Dit ja, is denk ik nog best hard werken. Maar wel met het voordeel dat je overal ter wereld kan werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Je moet veel volgers hebben en elke dag nieuwe content om ze vast te houden, tis best vermoeiend denk ik
Inmiddels heb je zes paar?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom vergeet ik steeds dat ik laatst tuinhandschoenen heb gekocht.
@UitStraling lees je ditquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, die man in kwestie heeft nog niets van zich laten horen sinds eergisteren, en DAT is nieuws![]()
Die lacht zich helemaal kleurenblind ergens waar het weer lekker is en de vrouwen gewillig
waarom loopt trash rond bij cannes?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar die jongen loopt dus ook rond op het filmfestival van Cannes. Kunt je afvragen hoe nep dat wereldje allemaal is.
Kunt je ook afvragen hoe jaloers ik ben op zo veel geld verdienen met niks.
Fijn dat ze het zo goed kunnen vindenquote:
is entertainment, ja mensen willen vermaakt wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar die jongen loopt dus ook rond op het filmfestival van Cannes. Kunt je afvragen hoe nep dat wereldje allemaal is.
Kunt je ook afvragen hoe jaloers ik ben op zo veel geld verdienen met niks.
En dat Muis zo opknapte zodra ze niet meer alleen zat. Want ze at niet meer en zat alleen maar in een hoekje. De eerste dag dat ik dat mannetje had, dacht ik nog "o jee ze vindt het niks". Ze was met koppelen bij die opvang totaal niet enthousiast, reageerde helemaal niet op hem, dus we zaten te twijfelen of we haar nog aan een ander mannetje zouden koppelen. Maar eenmaal thuis kon ze niet van hem afblijven. Soms komt ie nog in dr personal space en dan krijgt ie een tik, maar ze eten gewoon tegelijk uit de voerbak en zitten soms ook samen in het huisje.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ze het zo goed kunnen vinden
Ahhhh wat schattiggggquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat Muis zo opknapte zodra ze niet meer alleen zat. Want ze at niet meer en zat alleen maar in een hoekje. De eerste dag dat ik dat mannetje had, dacht ik nog "o jee ze vindt het niks". Ze was met koppelen bij die opvang totaal niet enthousiast, reageerde helemaal niet op hem, dus we zaten te twijfelen of we haar nog aan een ander mannetje zouden koppelen. Maar eenmaal thuis kon ze niet van hem afblijven. Soms komt ie nog in dr personal space en dan krijgt ie een tik, maar ze eten gewoon tegelijk uit de voerbak en zitten soms ook samen in het huisje.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhh wat schattiggggHeb je een foto van het liefdeskoppel?
Ze gillen sowieso wel, of je nu in het leven zit of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even de pedicure van de caafs doen
Een varkensslachterij is er niks bij
is dat voorbehandeling voor Cryonisme ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij snapt de ice pod
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:42 schreef Flory het volgende:
@:bitterbal https://www.bergzeit.nl/p(...)/#itemId=3011288-001
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]enige wat jij doet in een jaar he, slapen...
mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Zo een baas he deze jongen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-en-nacht-in-fabriek
maakt mij serieus echt blij wat voor een succes die heeft behaald met zijn filmpjes
ja het is zo simpel maar tegelijkertijd zo geniaal. Het iseen soort bean. En deze jongen is nog zo jong en dan had zo'n beroerd vooruitzicht denk ik in die fabrieken en dan nu ditquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, beetje creatief en fantasievol zijn en je kan zomaar 144 miljoen volgers hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |