De nummer 2 bij de nummer 1quote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, wel die gozert van het songfestival.![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:
Sam Ryderquote:Op zondag 3 juli 2022 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, wel die gozert van het songfestival.![]()
[ afbeelding ]
Zou die nu ook een sterretje achter zijn naam krijgen als racist of racist supporter?quote:
Dat zegt ie toch ook, songfestival?quote:
Normaal eindigt de UK standaard onderaan in de einduitslag van het songfestivalquote:Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En net zoals die andere Brit "beroofd"
Johan Derksenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het songfestival is voor engnekken.
- J. Derksen
Ditquote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het songfestival is voor engnekken.
- J. Derksen
Ja precies, dit hoorde niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal eindigt de UK standaard onderaan in de einduitslag van het songfestival
Hij gaat zometeen het volkslied zingen.quote:
Vorig jaar scoorde UK 0 punten, dan is prestatie opzicht met toekennen van punten aan nummers (jurypunten en televotepunten zijn apart van elkaar)quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen het volkslied zingen.
Oordoppen in.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij kan echt goed zingenquote:
Ik merk het al, dat wordt inschakelen om 15:59.59quote:Op zondag 3 juli 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heel bijzonder.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, gevoel dat ie bij me opwekt.
Enge man, bah.
Sorry als ik je daarmee kwets.
Moet hij ook geen dickpics sturenquote:
Ziggo > Viaplayquote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ziggo op de vingers getikt door Viaplay
(wegens gebruik van beelden in de voorbeschouwing)
hm?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Ziggo op de vingers getikt door Viaplay
(wegens gebruik van beelden in de voorbeschouwing)
Die heb ik tijdens Canada gekeken, was eigenlijk prima te doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hm?
Ik was alweer vergeten dat Ziggo ook voorbeschouwing doet
Mooi dat dat Engelse volkslied zo kort duurt he. Al zou hij nog beter het Spaanse volkslied kunnen doen.quote:
Als je op basis van deze foto op die manier over iemand denkt te kunnen oordelen vind ik dat inderdaad erg bijzonder.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom?
Het uiterlijk van iemand wekt een gevoel bij me op, en dat vind jij heel bijzonder?
Ik hoop op een podium voor Lewis, P3quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die gele petjes daaro zullen teleurgesteld worden
Doen ze ook pas een paar races toch? Waarbij ze blijkbaar beelden gebruikten van de vrije trainingen en kwalificatie, terwijl dat niet mag (enkel bij de nabeschouwing)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hm?
Ik was alweer vergeten dat Ziggo ook voorbeschouwing doet
Ik oordeel op z’n uiterlijk op basis van een foto, dat is niet zo heel moeilijk hoor, gewoon je ogen gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je op basis van deze foto op die manier over iemand denkt te kunnen oordelen vind ik dat inderdaad erg bijzonder.
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een podium voor LewisNorris, P3
Ik ga voorquote:
Ja, Red Bull, want Horner was de enige die pissig was.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef JopJuh het volgende:
Weten we al welke teams een (illegale) flexi floor hebben?
Die gun ik wel de winst, alleen gaat dat nooit gebeurenquote:
Ik bedoel meer een 'waar heb je dat vandaan?'quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doen ze ook pas een paar races toch? Waarbij ze blijkbaar beelden gebruikten van de vrije trainingen en kwalificatie, terwijl dat niet mag (enkel bij de nabeschouwing)
Die in Engelse vlag en trui gehulde kerel was tenminste nog het eerlijkst: "Ik ben niet geheel objectief en dacht eerst dat het een raceincident was, maar ik kan hem eigenlijk niet echt meer verdedigen."quote:
Klinkt bijna als 'vreselijk saai'quote:
Er zijn echter ook nog mensen die een leven hebben langs FOKquote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die direct de halo danken zijn vermoeiend.
De halo is prima, maar die achterlijk hoge kerbs zijn wel echt een probleem. Een betonnen muur is veiliger dan dit.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef heywoodu het volgende:
"Zonder die halo was Nissany 100% onthoofd"
Aldus Giedo. Dat lijkt me wat lastig zeggen, die halo aan de andere kant tilde hem natuurlijk ook een stukje omhoog, richting Nissany's helm. Blijft lastig om precies te zeggen hoe het anders gegaan zou zijn, maar gelukkig is het gegaan zoals het nu ging.
Ja echt heel eng een man met lang haar en een baard. Reuze eng, zou er niet van kunnen slapen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik oordeel op z’n uiterlijk op basis van een foto, dat is niet zo heel moeilijk hoor, gewoon je ogen gebruiken.
Ik hoop wel ooit, maar niet vandaag, neequote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gun ik wel de winst, alleen gaat dat nooit gebeuren
Dat zijn de echte fans jaquote:Op zondag 3 juli 2022 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in Engelse vlag en trui gehulde kerel was tenminste nog het eerlijkst: "Ik ben niet geheel objectief en dacht eerst dat het een raceincident was, maar ik kan hem eigenlijk niet echt meer verdedigen."
Je doet wel heel erg je best om de indruk te wekken dat je er bentquote:
Heel veel plezier Ijsdraakje!quote:
Godverquote:Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt heel eng een man met lang haar en een baard. Reuze eng, zou er niet van kunnen slapen.
Dat werd net gezegd bij de opening van de uitzending (na de opmerking dat Kamphues ziek is)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een 'waar heb je dat vandaan?'
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef JopJuh het volgende:
Weten we al welke teams een (illegale) flexi floor hebben?
Op zich normaal dat mensen dankbaar zijn voor die halo, ding redde namelijk waarschijnlijk een leven.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die direct de halo danken zijn vermoeiend.
Aan Kamphues mis je niks aanquote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat werd net gezegd bij de opening van de uitzending (na de opmerking dat Kamphues ziek is)
Die actquote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.![]()
[ afbeelding ]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Olav, het is echt niet élke keer leuk die grappen over Latifi.
iddquote:Op zondag 3 juli 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10
Mercedes zou dat nooooooooooit doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En tevens, Mercedes is heel erg geschokt vanwege zoveel onsportiviteit.![]()
[ afbeelding ]
Ja, het gaat wel of niet regenen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat het nou wel op niet regenen? Ik lees verschillende dingen.
Het is wisselvallig.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat het nou wel op niet regenen? Ik lees verschillende dingen.
En Olav zei dat ook, maar bashen is natuurlijk leuk ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Latifi deed het gisteren uitstekend met plek 10
Dus 90% reclame en 10% racequote:
Ik zette hem even op RTL7...quote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
RTL zendt de race vandaag ook uit
Ziggy 58
Bedankt, reporter ter plaatsequote:
Krombacherquote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziggy 58
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezondenquote:
RTL5 was echt goud, lekker de Vodafone reclame er tussendoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezonden
Ist der Kommentar dort zu Ultra?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziggy 58
F1 op RTL4 heb ik niet meegemaakt (te jong)quote:Op zondag 3 juli 2022 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, al werd het destijds volgens mij eerst op RTL 4 en later op RTL 5 uitgezonden
Eindejaarsclip F1 van RTL zijn epicquote:Op zondag 3 juli 2022 15:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
RTL5 was echt goud, lekker de Vodafone reclame er tussendoor.
Je hebt zuur en je hebt zuurquote:Op zondag 3 juli 2022 15:18 schreef Perox het volgende:
Even de predicts van F1TV predicten: Nobody will predict Max P1.
Dat is elke week toch?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:18 schreef Perox het volgende:
Even de predicts van F1TV predicten: Nobody will predict Max P1.
Dat had RTL5 niet, die hadden echte fullscreen reclames.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Bij RTL5 dat je dan nog onderin beeld nog heel klein de race kon zien tijdens de reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |