Blijf hem dan vooral aandacht gevenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Zo serieus is die gozer dus te nemen
We kunnen gewoon collectief besluiten om Twitter niet langer serieus te nemenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gedurfde aktie van Alexander-Arnold, krijgt er al flink van langs op afvoerputje Twitter omdat 'ie met een vuile racist op de foto gaat.
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar nietquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Booooooeiequote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
Britse fans zijn echt kansloos, met voetbal, met darten, met F1 ... gewoon met alles. Zelfs de lui die op NFL wedstrijden afkomen in Wembley zijn heel anders dan de gemiddelde Am. Football liefhebber.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leek wel alsof er tijdens Perez's interview ook flink geboe-d werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent ter plaatse? Veel plezier!
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Dit soort “plukjes” op buienradar kunnen plotsklaps verdwijnen en verschijnen, hecht er niet teveel waarde aan.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een paar rondjes Vettel in een ouwe auto (van Mansell geloof ik).
Hij klonk in ieder geval goed.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Williams FW 14B waarmee Mansell in 1992 wereldkampioen werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens spettert het nu heel lichtjes bij Luffield.
Ja ja, zolderkamerfokkerts komen niet van hun zolder.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je daar bent.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Die doet er dan ook niet meer toequote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten op een goed shot van Ricciardo, maar die komt ook maar niet
Nee, wel die gozert van het songfestival.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Memphis niet uitgenodigd? Is toch ook een vriend van Max?
Ja, die auto is eigendom van Vettel.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zag het op Twitter, hij heeft die wagen gekocht meen ik.
Wat een engnek.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, wel die gozert van het songfestival.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |