Nee, ik slip eruit en moet zoals CL veters ofzo om aan te kunnen trekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat ze niet goed voor je voeten zijn?
ik kan er niet op werken denk ik
ah zoquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, ik slip eruit en moet zoals CL veters ofzo om aan te kunnen trekken.
Dan heb je wel een hele goede thermosfles nodig. Het kookpunt van vloeibaar waterstof is -253 graden Celsius.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bestaat al met vloeibaar waterstof.
En smalle voeten en grote maat en linker voet tenen die laatste jaar naar links zijn gaan staan.quote:
Hmm, kut, ik heb ook nog een avocado. Die is vast ook te rijp.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote avocado weer te rijp. Allemaal bruine puntjes en adertjes
ja dat is echt waardeloos fruit, koop ze nog zeldenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote avocado weer te rijp. Allemaal bruine puntjes en adertjes
Ja. Beste combinatie wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu een zeugje en een castraat?
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is echt waardeloos fruit, koop ze nog zelden
Ja, en ik hoef er dus maar ééntje. En de andere dan twee dagen later of zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.
beter op de markt halen heb je er vijf voor een euro, kan je er wel 1 of 2 wegpleuren maar dat geeft niet. zijn wel rijpquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de Dirk hebben ze vaak van die ready to eat avocado's die per twee in zo'n kartonnetje zitten. Die zijn tot nu toe wel altijd goed, maar die zijn duur.
Zo doe ik het wel met die dingen. Maar goed, ¤2,49 per twee is redelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef er dus maar ééntje. En de andere dan twee dagen later of zo.
Ja, dat is misschien beter, maar goed, ik ga nooit naar de markt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
beter op de markt halen heb je er vijf voor een euro, kan je er wel 1 of 2 wegpleuren maar dat geeft niet. zijn wel rijp
quote:
Ik doe maar een beetje rustig aan. Ga zo even tukken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh jee , rustig aan maar dan kopje kippensoep en lekker op de bank liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |