SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Toen ik de mail zag dacht ik pas o ja verrek.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat serieus half slapend gedaan?
En dat blijkt dan tweedehands te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Koekoek. Dus dat boek van 6 euro had ik besteld.
Had hem op m'n telefoon besteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Misschien een tijdsslot op je pc instellen ger
heb je zon fles?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk zomerweer jongons![]()
Zal mij benieuwen welk BBQvlees de Plus allemaal NIET kan leveren van mijn bestelling
ja nu wel. En een hoop wolken ookquote:
lekker smurfenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nu wel. En een hoop wolken ookNaja prima, 23 graadjes
Wist je dat Trondheim op oude Nederlandse kaarten als "Dronten" vermeld staat?quote:
gewoon kannibalisme he. EN tomaat om het bloed te maskeren.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon kannibalisme he. EN tomaat om het bloed te maskeren.
Nee, maar wel dat de Nazis het Drontheim noemden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat Trondheim op oude Nederlandse kaarten als "Dronten" vermeld staat?
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de Nazis het Drontheim noemden.
kwam net een plens regen voorbijquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een heerlijk zomerweer jongons![]()
Zal mij benieuwen welk BBQvlees de Plus allemaal NIET kan leveren van mijn bestelling
Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:57 schreef Karzai het volgende:
pot gepoetst, badkamer gedweild, stof gezogen, bed verschoont
nu weer leuke dingen doen
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk alllemaal moeten doen
ja ik ga maar eens wat in de wasmachine douwen idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
de dag is nog jong, maar van uitstel komt afstel
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Wij worden ook bedreigd!@:bitterbal, ze komen eraan!
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Serie kijken op HBO?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. been omhoog nadat ik boodschappen heb gedaan
werkelijkwaar gestoord dit hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet begin september graag. Of gewoon nooit.
Nare serie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk videoland abbo nemen voor de handmaid's tale
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is wel erg lafjes. Ze lijken vooral het VK te willen raken. Daar heb ik al tig filmpjes van deze talkshow over gezien. Ze wilden het laten afzinken, een tsunami veroorzaken, het helemaal opblazen en vandaag wilden ze Londen nuken.
Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden hier naar kijken?
Een goede serie kan ook naar zijn. Ik vond Chernobyl bijvoorbeeld ook wel naar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? begrepen dat het best een goeie serie was namelijk
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij best wel veel. Het is een soort talkshow.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja vind het wel zorgwekkend eigenlijk dat dat gewoon zo kan op tv daar
Ja geloof dat ik dit heb gezien. Dat ze gewoon UK van de kaart wilde vegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Londens callingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was op Rossiya 1, de op één na grootste televisiezender in Rusland. De meeste Russen vertrouwen op de TV voor hun nieuws, las ik.
Hij zit hier niet, maar reed langs wel langs een nieuwe in Apeldoorn en die leek echt enorm.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel fijn. Maar ik houd van bouwmarkten.
Er ligt TE veel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel fijn. Maar ik houd van bouwmarkten.
Erg realistisch ende geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon bij de ingang neerzetten joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel het stuk door de regen en miezer gelopen, kom je terug in het dorp en schijnt de zon, weer lekker hannesen met de paraplu in de supermarkt
Hier zit er 1 in Wateringen, die is ook heel groot.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit hier niet, maar reed langs wel langs een nieuwe in Apeldoorn en die leek echt enorm.
Wat heb je gekocht?quote:
Heb ik al wel vaker gedaan en er dan thuis achter komen dat die nog bij de supermarkt staatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon bij de ingang neerzetten joh.
Ja dan ben je gewoon een lompe aarsfrikandel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik al wel vaker gedaan en er dan thuis achter komen dat die nog bij de supermarkt staat
Dat is correctquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben je gewoon een lompe aarsfrikandel.
Paraplu van een meter lang dus hele kamprugzak op sjorren. Omdat ie even een busje knoflookpoeder van een kwartje moet gaan halenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
daarom rugzak mee waar je je eigen spullen in kan tyfen *
Jaaaaaaquote:
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een parapluquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:41 schreef mschol het volgende:
daarom rugzak mee waar je je eigen spullen in kan tyfen *
Nee, dit keer alleen Londen. Ze hebben een soort fascinatie met het VK.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat ik dit heb gezien. Dat ze gewoon UK van de kaart wilde vegen?
Ik vind een eiland afzinken wel een mooie gedachte. Vroeger was er een keer een 1 april-editie van de KIJK met allemaal nepartikelen. Volgens mij wilden ze daarin Nederland richting de Noordzee laten drijven. Gewoon een flink kanaal langs de grens graven en dan afduwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erg realistisch ende geloofwaardig allemaal.
Cool!quote:
mijn tas is meestal ook vrij leeg hoor, maar heb em wel bij me, je weet maar nooit wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een paraplu
Nou op mijn routes die ik meestal loop weet ik wel zo'n beetje wat ik tegenkom, en dat zijn maar weinig dingen waarvoor ik een tas nodig zou hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn tas is meestal ook vrij leeg hoor, maar heb em wel bij me, je weet maar nooit wat je tegenkomt
ik heb van die MemobottlesTM die in mijn kontzak passen (A6 en A7). Toch water mee en nog steeds geen tas nodig.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk bij met lopen, telefoon, portemonnee en sleutels. Alleen als het warm is een bidon en met regen een paraplu
30 euro voor een flesjequote:
Je link doetetnietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
https://www.zalando-loung(...)ticles/ZZO1HPU07-T00
link is doodquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Ja voor hier in Nederland een beetje rondlopen vind ik het wat teveel van het goede, er is altijd binnen een straal van een paar km wel iets te vinden waar je wat te drinken kunt halen mocht het nodig zijnquote:
Dan ben ik allang verkurkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor hier in Nederland een beetje rondlopen vind ik het wat teveel van het goede, er is altijd binnen een straal van een paar km wel iets te vinden waar je wat te drinken kunt halen mocht het nodig zijn
Shopaholics Anonymous.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Link werkt niet goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
heb schoene gekocht![]()
Dat er water in kan zonder dat het er uit kan tenzij je hem open maaktquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou eens goed nagedacht moeten worden over wat een ideale waterfles voor eigenschappen moet hebben./
Op de één of andere manier doet me dat en kermis denken. En aan kaneelstokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in van die kaneelkussentjes.
Zwembad weer opgezet maar nu op een andere plek in de tuin, is zo’n grote opzetbad. Paar meter slang gekocht en dat soort spullen op het zandfilter en Solar verwarming weer aan te sluiten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier zit er 1 in Wateringen, die is ook heel groot.
[..]
Wat heb je gekocht?
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er water in kan zonder dat het er uit kan tenzij je hem open maakt
daar heb ik een 0.75 liter variant vanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Fogel het volgende:
https://www.fjellsport.no(...)uth-black-21-oz.html
Zo'n type heb ik. Helemaal perfect. Beetje ijs erin, water erbij en het blijft gewoon koud.
Ballieschoentjes.quote:
Ja lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de één of andere manier doet me dat en kermis denken. En aan kaneelstokken.
[ afbeelding ]
Een fles met heel veel compressiequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.quote:
Ook spannend om mee over de buisleidingenstraat te lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.
een eigen krachtcentrale voor je telefoonquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens zeker of het kan bij absurd hoge druk. Misschien krijg je dan wel kernfusie.
Hmm, ja, ik denk dat je dan een flits ziet en dat daarna dat hele industrieterrein niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook spannend om mee over de buisleidingenstraat te lopen
Plus de rest van het grondgebied tussen Rotterdam en Antwerpenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik denk dat je dan een flits ziet en dat daarna dat hele industrieterrein niet meer bestaat.
ja maar dan weer vrij groot en lomp, zeker tegen de tijd dat hij leeg is.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Fogel het volgende:
https://www.fjellsport.no(...)uth-black-21-oz.html
Zo'n type heb ik. Helemaal perfect. Beetje ijs erin, water erbij en het blijft gewoon koud.
Gewoon een cilinder zuurstof en een cilinder waterstof en dan lekker onderweg je eigen water makenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze en fles uitvinden waar een paar liter water in kan en die zo klein is als een aansteker.
Of een zuiveringspomp meenemen en uit de slootjes tappenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een cilinder zuurstof en een cilinder waterstof en dan lekker onderweg je eigen water maken
Bestaat al met vloeibaar waterstof.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballieschoentjes.Onze smaken zouden volgens mij niet meer uit elkaar kunnen liggen dan dat ze doen.
Gaaf! Ik ben benieuwd of ze lekker lopen. Ik heb ook weleens naar zulke schoenen van Toms staan kijken in de winkel.quote:
ja heb nu ook vaak toms aan en draag ze veel op vakantie. ze lopen echt lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ben benieuwd of ze lekker lopen. Ik heb ook weleens naar zulke schoenen van Toms staan kijken in de winkel.
Ze passen me nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu ook vaak toms aan en draag ze veel op vakantie. ze lopen echt lekker
waarom passen ze je niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze passen me nietzo jammer want er zitten hele leuke tussen.
Of misschien is het maar beter ook, anders heb ik er zo vijf ofzo.
Volgens mij vinden jullie dezelfde smurfbroeken ideaalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ballieschoentjes.Onze smaken zouden volgens mij niet meer uit elkaar kunnen liggen dan dat ze doen.
gnagnagnaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Lip verbrand aan m'n broodje bitterbal.
Ja, moet altijd veters hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Oh das jammer. Heb je zon lage wreef dan ofzo?
ze hebben tegenwoordig ook veterschoenenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, moet altijd veters hebben.
Deze kleur is ook leuk:
https://www.zalando.nl/to(...)2aUVd8xoCQ4oQAvD_BwE
Nee. Ik houd van effen, eventueel met een niet echt opvallende opdruk. En jij houdt van druk en zoveel mogelijk kleurtjes.quote:
Weet ik niet hoor, sowieso qua kleurtjes niet denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie dezelfde smurfbroeken ideaal
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik houd van effen, eventueel met een niet echt opvallende opdruk. En jij houdt van druk en zoveel mogelijk kleurtjes.
[..]
Weet ik niet hoor, sowieso qua kleurtjes niet denk ik.
Heb je dan niet dat printje in je voet staan van de zon?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ah deze heb ik altijd op vakantie
https://www.zalando.nl/to(...)k-to311e05w-q11.html
Ja heb ik welles gehad of muggen die er doorheen steken ofzo :pquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat printje in je voet staan van de zon?
Vegan instappersquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ah deze heb ik altijd op vakantie
https://www.zalando.nl/to(...)k-to311e05w-q11.html
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar meestal draag ik toch wel saai zwart ofzo buiten. Maar vind printjes en shit wel altijd erg leuk ja
Straks hebben we quinoabalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine stap hue hue in de richting :p
Je kunt wel overal huehue in zienquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleine stap hue hue in de richting :p
Bloesjes vooral omdat die m'n vette pens en scheve rug verhullenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.
oh ja maar vrouwelijk heb ik denk ik ook niet hoor. wat ik nu allemaal draag is echt heel basic. Nu adidas trainingsbroek met een tshirt er opquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zo'n vrouwelijke smaak denk ik. Overigens heb ik het CL ook, die heeft het vaak over blousjes en sjaaltjes enzo. Dat is ook echt niets voor mij. Ik heb niet 1 blousje. Of sjaaltje.
Ik ook niet. Maar dan tshirts of lekker grote hoodies.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloesjes vooral omdat die m'n vette pens en scheve rug verhullenik draag geen nauwsluitende t-shirts.
Ik heb qua kleding ook altijd basic en effen aan maar qua schoenen wel allemaal rare kleurtjes en dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja maar vrouwelijk heb ik denk ik ook niet hoor. wat ik nu allemaal draag is echt heel basic. Nu adidas trainingsbroek met een tshirt er opMaar denk je als je zwart broek aan hebt met zwart shirt dat die schoentjes dan wel leuk zijn
Heeft die nieuwe inmiddels al een naam?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat m'n caafjes het goed kunnen vinden en nu samen zitten te eten
toevalligquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb qua kleding ook altijd basic en effen aan maar qua schoenen wel allemaal rare kleurtjes en dingen
oh das leukquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo blij dat m'n caafjes het goed kunnen vinden en nu samen zitten te eten
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passen
ANWB-stel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog zeggen dat we bij elkaar passen
Gewoon nog eventjes wachten tot ze los gaan met de summersales overalquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat deze niet in de sale zijn
[ afbeelding ]
ja dit is nieuw modelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog eventjes wachten tot ze los gaan met de summersales overal
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nieuwe inmiddels al een naam?
Zomerseizoen loopt al weer bijna op zijn eind bij de kleding dus de herfst/winter collectie zal over een paar weken weer live gaan en dan moeten ze van deze zomerse dingen afquote:
Ik had toen je dat geval net had een hilarische naam bedacht, maar ben vergeten watquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.
wimpiequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde hem Pim noemen maar toen moest ik aan Pim Fortuyn denken.
hou het in de gaten 👀quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zomerseizoen loopt al weer bijna op zijn eind bij de kleding dus de herfst/winter collectie zal over een paar weken weer live gaan en dan moeten ze van deze zomerse dingen af
Je bedoeld omdat ze niet goed voor je voeten zijn?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:12 schreef Flory het volgende:
Ik heb een beetje Liesje smaak denk ik qua kleding![]()
En die schoentjes kan ik ook niet op lopen, als ze er al zouden zijn in mijn maat dan
Heb je nu een zeugje en een castraat?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik slip eruit en moet zoals CL veters ofzo om aan te kunnen trekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat ze niet goed voor je voeten zijn?
ik kan er niet op werken denk ik
ah zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, ik slip eruit en moet zoals CL veters ofzo om aan te kunnen trekken.
Dan heb je wel een hele goede thermosfles nodig. Het kookpunt van vloeibaar waterstof is -253 graden Celsius.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bestaat al met vloeibaar waterstof.
En smalle voeten en grote maat en linker voet tenen die laatste jaar naar links zijn gaan staan.quote:
Hmm, kut, ik heb ook nog een avocado. Die is vast ook te rijp.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote avocado weer te rijp. Allemaal bruine puntjes en adertjes
ja dat is echt waardeloos fruit, koop ze nog zeldenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote avocado weer te rijp. Allemaal bruine puntjes en adertjes
Ja. Beste combinatie wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu een zeugje en een castraat?
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is echt waardeloos fruit, koop ze nog zelden
Ja, en ik hoef er dus maar ééntje. En de andere dan twee dagen later of zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.
beter op de markt halen heb je er vijf voor een euro, kan je er wel 1 of 2 wegpleuren maar dat geeft niet. zijn wel rijpquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.
Zo doe ik het wel met die dingen. Maar goed, ¤2,49 per twee is redelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef er dus maar ééntje. En de andere dan twee dagen later of zo.
Ja, dat is misschien beter, maar goed, ik ga nooit naar de markt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
beter op de markt halen heb je er vijf voor een euro, kan je er wel 1 of 2 wegpleuren maar dat geeft niet. zijn wel rijp
quote:
Ik doe maar een beetje rustig aan. Ga zo even tukken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh jee , rustig aan maar dan kopje kippensoep en lekker op de bank liggen
Ptt voor je naam?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
"Populairste TikTokker ter wereld"![]()
Ben je dan wat?
Ja geen idee. Maar die jongen loopt dus ook rond op het filmfestival van Cannes. Kunt je afvragen hoe nep dat wereldje allemaal is.quote:
Mwa het duurt allemaal niet lang, korte roemquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar die jongen loopt dus ook rond op het filmfestival van Cannes. Kunt je afvragen hoe nep dat wereldje allemaal is.
Kunt je ook afvragen hoe jaloers ik ben op zo veel geld verdienen met niks.
ja tegenwoordig wel, maar voor 20 minuten, tis vluchtige roemquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
"Populairste TikTokker ter wereld"![]()
Ben je dan wat?
Nou ja ik wil best EEN week lang 10 miljoen euro per week verdienen en daarna vergeten wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Mwa het duurt allemaal niet lang, korte roem
ja doe je best, het schijnt te kunnenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik wil best EEN week lang 10 miljoen euro per week verdienen en daarna vergeten worden
Dit ja, is denk ik nog best hard werken. Maar wel met het voordeel dat je overal ter wereld kan werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Je moet veel volgers hebben en elke dag nieuwe content om ze vast te houden, tis best vermoeiend denk ik
Inmiddels heb je zes paar?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom vergeet ik steeds dat ik laatst tuinhandschoenen heb gekocht.
@UitStraling lees je ditquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, die man in kwestie heeft nog niets van zich laten horen sinds eergisteren, en DAT is nieuws![]()
Die lacht zich helemaal kleurenblind ergens waar het weer lekker is en de vrouwen gewillig
waarom loopt trash rond bij cannes?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar die jongen loopt dus ook rond op het filmfestival van Cannes. Kunt je afvragen hoe nep dat wereldje allemaal is.
Fijn dat ze het zo goed kunnen vindenquote:
is entertainment, ja mensen willen vermaakt wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat Muis zo opknapte zodra ze niet meer alleen zat. Want ze at niet meer en zat alleen maar in een hoekje. De eerste dag dat ik dat mannetje had, dacht ik nog "o jee ze vindt het niks". Ze was met koppelen bij die opvang totaal niet enthousiast, reageerde helemaal niet op hem, dus we zaten te twijfelen of we haar nog aan een ander mannetje zouden koppelen. Maar eenmaal thuis kon ze niet van hem afblijven. Soms komt ie nog in dr personal space en dan krijgt ie een tik, maar ze eten gewoon tegelijk uit de voerbak en zitten soms ook samen in het huisje.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ze het zo goed kunnen vinden
Ahhhh wat schattiggggquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat Muis zo opknapte zodra ze niet meer alleen zat. Want ze at niet meer en zat alleen maar in een hoekje. De eerste dag dat ik dat mannetje had, dacht ik nog "o jee ze vindt het niks". Ze was met koppelen bij die opvang totaal niet enthousiast, reageerde helemaal niet op hem, dus we zaten te twijfelen of we haar nog aan een ander mannetje zouden koppelen. Maar eenmaal thuis kon ze niet van hem afblijven. Soms komt ie nog in dr personal space en dan krijgt ie een tik, maar ze eten gewoon tegelijk uit de voerbak en zitten soms ook samen in het huisje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh wat schattiggggHeb je een foto van het liefdeskoppel?
Ze gillen sowieso wel, of je nu in het leven zit of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even de pedicure van de caafs doen
Een varkensslachterij is er niks bij
is dat voorbehandeling voor Cryonisme ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij snapt de ice pod
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:42 schreef Flory het volgende:
@:bitterbal https://www.bergzeit.nl/p(...)/#itemId=3011288-001
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]enige wat jij doet in een jaar he, slapen...
mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Zo een baas he deze jongen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-nacht-in-fabriek
maakt mij serieus echt blij wat voor een succes die heeft behaald met zijn filmpjes
ja het is zo simpel maar tegelijkertijd zo geniaal. Het iseen soort bean. En deze jongen is nog zo jong en dan had zo'n beroerd vooruitzicht denk ik in die fabrieken en dan nu ditquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, beetje creatief en fantasievol zijn en je kan zomaar 144 miljoen volgers hebben
picnic is beter, daar kreeg ik chocola toen het mis ging.en kreeg binnen 1 minuut antwoord op whattsapp toen ze een uur te vroeg kwamenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer dingen niet leverbaar
Weer dingen kapot bij aankomst
Weer dingen dubbel aangeslagen
Dit is het vette vieze schijtPlus, de groeten.
oh das irritantquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das irritantheb je wel je bbq vlees?
Zou ik ook gewoon moeten doen. Heb nog steeds die fietsaanhanger in de berging staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
ik bestel bijna niet meer, tis wat duurder en er zitten 3 supermarkten hier op 10 minuten lopen
kom je ook weer aan je stappenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook gewoon moeten doen. Heb nog steeds die fietsaanhanger in de berging staan.
ja nou ja aan mijn fietsmeters vooral dan he.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, hilarischquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Zo een baas he deze jongen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-nacht-in-fabriek
maakt mij serieus echt blij wat voor een succes die heeft behaald met zijn filmpjes
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hilarisch
Dat handgebaar ook
Moet iemand toch zelf wetenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen thuisbezorgen, prima als je bejaard of gehandicapt bent, of een razend drukke CEO met meer dan 16 kinderen maar anders is het toch een fluitje van een cent om zelf te doen?
Carpaccio uit de oven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
goh mijn ma komt hier zo eten dus moet ik nog gaan koken ook. En boodschappen doen.
Totaal geen inspiratie wat te maken.
Zat te denken aan iets simpels ofzo, jullie een idee?
rijst met ketchupquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
goh mijn ma komt hier zo eten dus moet ik nog gaan koken ook. En boodschappen doen.
Ja dat is waar maar ik vind het een kleine moeite, nou ja ik huppel zelf gewoon graag rond in supermarktenquote:
ik moest Googlenquote:
Kapsalon laten bezorgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef kree het volgende:
Als iedereen zoals jij was ging het echt gruwelijk fout met deze lieve planeet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik vind het een kleine moeite, nou ja ik huppel zelf gewoon graag rond in supermarkten
Ik dacht aan iets met rijst., Maar morgen eet ik bij mijn ma. En die had Nasi in de planning.quote:
Is ze rijk of zo?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:33 schreef kree het volgende:
Maar het moet wel ok genoeg zijn om mn ma beetje te vriend te houden
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn krachtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iedereen zoals jij was ging het echt gruwelijk fout met deze lieve planeet.
Nee totaal niet, maargoed ik moet een beetje iets wat wel ok is neerzetten. Het liefst dus zonder er onwijs veel moeite voor te doenquote:
In je kracht staanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn kracht
ovenschotel kan ook aardappelschijfjes, gehakt, paprika, spitskool creme fraiche en kaasquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets met rijst., Maar morgen eet ik bij mijn ma. En die had Nasi in de planning.
Nu boeit het mij geen reet of ik de hele week rijst eet of niet. Maar haar dus wel.
Dacht ff aan prei gehakt ovenschotel iets ofzo eigenlijk?
Als het maar simpel is want heb gewoon eigenlijk helemaal geen zin om uitgebreid te koken. Maar het moet wel ok genoeg zijn om mn ma beetje te vriend te houden
Maar als iedereen zoals jij was dan had je geen mensen meer om op neer te kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, dan was iedereen gelukkig en tevreden en helemaal in zijn kracht
Als je te depressief bent om iets te ondernemen maar weet dat je wel even iets van groente in je mik moet duwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen thuisbezorgen, prima als je bejaard of gehandicapt bent, of een razend drukke CEO met meer dan 16 kinderen maar anders is het toch een fluitje van een cent om zelf te doen?
ja zoiets zat ik aan te denken ook. koop ik wel die kant en klaar aardappel schijfjes die je er zo in kan pleurenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ovenschotel kan ook aardappelschijfjes, gehakt, paprika, spitskool creme fraiche en kaas
Dat zou dan ook ongepast en incorrect zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als iedereen zoals jij was dan had je geen mensen meer om op neer te kijken.
Moet je juist niet onder de mensen blijven komen als je depressief bent?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je te depressief bent om iets te ondernemen maar weet dat je wel even iets van groente in je mik moet duwen.
Serieus, google het? Of moeten we ook nog de boodschappen even voor je halen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja zoiets zat ik aan te denken ook. koop ik wel die kant en klaar aardappel schijfjes die je er zo in kan pleuren
heb je nog een recept daarvan toevallig?
het liefst welquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, google het? Of moeten we ook nog de boodschappen even voor je halen?
zijn sushirattenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CeeUb60oT-I/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:Ama
Ik wil ook.
https://www.libelle-lekke(...)nschotels-met-gehaktquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja zoiets zat ik aan te denken ook. koop ik wel die kant en klaar aardappel schijfjes die je er zo in kan pleuren
heb je nog een recept daarvan toevallig?
Misschien, maar als je dat zo makkelijk deed dan was iedereen zo genezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je juist niet onder de mensen blijven komen als je depressief bent?
Met z'n allen in US zijn kracht staan. Iedereen wauwelkoek opschepverhalenquote:
Als je één dagje mij kon zijn dan zou je daarvan opknappen als een malle voor lange tijd, zit misschien wel een uitstekend verdienmodel inquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met z'n allen in US zijn kracht staan. Iedereen wauwelkoek opschepverhalen
Gaat dit over jezelf dan? Misschien ben je gewoon lui.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien, maar als je dat zo makkelijk deed dan was iedereen zo genezen natuurlijk.
Ja. Maar dat kan niet hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je één dagje mij kon zijn dan zou je daarvan opknappen als een malle voor lange tijd, zit misschien wel een uitstekend verdienmodel in
Doet het nog niet voor mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
#KominjeEigenKrachtmetUS oftewel KEKU.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
#KominjeEigenKrachtmetUS oftewel KEKU.
Sorry?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit over jezelf dan? Misschien ben je gewoon lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |