Ja, het kan wel, maar Kimi en Alonso zijn er ook uit geweest, terwijl Vettel duidelijk minder is dan in zijn topjaren. En die begonnen later in de F1 dan Verstappen, die is 24 en al bezig aan z'n 9e F1-seizoen. Maar zolang hij zelf de interesse houdt in het racen, kan het best zijn dat hij ook zo lang doorgaat jaquote:
In 40/45 reden ze 0 races per seizoenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En in 40/45 reden ze 8 races per seizoen. Record van niks.
Valt ook nog geen zinnig woord over te zeggen, veel zal afhangen van het materiaal.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij inderdaad nog 12 jaar blijft racen in de F1, moet dat goed komen ja, maar vraag me af of dat gaat gebeuren
Fangio won meer dan 50% van zijn races. Laat iemand dat maar eens verbeteren.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En in 40/45 reden ze 8 races per seizoen. Record van niks.
Ah je bent er zo eentjequote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet Sjakie.
[..]
Vergelijkbaar als in NL. Dusja, relatief gezien een paar.
niet overdrijvenquote:
Hij eet alleen nog maar deze:quote:Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Mocht zeker nooit chips vroeger van Jos. Anders wordt je te zwaar voor de kart.
Chips is voor kleine kinderen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij eet alleen nog maar deze:
[ afbeelding ]
Oh, wiki begint in 2014 en ben daar gaan tellen, maar dat was enkel testwerk jaquote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niet overdrijven
8ste
(of reken je de testminuten in 2014 ook mee? )
Edit, fout geteldquote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niet overdrijven
8ste
(of reken je de testminuten in 2014 ook mee? )
nu ja, hij heeft toen ook 1 vrije training gedaan, maar dan nog zou ik in 2015 beginnenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, wiki begint in 2014 en ben daar gaan tellen, maar dat was enkel testwerk ja.
Dan 8e seizoen inderdaad
Oke, bedankt voor je meningquote:Op zondag 3 juli 2022 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Over die chips, ik lust echt alleen paprika. Al die andere smaken vind ik ALTIJD tegenvallen, wat ze ook voor nieuws verzinnen.
smaken die 25 jaar gelden al bestonden gaan nog wel, bv cheeseonion, maar ALLE nieuwe smaken zijn wanstaltig.
We nemen het mee naar achter.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Over die chips, ik lust echt alleen paprika. Al die andere smaken vind ik ALTIJD tegenvallen, wat ze ook voor nieuws verzinnen.
smaken die 25 jaar gelden al bestonden gaan nog wel, bv cheeseonion, maar ALLE nieuwe smaken zijn wanstaltig.
Niet aardig. Heeft ie iets wat ie lust, neem je het mee naar achterquote:
En in die tijd gingen coureurs doorgaans maar 2 seizoenen mee.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fangio won meer dan 50% van zijn races. Laat iemand dat maar eens verbeteren.
En dan nog 5x kampioen worden, doe dat maar eens na!quote:Op zondag 3 juli 2022 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
En in die tijd gingen coureurs doorgaans maar 2 seizoenen mee.
Je bedoelt eentje met een negatieve interpretatie dat de Engelsen juichden voor de spin? Terwijl beelden toch anders uitwijzen.quote:
86quote:Op zondag 3 juli 2022 13:46 schreef Nober het volgende:
In welke ronde zijn beide Ferrari's er vanmiddag niet meer bij?
Nou nou daar zal hij wakker van liggenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
Eén goede wedstrijd en ze juichen weer net zo hard voor hemquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfde aktie van Alexander-Arnold, krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
Dus Max staat nu te boek als racist? Hoe dat zo? Omdat hij zei dat hij zijn schoonvader geen racist vond, maar diens woordkeuze wel afkeurde?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eén goede wedstrijd en ze juichen weer net zo hard voor hem
Dit is hetzelfde volk dat hun eigen voetbalspeler racistisch belaagde omdat ie een cruciale penalty miste.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfde aktie van Alexander-Arnold, krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
quote:Hamilton vows aggression to spark British Grand Prix fan frenzy
Lewis Hamilton has vowed to "be aggressive" in a bid to send a record Silverstone crowd into a frenzy at the British Grand Prix. "I'm hoping we're a little closer on race pace compared to the last race [in Canada] and if we are then if I can just hold onto them then maybe I can progress.
"I will definitely be aggressive, don't worry."
Hamilton promises "something special"
"They [the team] wanted to go for a racier power mode for the last lap and charge the battery etcetera, and as we did that, it rained a little more and it was messed up.
"I was really, really so hopeful because we've this incredible crowd, I was in the fight, feeling great, and I was second by 0.02 or something and I thought I could definitely go quicker than that.
"I was on course for that but anyways we will move forwards and I will try and pull out something special."
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus Max staat nu te boek als racist? Hoe dat zo? Omdat hij zei dat hij zijn schoonvader geen racist vond, maar diens woordkeuze wel afkeurde?
Ah, ok. Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2022 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnen
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand tweet dat, knurft heeft het verzonnen
Wat een idioot..quote:
Zoquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Hoorde vanochtend dat de coureurs gewaarschuwd zijn dat er mogelijk activisten het circuit zullen betreden.
Alle auto’s uitrusten met een bullbar en laat maar gaan.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Hoorde vanochtend dat de coureurs gewaarschuwd zijn dat er mogelijk activisten het circuit zullen betreden.
Dat mag.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:08 schreef DKUp het volgende:
Wat een verschrikking de Mercedes-act.
Ik gun ze allebei de grindbak vandaag.
Dit is dezelfde gozer die dat vliegtuig met #teamLH naar Zandvoort stuurdequote:
Blijf hem dan vooral aandacht gevenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Zo serieus is die gozer dus te nemen
We kunnen gewoon collectief besluiten om Twitter niet langer serieus te nemenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar nietquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Booooooeiequote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
Britse fans zijn echt kansloos, met voetbal, met darten, met F1 ... gewoon met alles. Zelfs de lui die op NFL wedstrijden afkomen in Wembley zijn heel anders dan de gemiddelde Am. Football liefhebber.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent ter plaatse? Veel plezier!
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Dit soort “plukjes” op buienradar kunnen plotsklaps verdwijnen en verschijnen, hecht er niet teveel waarde aan.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Hij klonk in ieder geval goed.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens spettert het nu heel lichtjes bij Luffield.
Ja ja, zolderkamerfokkerts komen niet van hun zolder.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Die doet er dan ook niet meer toequote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Nee, wel die gozert van het songfestival.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Ja, die auto is eigendom van Vettel.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Wat een engnek.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, wel die gozert van het songfestival.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |