Dat er één duidelijke regel is voor gevaarlijke situaties: gele vlag. Dan maakt het niet uit of er 0 of 15 auto's vlak achter zit, de situatie zelf is geel.quote:
Okquote:Op zondag 3 juli 2022 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er één duidelijke regel is voor gevaarlijke situaties: gele vlag. Dan maakt het niet uit of er 0 of 15 auto's vlak achter zit, de situatie zelf is geel.
op dat filmpje zie ik dat nietquote:Op zondag 3 juli 2022 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Charles ging eventjes buiten de baan. Max niet.
Dat op zich is geen reden voor geen/wel een gele vlag.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Charles ging eventjes buiten de baan. Max niet.
Is een automatisch systeemquote:Op zondag 3 juli 2022 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat op zich is geen reden voor geen/wel een gele vlag.
quote:
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn de weersvoorspellingen? Droge race neem ik aan?
Blijft toch wel geniaal als je zo ongelofelijk relaxed kan zijn op deze momentenquote:
Het is hier heerlijk zonnig.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Volgens mij lichtjes aan de rechterkant van de baan. Is slecht te zien wel.quote:
nee, want hij moet natuurlijk wel ooit die 100+ victories van Lewis en Schumi ooit voorbij......quote:Op zondag 3 juli 2022 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook als Sainz een betere pace heeft hoeft hij er niet voorbij. Tweede worden is helemaal prima.
Je bent ter plaatse? Veel plezier!quote:
Oh sorry niet teruggelezenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft toch wel geniaal als je zo ongelofelijk relaxed kan zijn op deze momenten
edit: oh, het filmpje stond ook al de 1e pagina, zie ik nu
Denk wel dat Max ooit wel aardig in buurt komtquote:Op zondag 3 juli 2022 12:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, want hij moet natuurlijk wel ooit die 100+ victories van Lewis en Schumi ooit voorbij......
Geen weer voor Brobbey.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Om 1600 10% kans op regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |