlag.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Charles ging eventjes buiten de baan. Max niet.
Is een automatisch systeemquote:Op zondag 3 juli 2022 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat op zich is geen reden voor geen/wel een gele vlag.
quote:
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn de weersvoorspellingen? Droge race neem ik aan?
Blijft toch wel geniaal als je zo ongelofelijk relaxed kan zijn op deze momentenquote:
Het is hier heerlijk zonnig.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Volgens mij lichtjes aan de rechterkant van de baan. Is slecht te zien wel.quote:
nee, want hij moet natuurlijk wel ooit die 100+ victories van Lewis en Schumi ooit voorbij......quote:Op zondag 3 juli 2022 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook als Sainz een betere pace heeft hoeft hij er niet voorbij. Tweede worden is helemaal prima.
Je bent ter plaatse? Veel plezier!quote:
Oh sorry niet teruggelezenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft toch wel geniaal als je zo ongelofelijk relaxed kan zijn op deze momenten
edit: oh, het filmpje stond ook al de 1e pagina, zie ik nu
Denk wel dat Max ooit wel aardig in buurt komtquote:Op zondag 3 juli 2022 12:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, want hij moet natuurlijk wel ooit die 100+ victories van Lewis en Schumi ooit voorbij......
Geen weer voor Brobbey.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Om 1600 10% kans op regen
Vraag is of de auto elk jaar dominant genoeg is om zo vaak te winnen. Als hij elk jaar een auto heeft om mee te doen voor de titel, komt dat record er vast wel. Als dat een paar jaar niet zo is, wordt het heel lastigquote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk wel dat Max ooit wel aardig in buurt komt
Hamilton heeft nu ook het record terwijl hij een aantal jaren later begon en ook 5 zeer magere jaren heeft gekendquote:Op zondag 3 juli 2022 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is of de auto elk jaar dominant genoeg is om zo vaak te winnen. Als hij elk jaar een auto heeft om mee te doen voor de titel, komt dat record er vast wel. Als dat een paar jaar niet zo is, wordt het heel lastig
Gasly net binnen de punten op P9 en vettel er buiten op P15quote:
maar die had dus ongeveer 7 jaar een dominante auto, dat zijn al 60 zeges.... dat moet RB nog maar zienquote:Op zondag 3 juli 2022 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton heeft nu ook het record terwijl hij een aantal jaren later begon en ook 5 zeer magere jaren heeft gekend
ik hoop toch dat allemaal wat spannender blijft, van mij mag Hamilton dat record houden, ik zit niet echt te wachten op 8 jaar Red Bull/Verstappen dominantiequote:Op zondag 3 juli 2022 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton heeft nu ook het record terwijl hij een aantal jaren later begon en ook 5 zeer magere jaren heeft gekend
mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop toch dat allemaal wat spannender blijft, van mij mag Hamilton dat record houden, ik zit niet echt te wachten op 8 jaar Red Bull/Verstappen dominantie
Als max nog 12 jaar blijft racen, zijn het maar 6 of 7 wins per seizoen. In een 24 race seizoen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop toch dat allemaal wat spannender blijft, van mij mag Hamilton dat record houden, ik zit niet echt te wachten op 8 jaar Red Bull/Verstappen dominantie
Mocht zeker nooit chips vroeger van Jos. Anders wordt je te zwaar voor de kart.quote:
De regie heeft veel gemist gisteren, het regent (terecht) klachten op platformen als Reddit.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mooie safe ook. Volgens mij is dit gemist door de regie? Of ik heb het zelf gemist.
Gewicht is voor Verstappen wel z'n belangrijkste fysieke aandachtspunt.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Mocht zeker nooit chips vroeger van Jos. Anders wordt je te zwaar voor de kart.
Klopt, maar Hamilton won 8 seizoenen op rij 8x of meer in de seizoenen dat Mercedes dominant was, waaronder 4 seizoenen met 11 zeges. Dat is wel echt extreem, ik geloof niet dat RB dat gaat lukken de komende jaren.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij inderdaad nog 12 jaar blijft racen in de F1, moet dat goed komen ja, maar vraag me af of dat gaat gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Als max nog 12 jaar blijft racen, zijn het maar 6 of 7 wins per seizoen. In een 24 race seizoen.
Dan is het record binnen zonder constant dominant te zijn.
Mocht f1 minder populair worden en terug zakken naar 16 races, of mocht max stoppen op zijn 30e zal het lastiger worden.
Het hoeft geen dominantie te zijn om toch tig WK's te kunnen winnen. Kan ook als het alsnog dpannende seizoenen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus de locals op de baanquote:Op zondag 3 juli 2022 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De regie heeft veel gemist gisteren, het regent (terecht) klachten op platformen als Reddit.
Vooral die laatste minuut hebben we vooral de binnenkant van de Ferrari garage gezien.
Want leuk, reacties van celebs enzo.
[..]
Gewicht is voor Verstappen wel z'n belangrijkste fysieke aandachtspunt.![]()
Vorig jaar riep hij nog dat het hem niet boeide als hij geen WDC zou worden. Dat soort doelen stel je toch altijd bij.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het hoeft geen dominantie te zijn om toch tig WK's te kunnen winnen.
Volgens Verstappen zelf streeft hij overigens geen records na. Het belangrijkste voor hem was om (1x) WDC te worden.
dat zie je ook aan hem, heeft een bepaalde rust gekregen door de titelquote:Op zondag 3 juli 2022 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het hoeft geen dominantie te zijn om toch tig WK's te kunnen winnen.
Volgens Verstappen zelf streeft hij overigens geen records na. Het belangrijkste voor hem was om (1x) WDC te worden.
Weet niet. Kans is aanwezig. Auto's zijn fysiek minder zwaar.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij inderdaad nog 12 jaar blijft racen in de F1, moet dat goed komen ja, maar vraag me af of dat gaat gebeuren
Kimi, Alonso,quote:Op zondag 3 juli 2022 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar Hamilton won 8 seizoenen op rij 8x of meer in de seizoenen dat Mercedes dominant was, waaronder 4 seizoenen met 11 zeges. Dat is wel echt extreem, ik geloof niet dat RB dat gaat lukken de komende jaren.
En de vraag is Max nog steeds rijdt als hij 37 is, Hamilton heeft ook wel een lange carrière wat dat betreft. Als Max op z'n 37e nog steeds rijdt, zit hij 20 jaar in de F1
En in 40/45 reden ze 8 races per seizoen. Record van niks.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, want hij moet natuurlijk wel ooit die 100+ victories van Lewis en Schumi ooit voorbij......
zolang je kan winnen blijft het leuk, je ziet aan Hamilton hoe hij is opgeknapt na dat podium in Canada.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet. Kans is aanwezig. Auto's zijn fysiek minder zwaar.
Ja, het kan wel, maar Kimi en Alonso zijn er ook uit geweest, terwijl Vettel duidelijk minder is dan in zijn topjaren. En die begonnen later in de F1 dan Verstappen, die is 24 en al bezig aan z'n 9e F1-seizoen. Maar zolang hij zelf de interesse houdt in het racen, kan het best zijn dat hij ook zo lang doorgaat jaquote:
In 40/45 reden ze 0 races per seizoenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En in 40/45 reden ze 8 races per seizoen. Record van niks.
Valt ook nog geen zinnig woord over te zeggen, veel zal afhangen van het materiaal.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij inderdaad nog 12 jaar blijft racen in de F1, moet dat goed komen ja, maar vraag me af of dat gaat gebeuren
Fangio won meer dan 50% van zijn races. Laat iemand dat maar eens verbeteren.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En in 40/45 reden ze 8 races per seizoen. Record van niks.
Ah je bent er zo eentjequote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet Sjakie.
[..]
Vergelijkbaar als in NL. Dusja, relatief gezien een paar.
niet overdrijvenquote:
Hij eet alleen nog maar deze:quote:Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Mocht zeker nooit chips vroeger van Jos. Anders wordt je te zwaar voor de kart.
Chips is voor kleine kinderen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij eet alleen nog maar deze:
[ afbeelding ]
Oh, wiki begint in 2014 en ben daar gaan tellen, maar dat was enkel testwerk jaquote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niet overdrijven
8ste
(of reken je de testminuten in 2014 ook mee? )
Edit, fout geteldquote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niet overdrijven
8ste
(of reken je de testminuten in 2014 ook mee? )
nu ja, hij heeft toen ook 1 vrije training gedaan, maar dan nog zou ik in 2015 beginnenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, wiki begint in 2014 en ben daar gaan tellen, maar dat was enkel testwerk ja.
Dan 8e seizoen inderdaad
Oke, bedankt voor je meningquote:Op zondag 3 juli 2022 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Over die chips, ik lust echt alleen paprika. Al die andere smaken vind ik ALTIJD tegenvallen, wat ze ook voor nieuws verzinnen.
smaken die 25 jaar gelden al bestonden gaan nog wel, bv cheeseonion, maar ALLE nieuwe smaken zijn wanstaltig.
We nemen het mee naar achter.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Over die chips, ik lust echt alleen paprika. Al die andere smaken vind ik ALTIJD tegenvallen, wat ze ook voor nieuws verzinnen.
smaken die 25 jaar gelden al bestonden gaan nog wel, bv cheeseonion, maar ALLE nieuwe smaken zijn wanstaltig.
Niet aardig. Heeft ie iets wat ie lust, neem je het mee naar achterquote:
En in die tijd gingen coureurs doorgaans maar 2 seizoenen mee.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fangio won meer dan 50% van zijn races. Laat iemand dat maar eens verbeteren.
En dan nog 5x kampioen worden, doe dat maar eens na!quote:Op zondag 3 juli 2022 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
En in die tijd gingen coureurs doorgaans maar 2 seizoenen mee.
Je bedoelt eentje met een negatieve interpretatie dat de Engelsen juichden voor de spin? Terwijl beelden toch anders uitwijzen.quote:
86quote:Op zondag 3 juli 2022 13:46 schreef Nober het volgende:
In welke ronde zijn beide Ferrari's er vanmiddag niet meer bij?
Nou nou daar zal hij wakker van liggenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
Eén goede wedstrijd en ze juichen weer net zo hard voor hemquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfde aktie van Alexander-Arnold, krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
Dus Max staat nu te boek als racist? Hoe dat zo? Omdat hij zei dat hij zijn schoonvader geen racist vond, maar diens woordkeuze wel afkeurde?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eén goede wedstrijd en ze juichen weer net zo hard voor hem
Dit is hetzelfde volk dat hun eigen voetbalspeler racistisch belaagde omdat ie een cruciale penalty miste.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfde aktie van Alexander-Arnold, krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
quote:Hamilton vows aggression to spark British Grand Prix fan frenzy
Lewis Hamilton has vowed to "be aggressive" in a bid to send a record Silverstone crowd into a frenzy at the British Grand Prix. "I'm hoping we're a little closer on race pace compared to the last race [in Canada] and if we are then if I can just hold onto them then maybe I can progress.
"I will definitely be aggressive, don't worry."
Hamilton promises "something special"
"They [the team] wanted to go for a racier power mode for the last lap and charge the battery etcetera, and as we did that, it rained a little more and it was messed up.
"I was really, really so hopeful because we've this incredible crowd, I was in the fight, feeling great, and I was second by 0.02 or something and I thought I could definitely go quicker than that.
"I was on course for that but anyways we will move forwards and I will try and pull out something special."
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Max staat nu te boek als racist? Hoe dat zo? Omdat hij zei dat hij zijn schoonvader geen racist vond, maar diens woordkeuze wel afkeurde?
Ah, ok. Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2022 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnen
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnen
Wat een idioot..quote:
Zoquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Hoorde vanochtend dat de coureurs gewaarschuwd zijn dat er mogelijk activisten het circuit zullen betreden.
Alle auto’s uitrusten met een bullbar en laat maar gaan.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Hoorde vanochtend dat de coureurs gewaarschuwd zijn dat er mogelijk activisten het circuit zullen betreden.
Dat mag.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:08 schreef DKUp het volgende:
Wat een verschrikking de Mercedes-act.
Ik gun ze allebei de grindbak vandaag.
Dit is dezelfde gozer die dat vliegtuig met #teamLH naar Zandvoort stuurdequote:
Blijf hem dan vooral aandacht gevenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Zo serieus is die gozer dus te nemen
We kunnen gewoon collectief besluiten om Twitter niet langer serieus te nemenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar nietquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Booooooeiequote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
Britse fans zijn echt kansloos, met voetbal, met darten, met F1 ... gewoon met alles. Zelfs de lui die op NFL wedstrijden afkomen in Wembley zijn heel anders dan de gemiddelde Am. Football liefhebber.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent ter plaatse? Veel plezier!
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Dit soort “plukjes” op buienradar kunnen plotsklaps verdwijnen en verschijnen, hecht er niet teveel waarde aan.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Hij klonk in ieder geval goed.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens spettert het nu heel lichtjes bij Luffield.
Ja ja, zolderkamerfokkerts komen niet van hun zolder.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Die doet er dan ook niet meer toequote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Nee, wel die gozert van het songfestival.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Ja, die auto is eigendom van Vettel.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Wat een engnek.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, wel die gozert van het songfestival.![]()
[ afbeelding ]
De nummer 2 bij de nummer 1quote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want?quote:
Sam Ryderquote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou die nu ook een sterretje achter zijn naam krijgen als racist of racist supporter?quote:
Dat zegt ie toch ook, songfestival?quote:
Normaal eindigt de UK standaard onderaan in de einduitslag van het songfestivalquote:Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En net zoals die andere Brit "beroofd"
Johan Derksenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het songfestival is voor engnekken.
- J. Derksen
Ditquote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het songfestival is voor engnekken.
- J. Derksen
Ja precies, dit hoorde niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal eindigt de UK standaard onderaan in de einduitslag van het songfestival
Hij gaat zometeen het volkslied zingen.quote:
Vorig jaar scoorde UK 0 punten, dan is prestatie opzicht met toekennen van punten aan nummers (jurypunten en televotepunten zijn apart van elkaar)quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen het volkslied zingen.
Oordoppen in.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij kan echt goed zingenquote:
Ik merk het al, dat wordt inschakelen om 15:59.59quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heel bijzonder.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, gevoel dat ie bij me opwekt.
Enge man, bah.
Sorry als ik je daarmee kwets.
Moet hij ook geen dickpics sturenquote:
Ziggo > Viaplayquote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ziggo op de vingers getikt door Viaplay
(wegens gebruik van beelden in de voorbeschouwing)
hm?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ziggo op de vingers getikt door Viaplay
(wegens gebruik van beelden in de voorbeschouwing)
Die heb ik tijdens Canada gekeken, was eigenlijk prima te doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hm?
Ik was alweer vergeten dat Ziggo ook voorbeschouwing doet
Mooi dat dat Engelse volkslied zo kort duurt he. Al zou hij nog beter het Spaanse volkslied kunnen doen.quote:
Als je op basis van deze foto op die manier over iemand denkt te kunnen oordelen vind ik dat inderdaad erg bijzonder.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom?
Het uiterlijk van iemand wekt een gevoel bij me op, en dat vind jij heel bijzonder?
Ik hoop op een podium voor Lewis, P3quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die gele petjes daaro zullen teleurgesteld worden
Doen ze ook pas een paar races toch? Waarbij ze blijkbaar beelden gebruikten van de vrije trainingen en kwalificatie, terwijl dat niet mag (enkel bij de nabeschouwing)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hm?
Ik was alweer vergeten dat Ziggo ook voorbeschouwing doet
Ik oordeel op z’n uiterlijk op basis van een foto, dat is niet zo heel moeilijk hoor, gewoon je ogen gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je op basis van deze foto op die manier over iemand denkt te kunnen oordelen vind ik dat inderdaad erg bijzonder.
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een podium voor LewisNorris, P3
Ik ga voorquote:
Ja, Red Bull, want Horner was de enige die pissig was.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef JopJuh het volgende:
Weten we al welke teams een (illegale) flexi floor hebben?
Die gun ik wel de winst, alleen gaat dat nooit gebeurenquote:
Ik bedoel meer een 'waar heb je dat vandaan?'quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doen ze ook pas een paar races toch? Waarbij ze blijkbaar beelden gebruikten van de vrije trainingen en kwalificatie, terwijl dat niet mag (enkel bij de nabeschouwing)
Die in Engelse vlag en trui gehulde kerel was tenminste nog het eerlijkst: "Ik ben niet geheel objectief en dacht eerst dat het een raceincident was, maar ik kan hem eigenlijk niet echt meer verdedigen."quote:
Klinkt bijna als 'vreselijk saai'quote:
Er zijn echter ook nog mensen die een leven hebben langs FOKquote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die direct de halo danken zijn vermoeiend.
De halo is prima, maar die achterlijk hoge kerbs zijn wel echt een probleem. Een betonnen muur is veiliger dan dit.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef heywoodu het volgende:
"Zonder die halo was Nissany 100% onthoofd"
Aldus Giedo. Dat lijkt me wat lastig zeggen, die halo aan de andere kant tilde hem natuurlijk ook een stukje omhoog, richting Nissany's helm. Blijft lastig om precies te zeggen hoe het anders gegaan zou zijn, maar gelukkig is het gegaan zoals het nu ging.
Ja echt heel eng een man met lang haar en een baard. Reuze eng, zou er niet van kunnen slapen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik oordeel op z’n uiterlijk op basis van een foto, dat is niet zo heel moeilijk hoor, gewoon je ogen gebruiken.
Ik hoop wel ooit, maar niet vandaag, neequote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gun ik wel de winst, alleen gaat dat nooit gebeuren
Dat zijn de echte fans jaquote:Op zondag 3 juli 2022 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in Engelse vlag en trui gehulde kerel was tenminste nog het eerlijkst: "Ik ben niet geheel objectief en dacht eerst dat het een raceincident was, maar ik kan hem eigenlijk niet echt meer verdedigen."
Je doet wel heel erg je best om de indruk te wekken dat je er bentquote:
Heel veel plezier Ijsdraakje!quote:
Godverquote:Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt heel eng een man met lang haar en een baard. Reuze eng, zou er niet van kunnen slapen.
Dat werd net gezegd bij de opening van de uitzending (na de opmerking dat Kamphues ziek is)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een 'waar heb je dat vandaan?'
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef JopJuh het volgende:
Weten we al welke teams een (illegale) flexi floor hebben?
Op zich normaal dat mensen dankbaar zijn voor die halo, ding redde namelijk waarschijnlijk een leven.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die direct de halo danken zijn vermoeiend.
Aan Kamphues mis je niks aanquote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat werd net gezegd bij de opening van de uitzending (na de opmerking dat Kamphues ziek is)
Die actquote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.![]()
[ afbeelding ]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Olav, het is echt niet élke keer leuk die grappen over Latifi.
iddquote:Op zondag 3 juli 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10
Mercedes zou dat nooooooooooit doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.![]()
[ afbeelding ]
Ja, het gaat wel of niet regenen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat het nou wel op niet regenen? Ik lees verschillende dingen.
Het is wisselvallig.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat het nou wel op niet regenen? Ik lees verschillende dingen.
En Olav zei dat ook, maar bashen is natuurlijk leuk ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10
Dus 90% reclame en 10% racequote:
Ik zette hem even op RTL7...quote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
RTL zendt de race vandaag ook uit
Ziggy 58
Bedankt, reporter ter plaatsequote:
Krombacherquote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziggy 58
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezondenquote:
RTL5 was echt goud, lekker de Vodafone reclame er tussendoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezonden
Ist der Kommentar dort zu Ultra?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziggy 58
F1 op RTL4 heb ik niet meegemaakt (te jong)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezonden
Eindejaarsclip F1 van RTL zijn epicquote:Op zondag 3 juli 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
RTL5 was echt goud, lekker de Vodafone reclame er tussendoor.
Je hebt zuur en je hebt zuurquote:Op zondag 3 juli 2022 15:18 schreef Perox het volgende:
Even de predicts van F1TV predicten: Nobody will predict Max P1.
Dat is elke week toch?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:18 schreef Perox het volgende:
Even de predicts van F1TV predicten: Nobody will predict Max P1.
Dat had RTL5 niet, die hadden echte fullscreen reclames.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Bij RTL5 dat je dan nog onderin beeld nog heel klein de race kon zien tijdens de reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |